Transfergeruchten seizoen 2020/2021

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021

19 Aug 2020 09:16
Ik vraag me af waarom iedereen zo enthousiast over Werker is, hij behoorde afgelopen seizoen bij de zwakkere verdedigers in de Jupiler LEAGUE, betrokken bij veel tegendoelpunten. Werker mag blij zijn als hij nog een club krijgt, ik zit niet op hem te wachten, dat hij maar lekker terug gaat naar zijn lievelingsclubje.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2020 10:14
Normaal gesproken zal MVV nog een keeper aantrekken. Geen gerucht, maar zou Nordin Jackers van Genk geen optie zijn? Die moet daar weg en heeft nog steeds geen nieuwe club. Stond dicht bij een transfer naar Sparta, maar die kozen uiteindelijk voor van Leer. Jackers komt uit Veldwezelt, zo ongeveer uit onze achtertuin dus.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2020 10:14
"Iedereen" en "enthousiast" zijn wat grote woorden wat mij betreft. Van mij mag Werker tegen redelijk salaris tekenen. Hij is niet de hoofdprijs waard maar heeft veel ervaring op dit niveau en zo slecht als hij vorig jaar bij Roda leek te zijn, was hij helemaal niet. Vergeet niet dat hij vorig seizoen erg vaak als linker centrale verdediger moest spelen en naast hem op linksachter totaal incompetente spelers had staan. De clown Alonso, op het eind van het seizoen Gunst die aan alle kanten voorbij werd gelopen, of een speler als Durwael die nog nooit van zijn leven linksachter had gestaan. Werker werd constant geconfronteerd met twee directe tegenstanders.

Dat gezegd hebbende, heeft Werker dezelfde tekortkomingen en sterke kanten als Heerings. Door de komst van Heerings heeft de komst van Werker voor mij geen prioriteit meer. Eerst een doelman, middenveld op orde, misschien nog aanvaller er bij. Dan nog budget over en Werker is nog beschikbaar? Laat dan maar komen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• jovkle
  • jovkle's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2020 11:33

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2020 12:00
MVV had ook ooit interesse in Rubin Seigers

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

19 Aug 2020 16:16 - 19 Aug 2020 16:16
Ik denk dat Werker een andere job kan zoeken.

PERSBERICHT19 augustus 2020

Kai Heerings versterkt de gelederen van MVV Maastricht

Kai Heerings heeft een contract voor een seizoen getekend bij MVV Maastricht, met een optie voor nog een jaar. De van geboorte Amsterdammer was al een tijdje op proef in Maastricht. “Heerings is een speler metruimeervaring. Kai moet met zijn ervaring leiding nemen zowel op het veld als in de kleedkamer”,zegt technisch directeur Ron Elsen.
De 30-jarige Heerings speelde afgelopen seizoen in India voor NorthEast United FC. Een club die uitkomt in de hoogste klasse van India en speelt in de stad Guwathi, de grootste plaats van de Indiase staat Assam (ruim 800.000 inwoners).
Heerings was in het verleden vier jaar selectiespeler van FC Utrecht en twee jaar actief voor Fortuna Sittard. Verder kwam de verdediger uit voor Cambuur, Helmond Sport, SKN St. Polten (Oostenrijk) en FC Homburg (Duitsland). “Ik kan niet wachten om te beginnen”, zegt Kai. “Ik heb een positief gevoel over mijn komst naar MVV. Als routinier vind ik het een mooie uitdaging om de jonge jongens testeunen en te sturen. Ik denk ook dat MVV een mooie combinatie tussen jong en oud heeft. Ik ben ervan overtuig: het wordt een mooi voetbaljaar.
Last edit: 19 Aug 2020 16:16 by Boschpoort.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

19 Aug 2020 19:16
Ik had toch liever Werker gehad. Goeie gast, uit de buurt, heeft zich bewezen bij MVV, stond er in de playoffs met een belangrijke goal, verdedigde solide in het MVV-shirt. Bij Roda raken de beste spelers nog geen zeikbloam meer.

Mijn inschatting over Heerings houd ik nog maar even voor mezelf.

• M.V.V. 1902
  • M.V.V. 1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2020 21:32 - 19 Aug 2020 21:33
Hill28 wrote: Ik had toch liever Werker gehad. Goeie gast, uit de buurt, heeft zich bewezen bij MVV, stond er in de playoffs met een belangrijke goal, verdedigde solide in het MVV-shirt. Bij Roda raken de beste spelers nog geen zeikbloam meer.

Mijn inschatting over Heerings houd ik nog maar even voor mezelf.

Ik snap je, maar Werker heeft aangegeven voor een buitenlands avontuur te willen gaan. Ik denk dat MVV het zich niet kan veroorloven af te wachten of-ie eventueel toch bij MVV wil blijven. Bovendien wil je met een enigszins ingespeelde selectie beginnen. Dan moet je knopen doorhakken.
Om er maar een fancy quote tegen aan te slingeren: “More is lost by indecision than wrong decision”.
Last edit: 19 Aug 2020 21:33 by M.V.V. 1902.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Aug 2020 08:53
Werker staat (of stond, geen idee hoe het ervoor staat momenteel) in de belangstelling van een 3e Bundesliga club. Dan is MVV al volledig uitgespeeld. Zelf gaf hij aan dat hij niks uitsluit. Ik hoop dat hij bij MVV tekent, zo niet, jammer.

Maar als je een duo Werker-Heerings hebt en daarvoor van Acker, dan staat daar een prima verdedigend blok.

Maar eigenlijk hoop ik meer op Joy-Lance Mickels.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Aug 2020 16:55
Blijft toch erg apart dat Werker blijft meetrainen , meespelen zelfs en uiteindelijk nog op het laatste moment voor RJC zou kunnen kiezen......

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Aug 2020 17:21
Mienclub1902 wrote: Blijft toch erg apart dat Werker blijft meetrainen , meespelen zelfs en uiteindelijk nog op het laatste moment voor RJC zou kunnen kiezen......
Als dat zou gebeuren hoop ik dat hij op weg naar kerklaar beide benen breekt over een bananenschilletje (en het derde mag dan ook nog wel).

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

20 Aug 2020 18:59
pinobel wrote:
Mienclub1902 wrote: Blijft toch erg apart dat Werker blijft meetrainen , meespelen zelfs en uiteindelijk nog op het laatste moment voor RJC zou kunnen kiezen......
Als dat zou gebeuren hoop ik dat hij op weg naar kerklaar beide benen breekt over een bananenschilletje (en het derde mag dan ook nog wel).

Serieus.... Heb klappen gehad van Roda , heb klappen uitgedeeld aan Roda. Heb gerend en alleen maar ruggen gezien. Maar dit soort dingen joh. Gaat toch nergens over.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Komopdieroeie
  • Komopdieroeie's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Aug 2020 19:04 - 20 Aug 2020 19:06
webmastersfm wrote:
pinobel wrote:

Serieus.... Heb klappen gehad van Roda , heb klappen uitgedeeld aan Roda. Heb gerend en alleen maar ruggen gezien. Maar dit soort dingen joh. Gaat toch nergens over.

Nee, maar klappen krijgen en uitdelen wel?
Last edit: 20 Aug 2020 19:06 by Komopdieroeie.

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

20 Aug 2020 19:21
Komopdieroeie wrote:
webmastersfm wrote:
pinobel wrote:

Nee, maar klappen krijgen en uitdelen wel?

Ga je nou echt deze vergelijking trekken dat je iemand een gebroken been toewenst die jou helemaal niks heeft gedaan. Je hebt tere zieltjes en moraalridders. Ben er nog ff niet over uit welke categorie ik jou duw. Clown.

• Komopdieroeie
  • Komopdieroeie's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Aug 2020 21:20
@webmastersfm, je hebt mijn reactie verkeerd begrepen. Ik bedoelde het niet zozeer als een vergelijking, ik vind die toewensingen aan het adres van Werker ook niet op zijn plaats. Inderdaad, dat slaat nergens op. Ik begreep alleen niet waarom je dan jouw persoonlijke voorbeelden erbij moest halen om dat kracht bij te zetten. Wellicht heb ik wat te snel gereageerd, maar dat kwam op mij op dat moment over als 'stoerdoenerij'.

Laten we het verder niet persoonlijk maken, ik heb geen problemen met jou. Als jij mij een clown vindt dan is dat je goed recht. Van mijn kant excuses voor de verkeerde indruk die mijn reactie bij jou heeft gewekt. Wel vreemd dat je twijfelt om mij in de categorie tere zieltjes te plaatsen terwijl jij je zelf mijn reactie zo persoonlijk aan lijkt te trekken. Zoals gezegd, was niet persoonlijk bedoeld.

Nu weer door naar de transfergeruchten. We hebben in elk geval weer wat geld in de pot nu Mbuyamba naar Chelsea verkast is, toch?

Time to create page: 0.448 seconds