MVV-VOLENDAM

01 mei 2021 11:02
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV-VOLENDAM #46
ik heb met veel plezier geluisterd wordt steeds beter ga zo door

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 11:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV-VOLENDAM #47
2-2 tegen een doorgaans goed voetballende ploeg. Ik moet uitgaan van de samenvatting en vanaf de 1-2 het radioverslag, maar het had alle kanten kunnen opgaan.

De 0-1 is voor mij een fout van Havekotte. De 0-2 zie je normaal alleen vallen op een knollenveld in de 6e klasse op een vroege zondagochtend waarbij de centrale verdediger een ontiegelijke kater heeft. Hoe kun je onder die bal koppen?

Mooi om te zien dat we veerkracht tonen, kansen weten te creeëren en ook weten te benutten. Hij had aan de andere kant net zo makkelijk kunnen vallen, maar voor het tweede weekend op rij scoren we in blessuretijd. We beginnen te lijken op onze buren.

Over onze buren gesproken; wat een headliner vaan Der Bianca uus Kirchrao. Mensen die niet gaan , zijn geen echte fans. Nou beste Bianca, ook ik ben niet gegaan gisteren om de volgende redenen; niet kunnen zitten met de gehele groep, ik al moet kokhalzen als ik in de rij sta voor een test, het stadion voor 1/10 gevuld en maar bier tot 19.59 wordt geschonken. Daarbij had ik nog een andere overweging gemaakt als ze voor iets speelde (nee, ben geen gloryhunter) en krijg ik niet zoals Bianca een nat broekje zodra er 11 mannetjes in een geel shirtje op een veldje huppelen. Als de voorwaarden niet een coronatest, maar iedereen zijn eigen afweging laten maken was jij er niet geweest en had De Limburger niet zo een ijzersterk stuk kunnen schrijven.

Enfin, mensen hebben dus genoten van gisteren en ieder zijn pleziertje. Ik ben eens benieuwd hoe het zit met de contractbesprekingen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 14:17 01 mei 2021 14:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
MVV-VOLENDAM #48
Leuk dat we weer konden. Maar de moeite die eraan vooraf gaat..ik snap wel dat geopperd wordt ‘dit doen alleen echte fans’.
Maar dat wil niet zeggen dat je geen echte fan bent als je wedstrijden onder deze omstandigheden laat schieten.

Paar verbeterpunten waren er wel nog haalbaar om het aangenamer te maken voor de stadionbezoekers:
- slechts één ingangspoortje open is te weinig.
- slechts één tappunt open is véél te weinig, zeker als je weet dat je binnen een kwartier (voor 20:00 uur) al het bier moet tappen waar je normaal 90 minuten plus rust over doet. Daar stond je dan met 100 man aan de bar om vijf voor 8. Lekker coronaproof ook.

- het systeem met allerlei apps, dat kunnen jongeren misschien prima, maar kan me voorstellen dat het voor de oudere generatie een obstakel is om naar het stadion te komen.

- gangpaden langs de tribune moet je gewoon kunnen lopen tijdens de wedstrijd. Je moest nu telkens over de hele boschpoorttribune lopen. Als je bv op vak D zit. Vanaf vak B hadden ze voor het gemak het gangpad afgezet.

Ik wacht nog op het moment dat je straks aan een steward moet vragen of je even naar de WC mag. En dat die je dan via de Noordtribune naar het toilet van de Angel Side laat lopen, nadat je een niet-werkende app hebt geïnstalleerd die een foto maakt terwijl je je handen wast.

Voetballend ook geen lekkere binnenkomer. Wat is er met Havekotte aan de hand? 2e helft komt MVV gelukkig nog knap terug. Want zonder bier, zonder sigaret en zonder driekwart van de vaste medebezoekers, moet minstens voetballend nog iets geboden worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 17:39
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV-VOLENDAM #49
Haha Lijnsje, die Bianca. Eerst de supporters die er niet zijn even de grond in boren en vervolgens doodleuk melden dat ze niet weet of ze wel iedere thuiswedstrijd voor haar grote liefde op en neer naar Maastricht zou rijden.......hoe verzin je het.....niks meer aan toe te voegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 19:56
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-VOLENDAM #50
Als de Keeper Havekotte mag geloven, dan kantelde de wedstrijd in de 2e helft door het inbrengen van Shermar Martina :lol: :)


Afhankelijk of Martina (jongen van de club) een contractverlenging krijgt zal ik me volgend seizoen weer een seizoenskaart nemen....
ook al zie je dan geen enkele wedstrijd (o.a. door wanbeleid, waar in het begin van het seizoen slechts 1400 mensen werden toegelaten ipv van alle seizoenskaarthouders...buiten is het inderdaad veilig als niemand op je schoot komt zitten of in je gezicht hoest)
Shermar met Pereira was een uitstekend duo 3 of 4 jaar geleden.
ps Een jaar geleden voor aanvang van de competitie, voerden we de discussie of Deom met zijn techniek in de basis hoorde en of Schrooijen een steunpilaar/karrentrekker was ...
Het antwoord kennen we inmiddels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 12:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
MVV-VOLENDAM #51
Als Martina geen interlands meer speelt en geen gel e of rode kaarten pakt zou ik hem een contract geven bij MVV nu is hij maar 18 tot 20 wedstrijden inzet baar voor MVV .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 13:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-VOLENDAM #52
Vrijdag was toch een heerlijk voetbalavondje! Ondanks de Corona omstandigheden, het testen enz en 500 toeschouwers in de Geusselt.
Tegen een tegenstander die meer kwaliteit heeft, heeft usmvvke en verdienstelijke wedstrijd gespeeld.
0-2 op achterstand, zwak verdedigen, Havekotte die toch alweer een foutje maakte en Soumaoro die deze wedstrijd voor de 2e keer een grote blunder maakte. Ik vind Soumaoro de laatste tijd wel beter spelen maar maakt toch vaak kostbare foutjes. De trainer straft dit dan ook in de rust af.
Havekotte vind ik een aardige keeper voor usmvvke maar is niet zo constant als de vorige keepers. Voorbeeld vind ik eigenlijk deze wedstrijd... bij de 0-1 ziet hij er niet goed uit maar heeft ook mooie reddingen verricht.
Eerste helft was voor Volendam maar 2e helft komt usmvvke goed terug. Mooie aanvallen en mooie acties van Dianessy en Mickels. Mickels heeft sinds hij blijkbaar een vriendin uit Mestreech heeft de smaak te pakken. Ik heb hem verfoeid... maar zoals hij de laatste weken begint te spelen. En de chemie tussen de 500 supporters en spelers was geweldig. Ik vond het een geweldig sfeertje. En dat merkte je ook aan de spelers. Het was alsof we weer de cup hadden gewonnen;)
Overigens een goede invalbeurt van Tim Zeegers en Kostons.
Wat een verademing deze trainer.
Hopelijk kan de lijn volgend seizoen doorgetrokken worden en zijn er mogelijkheden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, itsman, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2021 11:07
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 753
Meer
MVV-VOLENDAM #53

bokkesprongen schreef : Als Martina geen interlands meer speelt en geen gel e of rode kaarten pakt zou ik hem een contract geven bij MVV nu is hij maar 18 tot 20 wedstrijden inzet baar voor MVV .....


Ik ben absoluut een Shermar-Martina-fan. Havekotte blijkbaar ook. Wat mij betreft de beste van onze verdedigers. Ik hoop op verlenging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden