Transfergeruchten seizoen 2020/2021

29 dec 2020 13:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #841

Brncic schreef : www.bd.nl/fc-den-bosch/brem-soumaoro-ver...t-naar-mvv~adfbcf20/

In de eerste wedstrijden was hij beresterk. Ja, Den Bosch is ook een ploeterende ploeg zoals wij dat zijn hoor. Maar Kraay vroeg zich toen ook af waarom deze jongen in godsnaam op amateurbasis bij Den Bosch speelde en ze daar geen geld voor een vast contract voor vrijmaakte.

Lijkt me een centrale verdediger / centraal verdedigende middenvelder. Iemand met body en voetballend vermogen zoals ik het heb gezien. Natuurlijk zullen mensen dan zeggen '' waarom heeft hij dan een amateurcontract '' ? Nou , omdat beide clubs simpelweg niets te makken hebben en zoals ik eerder heb aangegeven MVV vaak de laatste ''stap'' is voor een betaald voetbalspeler. Wellicht dat hij hier meer kans maakt op minuten & een contract in het vooruitzicht. Wat MVV betreft kunnen ze alleen maar winst hieruit halen.

Lijkt een leuke speler en een versterking!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 14:17
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #842

Lijnsje@tappunt schreef :

Brncic schreef : www.bd.nl/fc-den-bosch/brem-soumaoro-ver...t-naar-mvv~adfbcf20/

In de eerste wedstrijden was hij beresterk. Ja, Den Bosch is ook een ploeterende ploeg zoals wij dat zijn hoor. Maar Kraay vroeg zich toen ook af waarom deze jongen in godsnaam op amateurbasis bij Den Bosch speelde en ze daar geen geld voor een vast contract voor vrijmaakte.

Dit was het eerste dat ik mij ook herinnerde toen ik het zojuist las. In de liveuitzending van Den Bosch - MVV werd door de commentator ook gezegd dat het gek is dat geen Eredivisieclub de gok had gewaagd hem weg te halen, aangezien hij heel sterk speelde en een amateurcontract had. Blijkbaar is hij in november geblesseerd geraakt en daarna niet meer aan de bak gekomen. Het kan verkeren..

Voor de breedte is het sowieso fijn om weer een speler extra te verwelkomen. En eerlijk gezegd: veel slechter kan het achterin niet. Hartstikke welkom dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

29 dec 2020 16:04
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #843
Ik ken de desbetreffende speler niet... maar uitgaande van het bericht zelf... is dit voor mij, en hopelijk ik verrast deze beste jongen mij, een kneusje voor een kneusje.
Ik heb dan liever dat een jeugdspeler extra speeltijd krijgt.

29 dec 2020 17:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #844
De fans zijn in ieder geval niet blij dat hij vertrekt en in begin seizoen maakte hij inderdaad indruk.
Verder hoeven we ook geen spelers met naam te verwachten en slechter dan we nu hebben zullen ze niet zijn.

29 dec 2020 20:30
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #845
Wat mij betreft van harte welkom! In de wedstrijd tegen Den Bosch viel hij mij al op.
Toen ik dit bericht voorbij zag komen, moest ik ook denken aan de wedstrijdverslaggever.
Mits fit, een zeer welkome aanwinst.

29 dec 2020 21:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #846

Kletswief schreef : Ik ken de desbetreffende speler niet... maar uitgaande van het bericht zelf... is dit voor mij, en hopelijk ik verrast deze beste jongen mij, een kneusje voor een kneusje.
Ik heb dan liever dat een jeugdspeler extra speeltijd krijgt.

Veel slechter kan het niet met het materiaal wat we nu hebben toch?

30 dec 2020 10:16
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #847
Brem Soumaoro:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

30 dec 2020 18:10
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #848
Bij het oliebollen ophalen (200 auto's / bestellingen) stond directeur Erik Noor iedere ophaler te woord. Hij vertelde mij dat MVV een speler van Dordrecht heeft aangetrokken. Naam is me ontschoten.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

30 dec 2020 18:53
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #849

Ben Salemans schreef : Bij het oliebollen ophalen (200 auto's / bestellingen) stond directeur Erik Noor iedere ophaler te woord. Hij vertelde mij dat MVV een speler van Dordrecht heeft aangetrokken. Naam is me ontschoten.

Dan was ik waarschijnlijk te vroeg (13 uur) want ik heb hem niet gezien. Was wel mooi om weer even daar te zijn!

30 dec 2020 18:56
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #850
Ik was er na 16 uur en toen nam Noor ook enkele minuten de tijd om een praatje te maken. Heeft genoeg lastige vragen gekregen vandaag denk ik :whistle:

30 dec 2020 20:16 30 dec 2020 20:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #851
Dan hoop ik op de speler van Dordt die de goal maakte tegen MVV. (Kom even niet op zijn naam). Dat vond ik toch wel een leuke speler. Hij had overigens nog wat meer kansen op zijn schoen, die wedstrijd.

30 dec 2020 20:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #852

Schapendonk schreef : Dan hoop ik op de speler van Dordt die de goal maakte tegen MVV. (Kom even niet op zijn naam). Dat vond ik toch wel een leuke speler. Hij had overigens nog wat meer kansen op zijn schoen, die wedstrijd.

volgens trepke B gaat het om verdedigende middenvelder Kürşad Sürmeli omdat Thiebaut van Acker ws in de belangstelling van Lommel staat.

31 dec 2020 08:54
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #853
Kürşad Sürmeli:

31 dec 2020 10:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #854
Als je de filmpjes (haha, met behoorlijk dramatische muziek) mag geloven, hebben we twee wereldvoetballers erbij in het nieuwe jaar.........
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

31 dec 2020 11:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #855
Mocht het verhaal van die Kursad kloppen, vind ik dit toch verassend, een speler die bijna alles gespeeld overnemen midden in het seizoen is niet wat mvv vaak doet.
Ik ken hem niet echt, maar lijkt me dan een wens van de trainer.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden