Transfergeruchten seizoen 2017-2018

06 mei 2018 09:35
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1771
Yildirim is in mijn ogen niet meer een schim dan wat hij vroeger was. Dit heeft natuurlijk ook wel wat met leeftijd te maken. Hij is nu te traag, niet meer balvast en geen goede afronder. Maar hij zet zich wel in en kan met zijn ervaring de jongere garde tips en tools geven. Mischien een andere functie geven binnen het team.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 09:35
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1772
Yildirim is in mijn ogen niet meer een schim dan wat hij vroeger was. Dit heeft natuurlijk ook wel wat met leeftijd te maken. Hij is nu te traag, niet meer balvast en geen goede afronder. Maar hij zet zich wel in en kan met zijn ervaring de jongere garde tips en tools geven. Mischien een andere functie geven binnen het team.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 09:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1773

M.V.V. 1902 schreef : Pereira heeft kennelijk tegen L1 gezegd dat-ie hogerop wil en dat-ie niet verwacht komend jaar voor MVV te spelen. Geen verrassing dus.

Ondertussen, zo laat Penders weten, is de club bezig is om een selectie samen te stellen die “beter op peil is” dan dit seizoen. Nu hebben we elf contractspelers en dat moeten er twintig zijn.

Volgens mij bedoelt hij deze elf:
- Shermar Martina (v)
- Shermaine Martina (m)
- Dean Koolhof (m)
- Ricardo Ippel (m)
- Pieter Nys (m)
- Luc Mares (m)
- Jonathan Okita (a)
- Atilla Yildirim (a)
- Dogan Golpek (a)
- Koes Kostons (a)
- Yoeri Schroyen (a)

De rest heeft een aflopend contract. Hoe het zit met de spelers op amateurbasis (Deusings, Van Melick, Jungschleger en Moustafa) weet ik niet.

We zoeken dus minimaal twee keepers. Ik zie zeker Geens graag komen. Verder hebben we bijna een complete verdediging nodig en een goede spits.

Wellicht is het ook mogelijk om een trainer van buiten af te halen. Frisse start voor de selectie en Ron die zich op het technische gedeelte kan concentreren.

Jammer van al deze doorlopende contracten. Voor mij mogen er van dit rijtje nog wel een stuk of 5-6 vertrekken. Hebben niet de kwaliteit voor in de jupilerleague.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 09:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1774
Yildrim afkopen laat me niet lachen die moet zich uitkopen wat een blamage was die spits. voegt totaal niks toe. amper gevaarlijk, amper gescoord... en ga zo maar door.

@ boe is dat feeske, ik weet niet op een spits van 60-70K wel scoort.
Wat ik wel weet is dat het huidige beleid omtrent spitsen niet goed is. Sinds schreurs / veldmate hebben we geen fatsoenlijke voorhoede meer gehad.
Het Bies is nog de beste aankoop geweest in die afgelopen jaren, maar wist helaas ook niet vaak te scoren.
Er zijn 2 mogelijkheden, MVV weet niet wat een spits is en wat voor eigenschappen een spits moet hebben. ( kijken naar ogymi en yildrim ) of MVV zet veel te hoog in en denkt dat een top spits voor wat kleingeld in de geusselt komt spelen. Die komt uiteraard niet en dan moeten ze het maar doen met spelers die het woord SPITS op hun CV hebben geschreven.

En hoe je het draait of keert randvoorwaarden kunnen wel degelijk een rol spelen om ergens te tekenen. De kleedkamer zal dan niet doorslag gevend zijn. Maar huisvesting, vervoer, salaris, bonussen en noem maar op. Ik zet voel gewoon aan mijn water dat deze allemaal minimaal zijn bij MVV. Vroeger werden spelers langs de tunnel in aanbouw gezet in flatten die gesloopt werden. Hopelijk is dat nu wat beter. Maar al deze dingen samen zullen wel degelijk een rol spelen.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 10:28 06 mei 2018 10:32 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1775
Waar ik naar kijk is dat je de juiste mensen voor de poisitie haalt waar zij nodig zijn en dat zie ik bij mvv niet.de twee backs worde voorbij gelopen of ze er niet staan,ciranni is in mijn ogen geen back.martina is de zwakste schakel centraal veel te nonchalant in zijn bal behandeling.het midden veld mits iedereen fit is staat goed maar er moet wel iemand komen die het spel gaat maken.en in de voorhoede is alleen okita nummer een voor mij ,voor de rest Heb je niemand die iets goed doet schrooien is voor mij de grootste aanfluiting op de vleugel die ik ooit gezien heb en aan de andere kant moet er ook eentje komen met snelheid en een man kan passeren.dus een hoop werk voor Elsen die nooit meer als trainer moet gebruik moet worden er moet een frisse wind komen in der technische staf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
06 mei 2018 11:59
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1776
Ik vind Martina achterin nog eens zo slecht spelen. Van mij mag hij de kans krijgen als centrale verdediger met ernaast een ervaren verdediger (vb Jeroen Veldmate).
Dat Yildirim niet bij de selectie zat tegen Almere en gezien we goals nodig hadden en hij er 8 heeft gemaakt in de afgelopen competitie, zegt toch ook iets over Yildirim. Dat Mmaee de voorkeur krijgt als spits notabene. Ik denk dat de kans reëel is dat Yildirim ook zal vertrekken. Een gemotiveerde speler, legt veel energie in de wedstrijd. Maar die energie die hij buiten de 16 levert, komt hij te kort om een goal te maken. 8 gemaakt, maar hij heeft er veel te veel kansen voor nodig. Hij mag blijven als wisselspeler, af en toe eens invallen. Niet spits nummer 1.

Pereira mag je inderdaad vanuit gaan dat hij vertrekt. Datzelfde zal ook gelden voor Ciranni, denk ik.
Leon Bergsma van Jong Ajax, aanvoerder, gaat daar weg. Zou wellicht haalbaar zijn.
Als Askovski niet zo uitdagend had gejuicht na zijn goal tegen MVV, had ik hem wel erbij willen hebben. Maar ja, na dat incident niet meer welkom.

Jari Oosterwijk van FC Twente zou een leuke versterking zijn. Lang, kopsterk. Alleen nog niet veel doelpunten gemaakt, maar dat had bv Mart Lieder voorafgaand dit seizoen ook niet. Wellicht is Ryan Mmaee ook een optie.

Middenveld met Shermaine, Nys, Ippel, Koolhof en Mares is te verdedigend en ook scoren doen ze niet al te veel. Er zouden een of twee aanvallend ingestelde middenvelders erbij moeten komen. Kevin Vermeulen van Excelsior. Dries Saddiki van Fortuna zou daar volgens mij ook kunnen spelen of Lars Hutten (zal bij Fortuna blijven). Tibeau Swinnen van FC Eindhoven wordt ook nog steeds gelinkt aan MVV.

Smylek zal ook wel vertrekken, denk ik. Geens oppikken als 1e keeper. Al zou Tom Muyters, geen idee of hij een aflopend contract heeft, ook geen slechte zijn. Deusings kun je behouden als 3e keeper. Dan loopt er wellicht nog ergens een goedkope keeper die de rol van 2e keeper kan vervullen.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 15:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1777
Een middenveld van Ippel -Nys -Koolhof of Mares of Martina word het het volgend jaar weer een tussen jaar daar moet een Peetrers bij zo niet speel je weer voor plaats 14- tot en met 10 Dus er moet een a 2 ganse bij en inderdaad hebben we daar al veel halve .
Er moet bij 1 ganse in het doel ,2 ganse in de verdediging en 2 ganse op het middenveld en 2 ganse in de voorhoede als Okita blijft .

Halve en kwarten genoeg NU ganse ..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
06 mei 2018 17:46 06 mei 2018 17:49 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1778
Volgend seizoen zal het er niet makkelijker op worden. Een Jupiler League die onder andere bestaat uit Twente, NEC/Sparta, Cambuur, De Graafschap/Roda, Go Ahead. Niet de minste clubs. En allemaal met veel meer budget dan wij. En die gaan echt niet weer allemaal zo'n zwak seizoen draaien als dit jaar.

En wij dan? Wij hebben elf spelers onder contract staan. Dat zijn er weleens minder geweest. Van die elf zijn Nys, Ippel, Mares, de Martina's, Koolhof, Okita en Schroyen op papier basis kandidaten. Yilderim, Kostons en Golpek lijken me eerder reserves. We hebben daarmee een aardige basis. Ook niet meer dan dat. Om niet weer mee te spelen voor plek 8 tot en met 15 zal er echt kwaliteit bij moeten. Er zullen 5, 6 directe versterkingen moeten komen, willen we komend jaar een rol van betekenis gaan spelen (keeper, drie verdedigers, een aanvallende middenvelder en een spits). Met name achterin is de nood hoog, aangezien we momenteel in principe maar twee verdedigers en geen keeper hebben.

Liefst zie ik een paar ervaren spelers komen, niet weer een heel leger onervaren jeugdhuurspelers, die gegarandeerd de eerste maanden kostbare fouten maken en na een jaar weer vertrekken. En ook zullen er 2-3 fatsoenlijke breedte spelers bij moeten. Niet weer zoals dit seizoen, beginnen met maar 6 verdedigers... En ook hier, liefst niet weer een berg spelers met amateurcontract, die eigenlijk te slecht zijn, maar een goedkope oplossing om de bank te vullen. Nee, echte kwaliteit. Maar ja, dit is allemaal makkelijk gezegd, want wat heb je hiervoor nodig? Geld. En wat hebben we niet? Geld. Dit jaar is geïnvesteerd in de commerciële afdeling. Dat gaat hopelijk snel zijn vruchten afwerpen. Maar waarschijnlijker is dat dit iets van de lange adem is.

Vorig jaar werd geloof ik geroepen dat het spelersbudget dit jaar opnieuw zou stijgen. Geen idee of dat ook uit zal komen. Hoe dan ook, MVV zal keuzes moeten maken. Er zal wellicht wat meer risico moeten worden genomen. Maar goed, ik zeg er meteen bij, ook dat is makkelijk gezegd. Met Ogunjimni is risico genomen. Dat heeft bepaald niet goed uitgepakt. Maar het lijkt me dat nogmaals gokken op een blik gehuurde talenten en amateurspelers geen zin heeft en waarschijnlijk wederom zal leiden tot geploeter om plek 11.

Ik ben zelf ook voorstander van een nieuwe trainer. Ik heb groot respect voor Elsen, die fantastisch werk heeft gedaan als trainer en naar mijn mening vaak te veel kritiek krijgt. Maar het is tijd voor een frisse wind. Elsen kan prima door als TD. Dusseldorp kan vertrekken. Maar goed, daar gaan we weer, een nieuwe trainer kost geld. En daarnaast: wie moet die trainer worden?

We zullen het allemaal gaan zien. Het zal afwachten zijn wat de komende maanden gaan brengen. Ik hoop, en ga er van uit, dat MVV inmiddels druk bezig is met de selectie voor volgend jaar. Zoveel leid ik ook af uit de woorden van Penders, evenals de intentie om een evenwichterige selectie dan vorig jaar samen te stellen. Eens zien wat MVV hiervan kan waar maken. In elk geval zal ik er normaal gesproken in augustus weer zijn. Ik hoop velen met mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
06 mei 2018 18:26
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1779
Hans Kraay jr. lijkt mij een goede coach met uitstraling....is clubloos, of is dat al te gek gedacht? Onze nieuwe trainer moet ook uitstraling en een bepaald netwerk hebben??
Discussie gesloten.
06 mei 2018 20:14
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1780
Prima trainer, maar aangezien hij zich als een dorpsidioot gedraagd zal hij de club qua imago alleen maar in diskrediet brengen. Verder zal hij dan moeten stoppen met zijn TV werk of in ieder geval aanzienlijk verminderen. Dat geld kan MVV niet compenseren. Overigens snap ik de klopjacht tegen Elsen ook niet zo goed, vorig jaar werd hij nog geprezen om zijn aanvallend voetbal. Hij kent de club door en door en als iemand weet welke spelers het elftal kan gebruiken, dan is het wel de trainer. Daarbij heeft hij nooit bij een andere club getraind dus lievelingetjes zal hij nooit halen waar zinloos geld aan uitgegeven wordt. Laat de man zijn werk doen.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 22:01 06 mei 2018 22:02 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1781
Idd karakter

Zolang dat geld er niet is zul je toch eens dingen moet accepteren. Dat is de kern van het verhaal, mensen kunnen het blijkbaar niet accepteren dat de portemonnee van MVV niet dik is, dat je daarin ook geen risico’s kunt nemen, geld dat er niet is kun je namelijk niet uitgeven. Logisch? Of niet?

En dat je daarmee dus juup speelt, is een feit. Maar dan boos zijn op Ron? Is gewoon niet fair.

Dan moet er maar geld bij!! Zegt men dan. (Kut beleid, kut bestuur zeikt men dan)

Dat er geld bij moet klopt! Maar wat kan de technische staf daarmee? Helemaal geen fuck. Elsen doet met de middelen die we hebben veel, playoffs halen met 14de begroting keer op keer. Ander voorbeeld, een Labylle een half jaar laten voetballen voor een amateur contract... je kunt het aso vinden naar de speler, maar ik vind dat het getuigd van slim onderhandelen en stalen ballen. Prima eigenschappen vind ik. Elsen stelt onze club op 1, het voetbal op 1.

Ron blijf dat doen!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
06 mei 2018 22:16
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1782
Ik zag tijdens de samenvatting van Almere - MVV Robert Maaskant tussen het publiek staan. Gewoon interesse of...
Discussie gesloten.
06 mei 2018 22:25
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1783
Robert Maaskant is de technisch directeur van Almere City.
Discussie gesloten.
06 mei 2018 22:27 06 mei 2018 22:29 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1784
Ik zag het inderdaad net pas Mr Sjaan :D Misschien had hij dan MVV-spelers op het oog..;)
Discussie gesloten.
07 mei 2018 10:14
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #1785
1 spits halen is niet de oplossing want als die geblesseerd raakt ben je weer bij af.
Minimaal 2 spitsen en 2 aanvallen middenvelders hebben we nodig. dan kun je nog 1 blessure aan.

Daarom snap ik echt niet dat goldpek heeft mogen bijtekenen, als dat het niveau is waar we naar zoeken dan weet je zeker dat je eindigt op 11-16 plaats.
Dat die speler gegroeid is zal best zijn. Hij is nog niet van het niveau wat nodig is om in de bovenste regio mee te spelen.
Net zoals ons middenveld, iedereen is er super positief over, ik vind ze veel te veel verdedigen en te weinig inbrengen in de aanval.
Normaal denk ik niet dat een frisse wind door het team goed is, echter nu denk ik dat het wel eens tijd word.
Dat geld ook voor de trainers positie.........
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden