Transfergeruchten seizoen 2020/2021

31 mrt 2021 11:36 31 mrt 2021 11:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1066
Ik vraag me af of het zo slecht is om onder Hiddink interland-ervaring opdoen. Curacao ligt trouwens goed op koers voor WK-kwalificatie. Toch leuk om mogelijk een MVV- Speler op het WK te hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2021 14:28
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1067
Het zal snel duidelijk zijn met wie MVV in eerste instantie niet zal gaan verlengen. Bijna niemand is onvervangbaar in deze selectie en als je weet dat een speler minimaal de helft van de tijd niet beschikbaar is door blesures en of andere oorzaken lijkt het mij logisch dat MVV meer zal investeren in 15/16 spelers waarvan ze bijna zeker weten dat ze dat wel zijn.. Martina mag gerust blijven als mannetje 17/20 maar hoop toch dat ze het geld investeren in een speler die meer beschikbaar is ( Zelfde geld voor Dianessy)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 08:29
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1068
Heeft iemand in beeld van welke spelers het contract formeel is opgezegd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 09:22
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1069

Sjappie schreef : Heeft iemand in beeld van welke spelers het contract formeel is opgezegd?


MVV ALLE AFLOPENDE CONTRACTEN OPGEZEGD

Tim Zeegers tekent contract

Tim Zeegers (21) heeft zijn eerste profcontract getekend bij MVV. De rechtsback had een jeugdcontract, maar is nu ook voor komend seizoen vastgelegd, met daarbij de optie voor nog een seizoen.
DOOR EMIL VISSER

De verdediger uit Geulle speelt al sinds zijn zesde bij MVV en maakte in de eerste wedstrijd van dit seizoen zijn debuut in de hoofdmacht.
Inmiddels kwam hij in 26 wedstrijden in actie, waarvan hij er bij de helft in de basis begon. Zijn grootste concurrent is momenteel de van PSV gehuurde Rico Zeegers.

MVV heeft alle aflopende contracten formeel opgezegd. Clubs moeten die keuze voor 1 april maken. Het gaat om aanvoerder Luc Mares, Shermar Martina, Brem Soumaoro, Matteo Waem, Ermin Cavcic, Raoul Last, Gaston Salasiwa, Thibaut van Acker, Koen Kostons, Kai Bösing, Twan Visser, Joy-Lance Mickels, Oussama Zamouri en de doelmannen Thibaut Rausin, Lars van Meurs.

De club is nog wel met meerdere spelers in gesprek. „Die gesprekken zullen in de maand april worden afgerond. Het is nu nog te vroeg om op specifieke individuele gevallen in te gaan”, zo laat de club weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 11:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1070
Prioriteiten zeg.

Ik hoop dat MVV nog weet rond te komen met Mares, Martina, Visser en (wie had dit ooit gedacht) Mickels. Daarnaast snap ik de keuze ook niet daar Rico, Martina en Last voetballend veel beter zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 11:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1071
Het is Tim Zeegers zijn eerste contract bij MVV. Ik vind het niet zo gek dat MVV dit aandurft. Klein contract en kijken hoe hij zich ontwikkelt. Het is een back met veel aanvalsdrift, maar aan eindpass en verdedigende kwaliteiten kan gewerkt worden, want hij laat zich vrij gemakkelijk uitspelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 14:55
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1072
Ik zou ervoor pleiten alsnog te proberen Raoul Last te behouden. Deze jongen kan zich best nog ontwikkelen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 20:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1073

Hill28 schreef : Prioriteiten zeg.

Ik hoop dat MVV nog weet rond te komen met Mares, Martina, Visser en (wie had dit ooit gedacht) Mickels. Daarnaast snap ik de keuze ook niet daar Rico, Martina en Last voetballend veel beter zijn.


Gaan persoonlijke aanval ofzo, maar waarom zeggen vaker mensen hier op het forum dat Visser een contract moet krijgen? Ik bedoel in de oefenwedstrijden vond ik hem ondermaats en Kalezic heeft nu toch al enkele jeugdspelers de kans gegeven, maar hem nog nooit?

Hetzelfde met Martina. Ja , het is een jongen van hier. Als je daarom iemand moet houden....speelt nu al enkele jaren met het eerste. Maakt geen enkele ontwikkeling door, is vaan geblesseerd en moet per wedstrijd mininaal één keer worden behandeld. Hiervoor moet toch iets beters te vinden zijn?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2021 20:49
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1074
Opa, ik heb Visser maar een keer aan het werk gezien in de oefenwedstrijden. Ik dacht thuis tegen Eindhoven? Toen was hij in ieder geval een van de betere, zo niet beste spelers. Met name zijn techniek viel toen op. Haha, wellicht ben ik wat te rooskleurig en zie ik papa Hans Visser er in terug? Hij heeft nooit een kans gekregen van Kalezic, dus wellicht is hij niet goed genoeg? Maar je zou hem op zijn minst een kans moeten geven om zich in enkele wedstrijden te bewijzen.

En over Martina verschillen we inderdaad van mening. Ik vind hem centraal-rechts achterin of als rechtsback een van onze beste verdedigers. Dat hij geen enkele ontwikkeling doormaakt, zie ik anders. Enkele jaren geleden had hij nog wel eens een mispeer achterin, maar nu zelden. Dat hij voor zijn nationaal elftal kiest, kan ik hem niet kwalijk nemen. Integendeel. Als ik zou worden uitgekozen, zou ik dat ook een hele eer vinden.

We zullen zien. Hopelijk tot gauw in een volle Geusselt, opa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2021 16:12
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1075
zover we weten is onze trainer er nog maar 1 jaar wat gaat er na gebeuren zal hij bij tekenen of krijgen we weer een nieuwe. het gaat nu lekker met mvv . dus jammer zijn als hij weg gaat

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2021 21:28 03 apr 2021 21:34 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1076

peeke schreef : zover we weten is onze trainer er nog maar 1 jaar wat gaat er na gebeuren zal hij bij tekenen of krijgen we weer een nieuwe. het gaat nu lekker met mvv . dus jammer zijn als hij weg gaat

Klopt, zou jammer zijn, ik gun het hem van harte en ook us MVV-ke. Want hij is eerlijk en zeer zeker van toegevoegde waarde, een man met visie en inzet!

Maar een blijvertje is hij niet bepaald als je op zijn verleden in de laatste 10 jaar / na de Graafschap afgaat :
onrustig, misschien een jobhopper of ontevreden / n.a.v. een conflictsituatie voortijdig weggegaan..?

Laten we hopen dat hij blijft en niemand hem bij ons wegsnoept ( als hij tenminste zelf wil blijven natuurlijk!)
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2021 11:59
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1077
Persoonlijk vind ik een derde keeper niet echt nodig. je hebt met vier keepers voor de 021 en het eerste genoeg. Mocht een keeper dan een keer kort geblesseerd zijn, of ziek zijn dan kan je een keeper doorschuiven vanuit de 021. mocht een keeper zwaar geblesseerd raken dan is er altijd wel een transfervrije optie te vinden. dus twee keepers voor het eerste, twee voor de 021 en twee voor de 018 is meer dan zat.

Voor de rest zie ik deze jongens graag komen/blijven voor volgend jaar:

Havekotte
Giovanni de la Vega ( Jong Utrecht) nummer 10
Rico Zeegers
anouar Kali
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 12:02
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1078
Ik moet voorzichtig zijn na de teleurstelling van gisteravond tegen de zwart-gele veel te zwaar op krediet levende brigade, maar ik zag toch enkele spelers in het rood-wit die - als het aan mij zou liggen - na dit seizoen beter niet meer zo vaak in onze Geusselt mogen komen opdraven. Jullie kunnen hierbij vast de namen zelf wel bedenken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 12:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1079
Ik vond het vooral achterin enorm zwak.niemand neemt de leiding binnen de verdediging om de linie gesloten te houden. De zwart gele dwazen konden zelfs een keer met 2 man vrij inkoppen (maar kopten naast). Ik heb toch het gevoel dat Martina wat dat betreft mondiger is in de coaching.
Salasiwa werd keer op keer vierkantig eruit gelopen. Zet dan een snelle back neer voor die wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 12:18
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1080
De volgende namen zijn de namen die in mijn inziens sowieso zouden mogen vertrekken: Mares, Salasiwa, Soumaoro.

De volgende namen waar ik nog wel een gunfactor bij heb, maar ook niet echt een meerwaarde van in zie: Naudts, Mickels, Kostons.

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en wat ik zie op het veld. Inzet zal het niet altijd aan liggen, maar meer aan de kwaliteit....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden