Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

31 Aug 2018 10:53
ook na vandaag kunnen gewoon nog spelers worden aangetrokken houten Gerard

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
The following user(s) said Thank You: Jacques
The topic has been locked.
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

31 Aug 2018 10:59
Als het hierbij blijft, dan kunnen we ons opmaken op een seizoentje 15e plaats of zo, denk dat dat wel duidelijk is. Maar dat MVV een bod op Dogan gedaan heeft, geeft mij hoop dat we wel degelijk gericht nog bezig zijn. Inderdaad kunnen na vandaag nog spelers transfervrij vastgelegd worden. Volgens de krant wil Elsen nog in iedere linie iemand er bij. Als dat directe versterkingen zijn, dan kun je die 15e plaats zo maar richting 8e plaats aanpassen. Al blijft het dan op sommige posities krap in de breedte.

Focus jullie niet te veel op middernacht, vaak wordt pas in de ochtend er na alles bekend. En laat dat dit keer in het weekend zijn, kan me voorstellen dat bevestiging van de KNVB wellicht tot maandag laat wachten. Dus zelfs spelers die wel voor einde dag moeten worden vastgelegd, zouden maandag pas bevestigd kunnen worden door MVV. Nadat we Go Ahead met 7-0 opzij hebben gezet door een hattrick van Moustafa lekker een biertje gaan drinken en niet eindeloos MVV.nl refreshen ;)
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: houtengerard, Ster_Drager
  • houtengerard
  • houtengerard's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

31 Aug 2018 11:27 - 31 Aug 2018 11:29
Ster_Drager wrote: ook na vandaag kunnen gewoon nog spelers worden aangetrokken houten Gerard

Verstuurd vanaf mijn Nokia3310 met Alditalk

Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis. Spelers die meer dan een deukje hebben. De beloofde kwaliteitsimpuls blijft dan achterwegen, uitzonderingen daargelaten. Dan kun je je inderdaad gaan opmaken voor een slaapseizoen in het rechterrijtje. En ook daar gaat weer extra tijd en dus puntenverlies overheen bij die strategie. Hoe serieus moet ik mijn seizoenkaart dan nog nemen vraag ik me af? Ik kan me beter een halve seizoenkaart nemen volgend seizoen, mvv speelt met een handicap tot de wintermaanden.
Last edit: 31 Aug 2018 11:29 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: jeoff
  • Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 11:44
"houtengerard71429 wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis.

Nee hoor, volgens mij mag je transfervrije spelers gedurende het hele seizoen aantrekken en een volwaardig contract aanbieden. Overigens kunnen spelers na vandaag alsnog transfervrij worden door contractontbinding. M.a.w.: er is nog vanalles mogelijk en de vijver is nog groot genoeg. En het houdt zeker niet op na vanavond 00.00uur, vooral voor een club als Mvv niet.
  • jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

31 Aug 2018 11:47
houtengerard wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis. Spelers die meer dan een deukje hebben. De beloofde kwaliteitsimpuls blijft dan achterwegen, uitzonderingen daargelaten. Dan kun je je inderdaad gaan opmaken voor een slaapseizoen in het rechterrijtje. En ook daar gaat weer extra tijd en dus puntenverlies overheen bij die strategie. Hoe serieus moet ik mijn seizoenkaart dan nog nemen vraag ik me af? Ik kan me beter een halve seizoenkaart nemen volgend seizoen, mvv speelt met een handicap tot de wintermaanden.

Eens.. Kijk bijv. naar de volgende uitwedstrijd, tegen Almere mis je al beide broers Martina.. hoe gaat MVV dat opvangen?
Het kan bijna niet anders dan dat MVV straks met een aantal matige transfervrije spelers aan komt zetten. Hopelijk zit ik finaal mis!
  • tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 11:50 - 31 Aug 2018 11:51
Maosbrögk wrote:
"houtengerard71429 wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis.

Nee hoor, volgens mij mag je transfervrije spelers gedurende het hele seizoen aantrekken en een volwaardig contract aanbieden. Overigens kunnen spelers na vandaag alsnog transfervrij worden door contractontbinding. M.a.w.: er is nog vanalles mogelijk en de vijver is nog groot genoeg. En het houdt zeker niet op na vanavond 00.00uur, vooral voor een club als Mvv niet.

De 3e wedstrijd van het seizoen begint zometeen..... Hoeveel spelers heeft MVV de afgelopen jaren na de transferdeadline tot aan de winterstop aangetrokken? Ik kan me geen enkele rappeleren. Ik ben het eens met Houten, (eigenlijk altijd) vandaag moet het gebeuren. Zo niet dan voel ik me en vele met mij bedonderd! Een selectie zoals hij nu is; not done!

Edit; Hornkamp komt igg niet. De volgende aub.
Last edit: 31 Aug 2018 11:51 by tuutsje.
  • Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 11:58
jeoff wrote:
houtengerard wrote: Dan ga je voor de kliekjes en de kletskes op amateurbasis. Spelers die meer dan een deukje hebben. De beloofde kwaliteitsimpuls blijft dan achterwegen, uitzonderingen daargelaten. Dan kun je je inderdaad gaan opmaken voor een slaapseizoen in het rechterrijtje. En ook daar gaat weer extra tijd en dus puntenverlies overheen bij die strategie. Hoe serieus moet ik mijn seizoenkaart dan nog nemen vraag ik me af? Ik kan me beter een halve seizoenkaart nemen volgend seizoen, mvv speelt met een handicap tot de wintermaanden.

Eens.. Kijk bijv. naar de volgende uitwedstrijd, tegen Almere mis je al beide broers Martina.. hoe gaat MVV dat opvangen?
Heel simpel... Mares en Lavallee spelen dan centraal. En Deom op het middenveld. En die gaat er dan vervolgens ook niet meer uit...
The following user(s) said Thank You: jovkle, M.V.V. 1902
  • Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

31 Aug 2018 12:03 - 31 Aug 2018 12:03
MVV is gewoon te laat. Nog later dan anders. Maar nu écht te laat. Bij blessures ( die door deze selectie nu sowieso gaan komen), valt het als een kaartenhuis in. Tot de winterstop gebeurd er verder niks. Dit zijn ze zelf schuld. Moet je maar vroeger opstaan.
Last edit: 31 Aug 2018 12:03 by Schapendonk.
  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 12:11
@Tuutsje

Güvenc kwam op 12 oktober.
Boe is dat feeske?
  • jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

31 Aug 2018 12:12 - 31 Aug 2018 12:12
Jim Cemint wrote:
Heel simpel... Mares en Lavallee spelen dan centraal. En Deom op het middenveld. En die gaat er dan vervolgens ook niet meer uit...

haha ja en vervolgens met 2 wisselspelers op de bank beginnen!?
Last edit: 31 Aug 2018 12:12 by jeoff.
  • StPieter96
  • StPieter96's Avatar
  • New Member
  • New Member

31 Aug 2018 12:13
Kan me niet voorstellen dat ze vandaag nog met 1-2 versterkingen gaan komen ...
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 12:15
Er moeten zowiezo nog 2/3 spelers komen anders zie ik het zwart in.
Maar wel spelers die een toevoeging zijn.
  • middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Aug 2018 12:24
Waarom blijven we dit beleid pikken, de supporters worden gewoon genegeerd.
  • jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

31 Aug 2018 12:28
Misschien kan Elsen alvast gaan experimenteren op de training met Deusings als verdediger of middenvelder?
  • Robin
  • Robin's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

31 Aug 2018 12:36
Jonges, relax maan. Wat praot geer mekaar toch de pùt in.... oordeil pas es veer un 3 weke weijer zien . Glaas is haaf vol en neet haaf leeg!

DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
MVV, Door Dik En Door Dun
The following user(s) said Thank You: jovkle, M-MVV, Komopdieroeie
Time to create page: 0.358 seconds