Transfergeruchten seizoen 2020/2021

04 aug 2020 16:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #511
Wat Jim zegt. En daar nog bij dat MVV andersom voor een back op dit moment wat laag zal hebben ingezet, eerst kijken of we de aanval, centrale middenveld, centrale verdediger en keeper op orde hebben. Staan daar goede namen, hebben we budget over en kunnen we een leuke backspeler halen? Dan kun je daar wat meer geld uitgeven.

Dus zowel MVV als Plezier zullen niet meteen het achterste van hun tong hebben laten zien. Ik verbaas me er altijd een beetje over hoe gemakkelijk mensen over onderhandelen denken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2020 16:56
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #512
Inderdaad Jacques. En dan lees je op social media alweer meteen de verwijten richting MVV in de trant van "waarom laten ze die jongen in hemelsnaam lopen" en "slaap verder MVV". Maar het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. MVV kan willen, maar als een speler niet wil dan houdt het op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2020 14:35
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #513
Kan iemand mij zeggen welke proefspelers op dit moment nog meetrainen bij MVV?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 08:17 09 aug 2020 08:18 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #514
Er is nog voldoende werk aan de winkel.
Na gisteren gezien dat er zeker een rechtsback bij moet komen, een linksback zou eventueel Schroijen kunnen als backup om Last op te vangen bij blessures of schorsing. Ik hoop dat er voldoende budget is om zowel Werker als Heerings vast te leggen. Qua keepers mag van mij die Lathouders blijven. Die maakt een goede indruk, die Chesneau vind ik onzeker. Persoonlijk zou ik gaan voor een 1e goede keeper, van Meurs 2e keeper. 3e keeper ik die van de A-jeugd nemen. Misschien op twee erbij voor op het middenveld (defensief en een nr 10).

____________nieuw_____________
_________(van Meurs)________
_________(keeper A-jeugd)____

Nieuw____Werker____Heerings____Last
(Martina)__(v.Acker)__(Martina)____(Schroijen)
(Zeegers)__(Mares)___(Cavcic)_____(nieuw?)

___________Deom_____van Acker______
__________(Mares)____(Guezen?)_______
__________(v.Bommel)_(Kleinen)______

Stavitski______Zamouri______Schroijen
(Delrock)______(Kostons)____(Visser)
(Nieuw*) ______(nieuw)___________(Zamouri)

_______________Duin____________
_______________(nieuw)______
_______________(Kostons)______

*Die ook linksbuiten kan spelen.

Op zich ziet het er niet verkeerd uit zo. Zeker als er nog een goede rechtsback komt, staat de achterhoede heel goed.
Dan moet er voorin meer dreiging komen. Meer acties, anders heb je aan Duin niet veel. Van den Hurk was nog een spits die snel was, een man kon passeren en uiteindelijk toch zijn goaltjes maakte. Duin is niet zo'n spits. Die moet bedient worden. Maar dat is ook al jaren het probleem, spelers die de spits echt kunnen bedienen. Schroijen moet dat kunnen, als die zijn acties simpel houdt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 12:13
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #515
Er wordt zoveel nadruk op gelegd dat Werker ècht alleen maar conditie komt opbouwen, dat er volgens mij meer aan de hand is ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2020 20:03 09 aug 2020 20:31 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #516
Ondanks dat Werker een *oda hart heeft en altijd had ( net zoals Trost ), was ik tevreden over zijn periode bij MVV en zag ik hem niet graag vertrekken.
Nu zag je ook in de oefenwedstrijd dat hij al een behoorlijke groei heeft doorgemaakt, los van een paar foutjes en goed op de posities achter lette en zijn medeverdedigers goed coachte qua positie.
Dat ontbrak vaak de laatste jaren in onze ploeg met bij al die jonge honden: iemand die rust kon brengen in de achterhoede en de organisatie bewaakte.
Dus als het kan, laat hem blijven: kan kunnen ook de gasten die er aan komen zoals Raoul Last, Ermin Cavcic en Tim Zeegers leren en groeien onder zijn coordinatie. Zag je ook bij Trost: met een goede georganiseerde achterhoede creëer je rust in de ploeg en vertrouwen.

Ook hebben we het de laatste jaren over een spits, met de nadruk op een spits...maar is het niet zo dat je er een goede aangever erbij nodig hebt.
In de tijd van de Witte waren er meerdere. Erik Meijer had Twan Scheepers, Ceesie Schapendonk had er ook een paar.
Thiebaut had Gomez. Dus nu nog een ideale speler die Jelle Duin kan bedienen...Toch?


___________Lathouwers_____________
_________(van Meurs)________
_________(keeper A-jeugd)____

Zeegers____Werker____Heerings____Last
(Mares)__(v.Acker)__(Cavcic)____(Schroijen)


___________Deom_____van Acker______
__________(Mares)____(Guezen?)_______
__________(v.Bommel)_(Kleinen)______

Stavitski______Zamouri______(Kostons)
(Delrock)______(Kostons)____(Visser)


_______________Duin______Zamouri______
_______________(?)______
_______________ _____



@ FatyPapy1990:

ongelooflijk je commentaar over :

1.die verschrikkelijke ziekte. Heb je niet het bericht van Tuutsje gelezen? Ga eens een week op de IC afdeling als vrijwilliger werken.
2. Adnan Secerovic een Serviër te noemen...weet je niet wat in Bosnië 1992-1996 is gebeurd? Ik neem je graag mee naar Sarajevo en laat je wat voetbalvrienden die ik daar sinds 1989 ken ( Maniacs van Zeljo) met jou het "gesprek" aan gaan...
Niet dat ik persoonlijk iets tegen Serviërs heb, maar je moet wel weten waarover je praat, anders doe je er beter aan te zwijgen:
als je mijn vader recht in zijn gezicht een "Pruus" had genoemd, was ik een blokje om gaan lopen...

ook refereer je aan Shermar, maar dat is ook niet bepaald een rots in de branding, toch ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 06:17
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #517
Zoals (bijna) ieder seizoen missen we momenteel weer scorend vermogen.
Het is uiteraard nog vroeg om conclusies te trekken, maar ik hoop op nog wat versterkingen voorin.
Op basis van wat ik nu gezien heb, zijn we weinig opgeschoten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 09:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #518

Zwegel schreef : Zoals (bijna) ieder seizoen missen we momenteel weer scorend vermogen.
Het is uiteraard nog vroeg om conclusies te trekken, maar ik hoop op nog wat versterkingen voorin.
Op basis van wat ik nu gezien heb, zijn we weinig opgeschoten.


Wat ik erger vind is dat we ook nauwelijks kansen hebben gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 09:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #519
Ik vind het wat vroeg om te stellen dat we scorend vermogen missen. Tegen Helmond hadden we een tester in de spits (Tutu), tegen ADO Duin die net getekend had en tegen FC Eindhoven weer Duin en tester Orye. Ik had dan ook geen dikke overwinningen verwacht met veel goals eerlijk gezegd. Tegen EHC had dat meer voor de hand gelegen maar helaas gaat die match niet door. Maar zoals Boredass zegt: we creëeren weinig. Kostons achter de spits is volgens mij te beperkt. Ik zou Zamouri daar willen zien, met Duin ervoor. Probleem is dat je pas weer of dat allemaal werkt als de competitie al bezig is. Maar een spits die er jaarlijks 20 maakt en een ‘10’ met minimaal 10 goals zoekt iedereen in de KKD en onderkant eredivisie...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 11:46
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #520
Volgens 't doorgaons good ingeliechte Trepke B weurt Zak Swanson veur e jaor geheurd vaan Arsenal. Heet Ron toch good gedoon, lekker op de baank ligke wachte tot h'm eine heet gebeld. Ron, blief veural lekker ligge dao, wee wit wat nog aon kömp weije!

www.football.london/arsenal-fc/news/arse...nson-arteta-18402397
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Puime, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 11:55
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #521

Jack Luijten schreef : Volgens 't doorgaons good ingeliechte Trepke B weurt Zak Swanson veur e jaor geheurd vaan Arsenal. Heet Ron toch good gedoon, lekker op de baank ligke wachte tot h'm eine heet gebeld. Ron, blief veural lekker ligge dao, wee wit wat nog aon kömp weije!

www.football.london/arsenal-fc/news/arse...nson-arteta-18402397


Klinkt veelbelovend, leuke naam ook. Zak en Swans, lijkt in ieder geval compleet daar beneden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Puime, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 12:30
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #522

Komopdieroeie schreef :

Jack Luijten schreef : Volgens 't doorgaons good ingeliechte Trepke B weurt Zak Swanson veur e jaor geheurd vaan Arsenal. Heet Ron toch good gedoon, lekker op de baank ligke wachte tot h'm eine heet gebeld. Ron, blief veural lekker ligge dao, wee wit wat nog aon kömp weije!

www.football.london/arsenal-fc/news/arse...nson-arteta-18402397


Klinkt veelbelovend, leuke naam ook. Zak en Swans, lijkt in ieder geval compleet daar beneden.


Als hij zich tijdens de wedstrijd maar staande weet te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 13:36
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #523

Jack Luijten schreef : Volgens 't doorgaons good ingeliechte Trepke B weurt Zak Swanson veur e jaor geheurd vaan Arsenal. Heet Ron toch good gedoon, lekker op de baank ligke wachte tot h'm eine heet gebeld. Ron, blief veural lekker ligge dao, wee wit wat nog aon kömp weije!

www.football.london/arsenal-fc/news/arse...nson-arteta-18402397


Het valt mij op dat sinds Napoleon, finaal door de mand is gevallen, er uit het niets hier personen negatief komen posten over Elsen @Co......heeft hij zijn legertje ingeschakeld om de zij "hetze" voort te zetten?
Ik heb er wel vertrouwen in de huidige technische staf en trainer, dat er spelers vertrekken om dat ergens anders een beter salaris krijgen, daar kan MVV niks aan doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 13:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #524

Vluuzak schreef :

Jack Luijten schreef : Volgens 't doorgaons good ingeliechte Trepke B weurt Zak Swanson veur e jaor geheurd vaan Arsenal. Heet Ron toch good gedoon, lekker op de baank ligke wachte tot h'm eine heet gebeld. Ron, blief veural lekker ligge dao, wee wit wat nog aon kömp weije!

www.football.london/arsenal-fc/news/arse...nson-arteta-18402397


Het valt mij op dat sinds Napoleon, finaal door de mand is gevallen, er uit het niets hier personen negatief komen posten over Elsen @Co......heeft hij zijn legertje ingeschakeld om de zij "hetze" voort te zetten?
Ik heb er wel vertrouwen in de huidige technische staf en trainer, dat er spelers vertrekken om dat ergens anders een beter salaris krijgen, daar kan MVV niks aan doen.


Wellicht dat de zon in je ogen schijnt Vluuzak wat met de huidige weersomstandigheden natuurlijk volledig begrijpelijk is, maar volgens mij moet je het bericht van Jack Luijten met een dikke vette knipoog lezen.

Overigens is deze sarcastische opmerking van Jack de grootste bullshit, want met het riante salaris van hem dat hier op het forum wordt gesuggereerd ligt hij natuurlijk in zijn riante villa in de achtertuin aan het zwembad te appen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2020 13:47
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #525

Boredass schreef :

Zwegel schreef : Zoals (bijna) ieder seizoen missen we momenteel weer scorend vermogen.
Het is uiteraard nog vroeg om conclusies te trekken, maar ik hoop op nog wat versterkingen voorin.
Op basis van wat ik nu gezien heb, zijn we weinig opgeschoten.


Wat ik erger vind is dat we ook nauwelijks kansen hebben gehad.


Wat jammer is... jullie hebben allebei gelijk....
Tot nu toe tenminste :) We hebben geen scorend vermogen, dat moet trouwens mijn inziens niet alleen van een spits komen. Maar voetballend weinig creativiteit.

Positieve tot nu toe... een realistische trainer, jeugdspelers met aandoenlijke inzet en positief verrassen en die weinig onderdoen voor de matige profspelers. En natuurlijk de support ruim 2.000 seizoenskaarthouders

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden