Transfergeruchten seizoen 2020/2021

01 feb 2021 11:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1021

Boredass schreef : Milts kan van het lijstje af, die gaat naar oss


Gelukkig!! Voor mij geen afdankertjes van Aachen-Nord!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 21:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1022
Na vanavond: Jelle Duin dit seizoen bij Jong AZ, vier wedstrijden, drie doelpunten, twee assists. En ja, als hij blijft scoren dan blijf ik over hem berichten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 21:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1023
Dat kan zijn, en misschien fungeert hij in een ander 11-tal beter als spits. Bij MVV vond ik hem erg tegenvallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 21:55
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1024

Jacques schreef : Na vanavond: Jelle Duin dit seizoen bij Jong AZ, vier wedstrijden, drie doelpunten, twee assists. En ja, als hij blijft scoren dan blijf ik over hem berichten.


En wat is daarvan de meerwaarde? Hij was niet de juiste spits voor ons systeem. Daarentegen kan hij natuurlijk best renderen in een ander systeem. En daarbij: als je meer aanvalt zul je over het algemeen ook vaker scoren. Zo ook Duin.
Hij kwam met de nodige bravoure, praatjes en wat vedetteneigingen; die hij allemaal niet heeft waargemaakt. Gepasseerd station, basta.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kloeteklaos, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 21:55
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1025
Volgens onze trainer speelde Duin te aanvallend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1026
Kai Bösing naar MVV

Maandag 01 februari 2021

Na de komst van Sven Blummel heeft MVV Maastricht opnieuw een aanvallend ingestelde speler aangetrokken. Het gaat om Kai Bösing.

Kai Bösing – een aanvallende middenvelder -  heeft zijn contract bij Alemannia Aachen laten ontbinden en komt tot einde van het seizoen naar MVV Maastricht. Daarna heeft MVV nog een optie bedongen om het contract met een jaar te verlengen.  De in Aken geboren (1994) Bösing heeft bij Roda JC zijn opleiding genoten en kwam 51 keer in actie voor de Kerkraadse ploeg Onder 21. Daarna verhuisde hij naar Alemannia Aachen en speelde er 75 wedstrijden. “Hij heeft ook een tijdje bij Roda JC 1 in de keuken gekeken en zich in Duitsland verder ontwikkeld”, zegt trainer Darije Kalezic. “Hij heeft een groot loopvermogen, een prima karakter en mentaliteit. Alles dat past bij de cultuur van MVV en wat onze supporters graag willen zien.”



    
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:21
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1027

Maosbrögk schreef :

Jacques schreef : Na vanavond: Jelle Duin dit seizoen bij Jong AZ, vier wedstrijden, drie doelpunten, twee assists. En ja, als hij blijft scoren dan blijf ik over hem berichten.


En wat is daarvan de meerwaarde? Hij was niet de juiste spits voor ons systeem. Daarentegen kan hij natuurlijk best renderen in een ander systeem. En daarbij: als je meer aanvalt zul je over het algemeen ook vaker scoren. Zo ook Duin.
Hij kwam met de nodige bravoure, praatjes en wat vedetteneigingen; die hij allemaal niet heeft waargemaakt. Gepasseerd station, basta.


Ik zie er persoonlijk ook niet de meerwaarde van in. Er wordt immers ook niks gepost over de doelpunten van pak hem beet Atilla Yildirim nadat hij bij MVV is vertrokken. Overigens is er een topic over oud-spelers van MVV, daar zou dit mijns inziens beter passen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:23
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1028
Kai-David Bösing – een aanvallende middenvelder - heeft zijn contract bij Alemannia Aachen laten ontbinden en komt tot einde van het seizoen naar MVV Maastricht.

Iets heel anders, zijn wij het opvanghuis van uitgerangeerde spelers van Alemannia Aachen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:26 01 feb 2021 22:26 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1029

Kloeteklaos schreef : Kai-David Bösing – een aanvallende middenvelder - heeft zijn contract bij Alemannia Aachen laten ontbinden en komt tot einde van het seizoen naar MVV Maastricht.

Iets heel anders, zijn wij het opvanghuis van uitgerangeerde spelers van Alemannia Aachen?


Niet zo negatief, Holtby kwam daar volgens mij ook vanaf en was een meer dan verdienstelijke speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:29
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1030

Zeikbak schreef :

Kloeteklaos schreef : Kai-David Bösing – een aanvallende middenvelder - heeft zijn contract bij Alemannia Aachen laten ontbinden en komt tot einde van het seizoen naar MVV Maastricht.

Iets heel anders, zijn wij het opvanghuis van uitgerangeerde spelers van Alemannia Aachen?


Niet zo negatief, Holtby kwam daar volgens mij ook vanaf en was een meer dan verdienstelijke speler.


Daar heb je gelijk in. Wellicht komt het omdat de keren dat ik Bösing heb zien spelen, met name in zijn tijd bij Fortuna K:oln, ik niet zo bijzonder onder de indruk was van hem. Ik laat me natuurlijk graag positief verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:45
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1031
Ook dit lijkt me slim aangepakt: speelt en traint half jaar mee, en na een goede beoordeling nemen we hem nog 1 jaar, want MVV heeft optie om te verlengen. Kan weinig mis gaan, lijkt me. Uiteindelijk doet MVV wat hier al vaker is aangehaald: focus op volgend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:53
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1032
DJIBRIL DIANESSY MAAKT TIJDELIJKE OVERSTAP NAAR MVV

De wegen van Fortuna Sittard en Djibril Dianessy scheiden. De Fransman maakt het seizoen af bij provinciegenoot MVV Maastricht. Het contract van de 24-jarige rechtsbuiten loopt in Sittard nog door tot het einde van het seizoen. 

“Djibril heeft een enorme bijdrage gehad in onze terugkeer naar de Eredivisie,” laat technisch manager Sjoerd Ars optekenen. “Hij heeft daarna vooral veel pech gehad, waardoor hij weinig minuten heeft kunnen maken in de afgelopen seizoenen. Nu hij weer fit is, krijgt hij de kans om bij MVV zijn kwaliteiten weer tonen. Wij willen Djibril bedanken voor zijn bijdrage in de afgelopen jaren en succes wensen met deze nieuwe uitdaging.” 

Dianessy verliet in 2016 het Franse Toulouse voor Fortuna Sittard. Eenmaal in Limburg kende de aanvaller twee goede seizoenen in de Jupiler League. Door blessureleed moest Dianessy in de afgelopen seizoenen pas op de plaats maken. Uiteindelijk kwam de aanvaller tot 73 wedstrijden in het geel-groen van Fortuna Sittard, waarin hij twintig keer doel trof en elf maal de aangever was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1033
Ron Occasion sluit af met Volkswage Golf GTI bouwjaar 2019 Dianessy. Nieuwe motor erin en vlammen aan die linkerkant!

Na dit seizoen transfervrij, dus wie weet

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 22:54
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1034
Kijk, van Dianessy word ik dan wel weer vrolijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2021 23:03
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #1035
Nondeju, dit wordt het langste voorseizoen ooit ;-) Volgend seizoen wordt ook het eerste seizoen dat we met een complete selectie gaan starten. Fijn dat de club het zo aanpakt. Alle aanwinsten hebben een optie op het volgende jaar, behalve Dianessy. Dat is wel gelijk de speler waar ik het meest van verwacht. Zijn contract zal bij Fortuna niet verlengd worden, waardoor MVV kans maakt op een langer verblijf. Hoe dan ook: een prima transferperiode, me dunkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden