Transfergeruchten seizoen 2020/2021

31 juli 2020 17:50
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #481
Een even goede als verrassende keuze voor Duin. Talentvol, gretig, kopsterk. Lijkt wederom op een goede keuze. Kalezic gaat duidelijk voor aanvallend voetbal met dreiging op de flanken. Daar kan Duin goed op anticaperen. Nog een goede speler in de as en een keeper en de top 6 moet mogelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #482
Net in de voorbeschouwing op Fox was Kalezic aan het woord. Hij zei dat Werker opties heeft in Noorwegen en dat hij in afwachting daarvan zijn conditie op peil houdt bij MVV.
Die kunnen we dus vergeten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 19:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #483
Laat hem dan ook bij die opties gaan trainen....dacht ik zo?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 20:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #484
Waarom is Snelle Jelle weggegaan bij Volendam ?

Vollnedam lijkt moj op dit moment verder als MVV en Volendam is korter bij zijn woonplaats Heemstede ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2020 23:39
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #485
Top 6 ??? Met ons budget??? Tuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 10:15
ExDuitenDeef
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #486
Ik kan me een seizoen herinneren dat we met een klein budget en jonge spelers uit tweede elftallen van grotere clubs kampioen zijn geworden. Wie kende Landzaat, Platvoet, Koswal, Bouma toen ze werden aangetrokken? Budget is zeker een belangrijke factor maar een goed elftal kun je samenstellen door de juiste mix aan spelers te selecteren met een plan. Kalezic heeft duidelijk een plan. Geluk is ook nog een ongrijpbare factor. Mijn eerste indruk is positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 12:14
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #487
Ik hoop dat Mvv ook verstandig is en een talent als Visser beloont met een contractje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 13:27
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #488
Ik vond Visser ook volwassen overkomen. Evenals zegers... die nog een beetje 'gekneed' moet worden. Van Bommel iets te soft moet pit in. Tom plezier snel vastleggen. Rechtsbuiten van de tweede helft snel afscheid nemen. Keeper eertste helft geen verkeerde. Die van de tweede helft kan ik niks over zeggen. Al met al.. we hebben jeugd waar we iets aan hebben. En moeten ze zeker een kans geven. Onze vriend uit Uruguay van vorig jaar was niets beter dan ons eigen materiaal. ZEUK T NEET ZOE WIET!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 13:37 01 aug 2020 13:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #489
Klopt die rechtsbuiten delrock die mee deed in de tweede helft veel inzet maar iets teveel met de oogkleppen voor,ook ik vind die twan Visser een groot talent stond veel op de goede plaats,ook fysiek aanwezigen bijna een doelpunten.
Lekker als ik nu onze trainer zo bezig zie dat doet je goed,ben ook optimistisch...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 14:34
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #490
twan visser is dat neet een zoon vaan hans visser maar ik een heel talentvolle speler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2020 17:39
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #491
Op basis van wat ik gisteren gezien heb, zou ik serieus overwegen Twan Visser een contract te geven. Hij is pas 19 maar heeft al een volwassen uitstraling. Lef en techniek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 08:06
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #492
Iech zow miech kinne veurstelle um un prestatie/ontwikkelingscontract aon te beeje dat beij gooi ontwikkeling weurt opegebroke en verbeterd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2020 11:03 02 aug 2020 11:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #493
Iets van contractje of opstelling op papier is wel welkom ja, voordat zo iemand dalijk weer verdwijnt naar een topclub zonder dat je een cent vangt of in ieder geval iets dat in verhouding staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 12:21 03 aug 2020 12:22 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #494
Belgische media melden dat Antwerp-doelman Bill Lathouwers op proef komt bij MVV. Een jonge en ongetwijfeld talentvolle doelman. Maar nul komma nul ervaring. Ik hoop toch dat al die doelmannen die op proef zijn (geweest) onderling vechten voor een plek als tweede keeper. Ze hadden allemaal nog niet echt veel ervaring. De afgelopen jaren heeft MVV steeds goede keepers aangetrokken. Ik hoop toch echt op een buitenkansje wat een eerste keeper betreft. Zou toch mooi zijn als we er eentje kunnen strikken die al behoorlijk wat vlieguren heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2020 12:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #495

Jim Cemint schreef : Belgische media melden dat Antwerp-doelman Bill Lathouwers op proef komt bij MVV. Een jonge en ongetwijfeld talentvolle doelman. Maar nul komma nul ervaring. Ik hoop toch dat al die doelmannen die op proef zijn (geweest) onderling vechten voor een plek als tweede keeper. Ze hadden allemaal nog niet echt veel ervaring. De afgelopen jaren heeft MVV steeds goede keepers aangetrokken. Ik hoop toch echt op een buitenkansje wat een eerste keeper betreft. Zou toch mooi zijn als we er eentje kunnen strikken die al behoorlijk wat vlieguren heeft.


Mee eens. Aan de andere kant hadden Geens en Verrips ook geen enkele ervaring op een hoog podium. Waren uiteindelijk ook twee prima doelmannen voor MVV-begrippen.

Ik vraag me overigens wel af hoeveel keepers MVV aan het werk wilt zien voordat de knoop wordt doorgehakt? Cymer, Zbinden, Lathouwers, Chesneau...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden