MVV Algemeen

22 aug 2019 17:51 22 aug 2019 17:51 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Algemeen #76

Draankörgel schreef : Gelukkig is een voetbalclub niet hetzelfde dan een bioscoop (of andere commerciële organisatie). Maar als jullie het dan toch willen vergelijken het volgende: Kom ik bij een bioscoop en het is smerig en bevalt me niet, dan pak ik de volgende keer een andere bioscoop.

Als we dan toch bezig zijn met de vergelijkingen maken. Misschien een idee om de volgende keer dan naar een andere club te gaan kijken? Kan me goed indenken dat jullie bij Roda een stuk tevredener zijn met alle service en schone stoeltjes.

De die-hards blijven altijd wel komen, zet ze in een stadion zonder dak, diepvries temperatuur, met modderstromen voor de ingang, of een afgebroken stoel. Die blijven wel komen. Maar MVV kan niet groeien met alleen de die-hards. Je moet ook nieuw publiek trekken en behouden. Maar helaas is het moeilijk om dit duidelijk te maken. En als je het al duidelijk maakt, voelt men zich op ''hunne pik getrapt''.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
23 aug 2019 07:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV Algemeen #77
Nee hoor, ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar ik ben niet zo snel op mijn pik getrapt. Natuurlijk heb je ook nieuw publiek nodig. MVV kiest er voor/denkt dat met resultaat en goed voetbal op het veld, je meer nieuw goed publiek binnenhaalt dan met schone stoeltjes. Ik kan net zo goed zeggen dat het bij " jullie" blijkbaar moeilijk is om dat duidelijk te maken. Jullie blijven maar eendimensionaal over die stoeltjes bezig (maar ik begrijp ook wel dat dat frustratie is, juist omdat het vorig jaar zwaar klote was en dit jaar niet bepaald geweldig begonnen).

Als MVV het waarmaakt qua goed resultaat en leuk voetbal, dan trekt dat waarschijnlijk meer mensen dan schone stoeltjes zouden doen. Als we een seizoen als vorig jaar hebben, had je beter schone stoeltjes kunnen hebben. In een ideale wereld heb je allebei.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
23 aug 2019 08:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Algemeen #78
MVV kiest er voor/denkt dat met resultaat en goed voetbal op het veld,

Dat lijkt mij met de huidige selectie, onhaalbaar, niet eens realistisch.
Plek 10 + is niet interessant voor nieuwe toeschouwers. Die willen resultaten zien.
En op het moment ziet het er niet naar uit dat dit team dat ons gaat leveren.
Dan hebben we zeker het recht om kritisch te zijn op andere dingen.
Maar ik snap jullie mening zeker, hopelijk jullie die van mij ook.

Echter de opmerking omdat het ergens anders ook niet goed is hoeft het hier ook niet te goed te zijn vind ik een zeer slap excuus.
Deze zin / moto kun je overal voor gebruiken. Je hoeft dus niet je best te doen op het werk, want ergens anders zal het ook wel niet zo goed zijn.
Je gaat uiteten en het eten is vies. Maakt niks, ergens anders zal het ook wel vies zijn. dan hoef je toch nooit je best ergens in te doen.
Discussie gesloten.
23 aug 2019 08:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Algemeen #79
Het kan nog extremer. Zeg gewoon gelijk: "ik wil een nieuw stadion". On topic: ik zeg 1-1 omdat beide ploegen elkaar niet veel ontlopen en geen risico durven te nemen. Mits MVV verliest in JPSV.
Discussie gesloten.
23 aug 2019 09:19
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV Algemeen #80
Jacques, ik waardeer altijd je onderbouwende berichten op dit forum en meestal zit ik op één lijn met je. Echter nu verdedig je MVV's standpunt te veel.

De stoeltjes is maar 1 voorbeeld van het compleet achterlijk amateuristisch denken van deze club. Van niet verder kijken buiten Maastricht regio naar sponsoren (ons kent ons) tot een website dat amateurclub VV Daalhof nog beter onderhoudt/leden informeert. Mijn pa vertelde mij gisteren dat hij dat lotnummer heeft bewaard wat de jeugd altijd uitdeelt voor 1 euro. Op de website kun je blijkbaar kijken of jouw lotnummer overeenkomt met een prijs. Maarja je raadt het al: dit is niet bijgewerkt en de laatste wedstrijd is nog van vorig seizoen. Zo heb ik ook van mensen gehoord wat er af en toe wordt gedaan binnen het bestuur en dan geloof ik echt mijn ogen niet hoe amateuristisch binnen onze club wordt gehandeld/gedacht. Nu moet ik inderdaad met voorbeelden komen maar dat doe ik niet om bepaalde bronnen te beschermen.

Al met al geef ik persoonlijk net als jou geen ruk om dat stoeltje want ik sta, geef ik geen ruk om de opstelling blaadjes want ik herken mijn spelers en geef ik geen ruk om welke prijs ik win met de lotto bij de mvvjeugd want ik wil gewoon zo'n jongetje een euro geven. Maar naast het 1e elftal is er een evengrote belangrijke pijler die je in stand moet houden om je club, die het niet van de prestaties moet hebben, bestaansrecht te geven en je hondstrouwe (en eventueel nog nieuwe) aanhang te behouden en dat zijn de supporters. En dat mis ik gewoon totaal en dat in combinatie met de verhalen die ik hoor binnenkamers (daar kun jij en anderen weinig mee, ik weet het) start ik gefrustreerd te raken aan de mannen die het voor het zeggen hebben binnen MVV.

Mochten de prestaties gaan tegenvallen (grote kans op, ook als je nog een paar gerichte aankopen krijgt) en dit in combinatie met bovenstaande simpele feiten dan kun je concluderen dat je met dit bestuur/voetbalclub geen betaald voetbalclub status hebt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjarelke
Discussie gesloten.
23 aug 2019 11:38
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV Algemeen #81

TPC schreef : Jacques, ik waardeer altijd je onderbouwende berichten op dit forum en meestal zit ik op één lijn met je. Echter nu verdedig je MVV's standpunt te veel.

De stoeltjes is maar 1 voorbeeld van het compleet achterlijk amateuristisch denken van deze club. Van niet verder kijken buiten Maastricht regio naar sponsoren (ons kent ons) tot een website dat amateurclub VV Daalhof nog beter onderhoudt/leden informeert. Mijn pa vertelde mij gisteren dat hij dat lotnummer heeft bewaard wat de jeugd altijd uitdeelt voor 1 euro. Op de website kun je blijkbaar kijken of jouw lotnummer overeenkomt met een prijs. Maarja je raadt het al: dit is niet bijgewerkt en de laatste wedstrijd is nog van vorig seizoen. Zo heb ik ook van mensen gehoord wat er af en toe wordt gedaan binnen het bestuur en dan geloof ik echt mijn ogen niet hoe amateuristisch binnen onze club wordt gehandeld/gedacht. Nu moet ik inderdaad met voorbeelden komen maar dat doe ik niet om bepaalde bronnen te beschermen.

Al met al geef ik persoonlijk net als jou geen ruk om dat stoeltje want ik sta, geef ik geen ruk om de opstelling blaadjes want ik herken mijn spelers en geef ik geen ruk om welke prijs ik win met de lotto bij de mvvjeugd want ik wil gewoon zo'n jongetje een euro geven. Maar naast het 1e elftal is er een evengrote belangrijke pijler die je in stand moet houden om je club, die het niet van de prestaties moet hebben, bestaansrecht te geven en je hondstrouwe (en eventueel nog nieuwe) aanhang te behouden en dat zijn de supporters. En dat mis ik gewoon totaal en dat in combinatie met de verhalen die ik hoor binnenkamers (daar kun jij en anderen weinig mee, ik weet het) start ik gefrustreerd te raken aan de mannen die het voor het zeggen hebben binnen MVV.

Mochten de prestaties gaan tegenvallen (grote kans op, ook als je nog een paar gerichte aankopen krijgt) en dit in combinatie met bovenstaande simpele feiten dan kun je concluderen dat je met dit bestuur/voetbalclub geen betaald voetbalclub status hebt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


PS Volgens mij post ik dit op het verkeerde onderwerp, maar ik wist niet hoe je een quote naar een ander onderwerp kunt overzetten, dus vandaar. Mijn excuses aan de webmaster vooraf...

Ik ben het 100% eens met deze post. De communicatie is nog nooit zo slecht geweest als dit jaar. Er wordt inderdaad niets bijgewerkt, ik zie ook al een hele tijd geen 'wat speelt er?' update meer. Je noemt de lootjes en het terugvinden op de site, een klein item, maar het geeft wel aan hoe men met communicatie en de supporters omgaat. Amateurisme voert helaas de boventoon, het doet me pijn dat te moeten zeggen. Ook de uitstraling van de club, te beginnen bij het stadion, een troosteloze omgeving zonder naam (De Geusselt) of club (MVV) erop. Ik zag deze week FC Den Bosch in het nieuws (ging over de Rabobank-rekeningen in het betaald voetbal) en daar zag je aan de binnenzijde ook een oud stadion maar wel een mooie gevel waar heel groot 'FC Den Bosch' op staat. Ziet er meteen beter uit. Hier in Maastricht kom je aan (als je al aankomt zonder bebording vanaf de A2) bij een half leegstaand gebouw. Dit wordt geaccentueerd door de leegte op de begane grond waar voorheen een restaurant zat dat failliet is gegaan. Dat laatste daar kan de gemeente niets aan doen, maar maak de gevel van het stadion wat aantrekkelijker, zet de naam van het stadion en de club erop in overleg met de eigenaar dan geeft dat meer uitstraling. Het zijn ook niet de hoogste kosten lijkt me. Het is maar een klein ding, maar o zo belangrijk in het kader van het meer zichtbaar maken van de club.

Ook de entree van de supporters moet (veel) beter en dan bedoel ik de onvriendelijke ontvangst door (met name) de beveiligers. De MVV-medewerkers/vrijwilligers zijn wel netjes en vriendelijk vind ik. De wijze van entree is op dit forum al vaker gezegd. Ik heb meegemaakt hoe kinderen worden afgesnauwd als ze geen ID bij zich hebben. Schandalig. Je komt hier voor je plezier en niet om je door een onbeschofte medewerker van een beveiligingsbedrijf te laten afsnauwen. Mijn avond was toen al verziekt toen ik dat zag.

Enfin ik kan zo nog wel een uur doorgaan. Ik wil niet te negatief zijn maar samen met het ontbreken van een goed elftal wegens gebrek aan geld, het ontbreken van een shirtsponsor, de hopeloze/kansloze afgang tegen De Graafschap begin ik wel langzaam af te halen merk ik. Iets dat ik zelf nooit had kunnen denken. Zeker als je naar andere clubs kijkt (Heracles, Zwolle, NAC, Emmen) constateer ik dat wij zo mijlenver hierop achter liggen dat dit nooit meer te overbruggen valt. Als nog 20 jaar KKD ons voorland wordt dan haak ik echt af. Als echte MVV-fan sinds enkele decennia\...
Discussie gesloten.
23 aug 2019 12:20
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Algemeen #82

TPC schreef : Mijn pa vertelde mij gisteren dat hij dat lotnummer heeft bewaard wat de jeugd altijd uitdeelt voor 1 euro. Op de website kun je blijkbaar kijken of jouw lotnummer overeenkomt met een prijs. Maarja je raadt het al: dit is niet bijgewerkt en de laatste wedstrijd is nog van vorig seizoen.


Ik weet dat dit niet de hoofdreden is van je betoog, maar je vader kan iig de lotnummers checken op Twitter. (ja ik weet dat het eigenlijk op de site moet staan etc.)

pbs.twimg.com/media/ECHQUhGXkAIZVB-?format=jpg
Discussie gesloten.
23 aug 2019 13:31
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV Algemeen #83
Het klopt natuurlijk dat op dit moment de club een heel amateuristische uitstraling heeft. Deels zal dat komen door het vertrek van ervaren krachten als Stijn Provoost en Stijn Vullings. Kennelijk is men niet voldoende in staat die gaten adequaat te vullen. Ik zou het niet verkeerd vinden als Veer Zien MVV daar een bijdrage aan zou leveren. En wij supporters kunnen onze bijdrage leveren door donateur te worden want de dikke driehonderd man die nu maandelijks een tientje betalen zou op zijn minst verdriedubbeld moeten worden. Dat zet meer zoden aan de dijk dan deze site als klaagmuur te gebruiken. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de klachten niet terecht zijn. Onbeschofte beveiligers moeten gewoon aangepakt worden. Er is al eerder een beveiligingsbedrijf aan de kant gezet wegens het gedrag van hun medewerkers.

Daarnaast, de gemeente is maar voor een heel klein deel eigenaar van het stadion. Dan gaat het puur over de voetbalgerelateerde onderdelen. het veld, de tribunes, de kleedkamers e.d. Alle gebouwen er omheen zijn niet van de gemeente dus qua uitstraling kan de gemeente niet veel doen. Daarvoor moeten we bij de vastgoedeigenaren zijn. En die hebben helaas weinig affiniteit met de club.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden