Transfergeruchten seizoen 2020/2021

12 dec 2020 12:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #811
MVV neemt afscheid van McEachran en Duin

Zaterdag 12 december 2020

De 20-jarige George McEachran is per onmiddellijke ingang - wegens zwaarwegende privéredenen - vertrokken bij MVV Maastricht. De Engelsman van Chelsea kwam in de eerste week van oktober over van de Londense club naar Maastricht. Hij zou een seizoen bij MVV blijven.

Ook de van AZ gehuurd Jelle Duin vertrekt. Hij zal MVV Maastricht per 1 januari 2021 verlaten. De aanvaller keert,  in goed onderling overleg met AZ, terug naar Alkmaar. Duin was met name in de eerste zeven wedstrijden actief voor MVV. In de aansluitende 8 wedstrijden kwam hij – mede door blessures – nog maar 1 keer (65 minuten) in actie voor de Sterrendragers.

Duin scoorde één keer namens MVV en wel in het uitduel tegen Telstar. Toen was hij doeltreffend vanaf de penaltystip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 12:23
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #812
Met deze Exodus gaande kunnen we hopelijk wel wat versterkingen in de winterstop verwachten? Al zal dat dan wel tijdens het laatste uur van de laatste dag van het transferwindow zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 12:29
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #813
Zo heeft het huren van spelers ook zijn voordelen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 12:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #814
Shit, die George McEachran vond ik toch wel leuke dingen doen. De bank wordt nu ook steeds smaller en smaller. Ik ben benieuwd hoe Kalezic hier over denkt. Met deze jongens was de bezetting al te smal. Dan geef ik het hem nu te doen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 13:02
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #815
Misschien komt er nu ruimte om al spelers vast te leggen met het oog op het volgende seizoen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 13:19 12 dec 2020 13:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #816
Ik zou me kunnen voorstellen dat het verdwijnen van de voordelen van het "Schengen-verdrag" door de No Deal Brexit hierin zal meespelen, 1 januari zit je met twee onbetaalbare spelers buiten de Europese Unie. Goede reclame voor ons opleidingsprogramma is deze leegloop wederom niet.

Arme Kalezic, die zit niet midden in een proces, maar midden in een processie. We kunnen vaker wisselen dan dat we spelers hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 13:26 12 dec 2020 13:33 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #817
Misschien dat de "warme" contacten met de Engelse topclubs nog wat oplevert. Wat een plezier hebben we daarvan gehad. Nu geen gekke dingen doen. Aub geen spelers meer die gescout worden via You Tube. Wat hebben we nu gezien van Stavinski, Mickels, Duin, de Britten en noem maar op. Laat gewoon de jonkies eens een aantal wedstrijden staan in de basis en het seizoen afmaken, zoals Van Bommel, Last, Zeegers, Waem, maar ook een Twan Visser. Geef ze vertrouwen en kijk of je met deze in de toekomst verder komt. Zo ja geef die dan een contract en vooral perspectief.
En belangrijkste van alles: Ik zou eens een "vacature" plaatsen voor een investeerder.

Weer een overgangsjaar....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 13:38
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #818
Allemaol oet ut geweldig netwerrek vaan Elsen, wat un farce

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 13:39
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #819

houtengerard schreef : Goede reclame voor ons opleidingsprogramma is deze leegloop wederom niet.


Je kunt het ook zo stellen dat het niveau van MVV zo hoog is dat jeugdspelers van Chelsea, Arsenal en AZ hier niet mee kunnen en afvallen.

Ik weet verder helemaal niet waarom deze jongens weggaan, ik kan mij voorstellen dat de beperkende maatregelen a.g.v. Covid 19 met name voor de Engelse jongens een zware wissel op hun leven trekken. Van de andere kant, als je wilt slagen als prof dan zul je op je tanden moeten bijten en er volledig voor gaan. Juist in dit soort situaties komen de sterkeren boven drijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 14:03 12 dec 2020 14:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #820
Volgens mij worden huurspelers niet onbetaalbaar door de Brexit.

Kalezic lijkt me wel een ruziemakertje zeg. En krijgt dus kennelijk externe talenten niet aan het voetballen/gemotiveerd. Aan de andere kant goed dat hij niet toegeeft aan de fratsen van zo n Duin, maar niet met een goed resultaat. Van die Engelse jongen vind ik het voetbaltechnisch gezien ook jammer

Daarnaast krijg je nu natuurlijk nooit meer spelers van deze clubs. Die relaties heeft Kalezic binnen een half jaar vakkundig om zeep geholpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 14:31 12 dec 2020 14:31 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #821

Hill28 schreef : Volgens mij worden huurspelers niet onbetaalbaar door de Brexit.

Kalezic lijkt me wel een ruziemakertje zeg. En krijgt dus kennelijk externe talenten niet aan het voetballen/gemotiveerd. Aan de andere kant goed dat hij niet toegeeft aan de fratsen van zo n Duin, maar niet met een goed resultaat. Van die Engelse jongen vind ik het voetbaltechnisch gezien ook jammer

Daarnaast krijg je nu natuurlijk nooit meer spelers van deze clubs. Die relaties heeft Kalezic binnen een half jaar vakkundig om zeep geholpen.


Je weet dat MVV in sommige gevallen niet hoeft te betalen voor huurspelers en zelfs geld toe krijgt wanneer ze minuten maken? Dat maakt ons nog steeds geen liefdadigheidsinstelling. Als die jongens niet goed genoeg willen of kunnen presteren, dan laat ze vooral voortijdig vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 14:33 12 dec 2020 14:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #822
Hoezo kalezic de schuld geven. Die van arsenal had heimwee, is ook geblesseerd geweest, in quarantaine gezeten en gewoon niet goed genoeg. George gaat weg wegens priveredenen, maar daar schijnt iedereen voor het gemak overheen te lezen. En duin deed misschien niet wat van een profvoetballer mag worden verwacht, ook geblesseerd geweest. Geldt ook voor Mickels heeft kalezic aangegeven, niet wedstrijdfit genoeg. Denk dat kalezic te professioneel is voor wat mvv nu kan.
Bestuur moet wellicht keuzes maken in de huidige situatie en functie TD/trainer in 1 op laten gaan. Salaris TD op zo'n klein budget is totaal overbodig, bovendien heeft deze TD al 2 jaar laten zien niet echt geschikt te zijn. Weinig spelers een voltreffer, Usta ontslagen. Geen geld ok, maar andere TD's worden dan creatief. Een van de eerste dingen is zeker het contract van youri niet verlengen. Drukt teveel op de begroting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 17:09
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #823
Idd aol 2 jaor ut bewies tot Elsen faalt, iech kin miech zellefs neet aon d'n indruk oonttrekke tot heer allein mer speulers haolt vaan bevrunde makelaars en aandere boete de deur helt, dus tied um de TD en trainer in ein functie saame te vooge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 19:12
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 221
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #824
Ik denk niet dat Kalezic zozeer een ruziemaker is. Hij hanteert een bepaalde standaard qua instelling en inzet en als spelers daar na enige tijd niet aan willen voldoen, dan is het exit. Dat vind ik heel prettig aan Kalezic; of je gaat ervoor of je gaat je heil ergens anders maar zoeken. Enige kleine puntje van kritiek dat ik zelf heb t.o.v. Kalezic is dat hij het in interviews ook vaak heeft over een zeer jonge selectie. Met een gemiddelde leeftijd van 23,2 zitten we in de middenmoot van de KKD. Zoals eerder gezegd hier, onze ervaren spelers leveren te weinig.

Kalezic is niet te benijden op het moment. Hopelijk in de winterstop enkele ervaren krachten erbij zodat de eigen jeugd zich daaraan kan optrekken. Overigens, snap ik niet waarom Visser niet bij de selectie wordt gehaald. Maakte in de voorbereiding een aardige indruk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 19:47
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #825

Lassie80 schreef : Hopelijk in de winterstop enkele ervaren krachten erbij zodat de eigen jeugd zich daaraan kan optrekken.


Ervaren krachten kosten geld, en dat is er niet......
MVV is alleen maar in staat op het moment om 'afdankertjes' te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden