Transfergeruchten seizoen 2020/2021

29 aug 2020 12:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #676

Hill28 schreef : MVV had gewoon een optie op Bertrams voor nog een jaar en ik vraag me echt af waarom ze die niet geporbeerd hebben te houden. Goeie keeper.


Betrams was gewoon te duur en zijn ambitie kwam niet overeen met mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2020 14:34
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #677

Hill28 schreef : MVV had gewoon een optie op Bertrams voor nog een jaar en ik vraag me echt af waarom ze die niet geporbeerd hebben te houden. Goeie keeper.


Dan heb je niet opgelet.. MVV heeft geen cent te makken dus kon de optie niet lichten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2020 15:35
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #678

Jack Luijten schreef :

Hill28 schreef : MVV had gewoon een optie op Bertrams voor nog een jaar en ik vraag me echt af waarom ze die niet geporbeerd hebben te houden. Goeie keeper.


Dan heb je niet opgelet.. MVV heeft geen cent te makken dus kon de optie niet lichten.


Niet helemaal correct... Omdat Bertrams aan het einde van het seizoen geblesseerd was, durfde MVV deze keeper en omdat vanwege de centjes MVV maar in één goede keeper kan investeren, het niet aan met Bertrams omdat er het risico was dat hij een groot deel van het begin van het seizoen zou missen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 15:11
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #679
Werker en salusiwa bijna rond. volgens trepke b als dat waar is. begint het team waar niks van over was toch een redelijke vorm te krijgen. als er nog wat geld over is. misschien een spits en rechtsback dan is het team compleet denk ik persoonlijk.
Btw lathouwers beviel me goed weet niet of je nog een 2de keeper moet halen of gewoon van Meurs 2de maken en inplaats een nieuwe keeper haal je nog een veldspeler
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 15:50
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #680
Isaac betomvuko traint nu ook mee met de selectie.Isaac komt van MVV U21.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 10:32 01 sept 2020 10:39 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #681

Mestreech schreef : Werker en salusiwa bijna rond. volgens trepke b als dat waar is. begint het team waar niks van over was toch een redelijke vorm te krijgen. als er nog wat geld over is. misschien een spits en rechtsback dan is het team compleet denk ik persoonlijk.
Btw lathouwers beviel me goed weet niet of je nog een 2de keeper moet halen of gewoon van Meurs 2de maken en inplaats een nieuwe keeper haal je nog een veldspeler


Zou zeker niet verkeerd zijn. Hoop dan dat ze snel tekenen zodat ze er zaterdag bij mogen zijn. De klok tikt gewoon door. Zie zelf overigens nergens een bericht van trepke b dat deze 2 spelers zouden gaan tekenen. En Salasiwa is volgens mij al een tijdje niet meer op de training, dat kan twee dingen betekenen. Hoop dat je gelijk hebt. Werker geloof ik wel dat die gaat tekenen, ziet nu wellicht ook dat er potentie in de groep zit en nog een ervaren kracht in de achterste linie kan nog wel eens goud waard zijn, zeker met een krappe selectie. En laten we wel wezen, als Werker zo in trek was dan had hij nu al een nieuwe club gehad. Is natuurlijk geen geweldenaar, maar kan zeker een waardevolle toevoeging zijn.

Verder hoop ik dat er nog zeer actief gezocht wordt naar een extra spits en het liefst een back die zowel op de linker- als de rechterflank uit de voeten kan. En een extra keeper natuurlijk, ondanks dat Lathouwers een ontzettend goede eerste indruk maakte. Je kunt denk ik niet van hem verwachten dat hij een dragende en stabiele factor wordt. Daarnaast gewoon erg leerzaam voor zo'n jongen als er een keeper bijkomt met veel meer ervaring en wedstrijden op dit niveau. Wordt die alleen maar beter van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 11:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #682

Komopdieroeie schreef : Zie zelf overigens nergens een bericht van trepke b dat deze 2 spelers zouden gaan tekenen.


Bericht van 30 augustus 21.51 Nuuuul - Nuuuul. In de commentaren er onder

Trepke B
Werker en Salasiwa es good es roond. En Bonmann weurt mèt gesproke euver ‘n kontrak, al deig Lathouwers ‘t prima venaovend. Mer good kieper debij kin gein koed. Wel ‘n Rebel op de baank.


En iets verderop in reactie op iemand die vraagt of er nog een spits bij komt

Trepke B
d’r is ouch nog ‘ne spits in beeld

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 12:37
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #683
Mijn excuses, overheen gekeken. Dankje Jacques.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 11:46
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 421
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #684
Ik ben benieuwd of Werker en Salisawa vandaag of morgen hun contract gaan tekenen zodat ze aan de selectie voor de wedstrijd tegen Cambuur toegevoegd kunnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 15:43 02 sept 2020 15:43 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #685
Edit: het is al rond Mike Haverkotte op huurbasis naar MVV.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 16:32
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #686
ADO Den Haag heeft woensdagmiddag een uitgaande transfer wereldkundig gemaakt.

Doelman Mike Havekotte is tot het einde van het seizoen bij MVV gestald.

De 24-jarige sluitpost uit Bilthoven kwam in 2018 over van Excelsior en keepte sindsdien twee keer in de Eredivisie. Havekotte moest echter opboksen tegen eerste keus Luuk Koopmans en clubicoon Robert Zwinkels en werd in het voorjaar al aan FC Dordrecht uitgeleend.

Nu maakt de doelman – in het bezit van een tot 2021 doorlopend contract – weer tijdelijk de overstap naar de Keuken Kampioen Divisie: De Geusselt wordt de komende maanden zijn werkterrein. Bij MVV mag hij de concurrentiestrijd aangaan met Bill Lathouwers, de momenteel geblesseerde Lars van Meurs en Jannes Rebel. Lathouwers stond zondag onder de lat tegen Almere City en hielp MVV aan een 0-0 gelijkspel.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2020 23:26 02 sept 2020 23:27 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #687
Wat ik nou niet snapt is dat nu nog steeds niet bekend is dat werker en salisawa getekend hebben ja of nee .zaterdag speel je tegen Cambuur dan moet dit toch bekend zijn of zij erbij zijn of niet als supporter wordt je hartstikke gek of ben ik nu de enigste die dat heeft .trainen die spelers mee of niet ,dit is toch heel belangrijk om te weten ook voor iedereen toch denk ik zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 00:17
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #688

dreekemvvke schreef : Wat ik nou niet snapt is dat nu nog steeds niet bekend is dat werker en salisawa getekend hebben ja of nee .zaterdag speel je tegen Cambuur dan moet dit toch bekend zijn of zij erbij zijn of niet als supporter wordt je hartstikke gek of ben ik nu de enigste die dat heeft .trainen die spelers mee of niet ,dit is toch heel belangrijk om te weten ook voor iedereen toch denk ik zo.


Het antwoord lijkt mij vrij simpel ; nee. Als ze getekend hebben , maakt MVV dat gewoon bekend via social media zoals altijd. Daarnaast roept iedereen om Werker , maat met Heerings, Mares, Van Acker en Martina is deze positie al ruim bezet. Een 5e CV lijkt me niet de prioriteit te hebben. Salasiwa zal binnenkort wel rond zijn. Ja, we hopen allemaal voor Cambuur Dreeke!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 08:44 03 sept 2020 08:46 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #689
Nou lijntje dat zie ik toch even anders ik denk met werker erbij dat onze laatste lijn toch wel een verbetering is,want dan kan mares misschien een linie naar voren opschuiven en Martina kun je da naar de rechtsback positie schuiven want daar zag het er niet zo sterk uit tegen Almere city.vind dat de jonge Zeegers zijn kansen zeker moet krijgen maar Martina is daar voor mij de beste optie op dit ogenblik.maar laten we hopen dat het wel een mooi en sterk seizoen van mvv gaat worden ik geloof er wel in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #690
Ik verwacht dat Swanson onze rechtsachter wordt en Mares is wat mij betreft niet goed genoeg voor de basis.

Werker mag inderdaad komen van mij - maar ik ben het eens met Lijnsje dat dat niet de hoogste prioriteit heeft. Ik weet ook niet of Werker en Heerings het beste duo is qua elkaar aanvullen, lijkt me een erg vergelijkbaar stel. Dan weet je in ieder geval zeker dat we niet ver van ons eigen doel gaan spelen dit seizoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden