>
Ontvangen bedankjes 4992
mvv supporter schreef : wat voor toegevoegde waarde zou smeets dan hebben volgens jou?
Het is ook nooit goed. Als MVV selectief spelers aankoopt op kwaliteit, maar dan met een grote blessurelast kampt, maakt MVV de fout niet in de breedte aan te kopen. Als MVV dan een modale JL-speler contracteert die in de eerste plaats gehaald wordt om de kern wat te verbreden, is het achteruitgang. Moustafa is dan nog een speler die de club kent. Overigens wel eens met de rest van je reactie hoor. Als MVV geen blessures heeft, hebben we een prima elftal dat helaas een goede centrumspits mist. Ogunjimi zou dit theoretisch gezien wel kunnen en moeten zijn, maar ik denk niet dat het realistisch is op hem te regelen als je zijn carrière van de afgelopen jaren bekijkt. MVV heeft met hem gegokt en verloren, al hoop ik natuurlijk dat ik mij vergis.Pino67 schreef : Als MVV daadwerkelijk overweegt om Mustafa een contract aan te bieden dan geeft dit wederom de ambities van MVV weer. MVV heeft helemaal geen ambities om te promoveren. Als supporter en liefhebber van voetbal wil ik dat MVV stappen vooruit maakt en z.s.m. naar de eredivisie promoveert, maar het aantrekken van Mustafa is geen stilstand maar zelfs achteruitgang. Investeer nu in een scorende spits en/of extra middenvelder en we doen in de na-competitie met dit elftal gewoon mee voor een promotieplaats.