MVV-VOLENDAM

26 apr 2021 15:42 26 apr 2021 15:45 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV-VOLENDAM #16

opadiehard schreef : Oké iedereen zijn mening maar wanneer vind jij het dan wel gepast om te testen?


Simpel: 70% gevacineerd en het aantal besmettingen / ziekenhuisopnames naar een hanteerbaar niveau ( reguliere zorg weer op peil). En dan heb je gelijk, we zullen komende jaren moeten leren leven met dat virus. Voor nu vooral PIN HAWWE!
Het zou onze club sieren om om vanuit maatschappelijke betrokkenheid en uit solidariteit met de zorg dit testevenement zonder publiek te spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 15:44 26 apr 2021 15:48 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #17
Inderdaad ieder zijn mening, maar het besmettingsrisico bij een evenement in de buitenlucht waar mensen vooraf getest worden en daar ook nog steeds 1.5 meter afstand moeten houden is gewoon extreem laag. Je kunt je afvragen waarom je als gewone burger nog voorzichtiger wil zijn dan de al extreem voorzichtige overheid.
Wat als straks een nieuwe variant de kop op duikt, of weer een ander virus? Ze kunnen niet eeuwig door blijven gaan met het platgooien van het land en economie. Ik juich de testevenementen dan ook alleen maar toe, en deze hebben alleen zin als het virus nog onder ons is.

www.nu.nl/286808/video/kuipers-we-leren-...us-onder-ons-is.html

www.dvhn.nl/extra/Diederik-Gommers-over-...t-piek-26782885.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 16:59 26 apr 2021 17:00 door M-MVV.
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV-VOLENDAM #18

jeoff schreef : het besmettingsrisico bij een evenement in de buitenlucht waar mensen vooraf getest worden en daar ook nog steeds 1.5 meter afstand moeten houden is gewoon extreem laag.

Iedereen mag inderdaad zelf bepalen wat hij/zij doet, zolang iedereen zich maar aan de regels houd.
Zelf ben ik ook geen voorstander van testevenementen. Ik werk in de zorg en als ik kijk hoeveel collega's en cliënten momenteel weer besmet zijn of in quarantaine zitten, is gewoon elke besmetting er 1 te veel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 17:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #19

M-MVV schreef : Iedereen mag inderdaad zelf bepalen wat hij/zij doet, zolang iedereen zich maar aan de regels houd.
Zelf ben ik ook geen voorstander van testevenementen. Ik werk in de zorg en als ik kijk hoeveel collega's en cliënten momenteel weer besmet zijn of in quarantaine zitten, is gewoon elke besmetting er 1 te veel.


Ik snap best dat als je in de zorg werkt dat je schrikt en extra voorzichtig wil zijn.. Ik snap ook dat als je in de horeca werkt en je zaak bijna failliet is en je je eigen huis daardoor moet verkopen dat je bijv. de horeca volledig open wil. De waarheid zit ergens in het midden, en m.i. betekent dat het zeer gereguleerd bepaalde zaken weer toe te staan. De overheid heeft dan ook bepaald op basis van risococalculaties dat bepaalde evenementen en andere versoepelingen verantwoord zijn. Dezelfde overheid die tot voor kort extreem voorzichtig was op basis van die calculaties. Zelfs grote ziekenhuizen staan bijv. achter het besluit om de terrassen te openen: www.rd.nl/artikel/922720-meerdere-zieken...-heropenen-terrassen

Dus bij dezen de oproep aan iedereen die een ticket kan krijgen dat te doen zodat het stadion straks zo vol mogelijk zit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 21:24
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV-VOLENDAM #20
Zijn er dan nog kaarten beschikbaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 23:17
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #21

007 schreef : Zijn er dan nog kaarten beschikbaar?


Ja als het goed is wel voor seizoenkaarthouders

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 07:53
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV-VOLENDAM #22

jeoff schreef :

M-MVV schreef :
Ik snap best dat als je in de zorg werkt dat je schrikt
Dus bij dezen de oproep aan iedereen die een ticket kan krijgen dat te doen zodat het stadion straks zo vol mogelijk zit!


Mooie oproep Jeoff, alléén komt dit ‘testevenement’ (én dat in Kerkrade) te vroeg! Voor alle duidelijkheid: ik begrijp óók dat we klaar moeten zijn voor de nieuwe werkelijkheid en dat we daar testevenementen voor nodig hebben. Ik zou niets anders willen dan as vrijdag naar MVV-FCV gaan. Alléén dit komt te vroeg en is tegen het advies van de GGD Zuid-Limburg (lid van het OMT) Zie de Limburger van vandaag (bijlage).
Door als MVV dit ‘testevementen’ zonder publiek te willen spelen laat je in de actualiteit van nú - in gedrag - zien dat je echt solidair bent met de slachtoffers en de mensen in de zorg / op de IC’s,
Haw pin!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 11:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-VOLENDAM #23
Bovendien vind ik de sfeer echt veel minder als je zover van elkaar moet zitten. Ik heb me erbij neergelegd dat ik dit seizoen niet meer ga. Ik hoop dan volgend seizoen weer snel de oude sfeer mee te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 11:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #24

Frank Salemans schreef : Bovendien vind ik de sfeer echt veel minder als je zover van elkaar moet zitten. Ik heb me erbij neergelegd dat ik dit seizoen niet meer ga. Ik hoop dan volgend seizoen weer snel de oude sfeer mee te maken.


Heb live bij de wedstrijd MVV-*oda mogen zijn,maar die beleving was nihil en zoals een speler van mvv naderhand aangaf het leek wel een trainings partijtje.
Ik vond het ook verschrikkelijk en hoop dit nooit meer mee te maken.
Zelfs bij de 2-0 had ik geen euforisch gevoel gelijk normaal.
Waar ik eigenlijk naar toe wil afgaande op afgelopen weekend is dat er wel degelijk sfeer was binnen het stadion ondanks dat de stadions minimaal gevuld waren.
Ik hoop erop dat we kort tegen de 900 mensen uitkomen....voor de komers...VEER ZIEN US.....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 13:05 27 apr 2021 13:07 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #25
Sorry Aait Wief, maar uiteindelijk kun je altijd wel een enkel OMT lid of arts vinden die nog strengere maatregelen wil dan er al gelden. Andersom geldt hetzelfde. (bijv. hier artsencollectief.nl/ )

Kijk ik hou me al meer dan een jaar aan de maatregelen. Ik werk van thuis, krijg geen bezoek op 1 of 2 personen na, hou overal afstand, draag een mondkapje, ga niet naar feesten etc etc etc. Ik hou me zelfs aan de regels die ik zelf onzin vind zoals de avondklok, gewoon om solidair te zijn met de rest, en omdat we vertrouwen moeten hebben in de consensus van het OMT (niet wat een enkel lid vindt). Daarbij stap je wel heel erg snel over de bewijzen heen die er zijn rondom besmettingen in de buitenlucht (nihil, vooral met tests vooraf).

Nu vraag ik hetzelfde begrip van personen die de versoepelingen en evenementen te vroeg vinden komen als het begrip dat vele anderen hadden toen niks mocht. Trouwens, de versoepelingen staan verder los van de testevenementen. Ook al begrijp je het niet, gooi je kont niet tegen te krib, dat heb ik ook niet gedaan.

Ik verwacht trouwens ook dat het rustig blijft in het stadion maar niet zozeer door mensen die het te vroeg vinden voor zo'n evenement, maar door mensen die nog meer versoepelingen willen (geen test vooraf).
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 20:54
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-VOLENDAM #26
Komende vrijdag is er weer voor alle MVV supporters een extra radiouitzending op RTV Maastricht 107.5 FM van het sportprogramma Natrappen Met Sjors met Sjors Lemmens. Vanaf 19:00 uur trappen wij af met de voorbeschouwingen en vanaf 20:00 uur is er een live verslag van de wedstrijd door Stephan van Appeven.

In tegenstelling tot L1, hebben wij het alleen maar over MVV en draaien wij tussendoor lekkere MVV-krakers. (Live-verzoekjes kunnen aangevraagd worden via WhatsApp 06 1304 888 5)

Kortom, mis niks van de wedstrijd en proef de MVV familie-sfeer op de radio.

RTV Maastricht is te beluisteren in de ether op 107.5 FM, of digitaal via jouw kabelprovider (Ziggo/KPN/T-Mobile), of via onze webside www.rtvmaastricht.nl of via onze gratis te downloaden RTV Maastricht - App.

De Ster Van De Stad Altijd Dichtbij, RTV Maastricht!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 21:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-VOLENDAM #27
Ik ga ook niet. Ik wacht wel tot ik gevaccineerd ben.
En ja, een tikje opportunistisch ben ik wel. Als er iets op het spel stond zou ik misschien de test ellende willen ondergaan. Nu heb ik gewoon geen zin in dat gedoe.
Maar ik veroordeel niemand die wel gaat en ik vind het ook prima dat MVV meedoet met een dergelijk test evenement.
Ik kan persoonlijk niet wachten tot we weer normaal naar de Geusselt kunnen maar ik heb me er al mee verzoend dat het pas volgend seizoen zal zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2021 10:13 28 apr 2021 10:14 door De Zwarte Vogel. Reden: taalfout!
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-VOLENDAM #28
Ik ben al wel geprikt, maar ik wil me toch aansluiten bij het standpunt van Aait Wief. Of het nu al dan niet gevaar kan in het stadion, is in wezen niet zo relevant. Het gaat erom dat al het zorgpersoneel op alle mogelijke manieren moet kunnen rekenen op de steun van iedereen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2021 10:22 28 apr 2021 10:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #29
Ik zie meer het gevaar als ik om mij heen kijk in de parken en pleinen,waar men a massa op elkaar vastgekleefd zit.
Helemaal ongecontroleerd of gecheckt op het virus,dat is pas respectloos en elke keer als ik weer die beelden zie sla ik bijna op tilt.
Ik vind het helemaal niet ongepast als mensen een test hebben gedaan of eventueel gevaccineerd zijn om uiteraard nog steeds met de nodige veiligheids voorschriften aan een evenement deel nemen....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2021 11:26
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-VOLENDAM #30

Boschpoort schreef : Ik kan persoonlijk niet wachten tot we weer normaal naar de Geusselt kunnen maar ik heb me er al mee verzoend dat het pas volgend seizoen zal zijn.


Ik kan ook niet wachten tot we weer normaal naar de geusselt gaan maar ben bang dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren. Hoorde van de voorzitter van de Belgische bioscopen vereniging dat het Belgische rivm verwacht dat zeker nog een jaar beperkingen zullen blijven omdat ze niet weten hoe het virus zich gat gedragen in de winter en of de vaccinaties dan voldoende zullen beschermen. Als dit zou kloppen, heb je grote kans dat volgend seizoen ook grotendeels zonder publiek of met tests vooraf zal plaatsvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden