Transfergeruchten seizoen 2020/2021
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021
30 Jul 2020 13:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 13:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 14:17www.voetbalnieuws.be/news/532645/drie-sp...er-niet-en-mogen-weg
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 15:21Én: eens een keer niet afwachten op een Genkse of Luikse afvaller, maar gericht versterken. Geeft vertrouwen!
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 16:58 - 30 Jul 2020 17:12Jacques wrote: En als we het dan toch over aanvallers hebben; Willy mag verhuurd worden!
www.voetbalnieuws.be/news/532645/drie-sp...er-niet-en-mogen-weg
Tijdens het supporterscafe vroeg ik naar hem omdat hij bij standard redelijk wat speelminuten maakte bij oefenwedstrijden,en Ron antwoorde daarop dat ze richting hem zeker alert zouden blijven...Gr opa.
Ps er werd toen ook verteld dat al in een vroeg stadium verteld word wat er financieel geboden kan worden,dit is wel eens anders geweest toch?
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 17:08Fijn!
Wat ook fijn is: het filmpje dat MVV heeft gemaakt om de transfer bekend te maken. Ziet er prima uit! Ook daar is een duidelijke professionalisatie gemaakt. Chapeau!
Nu hopen op Willy, Werker en Heerings. Dan ziet het elftal er toch al redelijk uit.
- Strucht
-
- Elite Member
-
30 Jul 2020 17:15 - 30 Jul 2020 17:17Zoals hier boven al ook gezged, met Werker/of Heering centraal erbij, een linksback (Tom Plezier), nieuwe Keeper en nieuwe spits denk ik dat we klaar zijn voor dit jaar (of er moeten nog wat buitenkansjes in oktober komen) Dan ben ik eerlijk gezegd niet ontevreden over de selectie met ons beperkte budget.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 18:29We zitten nu op tien contractspelers: Zamouri, Stavinski, Van Acker, Van Meurs, Schroijen, Shermar, Deom, Last, Kostons en Mares. Dus ik denk dat er in iedere linie nog zeker één speler bijkomt die voor de basis gehaald wordt.
- ExDuitenDeef
-
- New Member
-
- Can you hear the Angel-Side
30 Jul 2020 19:05 - 30 Jul 2020 19:06Kalezic zal ook aan zijn eigen reputatie hebben gedacht toen hij tekende. Werken met onbekend talent van grotere clubs uit de Eurregio icm ervaren spelers in de as is een goede combinatie.
Morgen kunnen we de contouren al een beetje zien.Kalezic houdt van verzorgd voetbal. Het komende seizoen zullen we iig weer meer op de banken staan. Positieve ontwikkelingen, de tussenjaren zijn nu ook wel op.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2020/2021
30 Jul 2020 21:09Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
30 Jul 2020 21:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 22:25Frostie_999 wrote: Ik ga er toch vanuit dat Werker puur en alleen z'n conditie op peil komt houden? Die zal toch zeker meer opties hebben neem ik aan.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
In principe ga ik daar ook vanuit. Zou vreemd zijn dat je als voormalig aanvoerder én eigen jeugdproduct jouw vertrouwde club verlaat, omdat je er financieel niet uitkomt, je dan naar de rivaal zou gaan voor een stuk minder geld. Klinkt niet logisch.
Maar aan de andere kant: ik vind het ook niet logisch dat je je conditie dan op peil gaat houden bij de aartsvijand. Tuurlijk kent ie Kalazic en Vrede, en ook de club, maar dan nog. Er zal toch wel iets spelen.
Misschien helpt MVV hem aan een baan na zijn carrière. Bedoel: als je 26 jaar bent, op de top van je kunnen, en je balt in de KKD dan moet je ook heel serieus aan je toekomst denken. Tis geen vetpot waar je mee binnen bent tot aan je pensioenleeftijd.
Ik zou het een enorme (welkome) stunt vinden. Voor mij is ie meer dan welkom! En die ene goal in de playoffs vergeten we dan maar...
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
30 Jul 2020 22:47Maosbrögk wrote:Frostie_999 wrote: Ik ga er toch vanuit dat Werker puur en alleen z'n conditie op peil komt houden? Die zal toch zeker meer opties hebben neem ik aan.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
In principe ga ik daar ook vanuit. Zou vreemd zijn dat je als voormalig aanvoerder én eigen jeugdproduct jouw vertrouwde club verlaat, omdat je er financieel niet uitkomt, je dan naar de rivaal zou gaan voor een stuk minder geld. Klinkt niet logisch.
Maar aan de andere kant: ik vind het ook niet logisch dat je je conditie dan op peil gaat houden bij de aartsvijand. Tuurlijk kent ie Kalazic en Vrede, en ook de club, maar dan nog. Er zal toch wel iets spelen.
Misschien helpt MVV hem aan een baan na zijn carrière. Bedoel: als je 26 jaar bent, op de top van je kunnen, en je balt in de KKD dan moet je ook heel serieus aan je toekomst denken. Tis geen vetpot waar je mee binnen bent tot aan je pensioenleeftijd.
Ik zou het een enorme (welkome) stunt vinden. Voor mij is ie meer dan welkom! En die ene goal in de playoffs vergeten we dan maar...
Bij Werker spelen meerdere dingen:
- Vorige contractverlenging bij Roda was een verlaagd contract.
- Huidige aanbieding was opnieuw een verlaagde aanbieding
- Gezien de speelstijl / voorkeur van Streppel was Werker niet langer verzekerd van een basisplaats
- Werker studeert nog altijd in Maastricht
Dan komt Werker voor de keuze om een (bijna) gelijke aanbieding van MVV (mochy MVV interesse hebben) te kiezen waarbij hij wél speelt , zijn oude niveau kan halen om vervolgens 2 stappen vooruit te zetten in een systeem (noem het parkeer de bus) waarin hij wél tot zijn recht komt en een basisplek heeft.
Ik denk dat we morgen veel kunnen opmaken uit de speeltijd die hij krijgt tegen Ado. Speelt hij 0 minuten , kan het kloppen enkel conditie. Speelt hij minimaal 1 helft , kun je concluderen dat MVV hem test
- hindriks
-
- Junior Member
-
30 Jul 2020 23:40www.nu.nl/voetbal/6067731/tweede-nederla...n-met-6-oktober.html
En dan onderstaand stukje.
In de periode tussen 21 juli en 5 augustus is het voor de clubs toegestaan om spelers aan te trekken en mee te laten trainen. De aanwinsten mogen in die periode alleen niet uitkomen in (oefen)wedstrijden.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2020 23:47En nou is usmvvke weer goed genoeg voor hem...
Nee merci. Ik zie dan toch liever iemand anders komen.