>
Ontvangen bedankjes 777
De die-hards blijven altijd wel komen, zet ze in een stadion zonder dak, diepvries temperatuur, met modderstromen voor de ingang, of een afgebroken stoel. Die blijven wel komen. Maar MVV kan niet groeien met alleen de die-hards. Je moet ook nieuw publiek trekken en behouden. Maar helaas is het moeilijk om dit duidelijk te maken. En als je het al duidelijk maakt, voelt men zich op ''hunne pik getrapt''.Draankörgel schreef : Gelukkig is een voetbalclub niet hetzelfde dan een bioscoop (of andere commerciële organisatie). Maar als jullie het dan toch willen vergelijken het volgende: Kom ik bij een bioscoop en het is smerig en bevalt me niet, dan pak ik de volgende keer een andere bioscoop.
Als we dan toch bezig zijn met de vergelijkingen maken. Misschien een idee om de volgende keer dan naar een andere club te gaan kijken? Kan me goed indenken dat jullie bij Roda een stuk tevredener zijn met alle service en schone stoeltjes.
TPC schreef : Jacques, ik waardeer altijd je onderbouwende berichten op dit forum en meestal zit ik op één lijn met je. Echter nu verdedig je MVV's standpunt te veel.
De stoeltjes is maar 1 voorbeeld van het compleet achterlijk amateuristisch denken van deze club. Van niet verder kijken buiten Maastricht regio naar sponsoren (ons kent ons) tot een website dat amateurclub VV Daalhof nog beter onderhoudt/leden informeert. Mijn pa vertelde mij gisteren dat hij dat lotnummer heeft bewaard wat de jeugd altijd uitdeelt voor 1 euro. Op de website kun je blijkbaar kijken of jouw lotnummer overeenkomt met een prijs. Maarja je raadt het al: dit is niet bijgewerkt en de laatste wedstrijd is nog van vorig seizoen. Zo heb ik ook van mensen gehoord wat er af en toe wordt gedaan binnen het bestuur en dan geloof ik echt mijn ogen niet hoe amateuristisch binnen onze club wordt gehandeld/gedacht. Nu moet ik inderdaad met voorbeelden komen maar dat doe ik niet om bepaalde bronnen te beschermen.
Al met al geef ik persoonlijk net als jou geen ruk om dat stoeltje want ik sta, geef ik geen ruk om de opstelling blaadjes want ik herken mijn spelers en geef ik geen ruk om welke prijs ik win met de lotto bij de mvvjeugd want ik wil gewoon zo'n jongetje een euro geven. Maar naast het 1e elftal is er een evengrote belangrijke pijler die je in stand moet houden om je club, die het niet van de prestaties moet hebben, bestaansrecht te geven en je hondstrouwe (en eventueel nog nieuwe) aanhang te behouden en dat zijn de supporters. En dat mis ik gewoon totaal en dat in combinatie met de verhalen die ik hoor binnenkamers (daar kun jij en anderen weinig mee, ik weet het) start ik gefrustreerd te raken aan de mannen die het voor het zeggen hebben binnen MVV.
Mochten de prestaties gaan tegenvallen (grote kans op, ook als je nog een paar gerichte aankopen krijgt) en dit in combinatie met bovenstaande simpele feiten dan kun je concluderen dat je met dit bestuur/voetbalclub geen betaald voetbalclub status hebt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
TPC schreef : Mijn pa vertelde mij gisteren dat hij dat lotnummer heeft bewaard wat de jeugd altijd uitdeelt voor 1 euro. Op de website kun je blijkbaar kijken of jouw lotnummer overeenkomt met een prijs. Maarja je raadt het al: dit is niet bijgewerkt en de laatste wedstrijd is nog van vorig seizoen.