Transfergeruchten seizoen 2017-2018

17 jan 2018 09:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1561

Tuor schreef : Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar is, ik zou het eigenlijk een vrij onlogische zet vinden voor zover ik er nu over kan oordelen. MVV heeft 3 centrumspitsen momenteel. In het huidige systeem speelt er in principe 1. Natuurlijk, van die 3 is Ogunjimni vrijwel constant geblesseerd geweest. Maar stel die jongen wordt fit, dan zouden we met Verheydt erbij opeens 4 centrumspitsen hebben, waarvan er in dit systeem maar 1 kan spelen. Totaal overbodig. .

Ben het wat dat betreft niet met je eens. We hebben geen SCORENDE spits. Ik weet dat mensen de naam Kostons gaan opperen, maar wie zegt dat hij het gaat brengen? Ja, als je het nooit probeert weet je het niet. Is ook iets voor te zeggen, maar ik zou niet de druk gaan leggen op deze jongen die net zijn minuten gaat maken.

Jari Oosterwijk mag definitief verhuurd worden bij Twente. Dit lijkt me wel een goede voor in ons systeem. Het lijkt me ook niet dat clubs in hogere divisies een derde spits van de nummer 16 gaan halen. Het haalbare kaart lijkt mij.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
17 jan 2018 10:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1562
kijk naar hoe ajax het doet daar maakt leeftijd ook niets uit als je kwaliteiten heb en die heeft koen dan moet je hem de kans geven ,je kunt hem toch minuten laten maken dat is het belangrijkste voor een jonge speler ,en ja lijnsje jari oosterwijk proberen te halen past heel goed bij hoe mvv wil spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
17 jan 2018 10:24
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1563
MVV heeft natuurlijk een groot probleem met doelpunten. Als wij voor de Play offs willen strijden en deze ook willen halen is alleen Kostons te weinig. Groot talent maar niet goed genoeg in deze fase om de top te halen dit seizoen. Die andere twee bakken er niks van. Zou mij niks verbazen als onze Nigeriaanse Belg het betaald voetbal vaarwel zegt.
Verder wel een teken van zwakte van ons technisch platform als je eerst Verheijdt laat gaan omdat je hem alleen erbij wilt hebben als 2e spits om hem vervolgens 6 maanden later terug te halen. Maar ja op dit moment is als alles beter dan onze vriendelijke Turkse spits en zieke Marvin, wat een ellende zeg.
Discussie gesloten.
17 jan 2018 10:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1564

Lijnsje@tappunt schreef :
Jari Oosterwijk mag definitief verhuurd worden bij Twente. Dit lijkt me wel een goede voor in ons systeem. Het lijkt me ook niet dat clubs in hogere divisies een derde spits van de nummer 16 gaan halen. Het haalbare kaart lijkt mij.

Heeft weinig gescoord bij NAC (10 weds. 3 doelp.) en ook in de Derde divisie(!) heeft hij pas één keer gescoord in zes wedstrijden. Als je hem haalt heb je er misschien wel een fitte speler bij, maar of hij ons wel aan doelpunten gaat helpen vraag ik me dan sterk af...
Discussie gesloten.
17 jan 2018 11:09
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1565

Tuor schreef : Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit waar is, ik zou het eigenlijk een vrij onlogische zet vinden voor zover ik er nu over kan oordelen. MVV heeft 3 centrumspitsen momenteel. In het huidige systeem speelt er in principe 1. Natuurlijk, van die 3 is Ogunjimni vrijwel constant geblesseerd geweest. Maar stel die jongen wordt fit, dan zouden we met Verheydt erbij opeens 4 centrumspitsen hebben, waarvan er in dit systeem maar 1 kan spelen. Totaal overbodig. .

Ben het wat dat betreft niet met je eens. We hebben geen SCORENDE spits. Ik weet dat mensen de naam Kostons gaan opperen, maar wie zegt dat hij het gaat brengen? Ja, als je het nooit probeert weet je het niet. Is ook iets voor te zeggen, maar ik zou niet de druk gaan leggen op deze jongen die net zijn minuten gaat maken.

Ben het me je eens hoor, als MVV een scorende spits kan halen dan moeten ze dat zeker doen. Mijn punt is dat Verheydt dat in principe niet is. Met hem zou je een spits binnenhalen die in principe niet beter is dan wat we hebben. En dan is het pure kapitaalvernietiging om met 4 centrumspitsen te zitten waarvan er slechts 1 kan spelen. En dat als gevolg daarbij de speeltijd van Kostons (ben met je eens dat die rustig gebracht moet worden) dan waarschijnlijk tot bijna 0 gereduceerd wordt.
Discussie gesloten.
17 jan 2018 12:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1566
Rustig gebracht worden. Mag ik dat een beetje verwend vinden? Het is geen vergelijking maar een Marco van Basten of een Berkamp stond er gewoon met 16 jaar. Werd niks rustig gebracht. Was meteen knallen. Het is er, of het is er niet.
Discussie gesloten.
17 jan 2018 12:50
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1567
Verheijdt is de laatste naam die ik verwachtte. Een harde werker, ik hield wel van zijn onverzettelijkheid. En hij hield altijd wel twee mannetjes bezig. Maar laten we eerlijk zijn, van zijn techniek en puur voetballende kwaliteiten moest hij het niet hebben. En toch heb ik in de eerste seizoenshelft meerdere malen gezegd "hadden we ut Bies nog maar". Maar of hij nu op dit moment de juiste man is???

Ik heb ook grote twijfels of hij een terugkeer zelf wel ziet zitten. Altijd de droom gehad om in Engeland te spelen, een meerjarig contract getekend daar, heeft zich net gesetteld met vrouw en kind en dan zou hij na een half jaar al de handdoek in de ring gooien? OK, ze spelen daar nu een systeem dat hem wat minder ligt. Maar om dan meteen weer te vertekken? Ik denk niet dat hij het doet.

Positief is dat MVV ook inziet dat er eigenlijk nog een spits bij moet. Het bericht over Verheijdt geeft in elk geval aan dat ze ermee bezig zijn.
Discussie gesloten.
17 jan 2018 13:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1568
Helemaal eens met schapendonk je heb het of je heb het niet koen gewoon de kans geven minder als wat er nu loopt kan haast niet en wat goed is komt snel en daar geloof ik in
Discussie gesloten.
17 jan 2018 16:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1569
Daar worden we ook niet beter van en gaan we zeker geen extra doelpunten mee scoren ( verheijdt)
Haal liever Nkoyi terug , dat is ook nog een betere voetballer
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
17 jan 2018 16:45
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1570
Met alleen een scorende spits los je het probleem niet op. Zonder goede vleugelspeler die een mannetje voorbij kan rennen, en die daarna wel een voorzet op maat kan afleveren, staat die spits ook gewoon droog. MVV kan dan beter haar geld verder in de sanering steken, want met één investering los je helemaal niets op en speel je nog voor des keizers baard. Je zit met een gecombineerd probleem voorin. Als je toch wilt gaan gokken dit seizoen met één laatste aanwinst, haal dan liever een linksbenige buitenspeler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
17 jan 2018 17:28
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1571
MVV heeft 3 centrumspitsen. Daar moeten wij het dit seizoen mee doen. Ogunjimi. een brekebeen, Yldirim, hardwerkend en min of meer vergelijkbaar met Verheijdt, Kostons, een talent met een neusje voor de goal. Met Okita hebben wij een goede speler in huis gehaald. De voorhoede is zoals ze is.
Met deze selectie kunnen wij de play-offs halen. Het hoogst haalbare. Extra geld uitgeven voor nieuwe spelers zou ik in principe niet doen.
Ik zou liever zien dat spelers die een toegevoegde waarde hebben voor een langere termijn worden vastgelegd. Ik denk dan aan Ciranni, aan Ippel, aan Verrips (of Geens). Een talent uit de belgische competitie zie ik uiteraard wel zitten. Namen heb ik niet, dat laat ik aan de deskundigen over.
Ik lees in de V.I. dat FSC werkt met een begroting van 2.5 miljoen. Als dit werkelijk zo is, dan hebben ze dit seizoen beter ingekocht dan MVV. Veel beter zelfs. Ik denk dat de technische commissie zich maar eens achter de oortjes moet krabben en voor het volgend seizoen beter zijn best moet doen.
Discussie gesloten.
17 jan 2018 18:34
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1572
Ik heb t Bies graag erbij. Ogunjimi verkopen of contract ontbinden, daar zijn genoeg opties voor in het arbeidsrecht..
Discussie gesloten.
17 jan 2018 19:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1573
Hou toch eens op over het bies vond hem vorig jaar al niks veel te weinig voetbal inzicht hij zou mijn oma nog niet voorbij komen en nu in de Engelse derde divisie speelt hij weer niet en zo iemand wil jij terughalen naar mvv .Mvv moet gaan voor een linkeraanvller die missen we of jari Oosterwijk van fc Twente .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, bokkesprongen
Discussie gesloten.
18 jan 2018 10:26
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1574

Karakter schreef :

Heeft weinig gescoord bij NAC (10 weds. 3 doelp.) en ook in de Derde divisie(!) heeft hij pas één keer gescoord in zes wedstrijden. Als je hem haalt heb je er misschien wel een fitte speler bij, maar of hij ons wel aan doelpunten gaat helpen vraag ik me dan sterk af...

Het betekent niet dat als een speler niet veel scoort bij de ene club dat hij bij een andere club ook niet veel scoort.
Denk dat er wel genoeg bewijzen zijn van spelers die weinig gescoord hebben en bij een nieuwe club topscorer worden.

Zoals al gezegd denk ik dat we al soortgelijke spitsen in het team hebben zoals Verheijdt, met alle respect.

Ik zou voor een nieuwe speler gaan.
Word misschien tijd voor MVV om betere connecties te krijgen of Beter te gaan scouten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
18 jan 2018 13:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1575

dreekemvvke schreef : Hou toch eens op over het bies vond hem vorig jaar al niks veel te weinig voetbal inzicht hij zou mijn oma nog niet voorbij komen en nu in de Engelse derde divisie speelt hij weer niet en zo iemand wil jij terughalen naar mvv .Mvv moet gaan voor een linkeraanvller die missen we of jari Oosterwijk van fc Twente .

Achja..sommige mensen kunnen alleen maar zeiken.Maar stonden waarschijnlijk wel op de banken tegen Cambuur vorig jaar..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden