Transfergeruchten seizoen 2020/2021

02 okt 2020 10:06
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #751

Hill28 schreef : Nino Everaers doet het goed bij Meerssen. Mooi dar hij nu veel minuten maakt en ik hoop hem toch nog eens terug te zien keren bij MVV.


We willen allemaal graag dat MVV ooit nog naar de Eredivisie gaat, dan lijkt het me toch niet dat we moeten hopen een 21-jarige speler die te licht bevonden is en nu 2 divisies lager voetbalt nog in de Geusselt te zien. Anders was hij toch wel door een 2e of 3e divisie team opgepikt zijn.

Voordat iemand over me heen gaat vallen omdat ik een maastrichtse jongen aanval, ik zeg niet dat hij niet kan voetballen maar het niveau van een prof heeft hij gewoon niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2020 11:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #752
Waar gaat Werker ballen of stopt hij ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2020 11:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #753

bokkesprongen schreef : Waar gaat Werker ballen of stopt hij ?


Dat zullen we na dinsdagavond ook niet weten als de transfermarkt sluit,omdat hij contractloos is ....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2020 13:05
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #754

Dylan93 schreef : Voordat iemand over me heen gaat vallen omdat ik een maastrichtse jongen aanval, ik zeg niet dat hij niet kan voetballen maar het niveau van een prof heeft hij gewoon niet.


Ohjee, ojoj. Pas maar op dat moeders zich hier niet mee komt bemoeien op het forum ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2020 17:46 02 okt 2020 17:58 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #755

Dylan93 schreef :

Hill28 schreef : Nino Everaers doet het goed bij Meerssen. Mooi dar hij nu veel minuten maakt en ik hoop hem toch nog eens terug te zien keren bij MVV.


We willen allemaal graag dat MVV ooit nog naar de Eredivisie gaat, dan lijkt het me toch niet dat we moeten hopen een 21-jarige speler die te licht bevonden is en nu 2 divisies lager voetbalt nog in de Geusselt te zien. Anders was hij toch wel door een 2e of 3e divisie team opgepikt zijn.

Voordat iemand over me heen gaat vallen omdat ik een maastrichtse jongen aanval, ik zeg niet dat hij niet kan voetballen maar het niveau van een prof heeft hij gewoon niet.


Weet je nooit hoe het gaat of iemand het redt of ergens anders al dan niet aan de bak komt. Kijk maar een bij Spouwen Moppertingen dat een tijdje MVV2 was met Lance Voorjans, Edwin Wang, Michael Tambak, la Rosa. Of Loyd Borgers en Castellana, weliswaar was Laurant geen jeugdspeler, waar ik ook van dacht dat er meer in zat. Daarbij zaten andere talenten hier aan hun top : Nick na enig extra training van Ruys redde het ook niet in Den Haag en Smeets is ook niet op weg naar Barcelona.was wel een getalenteerde speler maar toch beperkt als je zijn rendement zag; liet team niet beter functioneren en qua assists en doelpunten cijfermatig toch niet dat wat je mag verwachten.
Jammer maar helaas....Chadli en Mbuyoma blijven de uitzonderingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2020 19:49
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #756

Dylan93 schreef :

Hill28 schreef : Nino Everaers doet het goed bij Meerssen. Mooi dar hij nu veel minuten maakt en ik hoop hem toch nog eens terug te zien keren bij MVV.


We willen allemaal graag dat MVV ooit nog naar de Eredivisie gaat, dan lijkt het me toch niet dat we moeten hopen een 21-jarige speler die te licht bevonden is en nu 2 divisies lager voetbalt nog in de Geusselt te zien. Anders was hij toch wel door een 2e of 3e divisie team opgepikt zijn.

Voordat iemand over me heen gaat vallen omdat ik een maastrichtse jongen aanval, ik zeg niet dat hij niet kan voetballen maar het niveau van een prof heeft hij gewoon niet.


Ik hoop nog steeds dat Nino aantoont dat de technische staf van MVV fout zat! Dat gebeurt wel vaker, vraag het Nacer Chadli!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 08:49
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #757
Hopelijk nog een extra spits en centrale verdediger deze transferperiode. Gisteravond bleek dat daar eigenlijk nog wel wat bij mag wat mij betreft, maar of daar nog budget voor is valt natuurlijk te bezien.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 07:58
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #758
Tovert MVV vandaag nog een leuke huurling tevoorschijn?

Of moeten we na het aflopen van het transferwindow hopen op nog een paar transfervrije buitenkansjes?

Of gaan we het met deze selectie doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 09:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #759
Mart remans?.....gaat direct in de verhuur...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 11:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #760

opadiehard schreef : Mart remans?.....gaat direct in de verhuur...Gr opa.


Ik hoop met heel mijn MVV-hart dat deze goede jongen met een fan-tas-tisch supporterslied niet richting ons komt. Allereerst omdat ik denk dat we geen spits nodig hebben. Duin is niet top momenteel, maar Mickels en in uiterste nood kan Kostons daar nog voetballen.

Ten tweede ga je een rivaal ''beter'' maken. Stel hij knalt er je hier 20 in (wat ik me niet kan voorstellen) , zich in de picture speelt bij andere ploegen en vervolgens door Roda wordt verkocht. Zij lachen zich dan kapot ; een overbodige speler met een bepaald gedeelte van het salaris ergens slijten om er vervolgens winst op te boeken. Nee, laat zo een jonge a.u.b. naar Dordrecht of Helmond Sport vertrekken.

Ik hoop op nog een huurling van Genk / Luik in de voorhoeden. Daar is nu wel bekend wie mag blijven en wie niet. Oh ja, voor diegene die nog hoop hadden; Balikwisha is dit weekend ingevallen rond minuut 60 en een doelpunt gescoord. Die zal dus helaas niet meer komen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 11:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #761

Lijnsje@tappunt schreef :

opadiehard schreef : Mart remans?.....gaat direct in de verhuur...Gr opa.


Ik hoop met heel mijn MVV-hart dat deze goede jongen met een fan-tas-tisch supporterslied niet richting ons komt. Allereerst omdat ik denk dat we geen spits nodig hebben. Duin is niet top momenteel, maar Mickels en in uiterste nood kan Kostons daar nog voetballen.

Ten tweede ga je een rivaal ''beter'' maken. Stel hij knalt er je hier 20 in (wat ik me niet kan voorstellen) , zich in de picture speelt bij andere ploegen en vervolgens door Roda wordt verkocht. Zij lachen zich dan kapot ; een overbodige speler met een bepaald gedeelte van het salaris ergens slijten om er vervolgens winst op te boeken. Nee, laat zo een jonge a.u.b. naar Dordrecht of Helmond Sport vertrekken.

Ik hoop op nog een huurling van Genk / Luik in de voorhoeden. Daar is nu wel bekend wie mag blijven en wie niet. Oh ja, voor diegene die nog hoop hadden; Balikwisha is dit weekend ingevallen rond minuut 60 en een doelpunt gescoord. Die zal dus helaas niet meer komen.



Las dat ook, maar volgens mij klopt dat niet.
Zijn broer was dat , volgens mij is Willy nog geblesseerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 11:17
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #762
Mijn mening, ik denk dat er niks meer bij komt. Of het moet ons al aangeboden worden. Gezien ons budget en de slechte vooruitzichten door corona zal er geen geld meer zijn.
Natuurlijk hoop ik op een financiële impuls door het alsnog aantrekken van een shirt sponsor. Maar ook dit zal door corona waarschijnlijk niet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 12:56
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 954
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #763

opadiehard schreef : Mart remans?.....gaat direct in de verhuur...Gr opa.

Wij willen toch geen afval uit de oostelijke mijnstreek....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 17:23
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #764
Ik heb de laatste weken MVV zelf hierover ook niet meer gehoord. Begin competitie gaf kalezic aan twee of drie versterkingen te wensen en die zijn ook gekomen. Dus zal het zo blijven.
En geheel ontevreden mogen we niet zijn.
Een hard werkend team onder leiding van een echte trainer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 18:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #765
Ik lees op verschillende sites dat de transfermarkt hier in Nederland pas de 6e sluit, echter weet ik niet of er nog wat gaat komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 4.507 seconden