>
Ontvangen bedankjes 36
Schapendonk schreef :
Ben jij niet toevalig @ Fortuna88? Je gebruikt me wat veel het woord pijn en kraakt MVV op het bot af. Het woord "pijn" gebruik je net zoveel als op pagina 383 niet voorzien/ al het andere over rjc/fortuna/vvv.(Fortuna88)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dennis schreef :
Schapendonk schreef :
Ben jij niet toevalig @ Fortuna88? Je gebruikt me wat veel het woord pijn en kraakt MVV op het bot af. Het woord "pijn" gebruik je net zoveel als op pagina 383 niet voorzien/ al het andere over rjc/fortuna/vvv.(Fortuna88)
Nee dat ben ik zeker niet beste @Schapendonk. Vind het ook wel wat ver gezocht eerlijk gezegd, maar goed. Laten we het over de transfergeruchten en transfers houden en niet over mij
Schapendonk schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : We hebben nog een keeper (vertrek Lathouwers) , een spits (met die arme Naudts speel je standaard met 10 man), eigenlijk een buitenspeler (vertrek Joeri, maar er werd op voorhand al een nieuwe gezocht) en een creatieve middenvelder. Ga er maar aan staat als je laatste dat als TD!
Keeper verwacht ik buiten de transferdeadline om. Spits ga ik uit een onze vriend die het laatst actief was in Finland, ''creatieve'' middenvelder zal dan toch wel Milts gaan worden en een buitenspeler laat ik mij door verrassen.
Ik ga al bonnen halen op de markt. We staan er volgend jaar en ik wil dan niet een uur in de rij staan om bonnen te halen. LAOT US DRUIME!