Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

23 Aug 2018 17:59
De soap Okita duurt nog even voort. Hij traint apart en er hebben zich binnenlandse en buitenlandse clubs aangediend om hem over te nemen. Ik hoop dat MVV wel spoedig een bod accepteerd zodat er ook genoeg tijd rest om een vervanger of versterking te halen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
The topic has been locked.
  • Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Aug 2018 20:34
NEC heeft eerder al 100.000 geboden.maar Mvv wilde hem niet naar een concurrent laten gaan. Nu zitten ze te kijken en wachten clubs tot het laatst. Wellicht komt men met een lager bod. Ben benieuwd....
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

23 Aug 2018 21:18
Je laat je beste man toch niet voor 100.000 Naarden andere club vertrekken deze jongen moet gewoon 300.000 op leveren en anders gewoon zijn contrac af maken .punt uit
  • Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Aug 2018 22:11
Alles onder 300.000 moet je afwimpelen en je maakt je helemaal belachelijk als mvv als je hem naar nec laat gaan.
  • SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Aug 2018 22:55
't is weer alles op ut letste memint en daan snel faxen um de speuler(s) nog op tied gerechtig te kriege, dat geit unne kier mis....
  • opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 05:47
Ja hoor de kogel is door de kerk,MVV en NEC zijn het eens over het transfer bedrag.
Nu de speler en NEC nog,volgens zijn zaakwaarnemer komt vandaag alles rond,ook heeft hij al verschillende medische testen ondergaan...dit vandaag in DDL.
....
The following user(s) said Thank You: middenstip
  • Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 06:46
Hoop dat ze er een leuk bedrag aan overhouden, al denk ik niet dat dit het geval is.

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
  • middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 07:15
Heb het nog niet gelezen, misschien dat Braken er mee betrokken is?
  • SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 07:56
Wat zag Penders ouch alweer? Veer goon uzze concurent neet sterker maake. Vaan de ierste leuge nog neet gebarste? Respecloos naor de supporters dit
  • pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 08:10
Dat Okita weg is, is op zich een goede zaak. Aan een onwillige speler met zijn kutmentaliteit heb je ook niks. Maar dan laat je hem naar NEC gaan; een concurrent. Weet je meteen welke waarde je aan de blogs van Penders moet hechten. Het ene zeggen en het tegenovergestelde doen. Of, hoe hou je de supporters voor de gek. Die geloven toch alles..... Foi foi, ben helemaal klaar met MVV. De competitie moet eigenlijk nog beginnen, maar heb nu al -voor het eerst in 55 jaar- spijt van mijn seizoenskaart. Nu snap ik ook al die mensen om me heen die zijn afgehaakt.
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 08:13 - 24 Aug 2018 08:18
Deleted.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Last edit: 24 Aug 2018 08:18 by Audiowaste.
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 08:20
SintServaos wrote: Wat zag Penders ouch alweer? Veer goon uzze concurent neet sterker maake. Vaan de ierste leuge nog neet gebarste? Respecloos naor de supporters dit
Ik vermoed dat er geen andere club een concreet bod heeft gedaan. Dan is het dus naar NEC laten gaan of hem behouden.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 08:33
Die opmerking van Penders dat Okita niet naar NEC zou gaan was uiteraard, zoals ook toen al hier op het forum gezegd werd, deel van onderhandelingsstrategie. Natuurlijk gaat hij naar NEC als die het meeste bieden. En echt wel voor een hoger bedrag dan een ton.

Is Penders dan een leugenaar? Respectloos naar de fans? Houdt hij supporters voor de gek? Tsja. Als je oprecht verwacht dat Penders in een blog over lopende transferzaken, over onderhandelingen, precies de waarheid zegt, dan is dat zo ja. Let wel: ik zeg daarmee niet eens dat jullie 100% ongelijk hebben.

Zoals wel meer bij MVV hangt alles samen met verwachtingen. Ik lees zo'n blog niet met het idee dat Penders over een lopende transfer volslagen openheid geeft. Dat zou - naar mijn mening - ronduit idioot zijn. Zou leuk zijn als NEC leest "we laten Okita hoe dan ook voor 31 augustus gaan, NEC is momenteel de enige kandidaat". Tegelijkertijd snap ik dat Penders zich verplicht voelt iets te zeggen over de zaak-Okita, als hij er niets over zegt wordt hem dat - en begrijpelijk! - verweten. Dus dan maar een staaltje bluffen om de onderhandelingsstrategie niet te schaden. Vanuit het idee zoals ik het zie, wat ik verwacht, prima wat Penders gedaan heeft. MVV heeft dit gewoon goed gespeeld.

Maar als je zijn blog leest met de verwachting dat alles wat hij zegt vanuit 100% transparantie en openheid is, ongeacht de consequenties van die openheid, ja, dan heeft hij keihard gelogen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, jesfen, Tuor, Lassie80, itsman, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe
  • Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 08:37
Okita heeft de laatste weken duidelijk laten zien waarom hij in zijn huidige carriere eigenlijk amper tot spelen is toe gekomen
Bij MVV heeft hij na weken testen een contract voor 2 jaar verdiend en verleden jaar heeft hij t geweldig gedaan, mede ook omdat niemand anders bij MVV voorin iets kon viel hij des te meer op
Met de huidige instelling geef ik geen 5 cent voor Okita en zijn carriere. Het verleden seizoen is geen enkele garantie voor resultaat dit seizoen.
Daarbij als deze jongen niet wekelijks speelt zal hij zich tot notaire lastpost ontwikkelen , en welke garantie heeft hij dat hij wekelijk speelt als er veel meer concurrentie heeft. De afgelopen seizoenen heeft hij behalve het seizoen MVV niets van gebakken.

Iedere euro die we voor hem ontvangen is pure winst voor een speler zonder garantie op inzet en motivatie !
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, Tuor, Lassie80, Brncic, itsman, InDoDoNnY
  • Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 09:20
Fantastisch, MVV verkoopt een speler die er met de pet baar gooit met nog een eenjarig contract en nog is er gezeik...
Dir woorden van Penders waren pure onderhandelingsstrategie. Geloof maar dat dit bod niet te weigeren was, anders had MVV ‘m echt niet laten gaan.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Boe is dat feeske?, Jacques, jesfen, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, InDoDoNnY
Time to create page: 0.372 seconds