Transfergeruchten seizoen 2020/2021

08 jan 2021 13:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #871

Kletswief schreef : Wat mij betreft heeft Waem genoeg laten zien een een contract verdiend. Hopelijk onderneemt MVV snel genoeg actie.

Meteen voor 3 seizoenen vastleggen en niet meer uit de basis halen zodat hij zich kan door ontwikkelen.

Ben benieuwd op welke posities mvv zich nog gaat versterken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 15:38 08 jan 2021 15:42 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #872
Bericht verwijderd...gr opa.

....

08 jan 2021 16:02
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #873

Boredass schreef :

Kletswief schreef : Wat mij betreft heeft Waem genoeg laten zien een een contract verdiend. Hopelijk onderneemt MVV snel genoeg actie.

Meteen voor 3 seizoenen vastleggen en niet meer uit de basis halen zodat hij zich kan door ontwikkelen.

Ben benieuwd op welke posities mvv zich nog gaat versterken.

Laten we hopen dat Waem inderdaad voor een langere periode vastgelegd kan worden.
Sobere, fysiek sterke verdediger, op weinig fouten te betrappen en dat voor een speler zonder enige ervaring. Laat deze jongen maar staan en zich doorontwikkelen. Bovendien is het iemand die hier ook wíl spelen en hij lijkt me ook qua karakter uit het juiste hout gesneden.
Eén van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. Forza Matteo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Sjeigel

09 jan 2021 19:58
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #874
Volgens mij komt de 0-1 toch door hem.
Vind hem persoonlijk helemaal niet zo goed alleen naast mares ben je al snel goed haha
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

09 jan 2021 20:54
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #875

Sjeigel schreef : Volgens mij komt de 0-1 toch door hem.
Vind hem persoonlijk helemaal niet zo goed alleen naast mares ben je al snel goed haha

Op basis van een misverstand valt die 0-1. Die jongen staat net in de basis! Ik zie veel mogelijkheden tot verdere groei. Je zou bij die 0-1 van Mares mogen verwachten dat hij resoluut ingrijpt en Waem beter coacht. Hij was daarna gewoon wat van slag. Ik hoop dat de trainer hem vertrouwen geeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel, Hier menier

10 jan 2021 11:00
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #876

Frank Salemans schreef :

Sjeigel schreef : Volgens mij komt de 0-1 toch door hem.

Op basis van een misverstand valt die 0-1. Die jongen staat net in de basis! Ik zie veel mogelijkheden tot verdere groei. Je zou bij die 0-1 van Mares mogen verwachten dat hij resoluut ingrijpt en Waem beter coacht. Hij was daarna gewoon wat van slag. Ik hoop dat de trainer hem vertrouwen geeft.

Precies. Pereira is hierin het mooiste voorbeeld denk ik. De trainer ziet de speler iedere dag op de training rondlopen. In zijn eerste wedstrijd ging hij tegen Jong PSV meerdere keren gruwelijk in de fout. Bij zijn laatste wedstrijd vond iedereen het jammer dat hij wegging.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

10 jan 2021 11:06 10 jan 2021 11:10 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #877
Waem is een sobere speler. Daarmee bedoel ik dus een speler die nooit echt opvalt, maar doet wat hij moet doen. Natuurlijk kan iedereen wel eens een fout maken.

Helaas vind ik Mares erg tegenvallen. Te weinig body in duels dus soms domme overtredingen waar het niet nodig is, slechte passes die recht in de voeten van de tegenstander komen en te langzaam.....
Hij maakt iedere wedstrijd wel een aantal grote fouten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

10 jan 2021 11:24
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #878

Charmeur schreef : Helaas vind ik Mares erg tegenvallen. Te weinig body in duels dus soms domme overtredingen waar het niet nodig is, slechte passes die recht in de voeten van de tegenstander komen en te langzaam.....

Laat me denken aan de Kuuper die in vaak ook op snelheid werd geklopt, voorbij werd gelopen, qua wendbaarheid ook zijn beperkingen had.
Dit verbeterde pas toen Ruijs na de gewone training met hem een half uurtje apart op snelheid en wendbaarheid ging trainen.
Is een kwestie van (tijd) investeren in je spelers.
Daarop moet de technische staf actie ondernemen zodat de speler beter wordt en meer waarde oplevert voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

10 jan 2021 11:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #879
Dat had thal ook werd er veel op snelheid uitgelopen,alleen dat is gebleven tot aan het einde van zijn carrière en is er nooit uitgetraind...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

11 jan 2021 21:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #880
Begrijp me niet verkeerd, hij raakte geen pepernoot bij ons, dat zag ik ook wel. Maar Jelle Duin vanavond man of the match bij zijn terugkeer bij Jong AZ. Assist, doelpunt en gewoon een goede wedstrijd. Toch jammer dat het er bij ons niet uitkwam.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

11 jan 2021 22:34 11 jan 2021 22:42 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #881
Dat krijg je als je vanaf minuut 1 iedere wedstrijd de bus gaat parkeren. Is geen toeval dat hij nu opeens gelijk van waarde is voor J AZ!1! Die spelen geen angsthazenvoetbal
Kan Duin alleen maar gelijk geven dat hij zo snel mogelijk terug wilde naar Alkmaar..

Vraag me dan ook af of onze aanvallers zoveel verweten kan worden. Tuurlijk lopen ze niet over van kwaliteit, maar zet die jongens eens in een aanvallendere ploeg en ik wil het wel eens zien waar ze meer scoren.

11 jan 2021 22:49
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #882

Dennis schreef : Dat krijg je als je vanaf minuut 1 iedere wedstrijd de bus gaat parkeren. Is geen toeval dat hij nu opeens gelijk van waarde is voor J AZ!1! Die spelen geen angsthazenvoetbal
Kan Duin alleen maar gelijk geven dat hij zo snel mogelijk terug wilde naar Alkmaar..
.

Not nou, dit was tegen de nummer laatst. Bij ons scoorde hij ook tegen de nummer laatst. Verder heeft MVV maar een paar wedstrijden het park the bus systeem gespeeld, de rest van het seizoen niet, en speelde Jelle uitermate zwak, zelfs in de wedstrijden waar hij wat ruimte kreeg.

Wellicht is hij in Alkmaar meer op zijn plek maar ik zou niet zo hard roepen na een wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, M-MVV

11 jan 2021 23:14 11 jan 2021 23:16 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #883
www.espn.com/video/clip/_/id/8021290

Zoals ik al zei. Precies hetzelfde zegt Duin na de wedstrijd.

Aanvallers zullen wel 2x nadenken om naar mvv te komen om onder Kalezic te spelen.

11 jan 2021 23:26
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #884
Het lijkt me niet meer dan logisch dat MVV meer vanuit een verdedigend spel denkt dan AZ. Zij hebben op elke positie wel een betere speler. Daarnaast kunnen ze ook gebruikmaken van spelers van AZ 1, want één van de beste teams in Nederland is.

Daarnaast vond ik Jelle Duin bij ons nou niet uitblinken in zelfreflectie. Als je in 8 wedstrijden 1 keer weet te scoren (een penalty notabene), dan is er meer misgegaan dan enkel een verdedigende spelopvatting. Dan heeft hij nog geluk gehad dat AZ geen beelden heeft opgevraagd van zijn Maastrichtse wedstrijden, anders was hem de toegang tot Alkmaar ontzegd. Jeetje wat een amateuristische aannames en spelinzicht had/heeft die jongen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, M-MVV

11 jan 2021 23:42
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #885

jeoff schreef :

Dennis schreef : Dat krijg je als je vanaf minuut 1 iedere wedstrijd de bus gaat parkeren. Is geen toeval dat hij nu opeens gelijk van waarde is voor J AZ!1! Die spelen geen angsthazenvoetbal
.

Not nou, dit was tegen de nummer laatst. Bij ons scoorde hij ook tegen de nummer laatst. Verder heeft MVV maar een paar wedstrijden het park the bus systeem gespeeld, de rest van het seizoen niet, en speelde Jelle uitermate zwak, zelfs in de wedstrijden waar hij wat ruimte kreeg.

Wellicht is hij in Alkmaar meer op zijn plek maar ik zou niet zo hard roepen na een wedstrijd.

Pfff... arrogantie... als ik met goeie jongens om me heen speel komen die kansjes wel... leuk als je oud medespeler bent.
Ach de laatste 20 jaar speelt usmvvke zo... net zoals de meeste clubs uit het rechterrijtje. En daarom respect voor spelers als Gommans, Thiebaut, 't Bies, en Hurk. Geen eigen Nike contract maar sympthatiek, hardwerkend en wel regelmatig een doelpuntje maken en ook meevoetballend van waarde zijn.
En niet alleen bij usmvvke heeft hij het niet gemaakt. Ook bij Volendam hadden ze blijkbaar zand in de ogen :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Tijd voor maken pagina: 0.564 seconden