Transfergeruchten seizoen 2020/2021

27 jan 2021 07:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #961
Deze speler was in het begin van vorig seizoen basis speler bij Virton, toch toen een sterk team in de belgische KKD.
Verbazend wel dat er weer een verdediger wordt gehaald.
Maar deze kost niks en is wellicht een versterking met het oog op volgend jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 14:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #962
Sven Blummel is volgens trepke B onderweg. Leuke speler, werd vorig seizoen ook al aan ons gelinkt. Hopelijk wel voor langer dan een half jaar!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 15:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #963

Jacques schreef : Sven Blummel is volgens trepke B onderweg. Leuke speler, werd vorig seizoen ook al aan ons gelinkt. Hopelijk wel voor langer dan een half jaar!


Dit zou een zeer goede aankoop zijn voor mvv. Hopenlijk kun je hem wel langer vastleggen idd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 15:11 28 jan 2021 15:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #964

Boredass schreef :

Jacques schreef : Sven Blummel is volgens trepke B onderweg. Leuke speler, werd vorig seizoen ook al aan ons gelinkt. Hopelijk wel voor langer dan een half jaar!


Dit zou een zeer goede aankoop zijn voor mvv. Hopenlijk kun je hem wel langer vastleggen idd


Heeft bij de graafschap een contract tot medio 2022,denk dat hij gehuurd word.
Had voor de graafschap al een contract van drie jaar bij de Deense club fremad amager maar daar slechts een half jaar volgemaakt...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 15:13
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #965
Eindelijk een aanvaller! Kreeg in 2019 de prijs voor het mooiste doelpunt in de KKD.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 16:00
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #966
Het kan aan mij liggen, maar wat is het nut om nog een speler te gaan huren in een mislukt seizoen? Bespaar dat geld voor de zomerstop.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 16:28 28 jan 2021 16:29 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #967
Serieus?? Geld uitgeven aan een huurspeler.... waarvoor Elsen? Om geen laatste te worden? Wat een beleid daar....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 16:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #968

Dennis schreef : Serieus?? Geld uitgeven aan een huurspeler.... waarvoor Elsen? Om geen laatste te worden? Wat een beleid daar....


Kan ook al eventueel voor komend seizoen bedoeld zijn,bouwend aan hopelijk iets positievers als dit seizoen tot nu toe...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, Kletswief, LRB, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 17:05 28 jan 2021 17:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #969
Beter nu al beginnen, dan dat straks wordt geroepen waarom MVV altijd zo laat is, en steeds de afdankertjes krijgt van andere clubs. Deze huurspeler(s) kun je altijd nog vastleggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., opadiehard, jovkle, peeke, Lijnsje@tappunt, Burgundian043, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 19:25 28 jan 2021 19:25 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #970
Als hij het hier goed gaat doen zal hij in de zomer genoeg opties krijgen waar hij meer kan verdienen dan bij ons of hij krijgt meer kansen bij de graafschap. Daarnaast zijn we nooit in staat om zijn contract af te kopen met ons minimale budget.

Nee, ik snap deze huurtransfer totaal niet. Bespaar je dat geld toch Elsen!! Kun je straks in de zomer weer leuke spelertjes als Mickels gaan oppikken bahbahbah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 19:50
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #971
Mogelijk is het een kwestie huren met een optie tot koop. Overigens zullen de kosten voor mvv niet zo hoog zijn, bij de graafschap heeft hij geen uitzicht op speelminuten.
Je weet nooit wat afgesproken is met de betreffende speler. Speler was blijkbaar al eerder in beeld geweest bij mvv.
En ook de trainer zal blij zijn met de uitbreiding van zijn selectie, voorin wat meer keuze. Hopelijk deze keer wat meer geluk met een speler huren.
Maar het is nog niet definitief anders had MVV het officieel bekend gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 20:04
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #972

Dennis schreef : Als hij het hier goed gaat doen zal hij in de zomer genoeg opties krijgen waar hij meer kan verdienen dan bij ons of hij krijgt meer kansen bij de graafschap. Daarnaast zijn we nooit in staat om zijn contract af te kopen met ons minimale budget.

Nee, ik snap deze huurtransfer totaal niet. Bespaar je dat geld toch Elsen!! Kun je straks in de zomer weer leuke spelertjes als Mickels gaan oppikken bahbahbah


Lekker Dennis! Als je zo redeneert kunnen we maar beter helemaal stoppen, niet?
Knap hoe sommigen hier alles negatief weten te draaien. Te vroeg, te laat, te duur, te goedkoop.
Bahbahbah
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 20:33 28 jan 2021 20:35 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #973
Beste @duin, maar wat heeft het nou voor meerwaarde om geld uit te geven aan een huurspeler in de winterstop van een seizoen waar je zoals het er nu naar uitziet maximaal nog 16e kunt worden? Waarom die centjes niet bewaren voor het nieuwe seizoen? Want laten we eerlijk zijn, de kans dat we het contract van die jongen kunnen afkopen + een salaris kunnen betalen dat maar een beetje in de buurt komt van wat die nu krijgt bij de graafschap is minimaal.

En ja ik zie de toekomst helaas ook negatief in ik ben gewoon hartstikke gefrustreerd. Ik heb ons nog nooit ik de Eredivisie mogen zien spelen en vraag me af of ik dit ooit ga meemaken.... Als je nu nog positief kan zijn dan vraag ik me af op basis van wat eigenlijk? 20 jaar kkd, de laatste jaren wordt het alleen maar minder (zelfs nog minder dan vorig seizoen, wie had dat voor mogelijk gehouden :( ), spelers die niet meer naar mvv willen komen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. We zijn gewoon ingehaald door clubjes als Telstar en Helmond. Ik weet het niet meer... hoe gaat dit ooit nog goed komen? Een investeerder lijkt ons laatste redmiddel, maar vind maar eens een gek die bereid is zijn geld in ons clubje te steken. Ik zie het niet zo snel gebeuren. En dat doet pijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 21:08
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #974
Tuurlijk zo goed dat hij bij de graafschap nog geen uitzicht heeft op speel minuten
Alsof ze daar zo dom zijn is allemaal schroot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 22:06 28 jan 2021 22:07 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #975

Armand schreef : Tuurlijk zo goed dat hij bij de graafschap nog geen uitzicht heeft op speel minuten
Alsof ze daar zo dom zijn is allemaal schroot


Van der Hurk wilde ze ook van af, 1.5 jaar later wilden ze hem weer terug. Dus ze zien het dus niet atijd goed daar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden