Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- houtengerard
-
Topic Author
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
30 Aug 2018 13:17
Wat gebeurt er eigenlijk met het opleidingsdeel van AGOVV in het Chadli verhaal? Wordt dit uitgedeeld aan de amateurvereniging AGOVV die de doorstart heeft gemaakt? Of wordt dit deel uitgesmeerd bij de andere partijen of weggelaten? Weet iemand dit?
The topic has been locked.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 13:43houtengerard wrote: Wat gebeurt er eigenlijk met het opleidingsdeel van AGOVV in het Chadli verhaal? Wordt dit uitgedeeld aan de amateurvereniging AGOVV die de doorstart heeft gemaakt? Of wordt dit deel uitgesmeerd bij de andere partijen of weggelaten? Weet iemand dit?
Als het een "gewoon" faillissement betreft en de curator heeft het dossier niet gesloten, gaat dat geld naar de schuldeisers, in geval AGOVV staat de belastingdienst vooraan. Waarom houdt een curator een dossier open? Onder meer omdat hij nog geld verwacht. Dus in dit geval zal een curator echt wel ingeschat hebben dat mannen als Chadli en Mertens nog geld konden opleveren en het dossier niet gesloten hebben.
Nu heb ik geen idee of er in de voetballerij specifieke regels zijn over die opleidingsvergoeding in geval van faillissementen. Of dat AGOVV, danwel de curator, bijvoorbeeld het recht op opleidingsvergoeding doorverkocht/gegeven heeft aan een andere partij. Dat zou uiteraard het verhaal kunnen veranderen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: houtengerard
- pinobel
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 13:58
Als je alles bij elkaar optelt wie er weggegaan is (dus besparingen in salaris e.d.), wat er is verdient (verkoop Okita) en wat er tot nu toe voor in de plaats is aangetrokken, moet er toch zeker onder de streep nog een flink bedrag beschikbaar zijn om meer spelers aan te trekken. Anders snap ik er niks meer van.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Jacques, opadiehard, Tuor, bokkesprongen
- Hill28
-
- Visitor
-
30 Aug 2018 14:16pinobel wrote: Als je alles bij elkaar optelt wie er weggegaan is (dus besparingen in salaris e.d.), wat er is verdient (verkoop Okita) en wat er tot nu toe voor in de plaats is aangetrokken, moet er toch zeker onder de streep nog een flink bedrag beschikbaar zijn om meer spelers aan te trekken. Anders snap ik er niks meer van.
Naar wat ik gehoord heb zijn er ook nieuwe betaalde functies bijgekomen die niks met het elftal te maken hebben...
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 14:35De solidariteitsvergoeding bedraagt in totaal 5% van de transfersom. Er is dus in totaal 600.000 te verdelen:Peter Pan wrote: Chadli wellicht voor 12 miljoen naar Monaco. Hebben recht op 0,5% van de transfersom. Oftewel, 60.000 euro er weer bij.
Dit wordt verdeeld over de jaren 12 t/m 23 (het seizoen waar ze die leeftijd bereiken).
12 t/m 15 = 5% per jaar
16 t/m 23 = 10% per jaar
Op basis van de informatie die ik kan vinden, heeft Chadli in de seizoenen 2005/06 en 2006/07 bij MVV gespeeld.
12 t/m 15: Standard Luik: 20% van 600.000 = 120.000 euro
16 + 17: MVV: 20% van 600.000 = 120.000 euro
18 t/m 20: AGOVV - 30% van 600.000 = 180.000 euro
21 t/m 23: FC Twente - 30% van 600.000 = 180.000 euro.
Dan zou MVV dus 120.000 euro krijgen, mits de informatie klopt dat hij 2 seizoenen bij MVV heeft gespeeld.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 14:38
Nee, iets meer dan één jaar. Is tussentijds bij Standard vertrokken. Qua officiële inschrijving bij de bond best kans dat het maar één jaar is.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 16:20
Nou elke minuut van de dag maar kijken waar dat busje blijft met nieuwe spelers,volgens mij heeft deze motorpech of komt deze nooit aan.
En stappen er dalijk twee spelers uit een taxi ipv dat de bus nog op komt dagen.
Maar alle gekheid op een stokje mvv krijgt het wel elk jaar weer voor elkaar om de supporters tot het laatst in spanning te laten.
Weet niet wat ik nog moet verwachten,ga vanavond maar vroeg naar bed en dan maar hopen dat de laatste dag mij en jullie nog gaat verrassen.
Transfer geruchten als topic moet maar de laatste week van augustus opgestart worden dat scheelt snel een boek met alle transfers die toch niet komen,maar alleen maar spelers die vertrekken ...gr opa.
En stappen er dalijk twee spelers uit een taxi ipv dat de bus nog op komt dagen.
Maar alle gekheid op een stokje mvv krijgt het wel elk jaar weer voor elkaar om de supporters tot het laatst in spanning te laten.
Weet niet wat ik nog moet verwachten,ga vanavond maar vroeg naar bed en dan maar hopen dat de laatste dag mij en jullie nog gaat verrassen.
Transfer geruchten als topic moet maar de laatste week van augustus opgestart worden dat scheelt snel een boek met alle transfers die toch niet komen,maar alleen maar spelers die vertrekken ...gr opa.
....
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 17:26
De selectie is nog gewoon te klein. Ik zag dat de Martina broers voor hun land worden geselecteerd. Wie ga je dan als reserve meenemen? Of de a jeugd of een keeper? En bij blessures? Er moet echt nog wat bij.
- Klomeleer
-
- Senior Member
-
30 Aug 2018 17:30
www.voetbal247.nl/mvv-en-fc-den-bosch-lo...tje-bij-top-oss-duo/
Dogan wordt dus niet de opvolger van Koolhof
Dogan wordt dus niet de opvolger van Koolhof
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 17:42opadiehard wrote: Nou elke minuut van de dag maar kijken waar dat busje blijft met nieuwe spelers,volgens mij heeft deze motorpech of komt deze nooit aan.
Opadiehard, je kent MVV al heeeeel lang, dat weet ik.
Dus dan zou je ook uit ervaring kunnen weten wat er nog te verwachten is deze transferperiode, dat is niet eens zo lastig.
We zien het zaterdag wel............... maar ik verwacht weinig tot niks !
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 18:06
Er moeten nog minimaal 2 a 3 spelers bijkomen. Gebeurt dat niet, dan is MVV in de breedte nog zwakker als vorig jaar. Vorig jaar was het al een schande dat er amper iemand op de bank zat die van toegevoegde waarde was. Als er straks niemand meer bijkomt, dan hou je je hart maar vast. Één blessuregolf en de B-jeugd van MVV kan opgeroepen worden.
Dan vraag ik mij echt af waarom bijvoorbeeld een Güvenc zijn contract vorig jaar al niet verlengd is geworden. Heb je tenminste nog iets van kwaliteit op je bank zitten. Maar Elsen had het niet zo met Güvenc...
Het is ook tijd voor een nieuwe trainer. Elsen doet het niet slecht, maar er is eens een nieuwe wind nodig.
Dan vraag ik mij echt af waarom bijvoorbeeld een Güvenc zijn contract vorig jaar al niet verlengd is geworden. Heb je tenminste nog iets van kwaliteit op je bank zitten. Maar Elsen had het niet zo met Güvenc...
Het is ook tijd voor een nieuwe trainer. Elsen doet het niet slecht, maar er is eens een nieuwe wind nodig.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 18:11
Het feit dat MVV met spelers als Dogan bezig is en ook bereid is daar geld voor op tafel te leggen (hij heeft nog een contract bij TOP), stemt me positief. Maar nu maar hopen dat er nog schaduwlijstjes zijn...
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
30 Aug 2018 19:40
Vanmorgen tijdens de training was men binnen in onderhandeling met een nieuwe speler. Het zou een aanvaller betreffen.
BRON: Nico Mares.
BRON: Nico Mares.
Time to create page: 0.351 seconds