Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 juli 2020 20:45
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #406

Mestreech schreef : Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv


Dat werd toch hier op het forum vermeld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 21:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #407
Met Werker en van Acker achterin heb je volgens mij een sterk centraal duo. Ik vind hem een strijdbare speler. Was niet voor niets aanvoerder bij de Oosterburen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Brncic, Wil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 23:19
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #408
Timo Stavitski heeft getekend. Bron; Trepke B
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 06:04 17 juli 2020 06:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #409
MVV de Franse markt op als Brice tutu komt is er wel een heel aparte swich binnen het mvvse,de Franse markt (Caen).

Stavitski is ,,binnen,,met zijn 1.80 niet echt een kleine speler en speelt als rechtsbuiten.
Als Brice tutu daar bij gaat komen begint het voor al aardig binnen te lopen,hij is 1.95 dus genoeg lengte en fysiek(hoop ik).
Ik ga ervan uit dat de komende weken nog meer spelers worden binnen geharkt,dat zou een verschil zijn met andere jaren,daar werd veel ste lang gewacht door wat voor reden dan ook.
Andere jaren trainden er spelers veels te lang mee om dan toch niet gecontracteerd te worden.
Tijdens het supporters café werd verteld dat mvv meteen kenbaar maakt naar de speler en zijn makelaar wat mvv financieel te bieden heeft,en dat vind ik al een hele verbetering tegenover andere jaren.
Ik hoop dat er de komende weken meerdere nieuwelingen een contract krijgen voorgeschoteld,dat zal zeker bevordelijk zijn voor de verdere verkoop van seizoenskaarten....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 09:19
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #410

Brncic schreef :

Mestreech schreef : Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv


Dat werd toch hier op het forum vermeld?


Werker kan waarschijnlijk ook naar Lommel. Voor mij mag Werker komen!

Gebore en Getoge in Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 10:08
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #411

Mestreech72 schreef :

Brncic schreef :

Mestreech schreef : Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv


Dat werd toch hier op het forum vermeld?


Werker kan waarschijnlijk ook naar Lommel. Voor mij mag Werker komen!


Als Lommel hem wil, kunnen wij het schudden. Daar zit nu veel meer geld door de overname door Manchester City. Hebben ook al Stijn Wuijtens en de aanvoerder van NAC gehaald

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 11:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #412

OOFUS! schreef :

Mestreech72 schreef :

Brncic schreef :

Mestreech schreef : Volgens roda prikbord werker naar mvv weet niet wat daarvan waar is maar zou een goede en nodige versterking zijn voor dit mvv


Dat werd toch hier op het forum vermeld?


Werker kan waarschijnlijk ook naar Lommel. Voor mij mag Werker komen!


Als Lommel hem wil, kunnen wij het schudden. Daar zit nu veel meer geld door de overname door Manchester City. Hebben ook al Stijn Wuijtens en de aanvoerder van NAC gehaald


Werker is een jongen die het bij ons goed heeft gedaan , en waar iedereen positief over was . Inmiddels 5 jaar verder heeft hij behoorlijk wat ervaring erbij op eerste en eredivisie niveau . Daarnaast kent Kalazic hem nog vanuit zijn Roda tijd en Elsen hem heel goed vanuit zijn MVV tijd.
Dat die geruchten gaan lijkt me niet vreemd zeker nu hij zonder club zit, aanbieding Roda (te laag en naast zich neergelegd) Wat je leest en hoort is dat hij t liefste blijft spelen in Kerkrade ( daar ligt zijn hart) maar om eerlijk te zijn denk ik gewoon dat Daryl de laatste jaren te weinig progressie heeft laten zien , ondanks dat hij de drager ( aanvoerder) van het nieuwe Roda werd , was het verdedigend vaak een zeef ...veel doelpunten tegen en veel fouten achterin.
Dat zal ook nu wel het punt zijn waarom Roda , hem wel wil behouden maar tegen andere condities . Zeker nu ze meer richting top 7 inzetten !

Voor ons een kans ?! wie zal het zeggen , dat hangt ook heel sterk af of hij met een "leeg" hoofd bij MVV zou willen spelen en zijn Roda periode kan doen "vergeten" . Ik moet het nog zien welke kant dat op gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 15:06 17 juli 2020 15:13 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #413
laatste update van MVV, blijkbaar al een aantal testspelers weer naar huis.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-test-br...tu-en-patrick-finger

Basset inderdaad op proef bij Oss en die hebben ook Youri Loen op proef...

dtvnieuws.nl/nieuws/artikel/zes-spelers-...hting-nieuwe-seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 16:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #414

Strucht schreef : laatste update van MVV, blijkbaar al een aantal testspelers weer naar huis.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-test-br...tu-en-patrick-finger

Basset inderdaad op proef bij Oss en die hebben ook Youri Loen op proef...

dtvnieuws.nl/nieuws/artikel/zes-spelers-...hting-nieuwe-seizoen


Ten Voorde was al bekend dat hij maar één week op proef kwam. Opzicht prima, haar had hem dan deze week op proef laten komen als je tegen een fatsoenlijke tegenstander moet spelen. Nu moet je afgaan op trainingen waar je twee halve doelmannen hebt staan en een oefenwedstrijd met de O-21 tegen een amateurploeg. Lijkt me nu niet bepaald een graadmeter voor een testspeler. Al kun je enigszins wel inzien of hij een meerwaarde is.

Stavitski staat er ook niet meer tussen. Trepke B meldt dat hij getekend heeft. Wellicht dat ze bij MVV de accu van de camera dan nog aan het zoeken zijn om de foto's te publiceren of dat de vracht pennen nog geleverd moet worden.

Ollie dus op proef bij Top Oss. De vraag is dan in hoeverre het gerucht rondom deze kleine ''roeie'' serieus mag worden genomen. Ik snap overigens wel niet (of ik heb er geen zicht op of Top Oss en andere clubs rond dit budget zien het fantastisch) waarom je een Loen op proef moet nemen? Vorig seizoen vrijwel alles gespeeld bij Almere city, redelijk aantal goals/assist en een meerwaarde voor clubs Telstar, MVV , Oss, Den Bosch etc.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 17:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #415
Ik denk dat er wat snel conclusies getrokken worden uit het bericht van Trepke B over Stavitski. Als hij al getekend zou hebben, zou MVV dat zeker naar buiten hebben gebracht. Trepke B gaf alleen aan dat Stavitski niet meer lang testspeler genoemd hoeft te worden, met daarachter het "onderteken icoontje". Met andere woorden: hun bronnen melden dat hij naar alle waarschijnlijkheid gaat tekenen. Maar eerst zien, dan geloven wat mij betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 17:20
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #416
Ben nu ook wel benieuwd hoe het met die fin zit.
Wellicht naar huis om zijn verhuizing te regelen of toch niet rondgekomen of gewoon afgetest?

Die duitser komt van een goede club en jeugd international geweest. Dan zul je toch wel iets kunnen.

Ik laat me verrassen morgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2020 19:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #417

Jim Cemint schreef : Ik denk dat er wat snel conclusies getrokken worden uit het bericht van Trepke B over Stavitski. Als hij al getekend zou hebben, zou MVV dat zeker naar buiten hebben gebracht. Trepke B gaf alleen aan dat Stavitski niet meer lang testspeler genoemd hoeft te worden, met daarachter het "onderteken icoontje". Met andere woorden: hun bronnen melden dat hij naar alle waarschijnlijkheid gaat tekenen. Maar eerst zien, dan geloven wat mij betreft.


Ook buiten Trepke B om heb ik begrepen dat hij zou tekenen, alvorens Trepke B dit publiceerde. Al met al heb ik vertrouwen in de huidige technische staf en zie ik met plezier het komend seizoen tegemoet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 08:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #418
Kalezic gaf aan graag 8 spelers te willen toevoegen.
Ik vermoed:
2 keepers
1 rechtsback
1 centrale verdediger
1 aanvallende middenvelder
1 centrale middenvelder
2 spitsen (waarvan eentje ook op de flank kan spelen).

Of een keeper aantrekken en de doelman van u21 gebruiken als 3e doelman. Van Meurs 2e doelman.
Wellicht is een rechtsback ook niet nodig. Zeegers de kans geven op deze positie. En Shermar kan daar natuurlijk ook spelen. Dan is er de mogelijkheid om aanvallend wat meer te kunnen doen.

Van beide keepers die op proef zijn, heb ik weinig van gezien. Maar belangrijk is dat MVV zich voorin flink moet versterken. MVV was beter dan Helmond, maar als je de kansen niet maakt... een oude voetbalwet.

Stavitski gaan we van genieten! Aan Tom gaan we ook Plezier van krijgen, als die blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2020 06:03
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #419
Volgens DDL zou mvv Staviski 1 jaar gaan huren van Caen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2020 12:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #420

Boredass schreef : Volgens DDL zou mvv Staviski 1 jaar gaan huren van Caen.


Volgens transfermarkt is deze huur reeds rond.

www.transfermarkt.nl/timo-stavitski/profil/spieler/363717

Normaal gesproken is deze site betrouwbaar mbt transfers en contractverlengingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden