MVV-VOLENDAM

28 apr 2021 13:03
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV-VOLENDAM #31
1) In verband met problemen met het bestellen van kaartjes heb ik een mailtje gestuurd naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Prima service en alles is prima opgelost, ik vind dat ik dat ook hier even moet melden.

2) Om toch weer wat meer on-topic te komen: Ik zeg 2 - 0 (Mickels en Blummel)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2021 15:27
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
MVV-VOLENDAM #32
Ooit, heel lang geleden, ik denk in 1964 of 1965 kwam ik met een spandoek naar MVV - Volendam. Het spandoek was gemaakt van twee dikke houten palen met een stuk laken en daarop de pakkende tekst "Hup MVV". In die dagen was dat geen enkel probleem. Je moest wel met zijn tweeën zijn, dus mijn kleine zus werd aangewezen als ondersteunende kracht. Het pakte haar niet, dit was meteen de laatste keer dat ze in een stadion is geweest.
Volendam bestond destijds voornamelijk uit Tol, Bond, Veerman, Mühren, Plat, Zwarthoed, Kras etc. Wonderlijk dat het dorp zo goed mee kon komen in de Eredivisie.
De uitslag was destijds 3 - 1. Het zou mooi zijn dat dat vanavond ook gebeurt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard, Boschpoort, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 11:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #33
Vandaag getest super snel geregeld al binnen 10 minuten uitslag,ben er klaar voor en hoop dat toch nog wat mensen de moeite van het testen hebben genomen zodat het stadion toch beetje gevuld is ....ik zeg 2-2....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 12:55
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-VOLENDAM #34

opadiehard schreef : Vandaag getest super snel geregeld al binnen 10 minuten uitslag,ben er klaar voor en hoop dat toch nog wat mensen de moeite van het testen hebben genomen zodat het stadion toch beetje gevuld is ....ik zeg 2-2....mvrgr Opa.


Ik moet straks om 16.45u gaan. Was dat in die tent op die parkeerplaats of in het MECC zelf?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 12:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #35

Mie leef Mestreech schreef :

opadiehard schreef : Vandaag getest super snel geregeld al binnen 10 minuten uitslag,ben er klaar voor en hoop dat toch nog wat mensen de moeite van het testen hebben genomen zodat het stadion toch beetje gevuld is ....ik zeg 2-2....mvrgr Opa.


Ik moet straks om 16.45u gaan. Was dat in die tent op die parkeerplaats of in het MECC zelf?


In het Mecc zelf....mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 13:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #36
Volgens DDL slechts 500 supporters....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 14:22
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 455
Meer
MVV-VOLENDAM #37

opadiehard schreef :

Mie leef Mestreech schreef :

opadiehard schreef : Vandaag getest super snel geregeld al binnen 10 minuten uitslag,ben er klaar voor en hoop dat toch nog wat mensen de moeite van het testen hebben genomen zodat het stadion toch beetje gevuld is ....ik zeg 2-2....mvrgr Opa.


Ik moet straks om 16.45u gaan. Was dat in die tent op die parkeerplaats of in het MECC zelf?


In het Mecc zelf....mvrgr Opa


Via de hoofdingang. Ben zojuist negatief getest, zal er morgen dus ook bij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 18:38 29 apr 2021 18:41 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 658
Meer
MVV-VOLENDAM #38
WTF:

www.nu.nl/voetbal/6130505/knvb-hekelt-ka...n-losse-flodder.html

Edit: ik hoor nu dat de wedstrijden van 30/4 dus wel doorgaan. Weet niet meer wie te geloven......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 18:48
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #39

Boer458 schreef : WTF:

www.nu.nl/voetbal/6130505/knvb-hekelt-ka...n-losse-flodder.html

Edit: ik hoor nu dat de wedstrijden van 30/4 dus wel doorgaan. Weet niet meer wie te geloven......



De wedstrijden in de KK divisie die al gepland stonden met publiek gaan gewoon door, maar het kabinet wil geen nieuwe wedstrijden met publiek toestaan die nog niet gepland stonden, zoals de kampioenswedstrijd van Ajax.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 17:05
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 455
Meer
MVV-VOLENDAM #40
Waar blijft de voorbeschouwing van Jacques?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 17:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #41

Mr Sjaan schreef : Waar blijft de voorbeschouwing van Jacques?


Hij is (te)positief...mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 22:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #42
Lekker om weer eens in het stadion te zijn.. nog net op tijd wat bier kunnen regelen voordat het 8 uur was, velen hadden pech.
Daarna zoals vanouds wat 'awhore' op de tribune terwijl MVV weer eens achter stond. Trepke B liet zich vaker goed horen, en ook de Boschpoort deed soms mee. Klein feestje na de 2-2!

Maar goed, hopelijk dalen de cijfers snel genoeg om volgend seizoen weer zonder dat getest in een vol(ler) stadion te zitten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 23:21 30 apr 2021 23:40 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV-VOLENDAM #43
Inderdaad fijn om weer in de Geusselt te zijn en een wedstrijd live te kunnen volgen. Gelukkig zijn er ook dingen die niet veranderen in deze bizarre tijden; de stoeltjes waren uiteraard smerig, het bier was prima, de stemming goed, het commentaar bij een mindere actie als vanouds vernietigend. Kortom: de Geusselt 2021 is niet veranderd. Wat ik wel veranderd vond was het team. Natuurlijk is het niet allemaal halleluja maar ik heb genoten van bepaalde fases. Op veel gebieden is de ploeg gegroeid. Volwassener, slimmer in de duels, sneller in de omschakeling, combinerend een stuk beter. En zeker aanvallend een stuk dreigender. Mickels dwingend en met veel zelfvertrouwen. Blummel, Dianessy, Deom, Soumaoro (buiten zijn fout), Mares.....ik heb met plezier gekeken. En laten we Volendam niet uitvlakken. Dat is gewoon een hele goede ploeg met veel voetballend vermogen. Dat punt is prima. En het had ook zomaar 5-5 of zo kunnen zijn. Of 2-5. Of 3-2. Zeg t maar. Wat me bevalt is dat het zichtbaar was dat er met plezier en vertrouwen de strijd wordt aangegaan. En zoals Jeoff al zei: hopenlijk volgend seizoen weer volle gaas !

PS. de keeper van Volendam in exact dezelfde outfit als het arbitrale trio is natuurlijk van de zotte. Er zijn zo'n strenge regels mbt de kleding van de teams en dan dit ?? Echt bezopen. Ik denk dat de scheids daar nog wel een aardige reprimande vanuit Zeist kan verwachten. En terecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 23:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
MVV-VOLENDAM #44
Met gemengde gevoelens de wedstrijd vanuit thuis gevolgd. Ik had graag in het stadion gezeten, maar had geen zin in een stokje in mijn neus. Ik heb wel genoten van het publiek dat hoorbaar aanwezig was. En kennelijk was ik niet de enige, want ook de coach liet na afloop weten te hebben genoten van de fans.
Het gelijkspel was een knappe teamprestatie tegen een goed voetballende ploeg. Een wedstrijd die ook getuigt van mentale weerbaarheid.
Nog twee potjes en dan hopelijk volgend seizoen weer met z’n allen in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Zoewiezoe, Liersesup, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 09:47
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-VOLENDAM #45
Hallo MVV supporters,

Even een paar vraagjes: wie heeft de wedstrijd gevolgd via RTV Maastricht op de radio ? Hoe is dat bevallen? Wat zouden jullie verbeterd willen zien (horen)

De komplèminte !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden