Transfergeruchten seizoen 2020/2021

• Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 Jul 2020 15:11 - 16 Jul 2020 15:12
Napoleon wrote: Ik ben inmiddels 20 jaar actief als scout. Ik denk dat ik naar andere beelden heb zitten kijken, deze man mag de schoenveters van Holtby nog niet strikken.
Napoleon schreef : Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

@kloetkloas , nou dat is interessant vertel eens wie jij allemaal hebt gescout in de laatste 20 jaar ( die wij allemaal kennen )

Is mijn username echt zo moeilijk?

Laat ik het zo algemeen mogelijk beschrijven. Ik ben sinds meer 20 jaar actief in de Duitse voetbalwereld en sinds iets meer dan de helft daarvan werk ik als performance analist (wedstrijd- en tegenstanderanalyse) bij een club in de Duitse Bundesliga.
Dat loopt in de duizenden wedstrijden en de tienduizenden spelers. Kijk maar naar de Sportschau, zie je er elke speeldag wel tientallen lopen.

@Boschpoort: sorry ik las je post pas nadat ik zelf mijn bericht had geplaatst.
Last edit: 16 Jul 2020 15:12 by Kloeteklaos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 Jul 2020 15:19
Het is heel simpel: Ron Elsen is geen scout, en voor zover mij bekend heeft MVV geen echte scouts ins dienst. En dus moeten we het hebben van een netwerk. En laat Elsen dat nu juist wél hebben. Sterker nog: ik heb zelfs begrepen dat andere clubs Ron regelmatig bellen met vragen over bepaalde spelers. Dus inderdaad, we moeten het hebben van spelers vanuit het netwerk van Ron en de trainer. Ik zie niet in wat daar mis mee is, en dat dat verder reikt da Luik en Genk, is reeds aangetoond. Voorbeeld: Bonifazi stond op de radar van Standard Luik. Die komen dan terecht bij Elsen. Nu is die jongen helaas niet geslaagd, maar dat is een voorbeeld van hoe het werkt. Dat we jongens eerst laten testen, vind ik logisch. Passen ze in de groep, hoe staan ze er conditioneel voor? Zelfs een Van Acker heeft een weekje meegetraind, en is toen meteen vastgelegd. Van den Hurk bijvoorbeeld niet, die is meteen gecontracteerd omdat hij nog onder contract stond bij De Graafschap. Zo lang we geen scouts hebben, is dit de werkwijze. Dat kan goed uitpakken, maar soms ook minder, dat is waar. Maar ik zie geld liever naar de selectie gaan dan naar scouts, dus wat mij betreft alle vertrouwen in Elsen en Kalezic.

En nu weer terug naar de geruchten, wat mij betreft!
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 15:25
Kloeteklaos wrote:
Napoleon wrote: Ik ben inmiddels 20 jaar actief als scout. Ik denk dat ik naar andere beelden heb zitten kijken, deze man mag de schoenveters van Holtby nog niet strikken.
Napoleon schreef : Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

@kloetkloas , nou dat is interessant vertel eens wie jij allemaal hebt gescout in de laatste 20 jaar ( die wij allemaal kennen )

Laat ik het zo algemeen mogelijk beschrijven. Ik ben sinds meer 20 jaar actief in de Duitse voetbalwereld en sinds iets meer dan de helft daarvan werk ik als performance analist (wedstrijd- en tegenstanderanalyse) bij een club in de Duitse Bundesliga.
Dat loopt in de duizenden wedstrijden en de tienduizenden spelers. Kijk maar naar de Sportschau, zie je er elke speeldag wel tientallen lopen.

Bij welke club werk je dan in de Bundesliga ( welke liga ??) vind het prachtig dat je allemaal analyses maakt maar het zegt me nog allemaal niet zo veel. Nogmaals de vraag welke spelers die wij kennen en volgens mij is de vraag niet zo moeilijk heb jij geadviseerd vanuit je analyse aan de club waar je voor werkt of heb gewerkt ?

• Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

16 Jul 2020 15:42
Napoleon wrote:
Kloeteklaos wrote:

Bij welke club werk je dan in de Bundesliga ( welke liga ??) vind het prachtig dat je allemaal analyses maakt maar het zegt me nog allemaal niet zo veel. Nogmaals de vraag welke spelers die wij kennen en volgens mij is de vraag niet zo moeilijk heb jij geadviseerd vanuit je analyse aan de club waar je voor werkt of heb gewerkt ?

Het is inderdaad niet moeilijk.
Ik zeg Bundesliga, maar voor jou dan specifiek: 1. Bundesliga.
Voor jou zal ik het simpel houden: ik analyseer de aankomende tegenstanders van het eerste elftal en van de A-jeugd. Zie het maar als een light-versie van wat Max Reckers voor Louis van Gaal doet.

Voor welke club ik werk is privé, niet jouw zaak. Ik hoef niet spelersnamen te droppen, dat laat ik liever aan anderen over en ik heb het niet nodig. Ik profileer me liever op andere plekken. Op mijn werk, bijvoorbeeld, volgens mij is dat ook niet zo moeilijk te begrijpen.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Medusa

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 15:54
Kloeteklaos wrote:
Napoleon wrote:
Kloeteklaos wrote:

Het is inderdaad niet moeilijk.
Ik zeg Bundesliga, maar voor jou dan specifiek: 1. Bundesliga.
Voor jou zal ik het simpel houden: ik analyseer de aankomende tegenstanders van het eerste elftal en van de A-jeugd. Zie het maar als een light-versie van wat Max Reckers voor Louis van Gaal doet.

Voor welke club ik werk is privé, niet jouw zaak. Ik hoef niet spelersnamen te droppen, dat laat ik liever aan anderen over en ik heb het niet nodig. Ik profileer me liever op andere plekken. Op mijn werk, bijvoorbeeld, volgens mij is dat ook niet zo moeilijk te begrijpen.

je hoeft t voor mij niet simpel te houden doe dat vooral voor je zelf...
en volgens mij ben jij je zelf toch echt wel hier aan t profileren , maar van mij mag je doet je ding maar .
Mooi we hebben een scout uit de 1 bundesliga op ons forum, hoop dat Ron meeleest en je een DM stuurt ... jullie moeten eens gaan samen zitten !

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 15:55 - 16 Jul 2020 15:56
Napoleon, oprechte tip; misschien even wat minder forumen. De frustratie druipt er af en daardoor heb je de laatste tijd wel eens berichten die niet sterk overkomen. Kloeteklaos hoeft zich uiteraard niet als enige hier privé helemaal bloot te geven om zijn mening laten tellen.

Ik vind het vrij bijzonder dat nou net jij hem verwijt dat hij zich profileert op dit forum...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 16 Jul 2020 15:56 by Jacques.
The following user(s) said Thank You: MVVke, opadiehard, Lassie80, Kloeteklaos, Boer458, Boschpoort, Kotspoejer, M.V.V. 1902, Frostie_999, Lijnsje@tappunt and 2 other people also said thanks.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 16:19
Jacques wrote: Napoleon, oprechte tip; misschien even wat minder forumen. De frustratie druipt er af en daardoor heb je de laatste tijd wel eens berichten die niet sterk overkomen. Kloeteklaos hoeft zich uiteraard niet als enige hier privé helemaal bloot te geven om zijn mening laten tellen.

@jacques.. maak je geen zorgen , komt allemaal goed !! ;-)
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

16 Jul 2020 16:32
Kennelijk blijft het moeilijk om on topic te blijven als iemand altijd het laatste woord wil hebben.
Volgende berichten die off-topic zijn verwijder ik gewoon.
The following user(s) said Thank You: jesfen, opadiehard, Kotspoejer, M-MVV, Bromsnor-West

• Oldchap
  • Oldchap's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

16 Jul 2020 18:29
Vanmorgen op de training Brice Tutu aanwezig.Stevige centrumspits.

Attachments:

The following user(s) said Thank You: opadiehard, Lassie80, jovkle, Ivinho, Burgundian043, Medusa

• Mestreech
  • Mestreech's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

16 Jul 2020 19:49 - 16 Jul 2020 19:53
Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv
Last edit: 16 Jul 2020 19:53 by Mestreech.
The following user(s) said Thank You: Ivinho

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 20:02
Mestreech wrote: Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv
Volgens vele rodafans was hij bij hun een van de zwakste verdedigers. Hoeft voor mij niet.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

16 Jul 2020 20:14 - 16 Jul 2020 20:15
Toen hij bij MVV voetbalde was hij een van de sterkste verdedigers. Ook soms goed voor een doelpunt. Maar ja, dat is alweer een tijdje terug. Mij kon die wel bekoren, en is die welkom. Mits hij zelfde niveau haalt van destijds.
Last edit: 16 Jul 2020 20:15 by Schapendonk.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Brncic

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

16 Jul 2020 20:15
pinobel wrote:
Mestreech wrote: Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv
Volgens vele rodafans was hij bij hun een van de zwakste verdedigers. Hoeft voor mij niet.

Aangezien ons budget denk ik dan toch een prima aanwinst...
Winning isn't everything... It's the only thing!!!

• Burgundian043
  • Burgundian043's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

16 Jul 2020 20:16
Hier deed hij het althans redelijk goed in het verleden.
Maar er zullen er wel meer van hem zijn nivo rondlopen die haalbaar zijn voor MVV.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jul 2020 20:37
Waarom gaat Werker weg bij Roda_jc ,hij was daar aanvoerder ? om de centen lijkt mij niet van toepassing ?

Time to create page: 0.400 seconds