>
Ontvangen bedankjes 1562
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
007 schreef : Wij hebben drie seizoenskaarten, maar ik heb maar één ticket kunnen kopen. Daarna was er geen meer beschikbaar.
jeoff schreef :
007 schreef : Wij hebben drie seizoenskaarten, maar ik heb maar één ticket kunnen kopen. Daarna was er geen meer beschikbaar.
Nadat je met de eerste seizoenkaart een ticket hebt gekocht moet je uitloggen en daarna inloggen met het relatienummer van de tweede seizoenkaart etc
Sjuulke schreef : Het lukt mij ook niet om een ticket te bestellen, na ingelogd te zijn op shopcmtickets, klik ik op wedstrijden > MVV vs Volendam > tickets en vervolgens: niet in verkoop. Onder tab seizoenkaarten, de melding geen seizoenkaart gevonden, die heb ik wel, blijkbaar niet bekend bij cm tickets
Dary66 schreef : Wat ik niet begrijp, mvv heeft een vergelijkbaar stadion als Emmen wat toeschouwers aantal betreft. Alleen mochten er in Emmen 1500 binnen en bij ons mogen er maar 900!
Dit kan ik niet plaatsen helaas!
jeoff schreef : Ik heb er iig zin in, vooral na het zien van de stadions met publiek dit weekend in de eredivisie.
Natuurlijk hoop ik ook snel op een stadionbezoek zonder testgedoe en 1.5 meter afstand, maar dit is een goede tijdelijke regeling (geen conspiracy reacties a.u.b.). Ben overigens wel benieuwd of er bier geschonken mag worden aangezien er officieel na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden.