Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 14:41
2 ton of meer. Als het zo is, dan is dit een geweldig onderhandelingsresultaat. Mijn complimenten aan de onderhandelaars van MVV.
The topic has been locked.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
24 Aug 2018 14:50 - 24 Aug 2018 14:52
Dat is voor MVV begrippen een ongekend bedrag. Zeker voor een onbekende speler die maar een jaar hier gespeeld heeft.
Uitstekend resultaat. Ik verwacht niet veel van een eventuele doorverkoopclausule. Ik denk niet dat een speler met deze mentaliteit het gaat maken in het betaald voetbal.
Uitstekend resultaat. Ik verwacht niet veel van een eventuele doorverkoopclausule. Ik denk niet dat een speler met deze mentaliteit het gaat maken in het betaald voetbal.
Last edit: 24 Aug 2018 14:52 by Boschpoort.
- Schapendonk
-
- Banned
-
24 Aug 2018 15:38
Als je ziet dat NEC hem voor 4 seizoenen kan vastleggen, dan heeft MVV nog lang niet genoeg gekregen ervoor.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 16:19
Blijkbaar is dit wel de normale mentaliteit van profvoetballers als ik de reacties van Pereira, Ogunjimi en Mmae lees. Zegt wel genoeg denk ik.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 16:27
Maar de mensen die NEC zien als een concurrent in de keuken kampioen divisie, moeten zich toch nog eens goed laten nakijken ... !
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 16:53
Zo, dat is de volgende die vertrekt van de rotte appels van vorig seizoen. Hopelijk geeft dit de huidige selectie wat meer rust en dat MVV een slag slaat op de transfermarkt door het halen van een (of 2) centrale verdediger(s). Buwalda van NEC, ex VVV, mag transfervrij vertrekken, zie ik graag komen. Beetje type Pereira. Een aanvallende middenvelder wordt genoemd als versterking. Bruls, wie kent hem nog, is transfervrij. Maar zal onhaalbaar zijn. En nog een spits (van den Hurk is de belangrijkste kandidaat. Misschien kan die Hornkamp nog gehuurd worden.
Nou dan hebben we toch een mooie selectie.
MVV, succes de komende week op de transfermarkt!
Nou dan hebben we toch een mooie selectie.
MVV, succes de komende week op de transfermarkt!
The following user(s) said Thank You: Nietzsche
- houtengerard
-
Topic Author
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
24 Aug 2018 17:22 - 24 Aug 2018 17:24
Zo, de inkt is opgedroogd.
Mocht het transferbedrag inderdaad boven de twee ton liggen, dan doe ik mijn petje af voor MVV. Volgens mij zijn sommige vergeten hoe deze ééndagsvlieg in één wedstrijd twaalf doelkansen om zeep hielp binnen het vijf meter gebied. Stephen Hawking zaliger had minimaal één van die ballen erin geduwd. Ja, hij was clubtopscoorder, maar als hij 50% van al zijn doelpogingen had gemaakt, was hij in de hall of fame gekomen van de eerste divisie, zoveel assists heeft hij om zeep geholpen dat seizoen.
MVV heeft hier een overgewaardeerde speler verkocht (Eén jarige Statistieken) die een mentaliteitsprobleem heeft, oftewel een Fiat Cinquecento voor de prijs van een luxe BMW. En NEC is er volledig ingestonken, want al geef je hem een tien jarig contract, als hij ergens een euro meer kan verdienen is hij zogenaamd "Ziek" en zit je met een arbeidsconflict. Geweldig gedaan MVV! Jullie hebben betaald gekregen voor iets wat eigenlijk is afgeschreven en daarmee zijn twee problemen in één klap de deur uit. Complimenten!
PS: Okita is een Belg, geen Duitser (wel daar geboren).
Mocht het transferbedrag inderdaad boven de twee ton liggen, dan doe ik mijn petje af voor MVV. Volgens mij zijn sommige vergeten hoe deze ééndagsvlieg in één wedstrijd twaalf doelkansen om zeep hielp binnen het vijf meter gebied. Stephen Hawking zaliger had minimaal één van die ballen erin geduwd. Ja, hij was clubtopscoorder, maar als hij 50% van al zijn doelpogingen had gemaakt, was hij in de hall of fame gekomen van de eerste divisie, zoveel assists heeft hij om zeep geholpen dat seizoen.
MVV heeft hier een overgewaardeerde speler verkocht (Eén jarige Statistieken) die een mentaliteitsprobleem heeft, oftewel een Fiat Cinquecento voor de prijs van een luxe BMW. En NEC is er volledig ingestonken, want al geef je hem een tien jarig contract, als hij ergens een euro meer kan verdienen is hij zogenaamd "Ziek" en zit je met een arbeidsconflict. Geweldig gedaan MVV! Jullie hebben betaald gekregen voor iets wat eigenlijk is afgeschreven en daarmee zijn twee problemen in één klap de deur uit. Complimenten!
Last edit: 24 Aug 2018 17:24 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, aait wief, Kloeteklaos
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 17:22
Jammer dat het zo gelopen is. Nu zeggen of denken sommigen: "Strik erom en weg ermee". Gek gemaakt door makelaars heeft hij zich inmiddels in een onhoudbare positie gemanoeuvreerd. In die zin is het goed dat hij vertrokken is.
Maar het is en blijft wel een speler waarvoor mensen naar het stadion komen. Grillig als voetballer maar wel elke wedstrijd met enkele onnavolgbare acties Ik denk dat NEC voor relatief weinig geld een publiekstrekker heeft binnengehaald.
Maar het is en blijft wel een speler waarvoor mensen naar het stadion komen. Grillig als voetballer maar wel elke wedstrijd met enkele onnavolgbare acties Ik denk dat NEC voor relatief weinig geld een publiekstrekker heeft binnengehaald.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 17:29houtengerard wrote: Zo, de inkt is opgedroogd.
Ik sluit mij volledig aan bij elke letter in bovenstaande reactie. Inderdaad, overgewaardeerd en ik wens ze in Nijmegen veel sterkte.
Overigens is ongeveer 2 ton voor een speler die nog maar 1 jaar te gaan had in zijn contract en die binnen de Eerste Divisie getransfereerd wordt een zeer respectabel bedrag. Ik ben vaak kritisch maar mocht het daadwerkelijk tussen de 2 en 3 ton liggen dan vind ik dat een uitstekende deal, zeker voor een speler als deze.
The following user(s) said Thank You: houtengerard
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
24 Aug 2018 17:31Frostie_999 wrote: Blijkbaar is dit wel de normale mentaliteit van profvoetballers als ik de reacties van Pereira, Ogunjimi en Mmae lees. Zegt wel genoeg denk ik.
Daar noem je me ook wat op hè. Hoop dat ze de Martina’s niet aangestoken hebben met hun gedrag, al schat ik die gasten veel hoger in door hun nette opvoeding!
De Kabel van MVV is verbroken en vertrokken, hoera.
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: MVVke
- serke
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 17:52
Ik zie dit positief, een transfer van iemand die voor het eerst een seizoen gepresteerd heeft en daarna denkt de hele wereld aan te kunnen.
Toont dan kinderlijk gedrag door de boel proberen te laten ontploffen omdat hij zijn zin niet krijgt, mede ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer.
Ik had respect voor okita maar dat is verdwenen nu het gewoon een verwend kind blijkt te zijn, die mijn club probeert te benadelen.
Hoop dat we er een leuk bedrag voor terugkrijgen.
Volgend seizoen was hij gratis weggegaan hadden we niets gehad als alleen een gefrusteerde puber die niet wil omdat hij zijn zin niet krijgt.
Ik denk dat hij het niet gaat redden bij nec, zij denken godweetwat binnengehaald te hebben.
Nou nec, succes ermee !!! (Not)
Toont dan kinderlijk gedrag door de boel proberen te laten ontploffen omdat hij zijn zin niet krijgt, mede ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer.
Ik had respect voor okita maar dat is verdwenen nu het gewoon een verwend kind blijkt te zijn, die mijn club probeert te benadelen.
Hoop dat we er een leuk bedrag voor terugkrijgen.
Volgend seizoen was hij gratis weggegaan hadden we niets gehad als alleen een gefrusteerde puber die niet wil omdat hij zijn zin niet krijgt.
Ik denk dat hij het niet gaat redden bij nec, zij denken godweetwat binnengehaald te hebben.
Nou nec, succes ermee !!! (Not)
The following user(s) said Thank You: Schapendonk
- dreekemvvke
-
- Banned
-
24 Aug 2018 18:01
Heb nou nog maar een hoop en dat is dat Mvv nu snel mogelijk knopen doorhakt en de gewenste spelers die zij op het oog hebben zo snel mogelijk binnenhaald ,en dan volgende week met een volledige selectie toewerk naar de volgende wedstrijd.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- Robin
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 18:55 - 24 Aug 2018 18:57
Fijn dat Okita nu verkocht is, kunnen we tenminste verder.
Heb trouwens het introductiefilmpje gezien van NEC, dat vind ik wel een gave manier van een club om een nieuwe speler te introduceren!
Filmpje van NEC / Okita
Heb trouwens het introductiefilmpje gezien van NEC, dat vind ik wel een gave manier van een club om een nieuwe speler te introduceren!
Filmpje van NEC / Okita
MVV, Door Dik En Door Dun
Last edit: 24 Aug 2018 18:57 by Robin.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 19:05
Mooi eindelijk weer een positief bericht! Ik had nog altijd de angst dat hij voor een prikkie zou vertrekken aangaande het langdurige proces!
Alles boven de 100K is heel mooi meegenomen! Stiekem hoop ik ook op een doorverkooppercentage. Je weet het namelijk maar nooit.
Nu blijf ik toch een Negativo en hoop niet dat al dit transfergeld de spaarkas in verdwijnt. Niet alles hoeft te worden gebruikt voor versterkingen maar een groot gedeelte hoop ik toch van wel. Nu vanavond de schade beperkt houden en dan begint mijn weekend wel met MVV.
Alles boven de 100K is heel mooi meegenomen! Stiekem hoop ik ook op een doorverkooppercentage. Je weet het namelijk maar nooit.
Nu blijf ik toch een Negativo en hoop niet dat al dit transfergeld de spaarkas in verdwijnt. Niet alles hoeft te worden gebruikt voor versterkingen maar een groot gedeelte hoop ik toch van wel. Nu vanavond de schade beperkt houden en dan begint mijn weekend wel met MVV.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
Time to create page: 0.377 seconds