MVV-VOLENDAM

24 apr 2021 12:36 24 apr 2021 12:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #1
Even deze topic aan gemaakt,was vrij simpel om kaartje te bemachtigen,omdat ik de eerste wedstrijd al geweest was mocht ik vanmiddag vanaf 12 uur boeken en dat lukte meteen op de door mij gewenste tribune en stoel...mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 13:00
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV-VOLENDAM #2
Wij hebben drie seizoenskaarten, maar ik heb maar één ticket kunnen kopen. Daarna was er geen meer beschikbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 16:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #3

007 schreef : Wij hebben drie seizoenskaarten, maar ik heb maar één ticket kunnen kopen. Daarna was er geen meer beschikbaar.


Nadat je met de eerste seizoenkaart een ticket hebt gekocht moet je uitloggen en daarna inloggen met het relatienummer van de tweede seizoenkaart etc
De volgende gebruiker (s) zei dank u 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 17:22
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV-VOLENDAM #4

jeoff schreef :

007 schreef : Wij hebben drie seizoenskaarten, maar ik heb maar één ticket kunnen kopen. Daarna was er geen meer beschikbaar.


Nadat je met de eerste seizoenkaart een ticket hebt gekocht moet je uitloggen en daarna inloggen met het relatienummer van de tweede seizoenkaart etc


Dat heb ik gedaan. Ik heb eerst drie accounts aangemaakt en daarna voor ieder account ingelogd. Maar alleen bij de eerste kreeg ik een ticket.

Maakt niet uit, hoop dat we over niet al te lange tijd weer normaal naar MVV kunnen gaan, zonder al die poespas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 21:37 24 apr 2021 21:54 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-VOLENDAM #5
Het lukt mij ook niet om een ticket te bestellen, na ingelogd te zijn op shopcmtickets, klik ik op wedstrijden > MVV vs Volendam > tickets en vervolgens: niet in verkoop. Onder tab seizoenkaarten, de melding geen seizoenkaart gevonden, die heb ik wel, blijkbaar niet bekend bij cm tickets

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 10:25
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV-VOLENDAM #6

Sjuulke schreef : Het lukt mij ook niet om een ticket te bestellen, na ingelogd te zijn op shopcmtickets, klik ik op wedstrijden > MVV vs Volendam > tickets en vervolgens: niet in verkoop. Onder tab seizoenkaarten, de melding geen seizoenkaart gevonden, die heb ik wel, blijkbaar niet bekend bij cm tickets


Als je gewoon de stappen volgt die MVV geeft op de site moet het gewoon lukken; heb je soms je kaartnummer ingevuld in plaats van het nummer op de achterkant van je kaart?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 12:41
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
MVV-VOLENDAM #7
Sjuulke, heb je wellicht meerdere seizoenskaarten gekoppeld aan één en hetzelfde mailadres? Dan staan de seizoenskaarten onder 1 van de andere relatienummers. Zo was het bij mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 17:34
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-VOLENDAM #8
Heren, bedankt voor jullie reactie, in een andere browser / Microsoft Edge lukte het nu wel.

(Eerst gebruikte ik Avast Secure Browser, zonder resultaat, bij het inloggen moest ik hier ook telkens het wachtwoord opnieuw instellen, terwijl ik alle stappen doorlopen had, incl. het nummer op mijn seizoenkaart beginnend met 80, welke boven mijn naam staat en persoonsgegevens bijwerken / opslaan. Inloggen lukte wel in deze browser, kon helaas geen tribune kiezen en kaart bestellen ).

Tot in de Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 21:20
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
MVV-VOLENDAM #9
ook hier 3 seizoenskaarten in huis. Alles op 1 mailadres.
1 plek kunnen reserveren, vervolgens geeft het systeem voor de overige kaarten aan dat dit niet mogelijk is.
3 webbrowsers gebruikt, ieder keer juiste relatienummers gebruikt, met vpn en zonder vpn.
Zittend, liggend en staand pogingen ondernomen maar niets nada niënte...............

pfftt.........wat een zooitje alweer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 22:25
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-VOLENDAM #10
Ticket in the pocket.
Nu nog het wattenstaafje:whistle:
En dan present

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 22:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-VOLENDAM #11
Ik heb er iig zin in, vooral na het zien van de stadions met publiek dit weekend in de eredivisie.
Natuurlijk hoop ik ook snel op een stadionbezoek zonder testgedoe en 1.5 meter afstand, maar dit is een goede tijdelijke regeling (geen conspiracy reacties a.u.b.). Ben overigens wel benieuwd of er bier geschonken mag worden aangezien er officieel na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2021 23:36
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 64
Meer
MVV-VOLENDAM #12
Wat ik niet begrijp, mvv heeft een vergelijkbaar stadion als Emmen wat toeschouwers aantal betreft. Alleen mochten er in Emmen 1500 binnen en bij ons mogen er maar 900!
Dit kan ik niet plaatsen helaas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 09:01 26 apr 2021 09:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #13

Dary66 schreef : Wat ik niet begrijp, mvv heeft een vergelijkbaar stadion als Emmen wat toeschouwers aantal betreft. Alleen mochten er in Emmen 1500 binnen en bij ons mogen er maar 900!
Dit kan ik niet plaatsen helaas!


Als ik het stadion Google zie ik indd dat het stadion 8500 toeschouwers kan herbergen,dus denk dat je een punt hebt wie heeft hier een antwoord op?...mvrgr Opa.

Ps ik zag wel dat er ,,maar,, 987 toeschouwers aanwezig waren!
Los van dat ik denk dat er niet meer dan 900(zelfs minder)toeschouwers komen en denk zelfs minder.
Daar er veel seizoenskaart houders afhaken.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 14:50
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-VOLENDAM #14

jeoff schreef : Ik heb er iig zin in, vooral na het zien van de stadions met publiek dit weekend in de eredivisie.
Natuurlijk hoop ik ook snel op een stadionbezoek zonder testgedoe en 1.5 meter afstand, maar dit is een goede tijdelijke regeling (geen conspiracy reacties a.u.b.). Ben overigens wel benieuwd of er bier geschonken mag worden aangezien er officieel na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden.


De vraag stellen is de vraag beantwoorden....

Los van het bier.... , we stonden een jaar geleden te klappen voor de zorgmedewerkers in de overbelastte ziekenhuizen en dan mn op de IC’s... We verklaarden ons massaal solidair met het verplegend personeel... grote spandoeken bij het AZM: Haw pin!

de kranten en praatprogramma’s gezien van afgelopen dagen in mn Zuyderland, AZM, Breda? Code zwart, dreigende triage, verplaatsing van patienten naar elders in het land, afschalen reguliere zorg en uitstellen van operaties... en dan komt een zogenaamd ‘testevenement’ voorbij... volgens de ‘alwetende’ KNVB absoluut veilig.
Het liefst ging ik ook onder zo normaal mogelijke omstandigheden naar deze wedstrijd. Het is echter (nog) niet normaal! Ik vind dat MVV, en onze buren van 30km verderop, een daad moeten stellen en zich solidair verklaren met het zorgpersoneel in de de zuid-Limburgse ziekenhuizen: laat vanwege de nijpende situatie in de ziekenhuizen géén publiek toe bij deze testevenementen! Iedere besmeting agv een testevenement is er een teveel.
Ik ga in ieder geval - en met pijn in mijn hart- niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2021 15:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VOLENDAM #15
Oké iedereen zijn mening maar wanneer vind jij het dan wel gepast om te testen?
We komen naar mijn mening nooit van dit virus af,daar er genoeg mensen die zich niet laten vaccineren of niet gevaccineerd kunnen worden.
We zullen voor altijd met dit virus rekening moeten houden,en naar mijn mening ook elk jaar gevaccineerd,,moeten,,worden!
Aan de andere kant heb ik diep respect om juist van jou deze reactie te horen, dat zie je niet veel voorkomen in onze maatschappij waar commercie boven gezondheid zegeviert......mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.115 seconden