Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019
28 Aug 2018 12:58
...misschien dan toch maar eens een transfersom betalen, zij het beperkt. Er is nu wat geld dus wil je een slag slaan moet je ook af en toe wat water bij de wijn doen. Uiteraard geen te groot risico nemen maar het kan ook zo zijn dat hij hierdoor toch naar een andere club gaat en dan hebben we tot de winterstop geen spits.Of heeft MVV nog een blik met 'reserve' transfervrije spitsen achter de hand voor het geval het toch misloopt? Ik kan niet in de portemonnee van MVV kijken maar ik zou wel willen weten waarom er geen transfers worden betaald als het geld er is, en, in die lijn ook of dat salarisplafond van € 50.000 nog echt bestaat. Lijkt me niet dat je daar spelers mee lokt. Paul Penders heeft in zijn blog aangegeven binnenkort wat meer in kijk te geven in de keuken dus daar hoop ik wat wijzer van te worden.
The topic has been locked.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
28 Aug 2018 13:01
Jacques ik denk het niet speler wl graag de Graafschap moet ook verder dus ik neem aan dat het vandaag wordt afgesloten en Anthony van den hurk er morgen bij is en nog wel een speler want we zijn er nog niet ,maar begint er mooi uit te zien .
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
28 Aug 2018 13:16
In dreekemvvke we trust!
Benieuwd of de transfer er inderdaad komt. Eerst werd gesproken dat Van den Hurk zijn contract ging laten ontbinden. Hier zullen ze het nog niet over eens zijn. Wellicht dat De Graafschap probeert, want ze zijn ook niet stom en weten dat Okita verkocht is, om toch nog iets van een vergoeding eruit te halen. Wellicht transfervrij en een eventueel doorverkooppercentage proberen af te dwingen. Heb namelijk begrepen dat hij voor drie jaar tekent en wanneer hij het twee jaar goed doet, in zichzelf investeert en hard werkt kan hij een mooie stap erna maken. Hij geeft ook zelf aan nu een stap achteruit de willen doen om er straks weer vooruit te zetten.
Zal wel weer iets van de laatste momenten worden. Hoop dat hij erbij is tegen de Eagles, maar dat zal wel niet. Weet iemand of hij nog gewoon traint bij De Graafschap momenteel?

Benieuwd of de transfer er inderdaad komt. Eerst werd gesproken dat Van den Hurk zijn contract ging laten ontbinden. Hier zullen ze het nog niet over eens zijn. Wellicht dat De Graafschap probeert, want ze zijn ook niet stom en weten dat Okita verkocht is, om toch nog iets van een vergoeding eruit te halen. Wellicht transfervrij en een eventueel doorverkooppercentage proberen af te dwingen. Heb namelijk begrepen dat hij voor drie jaar tekent en wanneer hij het twee jaar goed doet, in zichzelf investeert en hard werkt kan hij een mooie stap erna maken. Hij geeft ook zelf aan nu een stap achteruit de willen doen om er straks weer vooruit te zetten.
Zal wel weer iets van de laatste momenten worden. Hoop dat hij erbij is tegen de Eagles, maar dat zal wel niet. Weet iemand of hij nog gewoon traint bij De Graafschap momenteel?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
28 Aug 2018 14:05
Ongeacht wie er ook komt als spits, ik denk dat Kostons vrijdag in de basis start. En de nieuweling zal invallen. Sterker nog, ik denk dat vrijdag dezelfde basis start als tegen Telstar. En nee, als Messi toch zou komen zal die wel direct in de basis staan....

- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 14:13
Frank is die desbetreffende speler gisteren niet medisch gekeurd?
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 14:33
De focus ligt nu vooral op Van den Hurk. Maar waar zou MVV achter de schermen nog meer mee bezig zijn? Ik hoop eigenlijk op nog twee of drie andere aanwinsten. In het begin van de voorbereiding was er sprake van de komst van centrale verdediger Chiro N'Toko. Ik begreep dat hij niet is gekomen omdat hij niet op kunstgras wil spelen. Hij heeft nog steeds geen club. Zou hij op zijn besluit terug willen komen? Op rechtsback is er eigenlijk ook nog iemand nodig. Braun wordt genoemd, maar of dat concreet is weet ik niet. Mogen we nog iets uit Genk verwachten? Lathauwers, Seigers, Bertacini... allemaal interessant voor ons. Maar of ze weg mogen in Genk? Zij moeten een bepaald aantal Belgen in de selectie hebben. Niet echt gunstig voor ons. En wat is de stand van zaken m.b.t. die spits van Heerenveen? Wordt het of Van den Hurk of Hornkamp? Of misschien wel en en? Het worden nog een paar spannende dagen...
- Willems
-
- Senior Member
-
28 Aug 2018 16:11
Momenteel op vakantie. Hier is het zes uur vroeger, dus iedere dag als ik wakker word is het in Nederland al 14:00 uur. Vol verwachting meteen naar de transfers kijken. Maar helaas nog niets nieuws te melden. Ik hoop dat het met van de hurk niet uitdraait op een Veermannetje. Die wilde graag naar Ado, Ado wilde hem graag maar door treuzel, treuzel, treuzel uiteindelijk naar ST. Pauli. Overigens zijn die er met Necid nu niet slechter van geworden. Ook Cas Peters van Emmen mag nu weg, had ik ook graag gezien, maar zal wel naar Volendam gaan. Ben benieuwd wat de dag van morgen ons gaat brengen.
Daarnaast pure nostalgie: Hier op heel klein schermpje zonder geluid tweede helft van Telstar_MVV gezien. Heerlijk, zeker ook de uitslag maar ook het getoonde spel de tweede helft. Had alleen wel 0-4 moeten zijn, maar dat terzijde.
Daarnaast pure nostalgie: Hier op heel klein schermpje zonder geluid tweede helft van Telstar_MVV gezien. Heerlijk, zeker ook de uitslag maar ook het getoonde spel de tweede helft. Had alleen wel 0-4 moeten zijn, maar dat terzijde.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 18:42
Van de Hurk verblijft momenteel in een hotel in Maastricht aangaande de FB post van Trepke B.
Dat kan twee dingen betekenen. Hij gaat hier tekenen of in Kerkrade. Wie wil tenslotte overnachten in Kerkrade. Ik vraag me wel eens af of er uberhaupt spelers van Roda in Kerkrade wonen lol.
Dat kan twee dingen betekenen. Hij gaat hier tekenen of in Kerkrade. Wie wil tenslotte overnachten in Kerkrade. Ik vraag me wel eens af of er uberhaupt spelers van Roda in Kerkrade wonen lol.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
28 Aug 2018 19:04
Morgen dubbel goed nieuws.
van den Hurk, en nog een aangename verrassing
Zonder inzet, geen waardering
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard
- serke
-
- Elite Member
-
28 Aug 2018 19:24omnisciens wrote: Morgen dubbel goed nieuws.
Maak miech gek, kin neet wachte !!!
- dreekemvvke
-
- Banned
-
28 Aug 2018 19:44
Je moet je niet gek maken morgen weten we meer ,dit heb ik vanmorgen al op dit forum gezet
The following user(s) said Thank You: serke, opadiehard
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 20:29
Op Facebook meldt iemand die van den Hurk gesproken heeft bij het hotel (en met hem op de foto staat) dat hij morgen tekent voor twee jaar met een optie voor een derde jaar. Goed nieuws dus!
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- Jo70
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 20:30tuutsje wrote: Van de Hurk verblijft momenteel in een hotel in Maastricht aangaande de FB post van Trepke B.
Ja, Nathan Rutjes woont in Kerkrade, maar dat is ook de dorpsgek!!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 21:24omnisciens wrote: Morgen dubbel goed nieuws.
Hopelijk word die aangename verrassing/verrassingen ...gr opa.
....
- Jo70
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2018 21:52
www.limburger.nl/cnt/dmf20180828_0007200...en-bij-de-graafschap
Het is officieel. Van den Hurk is binnen. Welkom Anthony!!!
Het is officieel. Van den Hurk is binnen. Welkom Anthony!!!
Time to create page: 0.363 seconds