Transfergeruchten seizoen 2020/2021
- Hill28
- Visitor
Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021
31 Mar 2021 11:36 - 31 Mar 2021 11:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Strucht
- Elite Member
31 Mar 2021 14:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
- Platinum Member
01 Apr 2021 08:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
- Platinum Member
01 Apr 2021 09:22Sjappie wrote: Heeft iemand in beeld van welke spelers het contract formeel is opgezegd?
MVV ALLE AFLOPENDE CONTRACTEN OPGEZEGD
Tim Zeegers tekent contract
Tim Zeegers (21) heeft zijn eerste profcontract getekend bij MVV. De rechtsback had een jeugdcontract, maar is nu ook voor komend seizoen vastgelegd, met daarbij de optie voor nog een seizoen.
DOOR EMIL VISSER
De verdediger uit Geulle speelt al sinds zijn zesde bij MVV en maakte in de eerste wedstrijd van dit seizoen zijn debuut in de hoofdmacht.
Inmiddels kwam hij in 26 wedstrijden in actie, waarvan hij er bij de helft in de basis begon. Zijn grootste concurrent is momenteel de van PSV gehuurde Rico Zeegers.
MVV heeft alle aflopende contracten formeel opgezegd. Clubs moeten die keuze voor 1 april maken. Het gaat om aanvoerder Luc Mares, Shermar Martina, Brem Soumaoro, Matteo Waem, Ermin Cavcic, Raoul Last, Gaston Salasiwa, Thibaut van Acker, Koen Kostons, Kai Bösing, Twan Visser, Joy-Lance Mickels, Oussama Zamouri en de doelmannen Thibaut Rausin, Lars van Meurs.
De club is nog wel met meerdere spelers in gesprek. „Die gesprekken zullen in de maand april worden afgerond. Het is nu nog te vroeg om op specifieke individuele gevallen in te gaan”, zo laat de club weten.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
- Visitor
01 Apr 2021 11:12Ik hoop dat MVV nog weet rond te komen met Mares, Martina, Visser en (wie had dit ooit gedacht) Mickels. Daarnaast snap ik de keuze ook niet daar Rico, Martina en Last voetballend veel beter zijn.
- Frank Salemans
- Platinum Member
01 Apr 2021 11:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
01 Apr 2021 14:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
- Platinum Member
- Hool beer, hool beer!
01 Apr 2021 20:13Hill28 wrote: Prioriteiten zeg.
Ik hoop dat MVV nog weet rond te komen met Mares, Martina, Visser en (wie had dit ooit gedacht) Mickels. Daarnaast snap ik de keuze ook niet daar Rico, Martina en Last voetballend veel beter zijn.
Gaan persoonlijke aanval ofzo, maar waarom zeggen vaker mensen hier op het forum dat Visser een contract moet krijgen? Ik bedoel in de oefenwedstrijden vond ik hem ondermaats en Kalezic heeft nu toch al enkele jeugdspelers de kans gegeven, maar hem nog nooit?
Hetzelfde met Martina. Ja , het is een jongen van hier. Als je daarom iemand moet houden....speelt nu al enkele jaren met het eerste. Maakt geen enkele ontwikkeling door, is vaan geblesseerd en moet per wedstrijd mininaal één keer worden behandeld. Hiervoor moet toch iets beters te vinden zijn?
- Frank Salemans
- Platinum Member
01 Apr 2021 20:49En over Martina verschillen we inderdaad van mening. Ik vind hem centraal-rechts achterin of als rechtsback een van onze beste verdedigers. Dat hij geen enkele ontwikkeling doormaakt, zie ik anders. Enkele jaren geleden had hij nog wel eens een mispeer achterin, maar nu zelden. Dat hij voor zijn nationaal elftal kiest, kan ik hem niet kwalijk nemen. Integendeel. Als ik zou worden uitgekozen, zou ik dat ook een hele eer vinden.
We zullen zien. Hopelijk tot gauw in een volle Geusselt, opa!
- peeke
- Platinum Member
03 Apr 2021 16:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
- Away
- Platinum Member
03 Apr 2021 21:28 - 03 Apr 2021 21:34Klopt, zou jammer zijn, ik gun het hem van harte en ook us MVV-ke. Want hij is eerlijk en zeer zeker van toegevoegde waarde, een man met visie en inzet!peeke wrote: zover we weten is onze trainer er nog maar 1 jaar wat gaat er na gebeuren zal hij bij tekenen of krijgen we weer een nieuwe. het gaat nu lekker met mvv . dus jammer zijn als hij weg gaat
Maar een blijvertje is hij niet bepaald als je op zijn verleden in de laatste 10 jaar / na de Graafschap afgaat :
onrustig, misschien een jobhopper of ontevreden / n.a.v. een conflictsituatie voortijdig weggegaan..?
Laten we hopen dat hij blijft en niemand hem bij ons wegsnoept ( als hij tenminste zelf wil blijven natuurlijk!)
- Voetbalfanaat
- Senior Member
04 Apr 2021 11:59Voor de rest zie ik deze jongens graag komen/blijven voor volgend jaar:
Havekotte
Giovanni de la Vega ( Jong Utrecht) nummer 10
Rico Zeegers
anouar Kali
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
13 Apr 2021 12:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
- Visitor
13 Apr 2021 12:09Salasiwa werd keer op keer vierkantig eruit gelopen. Zet dan een snelle back neer voor die wedstrijd.
- Charmeur
- Platinum Member
13 Apr 2021 12:18De volgende namen waar ik nog wel een gunfactor bij heb, maar ook niet echt een meerwaarde van in zie: Naudts, Mickels, Kostons.
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en wat ik zie op het veld. Inzet zal het niet altijd aan liggen, maar meer aan de kwaliteit....