Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 09:21
Penders had dat inderdaad niet moeten zeggen (niet naar een concurrent laten gaan). Maar kom op zeg... NEC een concurrent? Zouden we willen! Sparta en Twente... dat zijn concurrenten van NEC. Grote strik erom en weg ermee. Hij was absoluut van grote waarde afgelopen seizoen met zijn 18 doelpunten. Maar hij liep toch ook regelmatig te ballen als een dweil. Ben benieuwd of hij het niveau van NEC aan kan. Hij raakte bijvoorbeeld geen knikker bij clubjes als KSV Roeselare en Union Sint Gillis. Het seizoen bij MVV was zijn eerste jaar dat hij überhaupt iets heeft gepresteerd. En dan dit gedrag... Hij moet zich diep schamen. En zijn zaakwaarnemer ook. Die zal hem waarschijnlijk wel gek hebben gemaakt en voor zijn karretje hebben gespannen. Uiteindelijk ben ik blij dat hij weg is. Blijven was voor beide partijen geen optie meer. En nu vangt MVV nog een leuk bedrag voor hem. Tenminste... als MVV zich niet heeft laten afschepen wat de transfersom betreft.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, InDoDoNnY, Och jeh
The topic has been locked.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 09:34
Dat is wat mij betreft nog het enige wat ik wil weten/horen over Okita: Hoeveel heeft NEC aan MVV betaald
The following user(s) said Thank You: MVVke
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 09:43
Yes, eindelijk opgerot deze gast. Bij NEC zijn de supporters nu al bang dat hij (en zn zaakwaarnemer) hetzelfde gaat flikken!
Dat mensen Penders nu weer afvallen heeft alles te maken met de negatieve vibe rond MVV. Is ie nu niet meer te vertrouwen in zijn blogs? Whaha laat me niet lachen!
Maakt ook niet uit, we kunnen dit nu eindelijk afsluiten. Croux (laatste speler die geld opbracht) ging weg op laatste transferdag, nu heeft MVV nog een week én de middelen om vervanger(s) te zoeken. Dat lijkt kort maar nu de uitverkoop begint is een zak duiten het enige dat telt.
Laot goon Laot goon noe MVV!
Dat mensen Penders nu weer afvallen heeft alles te maken met de negatieve vibe rond MVV. Is ie nu niet meer te vertrouwen in zijn blogs? Whaha laat me niet lachen!
Maakt ook niet uit, we kunnen dit nu eindelijk afsluiten. Croux (laatste speler die geld opbracht) ging weg op laatste transferdag, nu heeft MVV nog een week én de middelen om vervanger(s) te zoeken. Dat lijkt kort maar nu de uitverkoop begint is een zak duiten het enige dat telt.
Laot goon Laot goon noe MVV!
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: jeoff, Tuor, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
- Strucht
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 09:48
Hehe eindelijk en gelukkig
De opvolger is al een tijdje in huis (Abubakar) Hopenlijk kan MVV nu snel doorpakken met haar pokerspel en de 3-4 broodnodige versterkingen halen.

- Sjieske
-
- Premium Member
-
- Et sues sibi sapiunt
24 Aug 2018 09:52
Okita is verkocht voor een transfersom. Het best mogelijke scenario voor MVV betreffende een speler die niet alleen een rotte appel in de frisse fruitmand is, maar volgend jaar ook gratis wegloopt. Hoera, goed gedaan MVV. En nog zijn er altijd mensen hier op het forum die ook dat niet goed genoeg vinden??
Weet je wat ik oprecht denk, dat de negatieve houding van mijn mede forummers hier ervoor zorgt dat de onderhandelingspositie van MVV ondermijnt wordt. Welke speler wil er nu naar een club met z' on negatieve supporters. Ik zou me nog eens bedenken als ik Ronaldo was hoor
Weet je wat ik oprecht denk, dat de negatieve houding van mijn mede forummers hier ervoor zorgt dat de onderhandelingspositie van MVV ondermijnt wordt. Welke speler wil er nu naar een club met z' on negatieve supporters. Ik zou me nog eens bedenken als ik Ronaldo was hoor

The following user(s) said Thank You: Ster_Drager, Tuor, Lassie80, itsman, InDoDoNnY
- pinobel
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 10:07
Ik zeg ook dat het het beste is dat hij weg is, zelfs wat centjes opgeleverd. Maar Penders kan dan beter niks zeggen, want je wordt er op afgerekend. Overigens zit hem de pijn vooral in het feit dat we weer met een halve selectie aan de competitie begonnen zijn en dat terwijl we -naar eigen zeggen van MVV- meer te besteden hadden. Nu moeten we weer snel op zoek naar wat spelers die ook weer ingepast moeten worden in het team en voordat je het weet sta je alweer op een kansloze achterstand t.o.v. een hoop andere teams. En maar vast blijven houden aan de dorpsmentaliteit (wij zijn niet te koop) terwijl de ene na de andere club ons voorbij holt en we steeds verder zakken in het moeras van de KK-divisie. Je wordt er moedeloos van.
- Hill28
-
- Visitor
-
24 Aug 2018 10:09 - 24 Aug 2018 10:10
Ik ben ook benieuwd wat MVV nu heeft gekregen. Als het een goed bedrag was, was het wel gecommuniceerd denk ik. Jammer dat de technische staff hem niet meer aan het voetballen kreeg, dat had ik toch liever gezien.
Aan de andere kant is een goede gemotiveerde vervanger natuurlijk meer waard.
Last edit: 24 Aug 2018 10:10 by Hill28.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
24 Aug 2018 10:12
Helemaal mee eens Sietske ,maar gelukkig noemen zij zich echte mvv supporters laat me niet lachen met dit soort droeftoeters dit soort mensen zijn het nog niet waard dat zij zich supporters noemen .
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 10:19
Het is heel eenvoudig gamins. Als aan de gevraagde prijs en voorwaarden wordt voldaan dan vertrekt een speler toch. Beter nu dan op de laatste dag. Okita heeft de kans gekregen, met dank aan onze TS, en deze benut. De manier waarop hij dan nu vertrekt is wel tekenend voor het hedendaagse voetbal.
De komende dagen zal het onrustig zijn in de Ardennen met de Formule 1 te gast. Dit speciaal voor vrienden en bekenden.
De komende dagen zal het onrustig zijn in de Ardennen met de Formule 1 te gast. Dit speciaal voor vrienden en bekenden.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: Hill28
- pinobel
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 10:20een Maastrichtenaar die voor roda heeft gespeeld, dat is pas een droeftoeter. Zielig figuur die andere mensen die hun hele leven al naar MVV gaan geen supporter durft te noemen omdat ze kritiek hebben. Als ze tegen jou zeggen dat het gras blauw is geloof je het nog. Verder discussieer ik niet meer met zo'n simpele ziel als jij bent.dreekemvvke wrote: Helemaal mee eens Sietske ,maar gelukkig noemen zij zich echte mvv supporters laat me niet lachen met dit soort droeftoeters dit soort mensen zijn het nog niet waard dat zij zich supporters noemen .
The following user(s) said Thank You: MVVke, Hill28
- dreekemvvke
-
- Banned
-
24 Aug 2018 10:40 - 24 Aug 2018 10:42
Nou om eerlijk te zijn ben ik hier helemaal blij mee want een zinnig woord komt er bij jouw ook niet uit en jij noemt je mvv supporter,en ja een Maastrichtenaar die bij Roda heeft gespeeld en daar ben ik nog trots op ook en dat kan jij niet zeggen .en dit is het laatste wat ik aan jou kwijt wil.
Last edit: 24 Aug 2018 10:42 by dreekemvvke.
- Schapendonk
-
- Banned
-
24 Aug 2018 10:42
Beetje respect naar elkaar mensen aub. We zijn voor dezelfde club. Enfin, jammer dat MVV spelers kwijt raakt aan NEC. Ik kan me NEC altijd herinneren als concurrent en geen club die maar iets meer is dan MVV. Ook hun stad beweert ten stelligst de oudste te zijn in Nederland, waar de meningen nog altijd over verdeeld zijn. Ik heb zelf niks met Nijmegen. MVV moet zélf naar de ere, ten koste van NEC. Maar ja, dit is nu schijnbaar een utopie geworden.
The following user(s) said Thank You: De Zwarte Vogel
- jovkle
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 11:44
@Dreekemvvke
Jij hebt toch bij Rapid JC gespeeld, maar nooit bij Roda JC?
Jij hebt toch bij Rapid JC gespeeld, maar nooit bij Roda JC?
- josoetgebrook
-
- Senior Member
-
24 Aug 2018 11:47Hill28 wrote: Ik ben ook benieuwd wat MVV nu heeft gekregen. Als het een goed bedrag was, was het wel gecommuniceerd denk ik. Jammer dat de technische staff hem niet meer aan het voetballen kreeg, dat had ik toch liever gezien.
Ik ben ook wel benieuwd naar het bedrag, maar laat MVV dat maar na de transferdeadline communiceren.
Time to create page: 0.356 seconds