Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 jan 2021 12:38
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #916
In mijn ogen is het heel duidelijk wat men hiermee wil bereiken en wat het 'proces' is dat menigeen hier niet duidelijk ziet. Los van het feit of dat een juiste of succesvolle keuze is, dat blijkt helaas bij elke visie of strategie pas achteraf:

Aangezien er simpelweg geen budget is, kun je 2 dingen doen: je kunt al je pijlen op een investeerder richten, maar dan loop je het risico dat je niet weet wanneer dat lukt. Dat is, zeker in deze tijd niet makkelijk, dus mag dat nooit je Plan A zijn. Want als dat nog 2 jaar duurt, gooi je sowieso nog 2 jaren weg en dat wil ook niemand hier.
Dat je daar op de achtergrond mee bezig bent lijkt me logisch, dat wordt ook bevestigd door de statuten wijziging.

Het beste wat je zonder geld kunt doen is je richten op de jeugd en jeugdige 'kansen' die voorbij komen.
Dat is in mijn ogen ook wat MVV nu doet.
Dit jaar veel jeugdige spelers testen voor de toekomst, denk aan Waem, Lathouwers, Tim en ook Rico Zeegers, van Bommel, Soumuoro, Kleinen, Last etc.
Puur het zoeken en vastleggen van spelers die op termijn basisspeler kunnen worden en daarna misschien zelfs wel verkocht kunnen worden.

Velen zullen roepen 'waarom spelen Last, Waem en Lathouwers etc. dan niet elke wedstrijd?'
In mijn ogen omdat het dit jaar niet om resultaten gaat en Kalezic van mening is (heeft hij al vaker gezegd) dat jonge spelers niet altijd gebaat zijn bij té veel wedstrijden. Vandaar ook dat Salasiwa, Heerings, Naudts etc. hier rondlopen. Spelers die voor weinig geld in ieder geval een elftal op de been brengen om een competitie mee te kunnen spelen en op de training weerstand aan de jonge spelers te kunnen bieden om in de luwte beter te worden.

Het proces bestaat in mijn ogen uit dit jaar zoveel mogelijk 'spelers voor de toekomst' zien om te kijken wie bruikbaar is.
Uiteraard zullen daar ook spelers van tegenvallen, zoals nu Stavitski, Mickels, McEachran, Swanson en Duin.
Maar als je er uiteindelijk 6 overhoudt die volgend jaar wél klaar zijn om de basis te vormen en die in de zomer vastlegt, dan kun je dán je 3 ton gebruiken om die basis weer aan te vullen en zo wordt je simpelweg beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Kletswief, Sjeng043, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 15:20
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #917
Wat Waem betreft, heeft naar het schijnt een scheur opgelopen aan zijn voet . Zal dus een tijdje out zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 06:33
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #918
Volgens DDL stond Roemer van VVV op het punt verhuurd te worden aan Mvv of helmond, maar door zn goede optredens in de laatste 2 matchen gaat dat niet door.

Het lijkt mvv dus nog niet gelukt om aanvallende versterking vast te leggen voor de bekermatch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 14:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #919
Het waren negen wonderschone optredens van Lathouwers. Hij kiest ervoor om naar Waasland-Beveren te gaan.

Ik persoonlijk ben er niet rouwig om aan de ene kant. Zijn optredens waren in 7 van de 9 gevallen (Almere en Telstar waren gewoon goed) slecht tot dramatisch te noemen. Hij had wel potentie, maar toch een van de mindere keepers van afgelopen jaren. Niet dat we met Havekotte een keeper hebben met uitstraling en iemand die punten pakt, maar goed...

Hopelijk weet MVV zich te versterken met een doelman voor langere termijn die de plek van Havekotte kan overnemen. Hij is net zoals de overige selectieleden momenteel op 1 of 2 na een passant na dit seizoen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 23:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #920
Ik gun Bill Lathouwers uit de grond van mijn hart het allerbeste! Laat zien dat MVV beter op je kwaliteiten had moeten letten! Je hebt dat verdiend door met een zo mager contract naar ons te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 09:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #921
Dus nog twee transfers een nieuwe keeper en een een nieuwe spits?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 09:34
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 511
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #922
Jesse Bertrams is missjien un optie, veurmalig jeugdinternational en opgeleid beij PSV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 10:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #923
MVV heeft Livio Milts (bankzitter bij de buren) bekeken en Van As heeft hem zelf aangeboden bij MVV. Tegenwoordig kunnen we zelfs een bankzitten van de moffen niet betalen....echt alles zit ons mee! Nu vanavond door in die beker

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 10:30 19 jan 2021 10:32 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #924

Lijnsje@tappunt schreef : MVV heeft Livio Milts (bankzitter bij de buren) bekeken en Van As heeft hem zelf aangeboden bij MVV. Tegenwoordig kunnen we zelfs een bankzitten van de moffen niet betalen....echt alles zit ons mee! Nu vanavond door in die beker


Ik ken die speler niet maar ben er op het eerste oog niet rouwig om. Roda staat erom bekend dat ze veel te hoge salarissen bieden voor zeer matige spelers, en die jongen zal niet minder willen verdienen. Het is niet voor niks dat van As hem heeft aangeboden, ze zijn hem natuurlijk liever kwijt dan rijk als hij een goed salaris verdient!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 10:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #925
En Roda vraagt een transfersom. Snap heel goed dat MVV die niet gaat betalen voor een bankzitter waar zij vanaf willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 10:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #926
Als Van As iemand gaat aanbieden zal dat niet zijn om MVV te versterken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 11:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #927

Boschpoort schreef : Als Van As iemand gaat aanbieden zal dat niet zijn om MVV te versterken.


Jeffrey van As is een prima kerel en die heeft ( en ik ken de verhalen) alleen maar in het verleden MVV proberen te helpen.
En als hij iets aanbiedt dan wil hij er zeker van af , dat ben ik met je eens maar dat mag ook , maar er zit geen gedachte achter om een streek genoot zwakker te maken . Zeker niet !!
Daarbij kan MVV zelf kiezen of ze iemand wel of niet willen

Jeffrey is een MVVer die bij Roda werkt maar geloof me in zijn hart zit MVV echt wel diep , hij is de club heel dankbaar dat hij de kans destijds heeft gehad om bij MVV te voetballen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 11:39
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #928
Stond al onder contract toen ze nog Eredivisie speelden, dus niet zo verwonderlijk dat hij meer verdient dan wij betalen. Maar zelfs al zou hij willen inleveren, vind ik niet dat we Roda moeten gaan helpen met hun afdankertjes met een veel te hoog salaris af te komen, en zeker niet in een voor ons verloren seizoen en voor een speler die ons zeker niet verder gaat helpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 12:11
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #929
Het verbaasde mij dat Milts & Remans een contractverlenging (2 jaar!) kregen afgelopen zomer bij roda. De wedstrijden die zij hebben gespeeld kwamen ze dik tekort in een elftal wat al niet kwalitief goed was. Een maand na hun verlenging speelden ze beiden niet meer. Milts krijgt geen minuten meer en Remans mocht het bij Top Oss proberen. En nu mogen ze allebei weg..

Ik kan Thal nog herinneren aan het begin van het seizoen bij L1 over zijn vriend Jeffrey: "Hij brengt een brok ervaring mee en roda zal hier van gaan profiteren". Dit was niet de letterlijke quote maar het was in deze richting: heel positief. Nou nu zitten ze met uitgebluste oudere overbetaalde voetballers die jaren geleden een aardig seizoen bij een club hebben gedraaid. Blaaskaak Streppel die toentertijd bij Helmond wekelijks te keer ging tegen de scheidsrechter (toen hadden we op de Boschpoort al een hekel aan hem) gaat hier dit seizoen gewoon mee door want het loopt daar niet. Dat ene jaar promotie met Willem 2 naar de eredivisie staat op zijn CV. Maar de supporters in Tilburg zijn toch nog negatief over hem. Blij dat hij afgelopen zomer niet voor ons heeft gekozen.

Helaas komt Elsen netwerk wederom niet verder dan een paar km. Ik heb Milts nog nooit een goede match zien spelen. Waar ben je mee bezig Ron?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 12:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #930
Milts van die daar achter? Geef dan die spits van Heugem 5 een kans. We hoeven hun afval hier niet. Dat moet Ron toch weten of is hij wanhopig?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden