Transfergeruchten seizoen 2020/2021

10 sept 2020 16:32
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #721
Zeker. Natuurlijk mooi dat sponsoren dit willen doen voor MVV, 100% mee eens. Maar ik kan dit niet serieus nemen als er een bericht over word geplaatst waarin een aankondiging wordt gedaan alsof DE hoofdsponsor DER hoofdsponsors is aangetrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #722

Lijnsje@tappunt schreef :

Napoleon schreef : Bij Roda is natuurlijk een regionale groep mensen opgestaan die er circa 1.5 miljoen per jaar in stoppen
Het verhaal Fortuna is natuurlijk anders met eigenaar Gun .

Het beste voor MVV zou een regionale groep mensen zijn die de club overnemen , liefst met een MVV hart .


Ik denk toch dat we met Decathlon Maasmechelen de eerste stap richting de Eredivisie hebben gezet. De gehele, niet selectief één jeugdteam, maar de GEHELE jeugd krijgt nieuwe bidons. Je leest het goed, BIDONS! Man, de arme kinderen hoeven nu niet meer 25 KM naar een waterput in Kerkrade te lopen om hun flesje water te vullen. De jeugdopleiding staat nu meteen stukken hoger aangeschreven en kan concurreren met die van AZ, Utrecht en Feyenoord. Ajax is nog net een stap te hoog gegrepen, want zij hebben nog gepersonaliseerde ballen.

Grappig hoe MVV dit weer aankondigt. In mijn ogen niet meer dan een sponsorcontract waarbij ze ook wat spullen leveren, maar goed. Een lokale groep ondernemers die vermogend zijn binnen een club , dat is inderdaad het ideale beeld. Ik denk alleen dat dit er nooit van zal komen, omdat anders in de afgelopen jaren dit wel eens ter sprake was gekomen. Bij de buren springt ieder jaar een andere gek in het diepe dal om er vervolgens nooit meer uit te komen. Sponsoren betalen bij andere clubs spelers , volgens mij was dit hier voor het laatst in het tijdperk Maaskant?

Benieuwd wat we nog mogen verwachten. Ik verwacht er niet al te veel van. Dan heeft De Gouden Ster dit seizoen een mooie vangst met mij ;)


Weet je .... het is hartstikke leuk als je een nieuwe partner tekent .. maar overdrijf de tekst toch niet zo dat t bijna belachelijk wordt...zinnen als internationale samenwerking en dan idd dat jeugdopleiding allemaal bidons krijgen !! af en toe heb ik echt oprecht te doen met onze club en de manier van profileren. Nogmaals hartstikke gaaf als nieuwe partijen een barterdeal maken en de jeugd wat krijgt.... maar blaas het niet zo op allemaal ...

Neem je toch een seizoenskaart op de Goudenster ?! ik neem aan dat je die altijd in kunt ook als je uitgeloot bent toch ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #723

Ben Salemans schreef : Een sponsor doet iets leuks voor MVV, en zie wat dat voor cynische reacties oplevert. Als iedere sponsor die iets doet voor MVV door de eigen supporters belachelijk wordt gemaakt, is dat toch wel erg triest...



Nee Ben ik ben het eens met Lijntjes en Draankorgel... MVV moet dit niet zo brengen ... dat doet Decathlon niet dat doet MVV
Nogmaals hartstikke leuk dat je een barterdeal maakt maar blaas het niet zo op.... internationale samenwerking is ver over de top en daarmee trek je de deal in het belachelijke , terwijl die deal goed bedoelt is ....

MVV is echt een vis die aan t zwemmen is op het droge .... met alles... althans bijna alles dat verdiend het instituut MVV niet maar het is wel het gevolg van jaren wanbeleid !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 16:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #724

Napoleon schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Napoleon schreef : Bij Roda is natuurlijk een regionale groep mensen opgestaan die er circa 1.5 miljoen per jaar in stoppen
Het verhaal Fortuna is natuurlijk anders met eigenaar Gun .

Het beste voor MVV zou een regionale groep mensen zijn die de club overnemen , liefst met een MVV hart .


Ik denk toch dat we met Decathlon Maasmechelen de eerste stap richting de Eredivisie hebben gezet. De gehele, niet selectief één jeugdteam, maar de GEHELE jeugd krijgt nieuwe bidons. Je leest het goed, BIDONS! Man, de arme kinderen hoeven nu niet meer 25 KM naar een waterput in Kerkrade te lopen om hun flesje water te vullen. De jeugdopleiding staat nu meteen stukken hoger aangeschreven en kan concurreren met die van AZ, Utrecht en Feyenoord. Ajax is nog net een stap te hoog gegrepen, want zij hebben nog gepersonaliseerde ballen.

Grappig hoe MVV dit weer aankondigt. In mijn ogen niet meer dan een sponsorcontract waarbij ze ook wat spullen leveren, maar goed. Een lokale groep ondernemers die vermogend zijn binnen een club , dat is inderdaad het ideale beeld. Ik denk alleen dat dit er nooit van zal komen, omdat anders in de afgelopen jaren dit wel eens ter sprake was gekomen. Bij de buren springt ieder jaar een andere gek in het diepe dal om er vervolgens nooit meer uit te komen. Sponsoren betalen bij andere clubs spelers , volgens mij was dit hier voor het laatst in het tijdperk Maaskant?

Benieuwd wat we nog mogen verwachten. Ik verwacht er niet al te veel van. Dan heeft De Gouden Ster dit seizoen een mooie vangst met mij ;)


Weet je .... het is hartstikke leuk als je een nieuwe partner tekent .. maar overdrijf de tekst toch niet zo dat t bijna belachelijk wordt...zinnen als internationale samenwerking en dan idd dat jeugdopleiding allemaal bidons krijgen !! af en toe heb ik echt oprecht te doen met onze club en de manier van profileren. Nogmaals hartstikke gaaf als nieuwe partijen een barterdeal maken en de jeugd wat krijgt.... maar blaas het niet zo op allemaal ...

Neem je toch een seizoenskaart op de Goudenster ?! ik neem aan dat je die altijd in kunt ook als je uitgeloot bent toch ??


Niet vaak eens, maar eens dat het overdreven wordt.

Nee , ik heb gewoon een SK voor de Angel-Side. Alleen zaterdag niet meer kunnen kijken naar 30 minuten, ging me te veel aan m'n prei. Als we vaker dit soort wedstrijden voorgeschoteld krijgen, zal ik er vaak zitten. Voor de wedstrijd kon je inderdaad niet via het stadion naar binnen, maar tijdens de wedstrijd wel weer.

Terug naar transfertopic en dit wellicht verplaatsen naar MVV Algemeen?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 17:07
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #725
Is er bij MVV niemand die nadenkt over communicatie naar buiten toe? Natuurlijk is het een leuke sponsor en moet je blij zijn met iedere nieuwe sponsor maar de gebruikte tekst maakt het haast een schertsvertoning. Dat is jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 17:32
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #726
Napoleon, was jij niet degene die het hier had over een ‘mega telecomdeal’ waar jij en MVV mee bezig waren? Over iets opblazen gesproken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 19:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #727

Klomeleer schreef : Napoleon, was jij niet degene die het hier had over een ‘mega telecomdeal’ waar jij en MVV mee bezig waren? Over iets opblazen gesproken!


Daar was niks opgeblazen aan ...zo weinig zelfs dat eredivisie clubs en andere clubs die deal gaan tekenen ! Volg de (social )media maar goed !! ( en MVV eigenwijs nog eens x jaren in de eerste divisie wil verblijven ,die hebben dat niet nodig ??!! )

En nu terug naar transfernieuws....wat hebben we te melden ?! Iemand ?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 20:32
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #728
Dat zal best, toevallig bij Venlo en Roda? Gaat mij om het feit dat MVV in jouw ogen niets goed doet, maar je zelf op eenzelfde wijze kleine deals groots aankondigd. Enfin, terug naar de transfers ja!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 20:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #729
Veer Zien MVV heeft MVV een donatie gedaan van 20.000 euro voor zomerversterkingen .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 20:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #730
Wanneer gaat werker nou eindelijk tekenen want die hebben we heel hard nodig godverdomme.sorry maar dit moest ik even kwijt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 20:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #731

Klomeleer schreef : Dat zal best, toevallig bij Venlo en Roda? Gaat mij om het feit dat MVV in jouw ogen niets goed doet, maar je zelf op eenzelfde wijze kleine deals groots aankondigd. Enfin, terug naar de transfers ja!


Man...een kleine deal ?! Je hebt geen idee waar jij t over hebt !!!

Kom eens met transfer nieuws ... wat heb je daar over te melden ?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 21:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #732

Napoleon schreef : Man...een kleine deal ?! Je hebt geen idee waar jij t over hebt !!!

Nou, waar hebben we het dan over? Wat houdt de deal dan in, Napoleon? Dat kun je hier toch wel even vertellen?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 21:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #733

Ben Salemans schreef :

Napoleon schreef : Man...een kleine deal ?! Je hebt geen idee waar jij t over hebt !!!

Nou, waar hebben we het dan over? Wat houdt de deal dan in, Napoleon? Dat kun je hier toch wel even vertellen?


Ben ...dit is de topic transfergeruchten !!
Verplaats hem even naar de juiste topic gaan we daar verder !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 22:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #734

vakB schreef : Als je kijkt welke spelers onze oosterburen momenteel contracteren (halen binnen 2 dagen Falkenburg en Serrarens) begrijp ik meteen waarom Streppel niet naar Maastricht wilde komen. Die hebben toch een aardige ploeg met enorm veel ervaring die zeker gaat spelen in de top vijf, hier kunnen wij momenteel alleen maar van dromen.


Falkenburg speelde de afgelopen twee seizoenen niet veel en lijkt op zijn retour, Serrarens scoorde welgeteld één seizoen in zijn carrière meer dan negen doelpunten in de competitie.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou ze er allebei graag bij hebben en Serrarens is typisch zo'n speler die altijd tegen ons scoort. Maar zouden wij ze halen, dan zouden er genoeg forumers commentaar hebben. Vooral de statistieken van spits Serrarens spreken eigenlijk totaal niet aan. Ik ben benieuwd wat ze verdienen - Falkenburg verdiende bij ADO rond de twee ton per jaar en van Serrarens vind je zo een artikel terug waarin hij opschept over de hoge salarissen in Polen (waar hij precies 0 doelpunten maakte vorig seizoen). Ik ben er van overtuigd dat die per stuk voor meer dan een ton per jaar op de loonlijst staan. Roda gaat gewoon op de oude voet verder. Mark my words, Falkenburg is het halve seizoen geblesseerd.

Ik ben zeker jaloers op het budget van Roda en begrijp vanuit dat oogpunt waarom Streppel liever die kant op ging, daar niet van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 22:22
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #735
Als Falkenburg een volledig seizoen speelt gaat hij waarschijnlijk gewoon 15+ doelpunten maken. Voor de Eredivisie is het niks meer, maar is Seuntjens dat dan wel? Die schiet ze er ook nog allemaal in in de kkd.

En de mensen die negatief zouden zijn als Serrarens of Falkenburg voor ons zou komen spelen, kun je toch niet serieus nemen? Of huren we liever een spits van (jong) AZ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden