Transfergeruchten seizoen 2020/2021

04 sept 2020 17:10 04 sept 2020 17:12 door Mestreech.
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #706
Dat zegt helemaal niemand dus jij wil het hele seizoen met waem of Martina naast heerings spelen werker is de beste optie wat we hebben
Beter dan hem ga je nu niet meer vinden op de markt met waem Martina mares daar ga je het niet mee redden waem daar zit misschien wel potentie in als je wil verassen dit seizoen moet werker en een spits erbij

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 18:28
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #707

Boete speul schreef : Dat die reserveduitser vele jaren elders mag door brengen. Middelmatige speler. Als hij werkelijk zo goed was zat hij niet in deze positie.


MATIGE REACTIE.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 18:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #708

Mestreech schreef : Dat zegt helemaal niemand dus jij wil het hele seizoen met waem of Martina naast heerings spelen werker is de beste optie wat we hebben
Beter dan hem ga je nu niet meer vinden op de markt met waem Martina mares daar ga je het niet mee redden waem daar zit misschien wel potentie in als je wil verassen dit seizoen moet werker en een spits erbij


Ik heb hele goede berichten gehoord over Waem, van acker kan nog achterin.
Meen zelfs dat Cavic eigenlijk een CV is.
Daarnaast als Werker niet wil of mvv aan het lijntje houdt , dan houdt het op.

Laten we dan dat laatste beetje geld maar bewaren voor een aanvallende versterking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 20:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #709
Wat zijn we weer lekker bezig met mensen meteen in een hokje te duwen reserve Duitser volgens mij zijn er mensen die het nooit leren ,straks tekend hij een contrac en dan is het de beste die we ooit gehad hebben .hou toch eens op om altijd mensen te beledigen het is echt niet zo moeilijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, itsman, Tommyd, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 10:37
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #710
Om de leukste topic weer op gang te helpen. Iemand nog nieuwtjes of geruchten gehoord? Want klaar is de selectie niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 11:34
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #711

Bromsnor-West schreef : Om de leukste topic weer op gang te helpen. Iemand nog nieuwtjes of geruchten gehoord? Want klaar is de selectie niet.


Kort maar krachtig: nee. Ben wel net zo benieuwd als jij. Daarnaast vraag ik me af of Werker nog meetraint? Het blijft lang stil, te lang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 11:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #712
De transfermarkt sluit pas op 6 oktober als ik me niet vergis en MVV haalt traditioneel in de laatste week nog een speler of vier waaronder vaak een stuk of drie basisspelers.

Natuurlijk hoop ik ook dat dit deze keer eerder is maar ik verwacht niet veel transfergeweld op korte termijn - ons budget is nog altijd drie keer niets.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 13:06
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #713

Jacques schreef : De transfermarkt sluit pas op 6 oktober als ik me niet vergis en MVV haalt traditioneel in de laatste week nog een speler of vier waaronder vaak een stuk of drie basisspelers.

Natuurlijk hoop ik ook dat dit deze keer eerder is maar ik verwacht niet veel transfergeweld op korte termijn - ons budget is nog altijd drie keer niets.


Zo gaat het normaal gesproken altijd bij mvv, al denk ik dat mvv het beschikbare geld heeft uitgegeven en ik verwacht hooguit nog een buitekansje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 13:14
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #714

Jacques schreef : ons budget is nog altijd drie keer niets.


Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ondanks de coronacrisis het budget verhoogd is naar vier keer niks
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 13:26
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #715
Als je kijkt welke spelers onze oosterburen momenteel contracteren (halen binnen 2 dagen Falkenburg en Serrarens) begrijp ik meteen waarom Streppel niet naar Maastricht wilde komen. Die hebben toch een aardige ploeg met enorm veel ervaring die zeker gaat spelen in de top vijf, hier kunnen wij momenteel alleen maar van dromen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 13:34
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #716
Zo zie je maar dat een investeerder gewoon noodzaak is. Hebben we gezien bij Fortuna en nu bij Roda staat daar ook een hele aardige selectie!

Ben van mening dat als we geen investeerder weten te vinden we nog 20 jaar kkd spelen. Met investeerder kun je binnen 3 tot 5 jaar met wat geluk gewoon Eredivisie spelen.
Maarja, vind maar eens iemand die bereid is te investeren in MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 15:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #717
Bij Roda is natuurlijk een regionale groep mensen opgestaan die er circa 1.5 miljoen per jaar in stoppen
Het verhaal Fortuna is natuurlijk anders met eigenaar Gun .

Het beste voor MVV zou een regionale groep mensen zijn die de club overnemen , liefst met een MVV hart .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #718

Napoleon schreef : Bij Roda is natuurlijk een regionale groep mensen opgestaan die er circa 1.5 miljoen per jaar in stoppen
Het verhaal Fortuna is natuurlijk anders met eigenaar Gun .

Het beste voor MVV zou een regionale groep mensen zijn die de club overnemen , liefst met een MVV hart .


Ik denk toch dat we met Decathlon Maasmechelen de eerste stap richting de Eredivisie hebben gezet. De gehele, niet selectief één jeugdteam, maar de GEHELE jeugd krijgt nieuwe bidons. Je leest het goed, BIDONS! Man, de arme kinderen hoeven nu niet meer 25 KM naar een waterput in Kerkrade te lopen om hun flesje water te vullen. De jeugdopleiding staat nu meteen stukken hoger aangeschreven en kan concurreren met die van AZ, Utrecht en Feyenoord. Ajax is nog net een stap te hoog gegrepen, want zij hebben nog gepersonaliseerde ballen.

Grappig hoe MVV dit weer aankondigt. In mijn ogen niet meer dan een sponsorcontract waarbij ze ook wat spullen leveren, maar goed. Een lokale groep ondernemers die vermogend zijn binnen een club , dat is inderdaad het ideale beeld. Ik denk alleen dat dit er nooit van zal komen, omdat anders in de afgelopen jaren dit wel eens ter sprake was gekomen. Bij de buren springt ieder jaar een andere gek in het diepe dal om er vervolgens nooit meer uit te komen. Sponsoren betalen bij andere clubs spelers , volgens mij was dit hier voor het laatst in het tijdperk Maaskant?

Benieuwd wat we nog mogen verwachten. Ik verwacht er niet al te veel van. Dan heeft De Gouden Ster dit seizoen een mooie vangst met mij ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:13
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #719
Sjiek dat we deze slag hebben kunnen slaan. Hiermee hebben we het grote geld van investeerders niet nodig. Het begin van onze Eredivisie droom. LAOT US DRUIME!!! De slag van Noor!

Ik durf te wedden dan de spelers nu op 1,5m in de rij staan voor de Geusselt om de contracten te tekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:28
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #720
Een sponsor doet iets leuks voor MVV, en zie wat dat voor cynische reacties oplevert. Als iedere sponsor die iets doet voor MVV door de eigen supporters belachelijk wordt gemaakt, is dat toch wel erg triest...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle, Brncic, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden