Transfergeruchten seizoen 2020/2021

12 dec 2020 20:15
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #826
Prima, dat de trainer en de trainer deze keuze maakt. Duin, Zak en de andere engelsman hebben gewoonweg niks laten zien. Dan hopelijk toch wat budgetruimte en duidelijk laten zien dat er wel wat verwacht wordt. En in het geval Zak heeft Zeegers laten zien dat de engelsman geen toegevoegde waarde had.
Wat mij betreft mag het geld dat bespaard wordt, gereserveerd worden voor komend seizoen. Dit seizoen valt toch niks meer te winnen.
Wat mij betreft om Youri te houden, want hij is nog één van de weinige lichtpuntjes in onze selectie. Maar ben bang dat hij toch vertrekt na dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 21:35
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #827
Voor mij mag er wel iets gaan gebeuren binnen MVV.
Verschillende spelers appen & bellen of er nog interesse in hun is maar ze krijgen geen enkel antwoord van Ron.

Enkele namen

Patrick n koyi
Bo geens
Luis pedro
Leroy labylle

Ron wake up

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 21:48
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #828
Geen van die 4 is een versterking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 22:22
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #829
Als Labylle maar 50 procent niveau haalt van zijn vorige periode, dan is hij meteen de beste man van dit MVV. Laat ook andere spelers beter renderen, kan/kon zelf goed voetballen, juiste mentaliteit.

Overige 3 hoef ik niet terug te zie .
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2020 22:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #830
Zo is het , bespaar het geld van een half seizoen Duin en de Engelsman ,zal niet meer zijn dan 25000 euro voor beide en pebeer Youri bij MVV te houden en de jeugd van MVV Last ,Zeegers etce en scout of werk samen in Wallonie ,Genk ,Antwerpen of Nederlands Limburg en Noord Brabant .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 09:24
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #831

bokkesprongen schreef : Zo is het , bespaar het geld van een half seizoen Duin en de Engelsman ,zal niet meer zijn dan 25000 euro voor beide


Het zou mij niks verbazen als er helemaal niks bespaard wordt.
In veel gevallen worden huurspelers gewoon betaald door de club van wie ze eigendom zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 10:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #832

lMaastrichtl schreef : Voor mij mag er wel iets gaan gebeuren binnen MVV.
Verschillende spelers appen & bellen of er nog interesse in hun is maar ze krijgen geen enkel antwoord van Ron.

Enkele namen

Patrick n koyi
Bo geens
Luis pedro
Leroy labylle

Ron wake up


Jij moet toch wel heel kort bij het vuur zitten?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 10:41
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #833

lMaastrichtl schreef : Voor mij mag er wel iets gaan gebeuren binnen MVV.
Verschillende spelers appen & bellen of er nog interesse in hun is maar ze krijgen geen enkel antwoord van Ron.

Enkele namen

Patrick n koyi
Bo geens
Luis pedro
Leroy labylle

Ron wake up


Heel onhandig dat ze jou appen & bellen en antwoord verwachten van Ron...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Boschpoort, Vrijgeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 10:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #834
N Koyintoch ook niet verkeerd in huidige selectie. Leroy moet je altijd binnenhalen indien mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 16:47
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #835
We kunnen wel weer hopen op enkele gelukjes op de transfermarkt. Er zal bij MVV echter eerst iets fundamenteel in het organisatiebeleid moeten veranderen.

MVV zal eerst moeten zorgen structureel meer sponsorgeld aan te trekken of een externe investeerder. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, dat begrijp ik. Daar zal Noor en o.a. Daemen ook dagelijks mee bezig zijn. Voorwaarde is wel dat de club in alle geledingen moeten uitstralen dat sponsoren (en supporters) daadwerkelijk waar voor hun geld krijgen; en dan gaat het om meer dan resultaten van het eerste elftal. Dat sponsoren gekoesterd worden en de club kunnen gebruiken om hun netwerk op wedstrijddagen en daarbuiten uit te breiden. Dat ze inspraak mogen hebben (geldt zeker voor een investeerder) en niet tegen een muur van weerstand, onwil en onbegrip aanlopen. MVV lijkt qua mentaliteit te gesloten, te provinciaal, te conservatief, te ambitieloos, te slachtofferig en te arrogant om aantrekkelijk te zijn voor sponsoren. Niet bepaald een plek waar je graag gezien wilt worden. Ik ben geen financieel vakman; op dat vlak heb ik geen tips. Maar die mentaliteit moet veranderen, want anders trek je sponsoren en investeerder(s) zeker niet over de streep. En vervreemden supporters van je. Ik wil realistisch enthousiasme en betrokkenheid zien.

Op technisch vlak zal afgestapt moeten worden van het voortdurend op zoek gaan naar buitenkansjes op de transfermarkt. Ik zou graag zien dat MVV een beleid opstelt vanuit welke visie ze willen gaan voetballen en daar een aantal kwalitatief goede voetballers bij zoeken. In elke linie minstens een goede voetballer van top KKD-niveau en daar eigen spelers bij laten aansluiten en groeien. Nu lijkt het andersom te gaan: vanuit de (tot nu toe: beperkte) mogelijkheden van voetballers redeneren en dan kijken hoe je wilt gaan spelen. Voor een dubbeltje op de eerste rang: dat werkt dus niet. Als je aanvallend wilt spelen en je hebt geen spelers die een mannetje kunnen uitspelen en je hebt een strooptraag verdedigingscentrum, dan gaat dat niet lukken. Al zet je Pep Guardiola voor de ploeg, dan nog gaat die het niet beter maken. Liever drie toppers ("ganse") dan 8 "halve" of "kwartjes" aangetrokken. Daar kan de rest zich aan optrekken.

Tenslotte, on topic, natuurlijk hoop ook ik op enkele voltreffers op de transfermarkt, maar dan liever geen toevalstreffers, maar geworven vanuit een visie hoe je dit seizoen, maar zeker ook volgend seizoen wil gaan voetballen. Ik betwijfel of die visie er is. Dit seizoen is al verloren; gebruik de rest van dit seizoen dan om aan een nieuw spelconcept te werken. Zonder visie blijven we ploeteren in dit voetbalmoeras. Of erger nog: we gaan helemaal kopje onder en verdrinken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2020 09:44
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #836
Artikel op Voetbalzone.nl met als titel: Als we met een vrouw van hier trouwen, kunnen we interlands spelen.

Hierin de volgende passage:
Ook voor Derksen lag er geen toekomst bij FC Twente in het verschiet. “Er kwam een nieuwe technische staf, van trainer tot technisch directeur. Die zagen ook dat ik als jongen van 24 geen wedstrijd had gespeeld in het eerste, dan kun je vertrekken.” Derksen had de mogelijkheid om in gesprek te gaan met MVV Maastricht, maar dat sprak de verdediger niet aan. “Ik ben absoluut niet uit op centen, maar wat je aan de onderkant van de Keuken Kampioen Divisie verdient is bijna lachwekkend. Het zou me niet verbazen als een groot deel van de spelers bijverdient om rond te kunnen komen.”

Treurig wanneer een speler van Jong Twente met een amateurcontract én absoluut geen zich op speelminuten in het eerste elftal het dan nog niet ziet zitten om überhaupt maar met MVV in gesprek te willen gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2020 10:24
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #837
De naam MVV is leuk en nostalgisch en MVV heeft een mooie geschiedenis, maar ondertussen draait het tegenwoordig echt wel om de centen. Zonder geld kom je in het voetbal niet meer ver. Zo is het eenmaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2020 12:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #838
Ik kan me dat best indenken dat een speler het buitenland of de tweede of derde divisie verkiest boven de onderste KKD-clubs. Het is ook lachwekkend wat zo'n speler bij Telstar, Helmond, Dordrecht of MVV verdient. Bij een tweede of derde divisieclub is het financieel aantrekkelijker plus dat die speler daarbij een baan krijgt. Dus meer inkomsten dan dat je bij die 4 genoemde clubs verdient.

Natuurlijk is MVV een nostalgische club met een mooie geschiedenis. Daar komen de spelers niet meer voor. Alles draait om het geld. Als je zo weinig bied, ja, dan kom je al snel uit bij de 'net-niet voetballers'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2020 13:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #839

Mie leef Mestreech schreef : Ik kan me dat best indenken dat een speler het buitenland of de tweede of derde divisie verkiest boven de onderste KKD-clubs. Het is ook lachwekkend wat zo'n speler bij Telstar, Helmond, Dordrecht of MVV verdient. Bij een tweede of derde divisieclub is het financieel aantrekkelijker plus dat die speler daarbij een baan krijgt. Dus meer inkomsten dan dat je bij die 4 genoemde clubs verdient.

Natuurlijk is MVV een nostalgische club met een mooie geschiedenis. Daar komen de spelers niet meer voor. Alles draait om het geld. Als je zo weinig bied, ja, dan kom je al snel uit bij de 'net-niet voetballers'.


Spelers van pak een beet Kozakken Boys verdienen daar meer en hoeven minder arbeid te steken in hun voetballen. Hier ben je toch dagelijks op de club en soms tweemaal per dag trainen. Daar werken ze allemaal , hebben ze een aardige zakcent met het voetbal en hoeven ze niet dagelijks te trainen.

Ik zeg dat ook vaker tegen vrienden; wij zijn van mening dat MVV , gezien de historie (die ik helaas niet heb mogen meemaken), een grote club is. MVV is door heel Nederland inmiddels van hetzelfde kaliber zoals wij Helmond Sport, Top Oss en Telstar zien. Zo zien spelers het ook. Pak daarbij dat wij helemaal in het zuiden liggen neemt de kans op een speler van de regio noord, west en oost Nederland drastisch af. Die jongen van Twente een mooi voorbeeld hiervan. Hij gaat liever bij een club op een lager niveau waar hij minder in zijn voetbal hoeft te investeren en daarnaast nog kan bijbeunen dan naar MVV waar hij fulltime ''prof'' is.

Spelers komen niet meer voor sentiment , supporters of een club. Spelers tegenwoordig komen puur voor de centen. Laat hetgeen waar spelers voor komen naar een club nu net niet bij ons te vinden zijn. Dus wat krijgen we dan? Afdankertjes die nergens anders aan de bak komen maar toch het etiket ''profvoetballer'' willen dragen. Wij zijn vaak de laatste halte voor een ''prof'' tot aan de semiprofs. Een Swanson, McEachren en Duin worden niet voor niets bij ons aangeboden; we zijn een van de laagste BVO's van het land, hebben weinig te willen en worden dus bijna noodgedwongen geaccepteerd. Die Duin en Swanson gaan we echt niet meer terugzien als betaald voetballer. Die McEachren vond ik nog redelijk die ene keer tegen Jong PSV dat hij langere tijd mocht meedoen.

We hebben het al vaker gezegd; om duiven te lokken en te behouden heb je broodkruimels nodig. Als je te weinig broodkruimels voor te veel duiven gooit, vliegen ze een voor een weg. Precies wat nu bij ons gebeurd. Fijn om te lezen dat de statuten (waren ze hier niet al langere tijd mee bezig?) worden aangepast en de deur naar een investeerder wordt opengezet hierdoor. Benieuwd ook welke vragen eruit worden gepikt tijdens de Q&A die deze week (?) wel zal worden geplaatst.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2020 13:21
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden