>
Ontvangen bedankjes 961
jovkle schreef : Wellicht kun jij je steentje bijdragen!!!
Jacques schreef : MVV zet voetbal op één, is meerdere keren gecommuniceerd.
Boe is dat feeske? schreef : Tel daarbij op dat Stijn en Stijn flink worden gemist, de vervangers zijn niet 1-2-3 op het niveau van Stijn en Stijn en je kunt je voorstellen dat er nu wat minder gestroomlijnde communicatie is.
Wel zou ik zeggen dat alles dat geld opbrengt voor 'Voetbal op 1' op kantoor prio 1 moet zijn, en dus moet de kaartverkoop gemaximaliseerd worden. Informeer de mensen dus via mail over kaartverkoop moffen. Maar die stoeltjes, estebleef. En het mooiste is, er wórdt juist wel iets met de stoelen gedaan, maar nu is het tempo en de manier waarop weer niet goed volgens sommigen.
Zwegel schreef :
Jacques schreef : MVV zet voetbal op één, is meerdere keren gecommuniceerd.
Daar is althans ook nog niets van te merken.......
Maar we wachten geduldig af ......
In al die jaren dat het voetbal niet op één stond, was er hetzelfde probleem. Een non-argument dus. Bij MVV mist men gewoon een professioneel zakelijk instinct. Het is een amateuristische manier van zaken doen. Het ontbreekt er blijkbaar aan draaiboeken, controle en uitvoering van taken die standaard zouden moeten plaatsvinden. Je business is om zoveel mogelijk mensen te vermaken, op die ene avond, eens per 2 weken. Vergelijk het maar met een avondje bioscoop. De film is belangrijk, maar als alle randzaken ruk zijn, vieze stoelen, dan kom je niet snel terug. Laat staan als zowel de film als randzaken ruk zijn.Jacques schreef : Dat mensen zeuren over stoeltjes snap ik niet zo goed, daar heeft MVV helemaal geen verwachtingen gewekt en zelfs met "voetbal op één" voor mij duidelijk aangegeven dat dit geen prioriteit heeft.
mvv supporter schreef : @sjotelsplak
Je verwoord het perfect, als sommige hier nu eens hun witte rode bril afzetten dan zouden ze het zelfde zien.