Transfergeruchten seizoen 2020/2021

09 feb 2021 12:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1051
Inzake de 2 nieuwe transfers die reeds bij MVV zijn , Blummel en Surmeli ( die ook echt onder contract staan volgend jaar) beide vind ik zeer interessante spelers .
Blummel is een hele mooi vervanger voor Joeri , waarvan ik denk ( althans wat ik er van gezien heb) dat hij technisch beter oogt !

Surmeli is een speler die een vriend van mij al een aantal jaren geleden mij onder de aandacht bracht om voor te stellen aan MVV.
Grappig dat hij nu bij ons speelt. Een speler met potentie , goeie aankoop vind ik
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 12:58
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1052

Napoleon schreef :
Surmeli is een speler die een vriend van mij al een aantal jaren geleden mij onder de aandacht bracht om voor te stellen aan MVV.
Grappig dat hij nu bij ons speelt. Een speler met potentie , goeie aankoop vind ik


Boe haols diech toch altied de fantasie vendan um d'ch zelf zoe groet te make binne de club?

Diech regels 't wel allemaol eve he...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2021 13:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1053

MVVke schreef :

Napoleon schreef :
Surmeli is een speler die een vriend van mij al een aantal jaren geleden mij onder de aandacht bracht om voor te stellen aan MVV.
Grappig dat hij nu bij ons speelt. Een speler met potentie , goeie aankoop vind ik


Boe haols diech toch altied de fantasie vendan um d'ch zelf zoe groet te make binne de club?

Diech regels 't wel allemaol eve he...


Ik regel helemaal niks !

Maar het is wel zo zoals ik her geschreven heb !!
Lees mijn berichten gewoon niet als je me toch niet geloofd of wat dan ook . Ik heb helemaal geen zin of tijd om dingen te posten die niet kloppen
Met Surmeli is het precies zo gegaan zoals ik geschreven heb !

En join the anti Napoleon groepsapp ...je hebt genoeg medestanders !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2021 15:16
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1054

MVVke schreef :

Napoleon schreef :
Surmeli is een speler die een vriend van mij al een aantal jaren geleden mij onder de aandacht bracht om voor te stellen aan MVV.
Grappig dat hij nu bij ons speelt. Een speler met potentie , goeie aankoop vind ik


Boe haols diech toch altied de fantasie vendan um d'ch zelf zoe groet te make binne de club?

Diech regels 't wel allemaol eve he...


Pfffff vermoeiend om steeds Napoleon aan te vallen op alles wat hij zegt. Who gives a fuck, lees het en ga over naar de orde van de dag of lees het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 18:47
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1055
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=384296 Belangstelling voor Van den Hurk, hopelijk stond bij zijn transfer, het vinkje doorverkoop percentage aan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 19:55
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1056
Ik gun het Van den Hurk... Verdienstelijk gespeeld bij usmvvke. Mooi buitenlands avontuur.
Zou leuk mee zijn genomen als het mvv financieel wat oplevert, maar denk het niet, hij was bijna einde contract en dan loop je gratis weg. Dus het is fijn dat mvv nog een transfersom heeft ontvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2021 19:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1057
KRC Genk heeft zijn jeugdopleiding weten te versterkingen met een zeer jong talent. De Limburgers gingen bij de Nederlandse tweedeklasser MVV Maastricht shoppen. Dat geraakte officieel bekend.

De amper twaalfjarige Zuid-Afrikaanse aanvaller Riley Swarts trekt van MVV naar KRC Genk. De Limburgers haalden zo een jong talent in huis. De jonge knaap kwam enkele maanden geleden nog in de picture toen hij tijdens een match bij MVV als ballenjongen de nodige indruk wist te maken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2021 22:14
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1058
Hopelijk is het gevolg, dat de band met Genk weer wordt hersteld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 12:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1059
Fortuna heeft het contract van Djibril Dianessy vandaag formeel opgezegd. Per 30 juni is-ie dan transfervrij. Zou mooi zijn als MVV hem dan definitief kan overnemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 12:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1060

M.V.V. 1902 schreef : Fortuna heeft het contract van Djibril Dianessy vandaag formeel opgezegd. Per 30 juni is-ie dan transfervrij. Zou mooi zijn als MVV hem dan definitief kan overnemen.


Ook het contract van Clint Essers is formeel opgezegd. Een prima rechtsback voor MVV, komt zelf uit Maastricht. Ik zie hem wel graag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 13:23
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1061
In beide gevallen geldt: snel zijn voordat Roda het dubbele gaat uitbetalen. Je kunt er vergif op innemen dat Roda zich voor Dianessy gaat melden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 16:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1062
Bij MVV zal ook wel ergens deze week naar buiten komen met wie ze wel en niet gaan verlengen. Zo is Robbie Servais de eerste die zijn contract voor twee jaar heeft verlengd.

Doelmannen: Havekotte is gehuurd en keert in principe terug naar ADO. Daar heeft hij nog voor één jaar contract met eigenlijk totaal geen perspectief. Wellicht dat ze hem willen laten gaan, want hij heeft zich wat mij betreft bewezen. Rausin is al aangekondigd naar een andere club te gaan en Van Meurs heeft MVV een cluboptie. Als deze niet te duur is voor een 2e / 3e doelman, lichten.

Rechtsback: Tim Zeegers is in gesprek met MVV. Zal neem ik aan wel goedkomen. Rico Zeegers is voor een half seizoen gehuurd en erna geen contract meer bij (jong) PSV. Ik vond ook hem aardig bevallen, alleen best veel geblesseerd op een half seizoen tijd....Essers wordt hierboven genoemd. Los ervan of hij dit zelf wil en financieel haalbaar is, lijkt me dit een betere optie. Rico is ook een prima back voor ons niveau!

Centrale verdediger; Mares zijn contract loopt af en volgens mij ook geen cluboptie. Mag verlengen mits niet te duur. Denk alleen dat je met een Mares geen stappen gaat maken. Soumaoro vind ik een aanwinst (als hij geen domme acties maakt althans...) en mag wat mij betreft een contract krijgen. Niet gecommuniceerd of MVV een optie heeft of dat hij na zijn amateurcontract zelf mag uitkijken. Angiulli heb ik geen oordeel over. Te weinig in actie gezien om te bepalen of hij mag blijven of niet. Waem deed het ook aardig en mag als back-up ook blijven wat bij betreft. Martina mogen we afscheid van nemen. Dit hadden we al jaren eerder moeten doen.

Linksback: Ik bedank God op mijn blote knietjes als Salasiwa géén contractverlenging krijgt. Er moet op een amateurveld hier in Zuid-Limburg een betere linksback lopen mag ik toch aannemen. Ik denk ook dat hij voor MVV-begrippen relatief veel verdiend. Last is al aangekondigd na het seizoen dat hij gaat vertrekken. Hier moet dus iets worden binnengehaald uit de koker van Kalezic.

Centraal verdedigende middenvelder: Deom a.u.b. nogmaals proberen te verlengen. Nog één jaar contract hierna, maar wat heeft hij dit seizoen een stappen gemaakt! Samen met Sürmeli, die ook nog één jaar onder contract staat, echt een goede basis voor dit elftal. Daar achter zit dan nog Kleinen die voor twee jaar heeft getekend. Niets meer aan doen lijkt me. Neem daarbij dat Van Bommel ook nog waarschijnlijk gaat bijtekenen. Van Acker zal een afgesloten hoofdstuk zijn denk ik.

Linksbuiten: Mickels mag voor mij op basis van de laatste weken zijn contractoptie laten lichten door MVV. Dianessy daarintegen zal lastig worden om te behouden. Anderzijds moet je je afvragen of het gezien de positie van MVV (als Mickels dit blijft volhouden) twee van dit soort kaliber spelers voor één plek moet halen. Tenzij één van beide als spits wilt gaan spelen natuurlijk....

CAM: Zamouri mag wat mij betreft vertrekken. Erg weinig gebracht hier en niet fit / niet overtuigend voor Kalezic? Bösing is alleen maar geblesseerd geweest, ook een topaankoop geweest dus. Zoals ieder jaar lijken we weer te moeten gaan zoeken naar een creatieve 10. Kan me de laatste al bijna niet meer herinneren (Holtby tel ik dan even niet mee, vond dat geen echte 10).

Rechtsbuiten: Blummel ligt hier gelukkig nog voor twee jaar vast. Een back-up die op beide kanten uit de voeten kan is dan wellicht nog handig. Stavitski niets laten zien en ''geblesseerd'' of wat dan ook.

Spits: De altijd en eeuwige positie bij MVV die ter discussie staat. Naudts doet het leuk , werkt hard in de punt maar is toch geen speler die een team verder helpt. Kostons heeft de afgelopen jaren geen enkele ontwikkeling doorgemaakt.

Kortom; Kostons, Stavitski (huur), Bösing, Zamouri, Van Acker, Last, Angiulli, Salasiwa, Martina en Raussin opzeggen. De overige proberen te behouden en waar nodig aan te vullen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 19:28 30 mrt 2021 19:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1063
Aangezien Dianessy nog steeds niet op 100% heeft kunnen gaan, zou hij toch nog een jaar hier te houden moeten zijn. Rico zeegers vind ik veel beter dan zijn naamgenoot. Ook Martina vind ik van hoger niveau dan T Zeegers. Havekotte mag van mij zeker blijven. Last en Kostons trouwens ook. Verder aardig eens met Lijnsje@tappunt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2021 01:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1064
Ik begrijp niet goed waarom Martina geen contract moet worden aangeboden. Ik vind hem sneller dan bijv. Mares, goede kopper, goede pass.

Tim Zeegers is eine vaan us, maar komt naar mijn smaak tekort op dit niveau. Zeker als je hogerop wilt. Dat geldt ook voor Salasiwa, die ik vind tegenvallen; van een ervaren speler verwacht ik meer evenwicht en coaching.

Ik hoop dat MVV c.q. Kalezic Visser eens een gedegen kans gaat geven, want die speelde in de oefenwedstrijden voorafgaande aan dit seizoen erg sterk. Helaas niet verder gezien dit seizoen.

Ook Waem vond ik een centrale verdediger met potentie.

Mares, ik was nooit zo'n fan van hem, heeft dit seizoen een opmerkelijke ontwikkeling doorgemaakt.

Zamouri en Stavitski hebben me niet kunnen overtuigen.

Dianessy zal helaas te duur zijn voor MVV, maar heeft veel in zijn mars.

Naudts zou ik afscheid van nemen (al werkt die keihard) maar is qua techniek, snelheid en speloverzicht niet een speler die je verder gaat brengen. Over Mickels twijfel ik; die begint de laatste wedstrijden met meer zelfvertrouwen te voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2021 10:53 31 mrt 2021 10:54 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1065
Martina is te blessure gevoelig en als hij geen blessure heeft speelt hij interlands en komt meestal met een blessure terug en hiij neemt te veel gele en rode kaarten ,zo haalt hij geen 20 wedstrijden voor Mvv . dus helaas afscheid nemen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.918 seconden