Transfergeruchten seizoen 2020/2021
- pinobel
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021
03 Aug 2020 12:44Lijnsje@tappunt wrote:Jim Cemint wrote: Belgische media melden dat Antwerp-doelman Bill Lathouwers op proef komt bij MVV. Een jonge en ongetwijfeld talentvolle doelman. Maar nul komma nul ervaring. Ik hoop toch dat al die doelmannen die op proef zijn (geweest) onderling vechten voor een plek als tweede keeper. Ze hadden allemaal nog niet echt veel ervaring. De afgelopen jaren heeft MVV steeds goede keepers aangetrokken. Ik hoop toch echt op een buitenkansje wat een eerste keeper betreft. Zou toch mooi zijn als we er eentje kunnen strikken die al behoorlijk wat vlieguren heeft.
Mee eens. Aan de andere kant hadden Geens en Verrips ook geen enkele ervaring op een hoog podium. Waren uiteindelijk ook twee prima doelmannen voor MVV-begrippen.
Ik vraag me overigens wel af hoeveel keepers MVV aan het werk wilt zien voordat de knoop wordt doorgehakt? Cymer, Zbinden, Lathouwers, Chesneau...
Waarschijnlijk overtuigen ze allemaal niet echt en zoeken ze daarom verder.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
03 Aug 2020 13:01Bill Lathouwers was de doublure van Matijas in doel voor de bekerfinale. De 20-jarige Antwerpenaar, vierde keus, staat nu voor een nieuwe uitdaging. Hij gaat enkele dagen op proef bij de Nederlandse tweedeklasser MVV in de hoop een jaar op huurbasis te mogen overkomen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 13:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
04 Aug 2020 14:00Jacques wrote: Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali post vandaag foto's op zijn instagram waarbij hij in Maastricht en zelfs in de Geusselt is. Gewoon bezoekje of...?
Daar zou wel eens meer achter kunnen zitten. Heeft sinds zijn vertrek uit Maastricht nergens meer structureel in de basis gestaan, natuurlijk wel een paar mooie clubs op zijn cv met Arsenal en Porto maar heeft daar nooit door kunnen breken. Vorig jaar van Arsenal naar SD Huesca gegaan, Spaanse 2e niveau. Die zijn wel kampioen geworden dus dat is een aardige ploeg. Nwakali heeft daar slechts 5 keer mee mogen doen, waaronder de kampioenswedstrijd op 20 juli (1-0 winst). In die wedstrijd lijkt hij volgens de rapporten een degelijke pot te hebben gespeeld, dus die zal het echt nog niet verleerd zijn. Ondanks een gebrek aan wedstrijdritme in de eerste elftallen en een grijze periode in de voetbalcarrière van Nwakali sinds het vertrek bij ons, zou ik hem ontzettend graag zien terugkeren. Vond het een heerlijke speler om naar te kijken.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 14:13Ssssttt. Laot die vaan de club boe iech de naom vaan neet kin oetspreke ut neet huure tot heer in Mestreech is.Jacques wrote: Uit de categorie wilde geruchten: Nwakali post vandaag foto's op zijn instagram waarbij hij in Maastricht en zelfs in de Geusselt is. Gewoon bezoekje of...?
- Mestreech
-
- Junior Member
-
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2020/2021
04 Aug 2020 14:46Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 14:55 - 04 Aug 2020 14:58In de jaren dat hij gespeeld heeft komt hij tot de volgende statistieken (volgens transfermarkt.nl)
45 Wedstrijden KKD, 6 doelpunten, 4 assists.
6 Wedstrijden KKD Play-Offs, 1 doelpunt, 1 assist.
9 Wedstrijden Eredivisie, 1 doelpunt.
4 Wedstrijden KNVB Beker, 1 assist.
16 Wedstrijden 2e niveau Portugal, geen doelpunten of assists.
5 Wedstrijden 2e niveau Spanje, geen doelpunten of assists (waarvan voornamelijk als invaller, achtereenvolgens 7m, 30m, 20m, 1m, en de laatste wedstrijd de volle 90m).
Voornamelijk gespeeld in de marge bij geen aansprekende ploegen, ligt wel nog tot medio 2022 vast bij SD Huesca, echter zijn deze gepromoveerd naar La Liga, dus ga ik er vanuit dat ze Kelechi niet (meer) nodig hebben. Afwachten of hier verder nog nieuws over komt, zou transferstunt zijn vind ik persoonlijk.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 15:05Plezier zou overigens niet meer trainen. Zou ik jammer vinden maar LB is geen prio
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
04 Aug 2020 15:34Desalniettemin zou het een super aanwinst voor MVV zijn natuurlijk.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 15:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bromsnor-West
-
- Junior Member
-
04 Aug 2020 16:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 16:39Bromsnor-West wrote: Voor dat spelers mogen komen testen. Zou mvv al aan hun bekend gemaakt hebben wat ze hier kunnen krijgen van salaris. Zodat je achteraf geen gedoe krijgt met onderhandelingen over salaris. Dus of hopelijk binnenkort goed nieuwes of hij is ergens anders.
De testspelers weten wat MVV hun kan bieden. Dus van te voren wordt dat besproken en als de speler zegt 'dat vind ik niet voldoende', wordt die speler ook niet getest. Bron: Elsen/Kalezic
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
04 Aug 2020 16:41Mie leef Mestreech wrote:Bromsnor-West wrote: Voor dat spelers mogen komen testen. Zou mvv al aan hun bekend gemaakt hebben wat ze hier kunnen krijgen van salaris. Zodat je achteraf geen gedoe krijgt met onderhandelingen over salaris. Dus of hopelijk binnenkort goed nieuwes of hij is ergens anders.
De testspelers weten wat MVV hun kan bieden. Dus van te voren wordt dat besproken en als de speler zegt 'dat vind ik niet voldoende', wordt die speler ook niet getest. Bron: Elsen/Kalezic
Dus kun je , lijkt mij, concluderen dat Kalezic toch onvoldoende onder de indruk was van zijn kwaliteiten en Ron hoopt een betere versie te strikken voor de linksback positie. En heel eerlijk, ik vond Plezier niet een dusdanige verbetering t.o.v. wat er momenteel rondhuppelt.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2020 16:47 - 04 Aug 2020 16:53Please Log in or Create an account to join the conversation.