Transfergeruchten seizoen 2020/2021

• Sjeng043
  • Sjeng043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021

14 Aug 2020 11:50
Hill28 wrote:
Jim Cemint wrote: Plezier maakte ook op mij een prima indruk. Maar MVV heeft hem dus volgens zijn zaakwaarnemer geen aanbieding gedaan. Dus hebben ze wellicht betere ijzers in het vuur. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat andere posities een hogere prioriteit hebben. Voor LB hebben we Last, maar ook Schroijen kan daar spelen. Evenals Swanson en Martina als het moet.

Ik denk niet dat MVV “betere ijzers” in het vuur heeft, maar dat ze weer de tactiek toepasten om op het laatste moment een klein contractje aan de man te brengen. Die ‘tactiek’ leidt er doorgaans toendaf de pareltjes voortijdig vertrekken uit de Geusselt.

Los daarvan, Schroyen op linksback is toch echt een drama.

Schroijen op het veld is de laatste tijd sowieso een drama, niet alleen op linksback.. Zou het niet erg vinden als er nog een leuke buitenspeler gehuurd kan worden om zo Schroijen eens ernaast te zetten en onder druk te zetten. Misschien dat hij dan weer de inzet gaat tonen als voorheen en gaan voetballen zoals hij kan, want voetballen kan hij zeker weten! In goede doen ten alle tijden een toevoeging aan ons team

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

14 Aug 2020 12:37
Dat hele ‘laatste moment’ voetbal en het geen contracten durven geven aan bovengemiddelde spelers geeft toch aan dat de huisige technische staf gewoon niet in staat is om talent te herkennen. En dus altijd zal blijven wachten op goedkope middelmaat of uitzonderlijke buitenkansjes.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2020 13:03
Hill28 wrote: Dat hele ‘laatste moment’ voetbal en het geen contracten durven geven aan bovengemiddelde spelers geeft toch aan dat de huisige technische staf gewoon niet in staat is om talent te herkennen. En dus altijd zal blijven wachten op goedkope middelmaat of uitzonderlijke buitenkansjes.

Plezier is weggestuurd bij den bosch/rkc opleiding. Waarschijnlijk door een goede zaakwaarnemer bij Swansea terecht gekomen , daarna niet gered bij Nec en Nac.
Los van het feit dat hij mij ook beviel, lijkt het me geen groot talent

Gezien het geld wat mvv ter beschikking kan ik me voorstellen dat andere posities prio hebben.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, Brncic, M-MVV, Medusa

• Lijnsje@tappunt
  • Lijnsje@tappunt's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Hool beer, hool beer!

14 Aug 2020 13:20
Boredass wrote:
Hill28 wrote: Dat hele ‘laatste moment’ voetbal en het geen contracten durven geven aan bovengemiddelde spelers geeft toch aan dat de huisige technische staf gewoon niet in staat is om talent te herkennen. En dus altijd zal blijven wachten op goedkope middelmaat of uitzonderlijke buitenkansjes.

Plezier is weggestuurd bij den bosch/rkc opleiding. Waarschijnlijk door een goede zaakwaarnemer bij Swansea terecht gekomen , daarna niet gered bij Nec en Nac.

Gezien het geld wat mvv ter beschikking kan ik me voorstellen dat andere posities prio hebben.

Ja hoor, er gaan weer mensen vallen als MVV een speler niet contracteert als hij drie keer de bal naar de juiste kleur weet te trappen en een leuke rush heeft langs te lijn. Daarbij (ik ook niet overigens) niet wetende welke spelers MVV nog allemaal in het vizier heeft. Daarbij meegenomen dat de linksback geen prioriteit heeft lijkt mij. Goed, neem dat deze jongen niet op proef, maar simpelweg ; MVV moet ook 11 tegen 11 kunnen trainen. Klinkt wellicht dom en kinderachtig, maar zo lijkt MVV ook te denken.

Laten we conclusies trekken als in oktober helaas pas de markt dicht gaat. De versterkingen tot nu toe kunnen wij wel bekoren.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
The following user(s) said Thank You: Frank Salemans, jovkle, Brncic, Medusa

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

14 Aug 2020 14:04
Lijnsje@tappunt wrote:
Boredass wrote:

Ja hoor, er gaan weer mensen vallen als MVV een speler niet contracteert als hij drie keer de bal naar de juiste kleur weet te trappen en een leuke rush heeft langs te lijn. Daarbij (ik ook niet overigens) niet wetende welke spelers MVV nog allemaal in het vizier heeft. Daarbij meegenomen dat de linksback geen prioriteit heeft lijkt mij. Goed, neem dat deze jongen niet op proef, maar simpelweg ; MVV moet ook 11 tegen 11 kunnen trainen. Klinkt wellicht dom en kinderachtig, maar zo lijkt MVV ook te denken.

Laten we conclusies trekken als in oktober helaas pas de markt dicht gaat. De versterkingen tot nu toe kunnen wij wel bekoren.

Ok deal laten we conclusies trekken in oktober, daar houd ik je graag aan.

• Belgske
  • Belgske's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2020 20:20 - 14 Aug 2020 20:20
Als je er rekening mee houdt dat de transferperiode nog tot 1 oktober loopt, heb ik dit seizoen net het gevoel dat MVV al relatief vroeg een degelijke ploeg kan opstellen.

X
Swanson - Van Acker - Heerens - Last (deze linie staat volgens mij)
Mares
Deom - Kostons
Stavitski - Duin - Schroijen

Daar mag zeker wat bij, toch zeker in de breedte en in het bijzonder op het middenveld, maar dit is volgens mij nu al een elftal dat niet onder doet voor volgend seizoen. Ik zie er vooral graag een betrouwbare doelman, een 6 en een extra spits bijkomen.

Trepke B meldt dat er een linksbuiten op proef is:

Gistere ouch op de training aonwezeg:
Joy-Lance Mickels (26)
Boetespeuler/spits
www.transfermarkt.nl/joy-lance-mickels/profil/spieler/152634
Zal dus mörge ouch zien opwachting make tege Westerlo

Deze speler kan in ieder geval wel al aardige statistieken voor leggen. Ik kan het niveau niet helemaal goed inschatten en heb er maar een snelle blik op geworpen, maar dit geeft me dan wel wat meer verwachtingen dan een spits van een Belgische amateurclub die daar ook amper scoorde.
Last edit: 14 Aug 2020 20:20 by Belgske.

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2020 20:52
28 augustus begint het seizoen en dan moet de basis erstaan en niet zoals vorig jaar je al in October nog niet compleet bent ......

dus haal die keeper en middenvelder en verdediger ........

• Mestreech
  • Mestreech's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

14 Aug 2020 21:41
Clement couturier op proef aanvallende middenvelder - linksbuiten afkomstig van Excelsior virton 2de divisie België stonden 1ste tot de corona kwam zouden promoveren naar Jupiler pro league in 25wedstrijden 6goals
Daarvoor heeft hij bij dudelange gespeeld beste ploeg in Luxemburg en met die ploeg Europa league gespeelt in de groepsfase genoeg wedstrijden meegepakt ook tegen ac Milan beelden staat op youtube
Op papier een hele goeie voetballer voor dit mvv

• M.V.V. 1902
  • M.V.V. 1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2020 22:14
Belgske wrote: Als je er rekening mee houdt dat de transferperiode nog tot 1 oktober loopt, heb ik dit seizoen net het gevoel dat MVV al relatief vroeg een degelijke ploeg kan opstellen.

X
Swanson - Van Acker - Heerens - Last (deze linie staat volgens mij)
Mares
Deom - Kostons
Stavitski - Duin - Schroijen

Daar mag zeker wat bij, toch zeker in de breedte en in het bijzonder op het middenveld, maar dit is volgens mij nu al een elftal dat niet onder doet voor volgend seizoen. Ik zie er vooral graag een betrouwbare doelman, een 6 en een extra spits bijkomen.

Op de plek van Kostons zou je ook nog Zamouri kunnen zetten. Dan heb je op dit moment dus een bank met Kostons/Zamouri, Shermar, Van Meurs (er van uitgaande dat er nog een keeper voor de basis bij komt). En dan Zeegers en de andere jeugdspelers. De testers neem ik in dit verhaal even niet mee.
Ik ga er dus vanuit dat er nog drie à vier spelers bij komen: sowieso een keeper, middenvelder en aanvaller.

• Mestreech
  • Mestreech's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

14 Aug 2020 22:56
Mestreech wrote: Clement couturier op proef aanvallende middenvelder - linksbuiten afkomstig van Excelsior virton 2de divisie België stonden 1ste tot de corona kwam zouden promoveren naar Jupiler pro league in 25wedstrijden 6goals
Daarvoor heeft hij bij dudelange gespeeld beste ploeg in Luxemburg en met die ploeg Europa league gespeelt in de groepsfase genoeg wedstrijden meegepakt in de competitie bijna alles gespeelt ook tegen ac Milan beelden staat op youtube
Op papier een hele goeie voetballer voor mvv
Staat niet voor niks bij deze clubs in de basis

• hindriks
  • hindriks's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

15 Aug 2020 21:24
MVV gaat zich defensief versterken met doelman Bill Lathouwers en verdediger Kai Heerings. Lathouwers zal gehuurd worden van Antwerp, Heerings zal onder contract komen bij de Maastrichtse formatie. Beiden zullen spoedig hun handtekening zetten.

Bron De Limburger

• Dennis
  • Dennis's Avatar
  • Banned
  • Banned

15 Aug 2020 21:53
Dat Lathouwers blijft is prima, die heeft een goede indruk op me gemaakt. Heerings twijfel ik over... met name omdat traag is. Of Kalezic moet al de bus gaan parkeren dan zul ie er wel wat aan hebben, maar als Kalezic van plan is om iedere wedstrijd met 11 man in de eigen 16 te gaan hangen ga je de fans niet naar het stadion krijgen (als dat weer mag), maar eerder wegjagen.

• sjengvandenboorn
  • sjengvandenboorn's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

15 Aug 2020 23:04
Als ik naar 8 van de 10 wedstrijden moet kijken, die gewonnen worden met 1-0? Prima. Zo kan je ook eindelijk eens promoveren.

• mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Aug 2020 06:40
Nee, we hebben geen wonder team. Maar we zijn nog niet compleet en dat had ook niemand verwacht.
De trainer weet dat we een klein budget hebben. En gaf ook al aan dat we geduld moeten hebben.
Dus ik snap de reacties niet. Ik vind dat de spelers die MVV aantrekt voor dit niveau wel degelijk goed zijn. In ieder geval goed genoeg om in de grote middenmoot mee te doen. En dan moet je natuurlijk ook geluk hebben Ivm blessures en schorsingen
The following user(s) said Thank You: Ben Salemans, jovkle, Zoewiezoe

• TPC
  • TPC's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 Aug 2020 07:33
Jammer dat Heerings een contract krijgt aangeboden (volgens de geruchten). Hij heeft nog geen indruk gemaakt en ik had mijn twijfels ook al vooraf.

Die Fin is vrij snel aangetrokken maar ik heb het idee dat hij nog niet echt zijn talent heeft laten zien. Hopelijk komt dit nog. Hetzelfde geldt voor onze Marokkaanse vriend: buiten een paar zaalvoetbal momenten heeft hij ook nog niks laten zien en hij is al vastgelegd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Time to create page: 0.398 seconds