Transfergeruchten seizoen 2020/2021

06 okt 2020 21:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #781

Boschpoort schreef : PERSBERICHT 6 oktober 2020

Dubbelslag MVV: George McEachran en Arne Naudts

MVV Maastricht heeft vlak voor het sluiten van de transferwindow twee nieuwe spelers aan de selectie kunnen toevoegen. Zo werd er overeenstemming bereikt met het Engelse Chelsea over George McEachran. De 20-jarige McEachran speelt momenteel in het team van Chelsea O23.
Verder is de Belg Arne Naudts toegevoegd aan de selectie van trainer Darije Kalezic. Naudts speelde in het verleden jarenlang voor Cercle Brugge en komt nu over van Lommel SK.
Door de goede contacten van MVV met Chelsea en Lommel en de gunfactor van beide verenigingen richting MVV reizen beide spelers nu naar Maastricht af.
De linksbenige McEachran staat bekend als creatieve middenvelder. Hij trainde al geregeld bij en speelde al in het eerste elftal van Chelsea. De jonge Engelsman zat namens Chelsea op de bank tijdens de Europa League-finale. Met de Onder 17 van Engeland won hij een paar jaar geleden het WK in India.
De Keuken Kampioen Divisie is niet helemaal onbekend voor de jonge voetballer. Vorig seizoen speelde hij heel kort bij de toenmalige koploper SC Cambuur. Daar debuteerde McEachran in Leeuwarden tegen.....MVV.
Arne Naudts is 26 jaar en speelt in de voorhoede. De in Gent geboren Belg speelde in het verleden ook al eens in de Keuken Kampioen Divisie. Hij kwam twee seizoenen uit voor Helmond Sport.



Toch iets van vuurwerk gelukkig. Was in ieder geval iets met een L van waaruit we wat gingen huren. In plaats van Luik, Lommel en Londen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 21:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #782
Die speler van Chelsea zal wel hier zijn aangeboden bij verschillende clubs.
Nauds heeft niet veel indruk gemaakt bij zijn vorige clubs maar wie weet lukt het bij mvv wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 23:32
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #783
Bijna alleen maar huurspelers. MVV en kalezic hadden gezegd te willen gaan opbouwen dit seizoen. volgende seizoen zijn de huur spelers weer weg. dan begin je weer zonder selectie aan het nieuwe seizoen. moeten ook vooruit kijken dat gaan niet als bijna alle nieuwe spelers huurspelers zijn. en de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van. had liever contract spelers gezien ik snap helemaal niks van het beleid van mvv. en voor de duidelijk ik ben niet negatief maar realistisch !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 00:24
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #784
ja dat klopt, als 'n huurspeler 't dit jaar goed doet is ie voor MVV waarschijnlijk niet te betalen om vast te leggen. Maar ik denk dat daar er op dit moment gewoon geen geld voor is. Zelf vond ik dat 'n centrale verdediger harder nodig was dan middenveld of aanval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 08:59 07 okt 2020 09:11 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #785

Mestreech schreef : Bijna alleen maar huurspelers. MVV en kalezic hadden gezegd te willen gaan opbouwen dit seizoen. volgende seizoen zijn de huur spelers weer weg. dan begin je weer zonder selectie aan het nieuwe seizoen. moeten ook vooruit kijken dat gaan niet als bijna alle nieuwe spelers huurspelers zijn. en de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van. had liever contract spelers gezien ik snap helemaal niks van het beleid van mvv. en voor de duidelijk ik ben niet negatief maar realistisch !

In '96 zijn we met voornamelijk huurspelers gepromoveerd....een uitspraak van Kalezic is trouwens ook dat bijna alle clubs uit de eerste divisie wel een keer zijn gepromoveerd, behalve MVV. En in de eredivisie is het wellicht makkelijker om een speler een contract aan te bieden. Om die stap te maken moet je dan inderdaad wel beschikken over de juiste huurspelers en een trainer met inzicht. Destijds was dit Körver. Ik denk dat Kalezic hier best aan kan tippen. Maar dat moet zich nog uitwijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 09:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #786

Mestreech schreef : Bijna alleen maar huurspelers. MVV en kalezic hadden gezegd te willen gaan opbouwen dit seizoen. volgende seizoen zijn de huur spelers weer weg. dan begin je weer zonder selectie aan het nieuwe seizoen. moeten ook vooruit kijken dat gaan niet als bijna alle nieuwe spelers huurspelers zijn. en de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van. had liever contract spelers gezien ik snap helemaal niks van het beleid van mvv. en voor de duidelijk ik ben niet negatief maar realistisch !


Nee hoor, je moet je naam in die van Zeikbak gewoon gaan veranderen.

Als je de huidige selectie zet tegenover de afgelopen seizoenen bijvoorbeeld. De keeper krijgt een contract zoals heb begrepen, dus die heb je komend jaar ook. De rechtsback Martina heeft een contract met optie, net zoals Heerings, Mares (weet ik niet zeker) en Salasiwa. Bevallen ze? Dan liggen ze komend seizoen nog vast. Ja, je mag vallen over een rechtsback van Arsenal die geen pepernoot raakt en gehuurd is. Maar goed, dat is zeker weer goed want anders had je hem weer een seizoen vastliggen waar je niets aan hebt, toch?

Deom ligt vast evenals Van Acker. De laatste heeft ook weer een optie in zijn contract staan.

Voorin heb je Mickels met een contract en een optie, Kostons weet ik niet precies en Schroijen loopt af. Die zal ook niet nog eens gaan verlengen lijkt mij. Daarvoor heb je dan Duin die voor één seizoen gehuurd is samen met Naudts.

Kortom; ja, je bent negatief en niet realistisch. Van de huidige basis 11 zul je op het eerste oog een nieuwe spits en buitenspeler moeten vastleggen indien de overige 9 posities bevallen. Dan kun je bouwen, toch?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Bieske, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 16:32
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #787

Mestreech schreef : Bijna alleen maar huurspelers. MVV en kalezic hadden gezegd te willen gaan opbouwen dit seizoen. volgende seizoen zijn de huur spelers weer weg. dan begin je weer zonder selectie aan het nieuwe seizoen. moeten ook vooruit kijken dat gaan niet als bijna alle nieuwe spelers huurspelers zijn. en de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van. had liever contract spelers gezien ik snap helemaal niks van het beleid van mvv. en voor de duidelijk ik ben niet negatief maar realistisch !


Dao weurd eine wakker geleuf iech.... !
Meh me lepke...is tog al jaore zoe...boe höbste al deen tied gezeete..?

Gaank ins gouw get pèls veur lijnsje en us hoole....
en 'nne Ingelender veru diechzellfef...:whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 16:35
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #788
Schroijen lathouwers van Acker deom zijn enigste wat meekunnen in de basis verder ga ik niet eens op je in zet eerst die MVV bril maar eens af

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 16:51
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #789

Mestreech schreef : Schroijen lathouwers van Acker deom zijn enigste wat meekunnen in de basis verder ga ik niet eens op je in zet eerst die MVV bril maar eens af


Met vier man tegen elf gaan we inderdaad zeker verliezen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lijnsje@tappunt, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 19:47
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #790
Met het budget wat er is.. hebben wij gewoon een prima selectie! Die gaat verassen... maar ook nog een paar keer op de bek gaat. Een huur speler kost maar de helft;) het is waar je op het moment voor kiest.
alle posities zijn dubbel bezet. Met een goede -21!! ik zeg plaats 7-10 is haalbaar. Buiten de top 4 is het allemaal van t zelfde nivo. Fijne avond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 19:50
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #791

Mestreech schreef : Bijna alleen maar huurspelers. MVV en kalezic hadden gezegd te willen gaan opbouwen dit seizoen. volgende seizoen zijn de huur spelers weer weg. dan begin je weer zonder selectie aan het nieuwe seizoen. moeten ook vooruit kijken dat gaan niet als bijna alle nieuwe spelers huurspelers zijn. en de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van. had liever contract spelers gezien ik snap helemaal niks van het beleid van mvv. en voor de duidelijk ik ben niet negatief maar realistisch !


De spelers die nieuw zijn dit seizoen: Lathouwers, Heerings, Salasiwa, Zamouri, Waem, Mickels, Havekotte, Swanson, Duin Stavitski, Naudts en McEachran (ik laat doorgeschoven jeugd even buiten beschouwing). Daarvan is precies de helft huur (de laatste zes uit dit rijtje). Dat kun je veel of weinig vinden. Als je het bekijkt ten opzichte van alleen de nieuwkomers snap ik dat je het veel vindt. Op de totale selectie vind ik het meevallen. Voor de complete selectie ga ik uit van alle spelers die tot nu toe tot de wedstrijdselectie behoren/hebben behoord. Dan gaat het om een kwart (6 van de 24 spelers).

Los daarvan kun je je afvragen of het realistisch is om van een club als MVV (met een beperkt budget) te verwachten dat er spelers worden gekocht.

Dan de zin '...de huur spelers van nu kunnen er helemaal niks van'. Ik weet niet wie je daarmee bedoelt. Of bedoel je ze allemaal? Havekotte heeft pas één helft kunnen spelen, Stavitski is wisselvallig en Duin en Swanson laten het inderdaad (nog) niet zien. Overigens spreek je je zelf tegen; de huurspelers kunnen er niks van, maar je had liever gezien dat ze een contract hadden gekregen? Dan zit je dus vast aan spelers die 'niks' kunnen. We hebben pas zes wedstrijden gespeeld. Dus negatief of realistisch? Misschien zit het er tussen in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 21:05
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #792
Volgens mij hebben we nu inderdaad de ruimste selectie sinds jaren, met meerdere posities zelfs dubbel bezet.
Lijkt me logisch dat je dan met de huidige financiële mogelijkheden een aantal spelers op huurbasis moet aantrekken.
Daarnaast komen er een aantal jeugdspelers van O21 aan, die als de huurspelers volgend jaar vertrekken, een kans in de basis kunnen krijgen.

Ik denk dat MVV erop moet hopen dat spelers als Zeegers, Van Bommel, Kleinen en Visser volgend jaar rijp zijn voor de basis en dan op termijn eventueel verkocht kunnen worden. Het lijkt me persoonlijk dus een heel gezonde mix van huur-, contract- en jeugdspelers.
De toekomst zal moeten uitwijzen wie van al deze nieuwe gezichten in de selectie goed genoeg is of gaat tegenvallen.
Tot nu toe vertrouw ik daarin op Kalezic, al zullen er vast ook een aantal 'miskopen' tussen zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 22:02
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #793
Nu niemand anders hem meer wil staat hij open voor MVV. Op amateurbasis is hij welkom.

m.limburger.nl/cnt/dmf20201007_00179167

Transfer van ex-Roda-aanvoerder Daryl Werker naar Noorwegen ketst op laatste moment af: ‘Sta open voor MVV’
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 22:14
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #794
Niets mis mee wat mij betreft. Hij is hier vanaf het begin eerlijk over geweest. Als MVV hem met een (amateur) contract vast kan leggen, moeten ze dat niet nalaten. Een prima speler voor ons niveau en je mag in je handen wrijven als je zo'n jongen als bankzitter erbij hebt op dit moment. 'We' verwijten dat de club te amateuristischer is, maar zelf zijn we kinderlijk bezig als de club zichzelf tekort zou doen als ze een meerwaarde niet vast zouden leggen vanwege zijn verleden. Als hij een pedofilisch verleden had zou ik dat begrijpen, maar zijn jeugdzonde is gelukkig 'maar' Roda ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 22:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #795
Ik weet niet of je hem wel op amateurbasis moet vastleggen.
Hij is zeker beter dan de cv's die we hebben, maar zonder contract is ie ook wellicht zo weer weg als hij zich in de kijker speelt.
Dan heb ik liever dat jongens als Waem en Cavic kansen gaan krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden