Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- pinobel
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
29 Aug 2018 15:52
Iemand roept de naam Bruls en meteen zou MVV er interesse in hebben? Overigens zouden ze van den Hurk toch ook gehaald hebben als Okita niet was weggegaan? Ik verwacht dus minimaal nog 2 extra spelers want daar was sprake van voordat Okita vertrok.
The topic has been locked.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 16:04 - 29 Aug 2018 16:06pinobel wrote: Iemand roept de naam Bruls en meteen zou MVV er interesse in hebben? Overigens zouden ze van den Hurk toch ook gehaald hebben als Okita niet was weggegaan? Ik verwacht dus minimaal nog 2 extra spelers want daar was sprake van voordat Okita vertrok.
Inderdaad
Volgens mij is Bruls niet op een prettige manier weggegaan en hij heeft nog steeds dezelfde zaakwaarnemer. Lijkt me dan ook geen realistische naam.
2 nieuwe is toch het minimale wat ze moeten halen.
Overigens haalt volendam een spits die nog een klasse beter is dan van der Hurk.(Cas Peters)
Last edit: 29 Aug 2018 16:06 by Boredass.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 16:06
Er zijn nog genoeg potentiële spelers die na 31 augustus gecontracteerd kunnen worden: Torino Hunte, Maachi, Maatsen, de Sa, Brands.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- Pentakel
-
- Junior Member
-
29 Aug 2018 17:09 - 29 Aug 2018 17:11
Bruls is alweer mee aan t trainen met aa gent, dacht ik gelezen te hebben...
www.voetbal24.be/news/41887/verrassende-...r-van-christian-brls
Last edit: 29 Aug 2018 17:11 by Pentakel.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
29 Aug 2018 17:28
Vd Hurk is een uitstekende aanwinst voor MVV als je dit vergelijkt met de spitsen die we de laatste jaren gehaald hebben. Heeft zich al bewezen in de eerste divisie en uitgegroeid tot een publiekslieveling bij De Graafschap, ik denk (en hoop) dat hij dat hier ook kan worden. Loopt volgens mij ongeveer 1 op 3 in de eerste divisie, prima cijfers. Ook qua leeftijd een prima aanwinst, geen oude rot waarvan we moeten hopen dat die weer een opleving heeft of een jong talent maar gewoon een speler die in de komende 2 a 3 jaar naar het hoogtepunt in zijn carriére moet gaan groeien, mooi dat hij dit bij MVV kan gaan doen. Ik ben wel benieuwd of MVV nu een transfersom betaald heeft of dat zijn contract is afgekocht, ik zie hier nergens iets over staan. Weet iemand hier al meer over? Erg benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren, als er nog 2/3 spelers bij komen (liefst directe versterkingen, vooral achterin) dan ben ik positief gestemd over het verloop van dit seizoen. Deze ploeg heeft in de eerste 2 wedstrijden al laten zien over veel meer spirit en werklust te beschikken dan het afgelopen seizoen en daarnaast zijn er, met nu ook vd Hurk, voor MVV kwalitatief prima spelers aangetrokken met Abubakar, Koopmans en ik denk ook Gunst. We wachten geduldig af
Ik verwacht dat de laatste versterkingen pas vrijdag gaan komen, dus die gaan we tegen GAE nog niet in actie zien. Vd Hurk verwacht ik er toch wel al bij vrijdag?

- tuutsje
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 18:53
Koolhof verkast naar Helmond Sport. Beter voor hem en beter voor ons. Zat teveel op de bank voor zijn salaris. Nu verwacht ik toch meer dan 2 versterkingen, anders is de spoeling wel heel dun.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
- Boredass
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 19:26tuutsje wrote: Koolhof verkast naar Helmond Sport. Beter voor hem en beter voor ons. Zat teveel op de bank voor zijn salaris. Nu verwacht ik toch meer dan 2 versterkingen, anders is de spoeling wel heel dun.
Zou goed kunnen, als je op de bank zit omdat de trainer de voorkeur geeft aan een verdedigende middevelder als Martina , dan weet je genoeg.
Mocht het waar zijn , dan hebben we inderdaad meer dan 2 spelers nodig.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
29 Aug 2018 19:29
Had die niet nog een contract?
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 19:48
Mocht dat echt zo zijn is dat jammer. Vind niet dat ie echt een kans heeft gehad bij ons, terwijl hij wel potentie heeft. Veel andere aanvallende middenvelders hebben we niet in de selectie, dus hopelijk komt er dan wel wat bij.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- Hill28
-
- Visitor
-
29 Aug 2018 20:04 - 29 Aug 2018 20:09
Ik vond Koolhof niet zoveel en heeft toch wel vaak in de basis gestaan hoor. Maarja als je niks brengt...
Als je hem vergelijkt met een Nwakali of Van Hyfte, of zelfs Smeets, laat staan met een Hans Visser of een Drazen..dan was t gewoon niks.
Laat maar komen die nieuwe.
Los daarvan lijkt Croux helemaal van de radar bij Willem II met Sol en al die talentvolle nieuwelingen daar. Laat duidelijk zijn dat Croux hier altijd meer dan welkom is. Als die komt pak ik zelfs alsnog een seizoenskaart.
Als je hem vergelijkt met een Nwakali of Van Hyfte, of zelfs Smeets, laat staan met een Hans Visser of een Drazen..dan was t gewoon niks.
Laat maar komen die nieuwe.
Los daarvan lijkt Croux helemaal van de radar bij Willem II met Sol en al die talentvolle nieuwelingen daar. Laat duidelijk zijn dat Croux hier altijd meer dan welkom is. Als die komt pak ik zelfs alsnog een seizoenskaart.
Last edit: 29 Aug 2018 20:09 by Hill28.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2018 20:06Sjappie wrote: En waar zie je dat bericht staan?
Uit betrouwbare bron vernomen. Als het niet klopt zou ik dat uiterst vreemd vinden. We shall see.
The following user(s) said Thank You: Anna D.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
29 Aug 2018 20:25
Zou het jammer vinden als Koolhof vertrekt. Het is toch een van de meer talentvolle spelers in onze selectie. Bovengemiddeld spelinzicht, goede steekpass en denkt altijd naar voren. In onze selectie een van de weinigen die iemand vrij voor de keeper kan zetten.
Snapte vorig seizoen al niet waarom Houben ooit de voorkeur kreeg boven hem.
Aan de andere kant is het wel duidelijk dat Ron het niet in hem ziet zitten, als hij liever met Martina een derde verdedigende middenvelder opstelt.
Snapte vorig seizoen al niet waarom Houben ooit de voorkeur kreeg boven hem.
Aan de andere kant is het wel duidelijk dat Ron het niet in hem ziet zitten, als hij liever met Martina een derde verdedigende middenvelder opstelt.
Time to create page: 0.360 seconds