Het is toch niets nieuws dat Fortuna en MVV elkaars afdankertjes willen. Dit gaat al jaren zo op en neer, bij gebrek aan scouting en verhuismiddelen, dan maar even in de vijver van de buren kijken en daar het papierwerk overnemen. Recent nog de wissels: Schroijen, Ospitalieri en Mares, en daarvoor Rajcomar, Schreurs, Geenen, Taiwo, Daemen, Linssen, Gommans, Lanckohr, Meijer, etc. Zo gaat het al jaren. Ik vraag me alleen af waarom Ciranni genoegen gaat nemen met de bank daar, Essers is een klasse beter dan hem, die gaat de concurrentiestrijd daar nooit winnen.
Niet dat ik weer terug wil vallen op oude namen, maar als vervanging zou ik toch weer eens naar Stankov gaan kijken. Speelt al twee seizoen niet onverdienstelijk. En kan tenminste wel goede voorzetten op maat afleveren als hij aanvalt. Ciranni heeft hem nooit overtroffen in zijn verdedigende taken als ik eerlijk ben. Het contact is er ieder jaar, hopelijk komt daar nu eens een contract uit.. (Sorry Bok, ik weet dat je heel gecharmeerd van hem bent)