Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
29 Aug 2018 21:03
Het is zo al donderdag en ik zie niet zo snel nog 2/3 spelers erbij komen.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
The topic has been locked.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
29 Aug 2018 21:13
Komt vast nog wel wat bij, nog meer dan 48 uur te gaan en MVV weet ook dat je met het huidige aantal selectiespelers de problemen over jezelf afroept. Geduld is een schone zaak. Vd hurk heeft ook nog even geduurd. Laten we vertrouwen hebben in de directie, ze hebben immers goede zaken gedaan tot nu toe op de transfermarkt. Hoop vooral dat de spelers die gehaald worden ook directe versterkingen zijn en niet voor de breedte gehaald worden.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 21:29
Uit betrouwbare bron gehoord dat mvv vanavond vergaderd heeft omtrent het aantrekken van nieuwe spelers,dus ga er van uit dat voor het sluiten van de markt spijkers met koppen geslagen worden ...gr opa.
....
- Armand
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 21:42
Dan hoop ik niet dat ze die na de vergadering nog moeten zoeken
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
29 Aug 2018 22:08 - 29 Aug 2018 22:12Boredass wrote:tuutsje wrote: Koolhof verkast naar Helmond Sport. Beter voor hem en beter voor ons. Zat teveel op de bank voor zijn salaris. Nu verwacht ik toch meer dan 2 versterkingen, anders is de spoeling wel heel dun.
Zou goed kunnen, als je op de bank zit omdat de trainer de voorkeur geeft aan een verdedigende middevelder als Martina , dan weet je genoeg.
Mocht het waar zijn , dan hebben we inderdaad meer dan 2 spelers nodig.
Als Koolhof vertrekt minimaal 2 spelers nodig ik denk minimaal 5 Koolhof is de enige aanvallende middenveld speler bij MVV dus 2 maal ,een rechtsback ,een centrale verdediger en nr 5 die aanvaller van MVV Heerenveen voor blessure,s en schorsingen in de aanval Kostons en Reck zijn nog niet klaar voor het eerste elftal
Ik zou Koolhof ook laten gaan is een grootverdiener die het niet heeft waargemaakt ........
Last edit: 29 Aug 2018 22:12 by bokkesprongen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- Brncic
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 22:14
Vijf spelers is een utopie. Twee, hooguit drie, meer niet. Een ‘10’ en een rechtsbenige verdediger. Dan is de koek ver op.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 06:13
Las dat Heereveen verwacht geen transferzaken meer te doen. De transfer van Jizz Hornkamp lijkt me dan ook van de baan.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 06:40 - 30 Aug 2018 06:41
Hornkamp en van den hurk kwamen al een tijdje voorbij als gerucht. Verder zijn er vrij weinig geruchten zo vlak voor het sluiten van de transfer markt. We laten ons verrassen. Maar ik verwacht eigenlijk niet veel meer.
Last edit: 30 Aug 2018 06:41 by mvvke4life.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 08:32
Ik deel de mening dat ik twijfel of er nog wat bijkomt, elsen riep ik zoek nog 2-3 spelers maar ik kan niks beloven.
Dat moeten we niet vergeten dat hij dat wel gezegd heeft.
Echter zou ik het dan wel heel erg jammer vinden als er dan uiteindelijk maar 1 speler komt, wetend dat we ook een speler verkocht hebben en er dus eigenlijk minimaal 2 spelers zouden moeten komen.
Het is nog 1,5 dag ongeveer. dus laten we afwachten.
Maar idd niemand extra op training en geen geruchten en geen spelers bij de Geusselt gespot......
Dat moeten we niet vergeten dat hij dat wel gezegd heeft.
Echter zou ik het dan wel heel erg jammer vinden als er dan uiteindelijk maar 1 speler komt, wetend dat we ook een speler verkocht hebben en er dus eigenlijk minimaal 2 spelers zouden moeten komen.
Het is nog 1,5 dag ongeveer. dus laten we afwachten.
Maar idd niemand extra op training en geen geruchten en geen spelers bij de Geusselt gespot......
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
30 Aug 2018 08:48
Wat tuutsje aangeeft kan ik volledig bevestigen. Koolhof zal vandaag een contract tekenen bij Helmond Sport. Komt hier niet aan de bak, nooit uit de verf gekomen en is denk ik toch als een van de grootverdieners binnengehaald bij de club. Wat me alleen ''verbaasd'' , is dat MVV geen transfervergoeding voor hem vraagt. Enerzijds snap ik dat je anders een seizoen lang zijn salaris moet betalen, maar anderzijds is het wel erg makkelijk om hem zo te laten lopen. Maar goed, je kunt hier dus twee meningen over hebben die ik beide begrijp.
Deom is momenteel nog niet wat ik er van had verwacht. Houben lijkt me nu ook niet zijn vastgelegd voor de nr. 10 positie, dus ik verwacht vandaag nog een centrale verdediger (Kuipers schat ik zo) en een creatieve middenvelder.
Ben benieuwd!
Deom is momenteel nog niet wat ik er van had verwacht. Houben lijkt me nu ook niet zijn vastgelegd voor de nr. 10 positie, dus ik verwacht vandaag nog een centrale verdediger (Kuipers schat ik zo) en een creatieve middenvelder.
Ben benieuwd!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 09:23
Kuipers is door de volledige jupiler league gevraagd, inclusief onze oosterburen en bijvoorbeeld NEC en Go Ahead, heeft iedereen nee verkocht. Inclusief MVV. Wil voor zijn kans gaan bij ADO, Beugelsdijk is daar weer dramatisch aan het seizoen begonnen. Die zal t dus niet worden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Lijnsje@tappunt
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 09:31
Nogmaals, staar jullie niet blind op de transferdeadline morgen.
Spelers zonder club mogen ook ná de deadline gecontracteerd worden.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 10:07Audiowaste wrote: Nogmaals, staar jullie niet blind op de transferdeadline morgen.
Inderdaad , Ook van deze spelers zullen de salaris flink zakken naar morgen.
Daarnaast zijn er nog altijd spelers waarvan hun contract wordt ontbonden na morgen.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
30 Aug 2018 11:19
Zou het toch jammer vinden als Koolhof vertrekt. Zeker heeft hij de verwachtingen nog niet waargemaakt, maar ik had toch de hoop dat hij het dit seizoen zou gaan laten zien. Tja, wellicht gaat Deom ons nog verrassen en komt er nog iets bij vandaag of morgen.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 12:56
Vind het ook jammer als hij vertrekt, van overtuigd dat hij veel beter kan dan hij heeft laten zien afgelopen seizoen.
Iets anders:
Chadli wellicht voor 12 miljoen naar Monaco. Hebben recht op 0,5% van de transfersom. Oftewel, 60.000 euro er weer bij.
Iets anders:
Chadli wellicht voor 12 miljoen naar Monaco. Hebben recht op 0,5% van de transfersom. Oftewel, 60.000 euro er weer bij.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, Jacques
Time to create page: 0.379 seconds