Transfergeruchten seizoen 2020/2021
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021
16 Aug 2020 07:37Daarentegen geven we ook redelijk weinig kansen weg. Met enig realisme en geluk (vrij gewaard blijven van blessures / schorsingen) zeg ik, moet een plek rond de middenmoot haalbaar zijn. En er komt nog wel wat aan spelers erbij.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2020 11:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2020 11:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
17 Aug 2020 11:52 - 17 Aug 2020 11:53Tja, lastig te beoordelen. Bekende naam in de eerste divisie dus je haalt in ieder geval een brok ervaring binnen. Is een speler die als middenvelder en linksback uit de voeten kan. Was vanaf het seizoen 15/16 tm het seizoen 17/18 vaste waarde in de basis bij Almere dat toch al jaren niet meer onderdoet voor ons, zeker op financieel vlak niet. Volgens mij best een creatieve speler met een leuk schot en goede pass in de benen. Maar is daarentegen wel ''al'' 32 jaar oud en zit al driekwart jaar zonder club. Ben niet overtuigd dat hij een directe versterking is voor MVV, dus wat dat betreft goed dat hij in dit geval eerst getest wordt. Althans daar lijkt het op.
Speelde ook in beide 1e ronde playoff wedstrijden in het seizoen 17/18 de volle 90 minuten mee tegen ons. Thuis werden we toen compleet weggetikt. Almere haalde dat jaar de playoff finale die nipt verloren werd van de Graafschap. Ook in die wedstrijd maakte Salasiwa de 90 minuten vol. Maar zoals gezegd ben ik toch niet overtuigd. In 3 jaar kan veel gebeuren, heeft zijn beste periode waarschijnlijk wel echt al achter de rug, namelijk bij Almere. Maar goed, laat hem de technische staf maar verrassen. Voor in de breedte zou het sowieso niet verkeerd zijn om hem erbij te halen denk ik zo.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2020 13:14Komopdieroeie wrote: Gaston Salasiwa op de training aanwezig :https://www.transfermarkt.nl/gaston-salasiwa/profil/spieler/64358.
Tja, lastig te beoordelen. Bekende naam in de eerste divisie dus je haalt in ieder geval een brok ervaring binnen. Is een speler die als middenvelder en linksback uit de voeten kan. Was vanaf het seizoen 15/16 tm het seizoen 17/18 vaste waarde in de basis bij Almere dat toch al jaren niet meer onderdoet voor ons, zeker op financieel vlak niet. Volgens mij best een creatieve speler met een leuk schot en goede pass in de benen. Maar is daarentegen wel ''al'' 32 jaar oud en zit al driekwart jaar zonder club. Ben niet overtuigd dat hij een directe versterking is voor MVV, dus wat dat betreft goed dat hij in dit geval eerst getest wordt. Althans daar lijkt het op.
Speelde ook in beide 1e ronde playoff wedstrijden in het seizoen 17/18 de volle 90 minuten mee tegen ons. Thuis werden we toen compleet weggetikt. Almere haalde dat jaar de playoff finale die nipt verloren werd van de Graafschap. Ook in die wedstrijd maakte Salasiwa de 90 minuten vol. Maar zoals gezegd ben ik toch niet overtuigd. In 3 jaar kan veel gebeuren, heeft zijn beste periode waarschijnlijk wel echt al achter de rug, namelijk bij Almere. Maar goed, laat hem de technische staf maar verrassen. Voor in de breedte zou het sowieso niet verkeerd zijn om hem erbij te halen denk ik zo.
Als hij zijn oude nivo nog haalt , is hij gewoon een basisspeler en ik ben juist blij met een 30 plusser
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2020 14:16www.mvv.nl/nieuws/belgische-doelman-lathouwers-tekent-bij-mvv
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
17 Aug 2020 14:31Jim Cemint wrote: Nu officieel: Keeper Bill Lathouwers inderdaad vastgelegd.
www.mvv.nl/nieuws/belgische-doelman-lathouwers-tekent-bij-mvv
Ron Promotion slaat weer toe met een amateurcontract. Hier mogen we dus neem ik aan uit concluderen dat de echte eerste doelman nog moet komen. We hebben in ieder geval door de eerste competitiewedstrijd twee doelmannen. Hoera!
- Boredass
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2020 15:18Lijnsje@tappunt wrote:Jim Cemint wrote: Nu officieel: Keeper Bill Lathouwers inderdaad vastgelegd.
www.mvv.nl/nieuws/belgische-doelman-lathouwers-tekent-bij-mvv
Ron Promotion slaat weer toe met een amateurcontract. Hier mogen we dus neem ik aan uit concluderen dat de echte eerste doelman nog moet komen. We hebben in ieder geval door de eerste competitiewedstrijd twee doelmannen. Hoera!
Dat denk ik dat Antwerp zijn contract deels heeft afgekocht.
Ik verwacht dan nog wel een ervaren keeper.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Aug 2020 17:02Jim Cemint wrote: Vandaag op de training, aldus Trepke B: Gaston Salasiwa (o.a. ex AZ, Telstar en Almere). Ervaren linksbenige middenvelder en back.
Hij zal ook niet teveel salariseisen hebben omdat hij op dit moment van een uitkering geniet.
Tenminste dat neem ik dan toch aan als hij in het elftal van vvcs mee voetbalt....Gr opa.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2020 08:46En ieder jaar wordt de nieuwe doelman pas laat in de transferperiode vastgelegd.
Nu hoef je met een keeper geen automatismen in te bouwen, maar toch altijd weer een opgave om een goede doelman vast te leggen.
- LRB
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2020 16:43 - 18 Aug 2020 16:49As simple as that.
Af en toe heb je mazzel zoals we dat hadden met Castro destijds, maar al 20 jaar heb ik in de goal geen toppers gezien...
Net zoals in de aanval : Thiebaut was onbekend en kon in zijn eerste jaar zijn gang gaan, maar lag het tweede jaar aan de ketting met twee verdedigers die hem afstopten... en zijn productie stagneerde meteen.
En waren het Bies of Veldmate dan zo geweldig...? Niet dus als ik naar hun doelpunten kijk per wedstrijd en of ze dan daadwerkelijk zo beslissend waren.
Ik had toen liever lokale of eigen jongens zoals Lance gehad, waarmee ik me kan en kon identificeren.
Dus nu ook liever jeugdspelers zoals van Bommel, Zeegers, Visser, Last en Cavcic dan al die broodvoetballers die na een jaar weer vertrekken, tenzij die laatste duidelijk een toegevoegde waarde hebben.
Als die namen die nu ook weer voorbij komen zo goed zijn, dan speelden ze al bijeen goede club, of hier in NL of in Belsj of zelfs in de Duitse regionaal Liga.
Zelfs jongens als Christian Brüls zijn niet meer haalbaar...
Dus is mijn insteek : vertrouw op je eigen jeugd en dan komt ook de sfeer weer door positieve identificatie op de tribunes!
Haal wat jongens uit het Mergelland en dan vinden ze daar ook weer de weg naar de Geusselt ipv naar Aachen Nord te gaan
.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2020 17:02LRB wrote: Jongens... ik snap niet waar jullie je druk om maken : als je niks te makken hebt, houdt het allemaal op !
As simple as that.
Af en toe heb je mazzel zoals we dat hadden met Castro destijds, maar al 20 jaar heb ik in de goal geen toppers gezien...
Net zoals in de aanval : Thiebaut was onbekend en kon in zijn eerste jaar zijn gang gaan, maar lag het tweede jaar aan de ketting met twee verdedigers die hem afstopten... en zijn productie stagneerde meteen.
En waren het Bies of Veldmate dan zo geweldig...? Niet dus als ik naar hun doelpunten kijk per wedstrijd en of ze dan daadwerkelijk zo beslissend waren.
Ik had toen liever lokale of eigen jongens zoals Lance gehad, waarmee ik me kan en kon identificeren.
Dus nu ook liever jeugdspelers zoals van Bommel, Zeegers, Visser, Last en Cavcic dan al die broodvoetballers die na een jaar weer vertrekken, tenzij die laatste duidelijk een toegevoegde waarde hebben.
Als die namen die nu ook weer voorbij komen zo goed zijn, dan speelden ze al bijeen goede club, of hier in NL of in Belsj of zelfs in de Duitse regionaal Liga.
Dus is mijn insteek : vertrouw op je eigen jeugd en dan komt ook de sfeer weer door positieve identificatie op de tribunes!
Haal wat jongens uit het Mergelland en dan vinden ze daar ook weer de weg naar de Geusselt ipv naar Aachen Nord te gaan
.
Dus Werker aantrekken?
- LRB
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2020 18:20 - 18 Aug 2020 18:54jovkle wrote:LRB wrote: Jongens... ik snap niet waar jullie je druk om maken : als je niks te makken hebt, houdt het allemaal op !
As simple as that.
.
Dus Werker aantrekken?
Ik vind hem idd van toegevoegde waarde: tijdens zijn eerste periode was ik tevreden en hetgeen ik nu bij de oefenwedstrijd zag,
met name de verdediging organiseren, maakte hij een betrouwbare indruk.
Bovendien zal hij het ongelijk van *oda hier graag willen bewijzen.
Net zoals destijds ome Nol dat deed toen hij door van Geel als oud vuil buiten werd gezet...en geld in MVV stopte.
En Werker is niet duur.
Met Lathouwers - Werker - Deom heb je een leuke as om iets om heen te bouwen.
Maar dat is eerder mijn wishful thinking dan kennis van zaken.
Los van alle transferperikelen...
Mijn grootste vreugd dit seizoen is daarnaast :
dat ondanks die fikse domper van COVID-19 er al zo veel seizoenskaarten zijn verkocht.
Van velen heb ik gehoord dat ze na jaren van afwezigheid de weg naar de Geusselt weer hebben gevonden:
dat is al grote winst. Ook al komt dat door de goedkope prijzen,: macht kein flaus aus...
Reken daarnaast het nieuwe sfeervak ( ook al moet ik, boer en Serke opzouten hierdoor)....
Dan de nieuwe Supportersvereniging: als ik zie wie daar al vertegenwoordigers zijn...mental, huipke en nog get aandere badjakkers die van ZEER GROTE toegevoegde waarde zijn....
Daan bin iech gruuts op mien klup en al zien fans ! En veul iech tot dao get sjoens aon kump ! Hell yeah!!!
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Aug 2020 04:39 - 19 Aug 2020 04:40Maar jeetje hoe kun je door de bomen het bos nog nog zien met al die testers die de Geusselt in en uit wandelen?
Ik vind het toch wel verontrustend dat we nog steeds (te) veel mensen op proef zich mogen komen bewijzen,ik hoop dat er ooit een breder draagvlak komt aan scouts die paraat staan, om de juiste mensen op te zoeken via een lijstje met namen voor als de transfer periode begint....Gr opa.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
19 Aug 2020 08:38 - 19 Aug 2020 08:41opadiehard wrote: Ik snap dat we heel creatief met het selectie beleid moeten omgaan er is gewoon heel weinig geld.
Maar jeetje hoe kun je door de bomen het bos nog nog zien met al die testers die de Geusselt in en uit wandelen?
Ik vind het toch wel verontrustend dat we nog steeds (te) veel mensen op proef zich mogen komen bewijzen,ik hoop dat er ooit een breder draagvlak komt aan scouts die paraat staan, om de juiste mensen op te zoeken via een lijstje met namen voor als de transfer periode begint....Gr opa.
Hee Opa, leve vrund. Vergeet niet dat MVV nu in een keer twee elftallen moet opbouwen: een basiselftal én een U20/U21 (geen zin om het op te zoeken) of tweede elftal.