Transfergeruchten seizoen 2020/2021

05 okt 2020 19:17
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #766
Als er al budget zou zijn voor nieuwe spelers, zal dit echt geen vetpot zijn. Daarbij is dit geld misschien nog hard nodig om door deze crisis te komen.
Een tussenjaar willen we allemaal niet, echter, het zijn roerige tijden.

We hebben best wel een leuke selectie, geen top 5 (op papier gezien), maar die zullen we ook niet gaan krijgen. De betere spelers hebben of al een contract of vrijwel zeker niet haalbaar voor ons (op het moment).

Tenzij je een leuke (huur) speler ergens weet uit te halen, voor een “zacht” prijsje, zou ik het seizoen voorlopig voortzetten met de huidige spelers. Vanuit de jeugd zitten er al een aantal leuke spelers bij, geef die jongens dan de kans om te rijpen en daarmee klaar te stomen voor het grote werk.

Je hebt de mogelijkheid om 5X te wisselen, dan zou ik daar ook gebruik van maken (als de situatie dit toelaat natuurlijk).

De huidige groep is nog groeiende, de vechtlust is er, net zoals de wil en het lef om naar voren te voetballen, ook bij een achterstand!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 05:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #767
Op fc afkicken (voetbalblog) ging het gerucht dat mvv bezig zou zijn met Randy Wolters.
Dat zou zeker een versterking zijn, al kan ik me niet voorstellen dat mvv daar het laatste beetje geld aan gaat uitgeven.
Tenzij Schroijen wellicht gaat vertrekken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 09:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #768

Boredass schreef : Op fc afkicken (voetbalblog) ging het gerucht dat mvv bezig zou zijn met Randy Wolters.
Dat zou zeker een versterking zijn, al kan ik me niet voorstellen dat mvv daar het laatste beetje geld aan gaat uitgeven.
Tenzij Schroijen wellicht gaat vertrekken?


Veel clubs weinig rendement....toch...Gr opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 12:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #769
Ippel transfervrij. Niet de beste natuurlijk maar gaat altijd voorop in de strijd, dat kunnen we nu wel gebruiken. Ideale balafpakker, lijkt me nooit verkeerd om erbij te hebben. Kan op de plek van Van Acker, die dan weer achterin kan spelen waar ik hem beter tot z'n recht vind komen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 12:22
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #770

Frostie_999 schreef : Ippel transfervrij. Niet de beste natuurlijk maar gaat altijd voorop in de strijd, dat kunnen we nu wel gebruiken. Ideale balafpakker, lijkt me nooit verkeerd om erbij te hebben. Kan op de plek van Van Acker, die dan weer achterin kan spelen waar ik hem beter tot z'n recht vind komen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Volledig mee eens, maar zul je net zien dat die vluuzèk uit het Oosten hem vastleggen met gemeentegeld...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 13:17
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #771
Aub zeg.. kampioen gele kaarten pakken. 1 leuk seizoentje gespeelt. Voor de rest niks bijz.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Al Bundy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 14:03 06 okt 2020 14:04 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #772
Een fitte Ippel in de ploeg zou Deom ontlasten van zijn verdedigende taken. Een extra spits met ervaring zou ook geen overbodige luxe zijn.
Het is een lastige keuze, kruidenieren voor de Corona tegenvallers op te vangen, of extra investeren door een beetje het budget te overschrijden en te hopen op een goed eindresultaat (Plek 11+), zodat je meer klantenbinding krijgt volgend seizoen. Ik kan me niet voorstellen dat er nog veel in de buidel zal zitten, ondanks de vele amateurcontracten die hoogstwaarschijnlijk wel rond de winterstop moeten ge-upgrade worden naar een profcontract. Je hebt zo echt niet genoeg man om dit in deze bezetting een heel seizoen vol te houden voor een goede eindklassering, gelukkig hebben we achterin nog een aantal jeugdspelers, dus daar zit het probleem niet. Het risico zit voornamelijk voorin en op het middenveld.

Ik ben benieuwd of er financieel nog iets mogelijk is. Transfervrij kan natuurlijk later ook nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 15:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #773
Verwacht geen vuurwerk. Als er nog iets komt is het via een huurcontract vanuit het Luikse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 19:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #774
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, opadiehard, jovkle, Gianni Bruno, josoetgebrook, mvvke4life, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902 en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 20:06
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #775
Verrassende transfer! Ik ben benieuwd hoe de lijntjes hier lopen. Komt het door een zaakwaarnemer? Zijn de contacten ontstaan via Cambuur? Heeft het kantoor een netwerker gestationeerd in Londen? Ik ben benieuwd in ieder geval. Dat hij bij Chelsea in de jeugd speelt, zegt natuurlijk weinig. Daar hebben ze meer spelers dan Wolder aan inwoners heeft. Ik vraag me af of er nog iets bij gaat komen. Worden de geruchten over Wolters bewaarheid, of is dat hiermee definitief van de baan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 20:08
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #776
In eerste instantie stond er nr1 en een Belgische vlag boven de post van trepke-b.
Dit is nu veranderd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 20:16 06 okt 2020 20:16 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #777
Volgens het YouTube filmpje is hij een technisch vaardige linksbenige middenvelder. Ik heb hem niet in actie gezien bij Cambuur maar daar speelde hij ook pas net toen het seizoen alweer afgelopen was door Corona.

Hij zat wel op de bank tijdens de champions league finale van Chelsea in 2019 overigens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 20:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #778
Welkom Arne en george

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 20:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #779
PERSBERICHT 6 oktober 2020

Dubbelslag MVV: George McEachran en Arne Naudts

MVV Maastricht heeft vlak voor het sluiten van de transferwindow twee nieuwe spelers aan de selectie kunnen toevoegen. Zo werd er overeenstemming bereikt met het Engelse Chelsea over George McEachran. De 20-jarige McEachran speelt momenteel in het team van Chelsea O23.
Verder is de Belg Arne Naudts toegevoegd aan de selectie van trainer Darije Kalezic. Naudts speelde in het verleden jarenlang voor Cercle Brugge en komt nu over van Lommel SK.
Door de goede contacten van MVV met Chelsea en Lommel en de gunfactor van beide verenigingen richting MVV reizen beide spelers nu naar Maastricht af.
De linksbenige McEachran staat bekend als creatieve middenvelder. Hij trainde al geregeld bij en speelde al in het eerste elftal van Chelsea. De jonge Engelsman zat namens Chelsea op de bank tijdens de Europa League-finale. Met de Onder 17 van Engeland won hij een paar jaar geleden het WK in India.
De Keuken Kampioen Divisie is niet helemaal onbekend voor de jonge voetballer. Vorig seizoen speelde hij heel kort bij de toenmalige koploper SC Cambuur. Daar debuteerde McEachran in Leeuwarden tegen.....MVV.
Arne Naudts is 26 jaar en speelt in de voorhoede. De in Gent geboren Belg speelde in het verleden ook al eens in de Keuken Kampioen Divisie. Hij kwam twee seizoenen uit voor Helmond Sport.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 21:22
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #780
2 extra krachten zijn zeer welkom! Nu hopen dat ze ook een beetje kunnen vallen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.528 seconden