Transfergeruchten seizoen 2020/2021
12 jan 2021 11:25
Dennis schreef :
www.espn.com/video/clip/_/id/8021290
Zoals ik al zei. Precies hetzelfde zegt Duin na de wedstrijd.
Aanvallers zullen wel 2x nadenken om naar mvv te komen om onder Kalezic te spelen.
Vraag maar eens hoe zijn oud-medespelers bij Volendam en MVV over Duin denken. MVV heeft zich naar buiten toe heel correct over deze meneer uitgedrukt. Intern is het een zegen dat deze mentaliteitsarme pseudo-vedette (die volgens zijn introductie-interview de jonge MVV-ers wel even bij de hand ging nemen) teruggekeerd is naar het Alkmaarse nest waar hij het blijkbaar wél kan opbrengen zich op te laden voor een wedstrijd in de kelder van het profvoetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Brncic
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
12 jan 2021 11:55
12 jan 2021 11:55 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
12 jan 2021 12:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Jim Cemint schreef : Transfergerucht, aldus Trepke B...:
www.transfermarkt.nl/dimitry-imbongo/profil/spieler/81533
Tsja, wat moet je ervan vinden. Een spits met de statistiek 1 op 2 komt simpelweg niet naar De Geusselt om zijn voetbalcarrière glans te geven. Ja, als hij van een van de omliggende amateurverenigingen afkomt.
Het is afwachten of deze jongen iets kan toevoegen. Gezien zijn CV lijkt het eerder een gevalletje Ogunjimi , terwijl we allemaal hopen op een spits met kwaliteiten van Thibaut en V.d. Hurk.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
12 jan 2021 13:16
Boredass
Platinum Boarder
Toch schijnt dit een aanwinst te zijn. Ben benieuwd of mijn bron gelijk heeft.
12 jan 2021 13:17
Lijnsje@tappunt schreef :
Jim Cemint schreef : Transfergerucht, aldus Trepke B...:
www.transfermarkt.nl/dimitry-imbongo/profil/spieler/81533
Tsja, wat moet je ervan vinden. Een spits met de statistiek 1 op 2 komt simpelweg niet naar De Geusselt om zijn voetbalcarrière glans te geven. Ja, als hij van een van de omliggende amateurverenigingen afkomt.
Het is afwachten of deze jongen iets kan toevoegen. Gezien zijn CV lijkt het eerder een gevalletje Ogunjimi , terwijl we allemaal hopen op een spits met kwaliteiten van Thibaut en V.d. Hurk.
Eerder 1 goal per 5 wedstrijden gemiddeld.
12 jan 2021 13:38
12 jan 2021 13:53 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Nieuwe wintertransfer is ,,binnen,,rico Zeegers psv,huur tot het einde van het seizoen met erna eventueel contract.
Hij keert sowieso niet terug naar psv(geen nieuw contract loopt af na dit seizoen)....gr opa
BRON Mvv.nl.
....
12 jan 2021 13:53
Heer maag wel ns goon lijne
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief
12 jan 2021 15:16
Een Congolese Fransman op proef die via de Verenigde Staten, Oostenrijk en Duitsland in Finland is beland. Afgelopen seizoen 6 goals in 18 wedstrijden bij de nummer 6 in de Finse Eredivisie. Nu is dat zeker een topniveau, maar de subtop van die competitie zal zeker niet onder doen voor de Keuken Kampioen Divisie.
Stond daar in de spits, dus de vraag is of hij voor de breedte wordt gehaald of op plek van Naudts komt te spelen.
12 jan 2021 15:54
Men was zo te lezen op zoek naar iemand voor de positie van Zeegers, al heeft men dit nu wel héél letterlijk ingevuld...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28, Burgundian043
12 jan 2021 18:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
J.P. Ler schreef : Men was zo te lezen op zoek naar iemand voor de positie van Zeegers, al heeft men dit nu wel héél letterlijk ingevuld...
Zeegers is de komende seizoenshelft een zekerheidje op het wedstrijdformulier.
MVV kan zich geen bult vallen ; zal niet veel kosten , aan het einde transfervrij en wellicht al afspraken over het verlengen. Snap ook niet dat PSV hem dan niet laat gaan nu al door zijn contract te ontbinden.
Ik ken deze jongen verder niet , net zoals de meeste denk ik.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
12 jan 2021 20:56
12 jan 2021 20:57 door Hill28.
Hopelijk mooie versterkingen, en op tijd gehaald om als cup-fighter door te kunnen gaan dit seizoen. Te beginnen volgende week tegen Excelsior. Vergeet niet: Arjen Robben ligt al uit de beker, maar MVV zit er nog in
12 jan 2021 21:28
Kom nou toch lijnsje, vorig seizoen op de Herdgang, vanaf de houten tribunes die bijna van ellende in elkaar zakten, heb je hem 13 minuten zien meevoetballen! Is je daar niets van blijven hangen?
Lijkt me inderdaad een transfer waar je je niet snel een buil aan valt. En een heel bekende naam had ik sowieso niet verwacht.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt
14 jan 2021 07:13
Mienclub1902
Platinum Boarder
STVV LEENT BALONGO UIT
13 januari 20210 Reactiesdoor Redactie
Nelson Balongo mikte raak tegen Anderlecht en pikte nog speelminuten mee in vijf andere competitiematchen. Met de komst van Ilombe Mboyo en Christian Brüls dreigt de jonge aanvaller op een zijspoor te belanden. STVV wil de 21-jarige Tongenaar uitlenen.
De Belgische spits met Congolese roots tekende in maart 2020 een nieuwe verbintenis tot midden 2022. STVV verkiest Balongo een half seizoen uit te lenen aan een club waar hij meer ervaring op kan doen.
De voormalige jeugdspeler van Standard en het Portugese Boavista zou dan een nieuwe kans krijgen in de voorbereiding op het volgende seizoen.
Er zou belangstelling zijn van MVV, dat in de Nederlandse tweede klasse speelt, en een Franse club
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043
14 jan 2021 09:23
Boredass
Platinum Boarder
Mienclub1902 schreef : STVV LEENT BALONGO UIT
13 januari 20210 Reactiesdoor Redactie
Nelson Balongo mikte raak tegen Anderlecht en pikte nog speelminuten mee in vijf andere competitiematchen. Met de komst van Ilombe Mboyo en Christian Brüls dreigt de jonge aanvaller op een zijspoor te belanden. STVV wil de 21-jarige Tongenaar uitlenen.
De Belgische spits met Congolese roots tekende in maart 2020 een nieuwe verbintenis tot midden 2022. STVV verkiest Balongo een half seizoen uit te lenen aan een club waar hij meer ervaring op kan doen.
De voormalige jeugdspeler van Standard en het Portugese Boavista zou dan een nieuwe kans krijgen in de voorbereiding op het volgende seizoen.
Er zou belangstelling zijn van MVV, dat in de Nederlandse tweede klasse speelt, en een Franse club
Ben beniewd, heeft wel weinig meerwaarde , iemand huren zonder optie
14 jan 2021 10:06
mvv4ever
Platinum Boarder
J.P. Ler schreef : Men was zo te lezen op zoek naar iemand voor de positie van Zeegers, al heeft men dit nu wel héél letterlijk ingevuld...
Zeegers is de komende seizoenshelft een zekerheidje op het wedstrijdformulier.
MVV kan zich geen bult vallen ; zal niet veel kosten , aan het einde transfervrij en wellicht al afspraken over het verlengen. Snap ook niet dat PSV hem dan niet laat gaan nu al door zijn contract te ontbinden.
Juist daarom vind ik dit een goede zet van MVV.
Eerst een half jaar huren waardoor hij niet veel zal kosten. Waar hij kan laten zien wat hij kan.
Is het niks dan is hij weg zonder ook wat veel geld te hebben gekost. Is het wat dan heb je voor volgend jaar een leuke verdediger erbij waarvan je weet wat hij kan.
En het is een rechtsback op mvv site te lezen? Nou het is nooit overbodige luxe om een rechtsback extra te hebben nu je alleen Zeegers nog hebt op deze plek.
Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden