Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• Larsbak
  • Larsbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

24 Aug 2018 12:14
Beide ploegen zijn het eens geworden over de transfersom, dus het bedrag zal ergens in het midden liggen. NEC zal gezien de naderende transferdeadline met een verhoogd bod moeten komen, terwijl MVV water bij de wijn zal moeten doen om van Okita af te komen en nog de gelegenheid te hebben de transfersom te herinvesteren.

Logisch dat Penders in zijn blog niet volledig uitweidt over de onderhandelingsstrategie van MVV. Kan je positie alleen maar verzwakken. Verder kun je erover twisten wat een concurrent is natuurlijk. Ik zie NEC dit seizoen als een van kampioenskandidaten.

Tegelijkertijd zal de komende week de waarde van de 'lijstjes' worden aangetoond. De club geeft de indruk af een schaduwlijst met mogelijke versterkingen klaar te hebben liggen voor het geval Okita vertrekt. Spelers daarop zijn dus nu opeens haalbaar geworden. Ik ben benieuwd welke spelers dat zijn. Ik zou me persoonlijk in de handen wrijven met Van den Hurk, maar ook een centrale verdediger en creatieve middenvelder lijken me geen overbodige luxe (daar Elsen geen vertrouwen lijkt te hebben in Koolhof).
The topic has been locked.
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

24 Aug 2018 12:16
Hoopt toch echt dat mvv een mooie transferssom heeft bedongen,want voor minder dan 300.000 had ik hem niet verkocht .het is toch een speler mits hij een andere mentaliteit gaat gebruiken een speler met veel mogelijkheden en zou in de toekomst naar een top of een subtopclub kunnen.hoopt wel dat mvv een doorverkoop regeling heeft bedongen van20%.
  • Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 12:54 - 24 Aug 2018 12:56
dreekemvvke wrote: Nou om eerlijk te zijn ben ik hier helemaal blij mee want een zinnig woord komt er bij jouw ook niet uit en jij noemt je mvv supporter,en ja een Maastrichtenaar die bij Roda heeft gespeeld en daar ben ik nog trots op ook en dat kan jij niet zeggen .en dit is het laatste wat ik aan jou kwijt wil.

Nou Dreekemvvke, als ik jou was zou ik een Duitse naam kiezen als je dan al hier op het forum bent, want met MVV heb jij waarschijnlijk niet veel op. Het is namelijk niet iets om trots op te zijn als je als Maastrichtenaar voor Aachen-Nord hebt gespeeld. Zou me eerder diep schamen en helemaal niets hier op dit forum schrijven. Als ik jou was zou ik niets over andere MVV supporters zeggen als jezelf meer met mensen hebt die een zwarte nek en gele tanden hebben!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Last edit: 24 Aug 2018 12:56 by Jo70.
The following user(s) said Thank You: MVVke
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

24 Aug 2018 13:12
Wat ben jij toch een zielig figuur maar ik wordt er steeds trotser op om daar gespeeld te hebben en geloof mij maar ikben een grotere mvv supporters dan heel veel van jullie .zal mijn club nooit zo bekritiseren als de meeste op dit forum,altijd maar alles afkraken maar zelf nooit iets gepresteerd je mag trots op jezelf zijn maar neem het woord mvv supporter nooit meer in je mond want dat ben je echt niet waard.en Voorde rest zoekt het lekker uit .
  • houtengerard
  • houtengerard's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

24 Aug 2018 13:25
We gaan hiermee stoppen, hier is het forum niet voor bedoeld. Deze discussie kan verder besproken worden via Persoonlijke Berichten, niet hier. Nu graag weer on-topic over transfergeruchten, anders volgen er sancties. Bedankt.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Mr Sjaan, Schapendonk, serke, Robin, opadiehard, Tuor, Kay, itsman, M.V.V. 1902 and 1 other people also said thanks.
  • Mr Sjaan
  • Mr Sjaan's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

24 Aug 2018 13:27
Aan allen hierboven:

A.u.b. stoppen met deze onzin. Het gaat hier over transfergeruchten en niets anders .

Als jullie elkaar willen beledigen, terechtwijzen o.i.d. dan doen jullie dat maar via een persoonlijk bericht. Het is niet de gewoonte van de moderatoren om mensen te bannen en dat willen we graag zo houden.

Ik reken op jullie gezond verstand.
The following user(s) said Thank You: houtengerard, Schapendonk, middenstip, Tuor, Gianni Bruno, itsman, M-MVV
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

24 Aug 2018 13:38
Bedankt ik zal me aan de regels houden en mijn excuus voor het ongemakt zal niet meer gebeuren
The following user(s) said Thank You: Mr Sjaan, opadiehard, Gianni Bruno
  • Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 13:45
Dan maar een heel ander onderwerp, uit de categorie bizarre geruchten. Volgens een collega die Fortuna-fan is (jaja, typisch zo ene die je tot twee jaar geleden nooit over Fortuna hoorde, maar goed) zouden Fortuna en MVV in overleg zijn om Ciranni te huren.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
  • Yannick
  • Yannick's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

24 Aug 2018 14:02
Heb liever Cirra dan Moustafa rechtsback, maar of we hier echt blij mee moeten zijn? Vond Ciranni erg tegen vallen vorig seizoen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
The following user(s) said Thank You: opadiehard
  • krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 14:03
Jacques wrote: Dan maar een heel ander onderwerp, uit de categorie bizarre geruchten. Volgens een collega die Fortuna-fan is (jaja, typisch zo ene die je tot twee jaar geleden nooit over Fortuna hoorde, maar goed) zouden Fortuna en MVV in overleg zijn om Ciranni te huren.

Ja, dit is wel een heel bizar gerucht. Ik kan het mij niet voorstellen. Ik denk eerder dat FSC bereid is Braun te verhuren. Hij past niet meer in hun selectie, maar kost wel een eredivisiesalaris. Verhuur is voor hen de enige manier om de kosten te verminderen.
  • HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

24 Aug 2018 14:15 - 24 Aug 2018 14:27
Denk dat mvv blij is er van af te zijn.. vermoed zo'n 250.000e meer echt niet helaas.
Last edit: 24 Aug 2018 14:27 by HIER!!.
  • MVVFAN1984
  • MVVFAN1984's Avatar
  • Away
  • Junior Member
  • Junior Member

24 Aug 2018 14:16
Nou de overgang van Mvv naar Nec is rond voor okita zo als je kunt zien op het twiter account van Nec, nu gaat Mvv hopelijk zijn slag slaan en nog de nodige spelers halen.

Attachments:

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 14:29
Volgens L1
Tussen de twee of 3 ton.
  • Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Aug 2018 14:31
HIER!! wrote: Denk dat mvv blij is er van af te zijn.. vermoed zo'n 250.000e meer echt niet helaas.
Ja ik vermoed een bedrag van 250 á 300.000 euro.
Natuurlijk is een gemotiveerde en fitte Okita een versterking. Maar gezien hoe alles gelopen is, mogen we blij zijn met de afloop.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
  • Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

24 Aug 2018 14:35 - 24 Aug 2018 14:40
Er blijft bij mij een vraag, hoe het kan dat je iemand niet aan zijn contract kan houden. Dus met andere woorden: als een speler niet meer voor MVV wilt voetballen, dan komt die gewoon niet meer. Mooi is dat. Goed dat hij is opgerot dan, naar een club als NEC. Wauw, wat een droom moet dat zijn. Ik hoop ondanks die 2 ton op een flink fluitconcert voor hem.
Last edit: 24 Aug 2018 14:40 by Schapendonk.
Time to create page: 0.350 seconds