Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
27 Aug 2018 10:44
Natuurlijk kost een speler salaris.
Maar MVV gaf voor de verkoop van Okita aan op zoek te zijn naar 2-3 spelers. dus op dat moment was er al geld beschikbaar voor huur of het aanbieden van een contract. Ik geef alleen aan dat IK VIND dat na de verkoop van okita MVV moet kijken naar een speler onder contract aangezien huur in mijn ogen niet de juiste keuze is. Samengevat ben ik van mening dat er door de verkoop van Okita meer te besteden is en dat een contract aanbieden in mijn ogen beter is.
Nergens geef ik aan dat al het geld naar 1 speler moet gaan.
Nergens geef ik aan dat we alles maar moeten uitgeven.
En kijkend naar het extra geld wat er is binnen gekomen denk ik wel dat het nu makkelijker geworden is om een speler aan te schaffen.
Maar MVV gaf voor de verkoop van Okita aan op zoek te zijn naar 2-3 spelers. dus op dat moment was er al geld beschikbaar voor huur of het aanbieden van een contract. Ik geef alleen aan dat IK VIND dat na de verkoop van okita MVV moet kijken naar een speler onder contract aangezien huur in mijn ogen niet de juiste keuze is. Samengevat ben ik van mening dat er door de verkoop van Okita meer te besteden is en dat een contract aanbieden in mijn ogen beter is.
Nergens geef ik aan dat al het geld naar 1 speler moet gaan.
Nergens geef ik aan dat we alles maar moeten uitgeven.
En kijkend naar het extra geld wat er is binnen gekomen denk ik wel dat het nu makkelijker geworden is om een speler aan te schaffen.
The topic has been locked.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Aug 2018 10:45Nieuws dat ze gezond zijn?mvvke4life wrote: Het duurt in ieder geval niet meer lang voor er nieuws komt van MVV.
- Robin
-
- Elite Member
-
27 Aug 2018 10:47mvv supporter wrote:
Of misschien redeneren andere clubs of transfervrije spelers dat MVV geld te besteden heeft en dat ze dus minder hoeven te zakken met de verkoopprijs of salaris..... Kan dus ook in het nadeel werken bij onderhandelingen!
MVV, Door Dik En Door Dun
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2018 11:00mvv supporter wrote: Als Hurk komt dan komt hij als Huur toch?
Persoonlijk vind ik dat niet de juiste keuze.
Okita is verkocht dus er is EXTRA geld binnengekomen voor een speler.
Je ziet zelf wat een speler kan opleveren als hij toch goed blijkt te zijn.
Waarom dan gaan huren, en zodoende niks kunnen verdienen?
De week van de waarheid van MVV, ons al weken aan de lijn houden met we zijn op zoek naar 2-3 spelers.
Praatjes vullen geen gaatjes zeg ik dan, dus ik ben benieuwd wat er komt.
Huur zou ik jammer vinden, het is zoals ippel het zegt ieder jaar weer aan een nieuw team werken.
Zet nu eens een basis neer voor 2-3 seizoenen zodat je ook aan wat kunt werken................................
In onderstaand artikel kun je lezen dat het niet om een huurconstructie zal gaan. Van den Hurk zegt daarin: ,,Een vertrek op verhuurbasis is niet bespreekbaar bij De Graafschap, dus mijn contract zal moeten worden ontbonden."
www.gelderlander.nl/de-graafschap/spits-...graafschap~a612ee55/
- Mestreech1902
-
- Senior Member
-
27 Aug 2018 11:57
Bij NAC mogen er een paar spelers weg, allemaal middenvelders ...
Bij NAC staat er deze week nog het nodige te gebeuren op transfervlak. De Parel van het Zuiden is onder meer op zoek naar een nieuwe doelman. Volgens BN DeStem staan onder meer Robbie Haemhouts, Olivier Rommens, Grad Damen en Vinnie Vermeer op de nominatie om verkocht of verhuurd te worden. Bron VP
Nu zou Olivier Rommens misschien de opvolger kunnen zijn van Nys/Ippel .. zullen volgend jaar waarschijnlijk weggaan heb je iig een opvolger al binnen
Robbie Haemhouts misschien als 2e/3e aanvallende middenvelder?
Hopen op Van den Hurk en/of Horkamp, al ben ik alleen ook al blij met Van den Hurk ( mits oude niveau haalt ).
Dan nog verdedigende versterkingen ( hoop 2 )
Namen van NAC zijn nog niet genoemde spelers, en geen geruchten, maar misschien interessante spelers om in de gaten te houden ..
Bij NAC staat er deze week nog het nodige te gebeuren op transfervlak. De Parel van het Zuiden is onder meer op zoek naar een nieuwe doelman. Volgens BN DeStem staan onder meer Robbie Haemhouts, Olivier Rommens, Grad Damen en Vinnie Vermeer op de nominatie om verkocht of verhuurd te worden. Bron VP
Nu zou Olivier Rommens misschien de opvolger kunnen zijn van Nys/Ippel .. zullen volgend jaar waarschijnlijk weggaan heb je iig een opvolger al binnen

Robbie Haemhouts misschien als 2e/3e aanvallende middenvelder?
Hopen op Van den Hurk en/of Horkamp, al ben ik alleen ook al blij met Van den Hurk ( mits oude niveau haalt ).
Dan nog verdedigende versterkingen ( hoop 2 )
Namen van NAC zijn nog niet genoemde spelers, en geen geruchten, maar misschien interessante spelers om in de gaten te houden ..
Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE

- HIER!!
-
- Elite Member
-
27 Aug 2018 12:10
Laat de grote onbekende maar binnenvliegen..
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2018 14:11
Nog 106 uur tot het sluiten van de markt.
En die laatste uren speelt MVV, dus dan geen tijd om te handelen!
Waar wachten die spelers op?!
En die laatste uren speelt MVV, dus dan geen tijd om te handelen!
Waar wachten die spelers op?!
Boe is dat feeske?
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
27 Aug 2018 14:14
Laatste dag/uren worden ook nog veel transfers verwerkt. Zoals altijd
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
27 Aug 2018 14:32
In het ergste geval nog 105 uur wachten. Wachten nu al zolang, kan die paar uur ook nog wel ff.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2018 14:44
De Graafschap neemt per direct afscheid van Anthony van den Hurk. De 25-jarige aanvaller zet zijn loopbaan voort bij eerstedivisionist MVV Maastricht, zo kan SoccerNews.nl exclusief onthullen.
Van den Hurk had vorig seizoen een aandeel in de promotie van De Graafschap, maar verloor dit seizoen de concurrentiestrijd van Fabian Serrarens. Voor de spits was dat aanleiding om uit te kijken naar een nieuwe club. MVV heeft de strijd nu dus gewonnen.
De Superboer had nog een contract voor een jaar in Doetinchem. Eerder werd ook SC Cambuur genoemd als mogelijke nieuwe club.
Hornkamp
Het is daarentegen nog ongewis wat er gaat gebeuren met Jizz Hornkamp. Een langer verblijf bij sc Heerenveen is een reële optie, maar een uitleenperiode aan MVV (ook na de komst van Van den Hurk) of een andere club is dat eveneens. Zelfs een uitstapje naar Duitsland en Spanje valt niet uit te sluiten.
Van den Hurk had vorig seizoen een aandeel in de promotie van De Graafschap, maar verloor dit seizoen de concurrentiestrijd van Fabian Serrarens. Voor de spits was dat aanleiding om uit te kijken naar een nieuwe club. MVV heeft de strijd nu dus gewonnen.
De Superboer had nog een contract voor een jaar in Doetinchem. Eerder werd ook SC Cambuur genoemd als mogelijke nieuwe club.
Hornkamp
Het is daarentegen nog ongewis wat er gaat gebeuren met Jizz Hornkamp. Een langer verblijf bij sc Heerenveen is een reële optie, maar een uitleenperiode aan MVV (ook na de komst van Van den Hurk) of een andere club is dat eveneens. Zelfs een uitstapje naar Duitsland en Spanje valt niet uit te sluiten.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The following user(s) said Thank You: jeoff, Raffalaldo, M.V.V. 1902, bokkesprongen
- jeoff
-
- Administrator
-
27 Aug 2018 14:50 - 27 Aug 2018 14:51Audiowaste wrote: De Graafschap neemt per direct afscheid van Anthony van den Hurk. De 25-jarige aanvaller zet zijn loopbaan voort bij eerstedivisionist MVV Maastricht, zo kan SoccerNews.nl exclusief onthullen.
[strike]Heb je ook een link? Zie het niet staan op soccernews.nl[/strike]
Laat maar, gevonden www.soccernews.nl/news/484279/sn-exclusi...nspits-in-wachtkamer
Last edit: 27 Aug 2018 14:51 by jeoff.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
27 Aug 2018 15:32
Het is nog zeker niet rond, had het net online gezet op de SC FB pagina, maar werd op mijn vingers getikt door MVV dat het nog niet zeker is.
Dus nog even afwachten dan maar. #spanning
Dus nog even afwachten dan maar. #spanning
Zonder inzet, geen waardering
- Hill28
-
- Visitor
-
27 Aug 2018 15:36
Alvast een voorproefje:
Ziet er sterk, snel en doelgericht uit in dit filmpje. Al wil dat nog niet alles zeggen natuurlijk (zelfs van Ogunjimi zag ik een filmpje waarin hij een superspits lijkt;) )
Maar goed nieuws!!
Ziet er sterk, snel en doelgericht uit in dit filmpje. Al wil dat nog niet alles zeggen natuurlijk (zelfs van Ogunjimi zag ik een filmpje waarin hij een superspits lijkt;) )
Maar goed nieuws!!
- Karakter
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2018 15:55
Een highlight filmpje van 11 minuten? Er hebben hier spelers gespeeld met minder fragmenten om uit te kiezen;)
Ik juich pas als de transfer daadwerkelijk op de site van MVV staat, maar mochten we Van der Hurk daadwerkelijk binnenhalen dan is dat een prima transfer!
Hopelijk komen er nog een paar spelers bij.
Ik juich pas als de transfer daadwerkelijk op de site van MVV staat, maar mochten we Van der Hurk daadwerkelijk binnenhalen dan is dat een prima transfer!
Hopelijk komen er nog een paar spelers bij.
Time to create page: 0.362 seconds