Transfergeruchten seizoen 2020/2021

31 jan 2021 20:57 31 jan 2021 21:03 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1006

Schapendonk schreef :
Ben jij niet toevalig @ Fortuna88? Je gebruikt me wat veel het woord pijn en kraakt MVV op het bot af. Het woord "pijn" gebruik je net zoveel als op pagina 383 niet voorzien/ al het andere over rjc/fortuna/vvv.(Fortuna88)


Nee dat ben ik zeker niet beste @Schapendonk. Vind het ook wel wat ver gezocht eerlijk gezegd, maar goed. Laten we het over de transfergeruchten en transfers houden en niet over mij :)

Tot wanneer is de transfermarkt eigenlijk open? Misschien dat die Milts ook wel definitief overgenomen wordt? Van Blummel werd in bet begin ook geschreven dat die alleen gehuurd zou worden. We zien het wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1007
Tot 2 februari...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1008

Dennis schreef :

Schapendonk schreef :
Ben jij niet toevalig @ Fortuna88? Je gebruikt me wat veel het woord pijn en kraakt MVV op het bot af. Het woord "pijn" gebruik je net zoveel als op pagina 383 niet voorzien/ al het andere over rjc/fortuna/vvv.(Fortuna88)


Nee dat ben ik zeker niet beste @Schapendonk. Vind het ook wel wat ver gezocht eerlijk gezegd, maar goed. Laten we het over de transfergeruchten en transfers houden en niet over mij :)


Of dit zo ver gezocht was, weet ik eigenlijk niet. Als ik al jou berichten bekijk hier op het forum, begon ik me langzaam af te vragen of ik wel met een MVV supporter van doen heb. Niet dat ik altijd zo positief gestemd ben over MVV (verre van dat), maar de berichten van jou overtreffen echt alles en iedereen, MVV kleinerend tot op het bot. Ik zag opeens een gelijkenis met Fortuna88 die omwille van zijn berichten toen geband is van dit forum. Enfin, misschien heb ik het fout, en dat zal ook wel zo zijn dan, maar tenslotte kan iedereen zich Dennis erna noemen en een foto van MVV erop plaatsen. Dat zegt me niets. Ik zal een deel van jou berichten dan hier maar niet neerzetten en je dit besparen. Iedereen kan ze trouwens terug kijken. Ik ben bovendien geen moderator, en wens je verder nog veel plezier op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:35
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1009
www.limburger.nl/cnt/dmf20210131_97167204
Heerings ook onderweg naar de zon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:45 31 jan 2021 21:50 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1010

Schapendonk schreef :


Of dit zo ver gezocht was, weet ik eigenlijk niet. Als ik al jou berichten bekijk hier op het forum, begon ik me langzaam af te vragen of ik wel met een MVV supporter van doen heb. Niet dat ik altijd zo positief gestemd ben over MVV (verre van dat), maar de berichten van jou overtreffen echt alles en iedereen, MVV kleinerend tot op het bot. Ik zag opeens een gelijkenis met Fortuna88 die omwille van zijn berichten toen geband is van dit forum. Enfin, misschien heb ik het fout, en dat zal ook wel zo zijn dan, maar tenslotte kan iedereen zich Dennis erna noemen en een foto van MVV erop plaatsen. Dat zegt me niets. Ik zal een deel van jou berichten dan hier maar niet neerzetten en je dit besparen. Iedereen kan ze trouwens terug kijken. Ik ben bovendien geen moderator, en wens je verder nog veel plezier op dit forum.[/quote]

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat dit mijn enige account is op deze site en dat ik ook nooit een ander account dan dit heb gehad. Ik weet niet of het mogelijk is voor de moderators om te checken dat dit inderdaad mijn enige account is op deze site (hier heb ik geen verstand van of dit kan..). Zo ja, dan geef ik daar mijn toestemming voor, dan is dat ook duidelijk.
Dat ik er negatief in sta en dit ook uit, klopt. Waarom dit is heb ik al recent kenbaar gemaakt en zal ik dan ook niet nog een keer gaan doen. Als het zo is dat jij en misschien ook anderen zich storen aan mijn (te) negatieve prikkers, dan zal ik hier op proberen te letten in de toekomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:53 31 jan 2021 21:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1011
Nee ik stoor me niet aan negatief zijn over MVV, daarom is dit een forum. Maar het ging me meer op de manier hoe. Never mind. Zand erover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:14
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1012
Volgens mij mist MVV niet veel, wellicht zelfs niets door het vertrek van Kaj Heerings. Hij stelde mij on ieder geval nogal teleur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1013
Jelle Duin zat vanmiddag bij de selectie Van AZ tegen Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:38
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1014
Koopmans was vanmiddag vervangen door een nieuw doelman bij ADO Den Haag en Brain Smeets voetbalde in de basis bij Sparta Rotterdam ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 23:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1015
Graag on topic blijven mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 08:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1016
De laatse werkdag als TD van Ron, zal hij ons gaan verassen of komt er alleen een matige speler als Milts.

Gisteren was een dieptepunt met het inbrengen van 3 defensieve spelers als aanvallers.
Anderzijds heeft het huren van spelers zonder aankoopoptie geen meerwaarde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 09:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1017
We hebben nog een keeper (vertrek Lathouwers) , een spits (met die arme Naudts speel je standaard met 10 man), eigenlijk een buitenspeler (vertrek Joeri, maar er werd op voorhand al een nieuwe gezocht) en een creatieve middenvelder. Ga er maar aan staat als je laatste dat als TD!

Keeper verwacht ik buiten de transferdeadline om. Spits ga ik uit een onze vriend die het laatst actief was in Finland, ''creatieve'' middenvelder zal dan toch wel Milts gaan worden en een buitenspeler laat ik mij door verrassen.

Ik ga al bonnen halen op de markt. We staan er volgend jaar en ik wil dan niet een uur in de rij staan om bonnen te halen. LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 09:12
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1018

Lijnsje@tappunt schreef : We hebben nog een keeper (vertrek Lathouwers) , een spits (met die arme Naudts speel je standaard met 10 man), eigenlijk een buitenspeler (vertrek Joeri, maar er werd op voorhand al een nieuwe gezocht) en een creatieve middenvelder. Ga er maar aan staat als je laatste dat als TD!

Keeper verwacht ik buiten de transferdeadline om. Spits ga ik uit een onze vriend die het laatst actief was in Finland, ''creatieve'' middenvelder zal dan toch wel Milts gaan worden en een buitenspeler laat ik mij door verrassen.

Ik ga al bonnen halen op de markt. We staan er volgend jaar en ik wil dan niet een uur in de rij staan om bonnen te halen. LAOT US DRUIME!


Precies wat ik ook verwacht/hoop
Ik denk dat mvv het klein beetje ontvangen transfergeld + overgebleven salaris van de laatste vertrekkers zal willen investeren in huursommen zodat deze spelers volgend seizoen definitief kunnen vastleggen zoals dat ook met Blummel hebben gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 10:06
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1019
Nee, ik geloof niet dat Dennis de voormalige Fortuna88 is. Kijk eens naar deze zin van hem : Als het zo is dat jij en misschien ook anderen zich storen aan mijn (te) negatieve prikkers, dan zal ik hier op proberen te letten in de toekomst."
Fortunezen bedienen zich niet van het woord 'prikkers' in een forum. Er bestaat ergens een clubje waar ze dat de hele dag doen???? Bye bye Dennis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 10:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1020
Milts kan van het lijstje af, die gaat naar oss
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden