Transfergeruchten seizoen 2020/2021

03 sept 2020 09:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #691

dreekemvvke schreef : Nou lijntje dat zie ik toch even anders ik denk met werker erbij dat onze laatste lijn toch wel een verbetering is,want dan kan mares misschien een linie naar voren opschuiven en Martina kun je da naar de rechtsback positie schuiven want daar zag het er niet zo sterk uit tegen Almere city.vind dat de jonge Zeegers zijn kansen zeker moet krijgen maar Martina is daar voor mij de beste optie op dit ogenblik.maar laten we hopen dat het wel een mooi en sterk seizoen van mvv gaat worden ik geloof er wel in.


MVV zit niet in een positie om voor iedere positie 2 gelijkwaardige spelers te hebben. We hebben op papier momenteel de volgende spelers

- Doelman : Havekotte, Lathouwers en Van Meurs
- Rechtsback: Swanson, Martina en Zeegers
- Centraal: Heerings, Martina, Mares en Van Acker
- Linksback: Last , ik ga ervan uit Salasiwa erbij. Eventueel (liever niet) nog Schroijen.

Centraal middenveld: Van Acker, Deom, Mares en Kleinen / V Bommel. Hier zie ik graag nog een versterking

Aanvallend middenveld : Zamouri, Kostons. Mag opzich ook nog wel iets bij.

Buitenspelers: Schroijen, Stavitski, Mickels en Vissers/Delrock. Voor ons niveau lijkt me dit voldoende.

Spits : Duin en Kostons. Sluit dan ook iemand van O21 aan, mag best nog een stormram bij.

Ik ben het met je eens Dreeke dat Werker een versterking is hoor , alleen heeft gezien de huidige selectie en bezettingen simpelweg niet de prioriteit. Als Werker straks geen club heeft , zal zijn bod ook zakken waardoor ze er wellicht nog voor een MVV gunstig contract uitkomen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, InDoDoNnY, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 11:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #692
Mijn opstelling zou zijn Lathouwers,Martina,werker,heerings salasiwa,van Acker deom,mares,zamouri duin,Mickel reserves schrooien ,swanson ,kostongs ,Zeegers ,last,vissers,umleko,Bommel,haverkotte,stavitski,maar goed ieder zijn mening en dat moet ook kunnen,zo houden we mekaar scherp toch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 16:59
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #693
Welkom, Gaston!

"Gaston Salasiwa tekent bij MVV
Donderdag 03 september 2020

MVV Maastricht heeft zich versterkt met de 32-jarige Gaston Salasiwa. De tweebenige speler tekende bij de club uit De Geusselt een contract voor een seizoen met de optie voor nog een tweede seizoen.

Technisch directeur Ron Elsen: “Salasiwa is een speler met ruime ervaring, op meerdere plekken inzetbaar. Hierdoor heeft onze trainer ook meer keuzemogelijkheden.”

De favoriete positie van Salasiwa is links op het middenveld. “Ik ben tweebenig maar ben het liefst links op het veld te vinden. Neemt niet weg dat ik ook op andere plekken goed uit de voeten kan”, zegt de nieuwe aanwinst die al ruim twee weken met de selectie van Darije Kalezic meetrainde. “Er heerst een goede sfeer binnen de groep. Daarnaast is de trainer duidelijk en positief.”

Vanuit de jeugd van Ajax ging Salasiwa naar AZ om vervolgens via Telstar en opnieuw AZ te belanden in Indonesie bij Bintang Medan (Sumatra). Na een jaar keerde hij terug naar Nederland. Via Telstar en Almere City speelde hij afgelopen seizoen in Noorwegen bij Notodden en maakt nu de overstap naar MVV Maastricht."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 17:06
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #694
Mooie aanwinst, hopelijk op tijd speelgerechtigd voor zaterdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 20:25
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #695
Toch wel opvallende verandering dit seizoen dat er meer wordt ingezet op ervaren spelers. Met Heerings en Salasiwa zijn er twee heel ervaren spelers binnen gehaald en ook Mickels en Zamouri draaien al jaren mee in het profvoetbal. Met daarbij ook nog relatief ervaren spelers als Schroijen, Van Acker en ondertussen ook wel Martina en Mares heeft deze kern een stuk meer ervaring dan in vorige jaren. Ik hoop wel dat een speler als Last speelkansen zal blijven krijgen, dat was toch één van de lichtpuntjes van vorig seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 20:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #696
Matteo Waem, centrale verdediger, volgens foto op Trepke B ook getekend. Komst Werker lijkt me nu van de baan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 21:00
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #697
Tenzij hij voor de O-21 gehaald is, om daar te beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2020 21:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #698

hindriks schreef : Tenzij hij voor de O-21 gehaald is, om daar te beginnen.


Lijkt me inderdaad voor o-21 gehaald. MVV kondigt nergens deze transfer aan en wel van Salanogwat. Dat geeft mi wel iets aan.
Nu nog Werker en een spits en we zijn écht klaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 04:01
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #699
Antwerp-belofte Matteo Waem naar MVV
Matteo Waem (20), die tot deze zomer bij de beloften van Antwerp speelde maar transfervrij vertrok, heeft een nieuwe club gevonden: MVV.

De Belgische centrale verdediger tekende donderdag voor één seizoen bij MVV Maastricht. Bij de Nederlandse tweedeklasser komt hij zijn ex-ploegmaat en doelman Bill Lathouwers tegen. Waem, die net als Lathouwers begeleid wordt door Roel van Hemert en Sherjill MacDonald, kan zaterdagavond al debuteren tegen Cambuur.

dvd

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 11:42
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #700
Ik had liever iemand anders gezien dan waem totaal geen ervaring lijkt me geen stabiele vaste basis speler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 12:07 04 sept 2020 12:07 door Jack Luijten.
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #701

Maosbrögk schreef :

hindriks schreef : Tenzij hij voor de O-21 gehaald is, om daar te beginnen.


Lijkt me inderdaad voor o-21 gehaald. MVV kondigt nergens deze transfer aan en wel van Salanogwat. Dat geeft mi wel iets aan.
Nu nog Werker en een spits en we zijn écht klaar.


Precies wat Maosbrögk zegt. De transfer van Sala(nogwat)siwa is op alle kanalen wereldkundig gemaakt. Van deze transfer is enkel op de eigen pagina van Matteo iets terug te vinden (en netuurlijk Trepke B B)). Hierdoor denk ik dat er wel nog ruimte is voor Werker. Ik hoop nog steeds dat deze binnenkort zijn contract tekent, ware het maar om iets terug te doen voor het wekenlange onderdak dat hem geboden is. Duo Werker/Heerings zie ik wel zitten!

Jack

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 13:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #702
Nu officieel:

PERSBERICHT 4 september 2020

De 20-jarige Matteo Waem komt komend seizoen voor MVV Maastricht uit.

Bij MVV komt hij direct een oude bekende tegen: doelman Bill Lathouwers. Samen speelden ze vijf jaar bij Royal Antwerp FC. De centrale verdediger is linksbenig en komt op amateurbasis over naar MVV. “Hij heeft tijdens zijn testperiode een positieve indruk op de trainers gemaakt”, verklaart technisch directeur Ron Elsen.
“Ik verwacht een positief seizoen. Ik zal niet direct in der basis spelen maar ik ga vol voor de minuutjes die ik ga krijgen”, zegt Matteo Waem. “De coaches geloven in mij, ze geven me vol vertrouwen. En mijn kans gaat zeker komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 13:19
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #703
Ze zullen de presentatie van nieuwe spelers ook wel een beetje spreiden over de dagen om zo toch iedere dag een nieuwtje te hebben.

Daarnaast staat er in het persbericht dat hij op amateurbasis komt, waardoor er wellicht nog budget is voor Werker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 15:17
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #704
Noe nog op get aofkeur vaanoet t luikse..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2020 15:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #705

MVV86 schreef : Ze zullen de presentatie van nieuwe spelers ook wel een beetje spreiden over de dagen om zo toch iedere dag een nieuwtje te hebben.

Daarnaast staat er in het persbericht dat hij op amateurbasis komt, waardoor er wellicht nog budget is voor Werker.

Als ik er een paar hier moet geloven is Werker de messias. pffff Die profiteert hier nog even en is dan vertrokken. Let maar op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden