Transfergeruchten seizoen 2020/2021

21 juli 2020 09:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #421
MVV Maastricht huurt Timo Stavitski

Dinsdag 21 juli 2020

MVV Maastricht huurt de Finse buitenspeler Timo Stavitski voor één seizoen van SM Caen. Stavitski (21) is de eerste nieuweling in de selectie van Darije Kalezic. De aanvaller speelde eerder voor clubs in zijn vaderland, vertrok vervolgens naar Frankrijk waar hij voor Caen debuteerde in de Ligue 1. Uitleenbeurten aan het Kroatische Osijek en het Finse RoPS verliepen vervolgens weinig succesvol voor de Fin. Stavitski trainde vanaf de start van de voorbereiding mee met de selectie van Kalezic.

Technisch directeur Ron Elsen: “Timo is een snelle, behendige buitenspeler die veel kwaliteiten bezit. Helaas heeft hij wat pech gehad na zijn transfer naar SM Caen. Bij MVV Maastricht kan hij laten zien wat hij in zijn mars heeft en zijn carrière weer nieuw leven in blazen. Hij is een talentvolle jonge speler die zich in de Keuken Kampioen Divisie verder kan ontwikkelen.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 09:37 21 juli 2020 09:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #422

tuutsje schreef :

Jim Cemint schreef : Ik denk dat er wat snel conclusies getrokken worden uit het bericht van Trepke B over Stavitski. Als hij al getekend zou hebben, zou MVV dat zeker naar buiten hebben gebracht. Trepke B gaf alleen aan dat Stavitski niet meer lang testspeler genoemd hoeft te worden, met daarachter het "onderteken icoontje". Met andere woorden: hun bronnen melden dat hij naar alle waarschijnlijkheid gaat tekenen. Maar eerst zien, dan geloven wat mij betreft.


Ook buiten Trepke B om heb ik begrepen dat hij zou tekenen, alvorens Trepke B dit publiceerde. Al met al heb ik vertrouwen in de huidige technische staf en zie ik met plezier het komend seizoen tegemoet!


Nu officieel bekend gemaakt. Wordt voor 1 jaar gehuurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 10:39
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #423
Eindelijk de eerste aanwinst. Hoop dat hij het beter gaat doen dan de vorige fin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 11:48
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #424
Patrick Finger de jonge verdediger wat afgelopen week meegetraind heeft. Traint nu bij Telstar mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2020 14:18
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #425
Iemand nog iets te melden of een gerucht? Het is opvallend stil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2020 14:24
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #426

Bromsnor-West schreef : Iemand nog iets te melden of een gerucht? Het is opvallend stil.


Dat er nog voldoende ruimte is in het spelersbudget! Erme Timo heet nog neet 'ns cent veur 'n ganse brook;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2020 15:08 23 juli 2020 15:11 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #427
Foutje.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 12:53 24 juli 2020 12:54 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #428
Het de laatste tijd weer stil rondom de geruchten hier op het forum. Enerzijds is er natuurlijk een korte break geweest voor de selectie en zijn ze inmiddels aan blok 2 begonnen. Ik zie het eerlijk gezegd positiever in tegenover voorgaande jaren

- Twee doelmannen tot nu toe op proef. De laatste jaren heeft MVV bewezen goede keepers te kunnen aantrekken die erna bijna allemaal een volgende stap zetten (Koopmans, Verrips, Castro). Ik ga ervan uit dat Cymner / Zbinden , al heb ik totaal geen idee of ze iets kunnen, niet beide blijven en er nog één doelman met naam komt als eerste keuze.

- Verdedigend hebben we alleen Plezier op proef. Wat ik lees en even gezien heb tegen Helmond zag dat er goed uit. Rechtsback verwacht ik niets meer met Martina en Zeegers, centraal heb je ook de mogelijkheid van Martina, Mares en Van Acker. Hier zal nog één CV bijkomen. Werker wordt soms genoemd, zou niet verkeerd zijn natuurlijk. Linksback is de kans dat Plezier zijn contract krijgt. Deze is dan ook direct dubbel bezet met Last erbij en als noodgeval Schroijen. Daarna heb je nog als aanvulling 1e en basis o21 nog een aantal jeugdspelers.

- Middenveld is nog werk aan de winkel. Kalezic zal zijn formatie afstellen op zijn spelers. Ik ga er even vanuit dat het een 4-2-3-1 gaat worden. Dan heb je als twee contoleurs Deom en Mares. Wil je verder komen met MVV, mag je een betere versie van Mares aantrekken. Mares is een uitstekende back-up zowel centraal als controlerende middenvelder. Deom beviel mij behoorlijk tegen Helmond. Voor concurrentie / de stap te kunnen maken verwacht ik hier nog een nieuweling. Ook hier heb je bijvoorbeeld nog als jeugdspeler Kleijnen en Van Bommel erbij zitten. Finger lijkt mij al afgetest als hij bij Telstar ook al meetraint.

Voor dit blok van 2 krijg je normaal twee buitenspelers met loopvermogen en een aanvallende middenvelder. Op links heb je Schroijen, op rechts voor een jaar gehuurd Stavitski en als 10 alleen Kostons. Minimaal nog één buitenspeler en een aanvallende middenvelder. Daarbij ook weer enkele jeugdspelers.

- In de spits hebben we enkel Ibou Cherif uit de jeugd rondhuppelen. Lijkt mij dat hier nog twee versterkingen gaan komen. Tutu en Ten Voorde lijken het niet te worden volgens mij.

We hebben gewoon stukken minder testers als voorgaande jaren. Positief , negatief ? Mij lijkt het positief dat MVV direct inzet op goede versterkingen. Ze zijn alleen nog niet gekomen....het glas is bij mij iig nog half vol!

Kom maar op met de namen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, Brncic, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 13:59
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #429
Volgens mijn informatie zijn Zbinden en Tutu er niet meer bij. Verder denk ik dat je analyse correct is Lijnsje. Denk dat MVV het beetje geld vooral wil spenderen in de as (doelman, centrale verdediger, aanvallende middenvelder en spits). Verdere aanvulling met jongens op amateurbasis/huurlingen. Het zal een selectie worden die zal moeten knokken voor elke (kunst)grasspriet, gecombineerd met een trainer die jongens beter maakt en tactisch sterk is. In de KKD is dan veel mogelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 14:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #430
Goede analyse lijntje.
Tom plezier zie ik tekenen, hij schijnt ook tweebenig dus ook een optie als rechtsback.
Nadeel dit jaar is dat de transfermarkt tot oktober open is.
Clubs zullen spelers later laten gaan.

Ik hoop dat mvv snel 1 of 2 spelers bekendere spelers overtuigd krijgt zodat er meer zullen volgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2020 21:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #431
Volgens Trepke B traint Dean Geuzen mee:

www.transfermarkt.nl/dean-guezen/profil/spieler/387480
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2020 10:20
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #432
www.transfermarkt.nl/lefteris-choutesiot...rofil/spieler/182682

Keeper die vorig jaar ook al op proef was,wederom op proef dit jaar.

Lefteris Choutesiotis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2020 11:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #433

Oldchap schreef : www.transfermarkt.nl/lefteris-choutesiot...rofil/spieler/182682

Keeper die vorig jaar ook al op proef was,wederom op proef dit jaar.

Lefteris Choutesiotis.


Mocht ie blijven, dan krijgt ie toch mooi de roepnaam "Leffe" :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2020 11:18 28 juli 2020 11:22 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #434
Of "Beffe"... Veer wèlle Beffe, Beffe, Beffe in die kis!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2020 11:39
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #435

Oldchap schreef : www.transfermarkt.nl/lefteris-choutesiot...rofil/spieler/182682

Keeper die vorig jaar ook al op proef was,wederom op proef dit jaar.

Lefteris Choutesiotis.


Welke testers trainen nu nog mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.460 seconden