>
Ontvangen bedankjes 275
opadiehard schreef : Oké iedereen zijn mening maar wanneer vind jij het dan wel gepast om te testen?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Iedereen mag inderdaad zelf bepalen wat hij/zij doet, zolang iedereen zich maar aan de regels houd.jeoff schreef : het besmettingsrisico bij een evenement in de buitenlucht waar mensen vooraf getest worden en daar ook nog steeds 1.5 meter afstand moeten houden is gewoon extreem laag.
M-MVV schreef : Iedereen mag inderdaad zelf bepalen wat hij/zij doet, zolang iedereen zich maar aan de regels houd.
Zelf ben ik ook geen voorstander van testevenementen. Ik werk in de zorg en als ik kijk hoeveel collega's en cliënten momenteel weer besmet zijn of in quarantaine zitten, is gewoon elke besmetting er 1 te veel.
jeoff schreef :
M-MVV schreef :
Ik snap best dat als je in de zorg werkt dat je schrikt
Dus bij dezen de oproep aan iedereen die een ticket kan krijgen dat te doen zodat het stadion straks zo vol mogelijk zit!
Mooie oproep Jeoff, alléén komt dit ‘testevenement’ (én dat in Kerkrade) te vroeg! Voor alle duidelijkheid: ik begrijp óók dat we klaar moeten zijn voor de nieuwe werkelijkheid en dat we daar testevenementen voor nodig hebben. Ik zou niets anders willen dan as vrijdag naar MVV-FCV gaan. Alléén dit komt te vroeg en is tegen het advies van de GGD Zuid-Limburg (lid van het OMT) Zie de Limburger van vandaag (bijlage).
Door als MVV dit ‘testevementen’ zonder publiek te willen spelen laat je in de actualiteit van nú - in gedrag - zien dat je echt solidair bent met de slachtoffers en de mensen in de zorg / op de IC’s,
Haw pin!
Frank Salemans schreef : Bovendien vind ik de sfeer echt veel minder als je zover van elkaar moet zitten. Ik heb me erbij neergelegd dat ik dit seizoen niet meer ga. Ik hoop dan volgend seizoen weer snel de oude sfeer mee te maken.
Boschpoort schreef : Ik kan persoonlijk niet wachten tot we weer normaal naar de Geusselt kunnen maar ik heb me er al mee verzoend dat het pas volgend seizoen zal zijn.