>
Ontvangen bedankjes 240
Frank Salemans schreef : Als je de filmpjes (haha, met behoorlijk dramatische muziek) mag geloven, hebben we twee wereldvoetballers erbij in het nieuwe jaar.........
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Of is hij de vervanger van Van Acker, die misschien vertrekt naar Lommel?Boredass schreef : Mocht het verhaal van die Kursad kloppen, vind ik dit toch verassend, een speler die bijna alles gespeeld overnemen midden in het seizoen is niet wat mvv vaak doet.
Ik ken hem niet echt, maar lijkt me dan een wens van de trainer.
Hill28 schreef : Aan de ene kant natuurlijk goed dat er wat nieuwe spelers bijkomen. Aan de andere kant denk ik, bewaar het geld voor volgend seizoen, het huidige is toch al niet veel soeps: we promoveren niet dit jaar en we kunnen ook niet naar de Geusselt..
Hill28 schreef : Aan de ene kant natuurlijk goed dat er wat nieuwe spelers bijkomen. Aan de andere kant denk ik, bewaar het geld voor volgend seizoen, het huidige is toch al niet veel soeps: we promoveren niet dit jaar en we kunnen ook niet naar de Geusselt..
bokkesprongen schreef : Ach die 2 spelers die Mvv aantrekt uit het afvalbakje van Fc Den Bosch en Fc Dordrecht zullen finacieel niet veel kosten en men heeft een 1/2 jaar de tijd om ze te testen voor volgend seizoen ..... voldoet er een is het Top voor MVV , haal er meer misschien zit er een Ganse bij . Zakelijk gezien een hel goeie zet.......Maar van de andere kant zie je waar MVV staat spelers halen die afvallen bij clubs die gelijk staan met MVV of minder ......
opadiehard schreef : ,,We zijn nog druk bezig met enkele versterkingen,,aldus onze trainer in het programmaboekje van Mvv...gr opa.
M.V.V. 1902 schreef : In een interview in De Limburger geeft Waem aan dat hij een langer verblijf in Maastricht wel ziet zitten. Van de technische staf heeft hij te horen gekregen dat de club hem na dit seizoen wil behouden. Lijkt mij een goede aanwinst met genoeg potentie voor dit MVV.