Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 19:59
Er komen nog minimaal 3 spelers. 
Ze willen het liefste nog 5 spelers halen. Als alles meezit.
Ik denk dat dit ook broodnodig is.
Als je ziet wat er vanavond op de bank zit van MVV.
Deusings keeper
Meurs keeper
Golpek
Reck
Houben
Deom

Ik denk dat dit ook broodnodig is.
Als je ziet wat er vanavond op de bank zit van MVV.
Deusings keeper
Meurs keeper
Golpek
Reck
Houben
Deom
The topic has been locked.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 20:04Audiowaste wrote:Ja ik vermoed een bedrag van 250 á 300.000 euro.HIER!! wrote: Denk dat mvv blij is er van af te zijn.. vermoed zo'n 250.000e meer echt niet helaas.
Natuurlijk is een gemotiveerde en fitte Okita een versterking. Maar gezien hoe alles gelopen is, mogen we blij zijn met de afloop.
DIKKE STRIK en cashen...en mensen laten we ons niet te rijk rekenen maar blij zijn met zeg maar twee en een halve ton.
Nu werken aan een compleet team...gr opa.
....
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 20:06mvv4ever wrote: Er komen nog minimaal 3 spelers.
BRON?...gr opa
....
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 20:11 - 24 Aug 2018 20:12houtengerard wrote: Zo, de inkt is opgedroogd.
Mocht het transferbedrag inderdaad boven de twee ton liggen, dan doe ik mijn petje af voor MVV. Volgens mij zijn sommige vergeten hoe deze ééndagsvlieg in één wedstrijd twaalf doelkansen om zeep hielp binnen het vijf meter gebied. Stephen Hawking zaliger had minimaal één van die ballen erin geduwd. Ja, hij was clubtopscoorder, maar als hij 50% van al zijn doelpogingen had gemaakt, was hij in de hall of fame gekomen van de eerste divisie, zoveel assists heeft hij om zeep geholpen dat seizoen.
MVV heeft hier een overgewaardeerde speler verkocht (Eén jarige Statistieken) die een mentaliteitsprobleem heeft, oftewel een Fiat Cinquecento voor de prijs van een luxe BMW. En NEC is er volledig ingestonken, want al geef je hem een tien jarig contract, als hij ergens een euro meer kan verdienen is hij zogenaamd "Ziek" en zit je met een arbeidsconflict. Geweldig gedaan MVV! Jullie hebben betaald gekregen voor iets wat eigenlijk is afgeschreven en daarmee zijn twee problemen in één klap de deur uit. Complimenten!
PS: Okita is een Belg, geen Duitser (wel daar geboren).
MAN O MAN wat ben ik het (te)vaak met je eens,perfect dit verhaal weergegeven omtrent deze makelaar uhh speler.
Wat een sneu verhaal deze okita evenveel belangstelling als bokita maar verdwijnt dalijk in de onbekende en vage wereld die voetbal heet...gr opa.
....
Last edit: 24 Aug 2018 20:12 by opadiehard.
The following user(s) said Thank You: houtengerard
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 22:22
Zeer jammer uw reacties mr HoutenGerard uw reactie op Jonhatan Okita en ook niet netjes van u wat u schrijft en vind .....de in en outs weet ik en u niet . Maar een ding weet ik wel ,Hij had iedere wedstrijd wat hij speelde genoeg inzet ,hij heeft kwaliteiten waar voor ik naar de Geussselt graag kom , en ik wens hem heel veel succes bij NEC .
The following user(s) said Thank You: Sandro
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 22:29 - 24 Aug 2018 22:30
Moment vd waarheid.
De laatste week gaat in. Ik kan me echt niet voorstellen dat er in een week tijd nog 5 spelers bij komen. Een of twee lijkt me waarschijnlijker. Als dat al lukt.
Okita strik er om en weg ermee. Leuke voetballer maar verkeerde mentaliteit al dan niet aangespoord door zijn zaakwaarnemer.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De laatste week gaat in. Ik kan me echt niet voorstellen dat er in een week tijd nog 5 spelers bij komen. Een of twee lijkt me waarschijnlijker. Als dat al lukt.
Okita strik er om en weg ermee. Leuke voetballer maar verkeerde mentaliteit al dan niet aangespoord door zijn zaakwaarnemer.
Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Last edit: 24 Aug 2018 22:30 by mvvke4life.
- Armand
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2018 08:13
Schijnt dat ze 300.000 euro ontvangen hebben voor okita
Dat zou toch zeer mooi zijn
Dat zou toch zeer mooi zijn
- Boredass
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2018 08:16
Zouden nog 2 clubs in de race zijn voor Van der hurk waaronder Cambuur.
- Armand
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2018 08:39Boredass wrote: Zouden nog 2 clubs in de race zijn voor Van der hurk waaronder Cambuur.
Dan kunnen wij het normaal gesproken vergeten
- TPC
-
- Premium Member
-
25 Aug 2018 08:58 - 25 Aug 2018 09:00
Ik ken Anthony niet heel goed qua voetballer maar deze quote bevalt mij heel erg:
“Kijk, ik kan wel gokken dat ik soms eens twintig minuten zal invallen hier, maar de vraag is of je daar beter van wordt. Tot het zo ver is, zal ik mijn uiterste best blijven doen. Daar ben je ook prof voor.”
Hij wilt investeren in zichzelf als voetballer en neemt niet genoegen met weinig speelminuten bij een eredivisieclub. Dit lijken mij hongerige spelers met een ideale leeftijd (kunnen hem verkopen naderhand voor winst) die MVV op de radar heeft. Anthony heeft ook nog met Gunst samen bij FC Eindhoven gespeeld, wie weet kan Maxime een goed woordje bij hem doen. Uiteindelijk zal MVV 9 van de 10 keer kansloos zijn wanneer clubs als Cambuur ermee bemoeien maar ik hoop dat Anthony kijkt naar het totaalplaatje.
MVV had voor de verkoop van Okita nog budget voor 3 basisspelers maar we kunnen nu misschien nog een extra speler aantrekken of een betere caliber spits. Zeer benieuwd naar volgende week!
Ps: gisteren had ik ook het gevoel dat ik Okita alles misgun (geen beenbreuk) maar vandaag heb ik er nog eens geprobeerd objectief naar te kijken. We weten gewoon niet alle in-en-outs en hij heeft het vorig seizoen gewoon heel goed gedaan bij MVV en ik heb mij nooit geërgerd aan zijn mentaliteit (integenstelling tot andere spelers) vorig jaar. Ik gun hem dus succes want ook dit is weer een geweldige reclame voor MVV dat een jonge speler een betere (lees: niet mooier) stap kan maken. Zeker wanneer een doorverkoopclausule is afgesproken mag hij iedere week MOTM worden buiten twee keer tegen ons.
“Kijk, ik kan wel gokken dat ik soms eens twintig minuten zal invallen hier, maar de vraag is of je daar beter van wordt. Tot het zo ver is, zal ik mijn uiterste best blijven doen. Daar ben je ook prof voor.”
Hij wilt investeren in zichzelf als voetballer en neemt niet genoegen met weinig speelminuten bij een eredivisieclub. Dit lijken mij hongerige spelers met een ideale leeftijd (kunnen hem verkopen naderhand voor winst) die MVV op de radar heeft. Anthony heeft ook nog met Gunst samen bij FC Eindhoven gespeeld, wie weet kan Maxime een goed woordje bij hem doen. Uiteindelijk zal MVV 9 van de 10 keer kansloos zijn wanneer clubs als Cambuur ermee bemoeien maar ik hoop dat Anthony kijkt naar het totaalplaatje.
MVV had voor de verkoop van Okita nog budget voor 3 basisspelers maar we kunnen nu misschien nog een extra speler aantrekken of een betere caliber spits. Zeer benieuwd naar volgende week!
Ps: gisteren had ik ook het gevoel dat ik Okita alles misgun (geen beenbreuk) maar vandaag heb ik er nog eens geprobeerd objectief naar te kijken. We weten gewoon niet alle in-en-outs en hij heeft het vorig seizoen gewoon heel goed gedaan bij MVV en ik heb mij nooit geërgerd aan zijn mentaliteit (integenstelling tot andere spelers) vorig jaar. Ik gun hem dus succes want ook dit is weer een geweldige reclame voor MVV dat een jonge speler een betere (lees: niet mooier) stap kan maken. Zeker wanneer een doorverkoopclausule is afgesproken mag hij iedere week MOTM worden buiten twee keer tegen ons.
Last edit: 25 Aug 2018 09:00 by TPC.
The following user(s) said Thank You: jovkle, Zoewiezoe
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
25 Aug 2018 09:26
Het is jammer dat hij weg is die Okita. Had toch een echte meerwaarde. Maar deze beste heer kiest voor meer GELD en dan gaan ze een breuk forceren!!! Stuk stront.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- Boredass
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2018 10:22HIER!! wrote: Ryan Mamae
Goede spits maar gezien het verleden van zijn broer zie ik die niet komen hier. MVV zal met gemengde gevoelens op hem terugkijken andersom ook.
- Schapendonk
-
- Banned
-
25 Aug 2018 12:24 - 25 Aug 2018 12:26En tjonge, hij is opeens vliegensvlug uit het ziekebed en beter!! Hij kan zelfs zijn veters weer strikken!RedWhiteArmy wrote: Het is jammer dat hij weg is die Okita. Had toch een echte meerwaarde. Maar deze beste heer kiest voor meer GELD en dan gaan ze een breuk forceren!!! Stuk stront.
Last edit: 25 Aug 2018 12:26 by Schapendonk.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
26 Aug 2018 03:51 - 26 Aug 2018 04:11Tja, als je zo lekker speelt bij MVV, valt dat op. Okita was bij Standard Luik (toch?) afgeschreven en MVV bood hem een tweejarig contract aan. Okita werd een smaakmaker en had een succesvol eerste seizoen bij MVV. Dat tweejarig contract zal een relatief goedkoop contract zijn geweest, gezien Okita's afgeschreven status. Maar Okita draaide een opmerkelijk goed eerste seizoen bij MVV. Dan melden de clubs zich natuurlijk bij zijn makelaar. In een keer veranderde in één seizoen de status van de jonge Okita van 'afgeschreven aanvaller/spits' naar 'veelbelovende aanvaller/spits'. Tja, en dan baalt Okita natuurlijk van zijn goedkope contract. Hij voelt zich ondergewaardeerd en onderbetaald. Dat is enigszins begrijpelijk. Maar zijn naam en handtekening staan onder dat, bij nader inzien, veel te goedkope contract. Vervolgens gaat Okita 'zieken' (waarschijnlijk weet hij dan al dat NEC hem een veel beter contract zal aanbieden; NEC speelt dat niet helemaal netjes volgens de regels, vermoed ik). Wat dat 'zieken' van Okita betekent, weten we inmiddels: niet op training verschijnen, ziek melden, etc. Dat 'zieken' was zeer irritant en niet professioneel. Ik denk echt (en hoop) dat het MVV-management met commerciële routiniers als Thal (en Penders) daar niet zijn ingestonken. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat MVV een transfersom van 3 ton, en misschien nog wel iets meer, heeft bedongen. Ik ben toch wel heel benieuwd naar de precieze transfersom. Ik gok op minimaal 3 ton.Schapendonk wrote:En tjonge, hij is opeens vliegensvlug uit het ziekebed en beter!! Hij kan zelfs zijn veters weer strikken!RedWhiteArmy wrote: Het is jammer dat hij weg is die Okita. Had toch een echte meerwaarde. Maar deze beste heer kiest voor meer GELD en dan gaan ze een breuk forceren!!! Stuk stront.
Steun MVV als VZM-donateur:
veerzienmvv.nl
Last edit: 26 Aug 2018 04:11 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: Anna D., opadiehard, jovkle
Time to create page: 0.371 seconds